Kontakt - Agentura Kryštof
Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.
TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)
Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)
INFOLINKY POJIŠŤOVEN
ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125
Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...
Mrštná Julie - 11.01.2007 (11:32:24) |
Prosim o zaslaní Potvrzenik danim.Mrštná Julie Semanínská 1976 Česká Třebová 560 02 Mrštná Dagmar Borový Vrch792/48 Liberec14 460 14 Děkuji Mrštná Julie |
![]() |
Agentura Kryštof - 08.01.2007 (15:18:50) |
Vážený pane Skřivánek, vlastník a provozovatel vozidla musí být v pojistce uveden tak, jako ve velkém TP. Pojistník může být jakákoliv osoba, která pojistku sjednává, bude platit pojistné a pojišťovna bude na její adresu zasílat veškerou korespondenci. |
![]() |
Skřivánek - 08.01.2007 (13:23:06) |
Dorý den,chtěl bych se informovat,zdali je možné uzavřít pojistnou smlouvu na osobu,která není vlastníkem vozidla?Děkuji za odpovědˇ |
![]() |
Agentura Kryštof - 08.01.2007 (11:05:54) |
Vážený pane Vítovský, bohužel Vás musím zklamat. Bezeškodný průběh nebo-li bonus Vám pojišťovna uzná z pojistné smlouvy, ve které jste byl Vy vlastník a držitel vozidla. Nemůžete si uplatnit bonus původního majitele. Ten si slevu za bezeškodný průběh získaný za Favorita bude moct uplatnit u jiného automobilu. Pokud jste na sebe neměl v minulosti (od 1.1.2000) sjednáno povinné ručení, budete muset platit pojistné se základní sazbou. |
![]() |
Vítovský Pavel - 08.01.2007 (10:22:33) |
Dobrý den , chci se zeptat , koupil jsem si Favorita ( takovou úloženku )a bývalý majitel využíval bonusů od České pojištovny u povinného ručení za několikaletou bezhodovost. Je nějaký způsob jak povinné ručení převést na mě bez ztráty těchto bonusů ? Abych nemusel zaplatit celou částku pov.ručení????? Děkuji za odpověd |
![]() |
Agentura Kryštof - 05.01.2007 (12:49:55) |
Vážený pane Opluštil, k tomu, aby jste získal slevu za historické vozidlo, musíte kontaktovat Klub historických vozidel, projít krajskou a klubovou testací a získat průkaz člena klubu historických vozidel. Pojišťovny při sjednávání pojištění se slevou za historické vozidlo požadují tento průkaz předložit. Dále pojišťovny poskytují slevu pro vozidla vyrobená do roku 1952, aniž by museli mít tento průkaz, ale jak uvádíte, Vaše vozidlo bylo vyrobeno později. |
![]() |
Agentura Kryštof - 05.01.2007 (12:33:21) |
Vážená paní Marcelo, bohužel, pokud nemáte připojištění čelního skla a nevíte, kdo Vám škodu způsobil, budete si muset výměnu čelního skla zaplatit sama. |
![]() |
Opluštil Luděk - 05.01.2007 (11:05:40) |
Dobrý den Vážená agentůro Kryštof, Uvažuji změnit pojišťovnu.Jakou podmínku je potřeba splnit,aby se vozidlo dostalo do kategorie Historická a sportovně historická?Mé auto je 42 let staré.Děkuji Opluštil Luděk |
![]() |
marcela - 04.01.2007 (14:49:26) |
mam rozbité celni sklo od kamínku,viníka jsem nestihla zaregistrovat a připojištěni nemám. |
![]() |
Agentura Kryštof - 03.01.2007 (10:39:52) |
Vážená paní Zedníčková, Vaši objednávku jsme obdrželi a ještě dnes Vám zašleme všechny podklady. Uvedla jste počátek pojištění dnes - 3.1.2007, tudíž Vaše pojistka platí ode dneška. Obdržené smlouvy prosím co nejdříve podepište a zašlete na naši adresu pomocí přiložené ofrankované obálky. Přiložená složenka by měla být zaplacena zhruba do sedmi dnů. |
![]() |
jana zednickova - 03.01.2007 (10:28:25) |
prosím sdělte mi, zda pojištěmí vozidla, které jsem u vás dnes uzavřela on line platí již od dnešního dne,nebo až po zaplacení a obdržení všech dokladů od pojišťovny |
![]() |
Agentura Kryštof - 29.12.2006 (12:47:39) |
Vážený pane Pavle, Česká podnikatelská pojišťovna zohledňuje při stanovování sazeb povinného ručení kromě obsahu motoru i věk pojistníka, stáří vozidla, místo bydliště, to, zda je smlouva na IČ a Vámi uvedený bezeškodní průběh. Zaleží tedy na tom, zda Vaše auta mají stejný obsah motoru, jestli jste s kolegou stejně staří, zda máte stejné místo bydliště a jestli jsou Vaše vozidla stejně stará. Pokud si chcete ověřit Vaše sazby pojištění, můžete zkusit náš kalkulátor v odkazu pojištění 2006 nebo 2007 na těchto stránkách. Pokud budete mít jakékoli pochybnosti nebo dotazy, můžete se na nás kdykoli obrátit. |
![]() |
Fotr Pavel - 29.12.2006 (12:17:31) |
Dobrý den. Zajímalo by mne,proč máme rozdílnou cenu pojištění,když jsme u stejné poj.cpp,délka trvání poj.stejná,5let bezškodného průběhu.Kolega platí ročně 5408kč. a já 3100 pololetně. Děkuji za odpověď. |
![]() |
Agentura Kryštof - 28.12.2006 (09:04:20) |
Vážený pane Horyna, Vaše pojistka bude platná od data uvedeného na objednávce. Jen Vás upozorňuji, že pojištění nelze sjednat zpětně, max. 2 měsíce dopředu. |
![]() |
Tomáš Horyna - 28.12.2006 (07:29:22) |
Pokud si u Vás pojistním (online) vozidlo, od jaké doby začne platit pojistka? Děkuji za odpověď. |
![]() |
Agentura Kryštof - 27.12.2006 (13:01:27) |
Vážený pane Boháč, je potřeba vědět celkovou (největší technicky přípustnou) hmotnost. Pojišťovny rozlišují čtyřkolky do 400 kg a nad 400 kg. Pro čtyřkolku do 400 kg je výhodná ČP s ročním pojistným 2.337 Kč (2.451 Kč), Kooperativa - 2.596 Kč ročně (2.616 Kč), Allianz (města do 90 tis. obyvatel) 2.581 Kč ročně - města nad 90 tis. obyv. a Praha mají pojistné vyšší, ČPP - 2.086 Kč ročně (2012 Kč pro rok 2007, ČPP má zavedenou segmentaci, tj. přirážka za vybrané okresy, přirážka za věk pojistníka, stáří vozidla), Triglav - 2.832 Kč ročně. Sazby jsou uvedeny pro rok 2006, v závorce pro rok 2007, a bez bonusu. Čtyřkolka nad 400 kg se pojišťuje se sazbami osobního automobilu. |
![]() |
Petr Boháč - 27.12.2006 (10:42:17) |
Dobrý den, můžete prosím určit výši ročního povinného pojištění na druh vozidla - motocyklová čtyřkolka, kategorie vozidla LE, výrobce Tasso Itálie, obsah 505 cm3, výkon 4 KW, rok výroby 2005. Děkuji Petr Boháč pb-servis@edoras.cz |
![]() |
Agentura Kryštof - 22.12.2006 (09:48:53) |
Vážený pane Šipka, naše agentura funguje jako pojišťovací zprostředkovatel. Nejsme přímo Generali pojišťovna, pouze ji zastupujeme, stejně jako Českou pojišťovnu. Mezi výhody pojištění u Generali patří hlavně mnohem nižší roční pojistné. Generali také nabízí k povinnému ručení automobilu pojištění přívěsného vozíku do 750 kg zdarma! Limity pojistného plnění jsou u tarifu Venkov 18 mil. škody na věci a majetku / 35 mil. škody na zdraví nebo usmrcení. Česká pojišťovna nabízí dva limity plnění: Standard (20 mil. na věci a majetku / 40 mil. na zdraví či usmrcení) a Exclusive (100 mil. na věci a majetku / 100 mil. na zdraví či usmrcení). Co je to limit pojistného plnění? V případě vzniklé škody je pojišťovna povinna na základě povinného ručení krýt škody, a to v minim. výši a) Pro škodu na zdraví na každého zraněného či usmrceného - 35 mil. Kč, b) pro škodu na majetku bez ohledu na počet poškozených - 18 mil. Kč. Škodu, která tento limit přesáhne musí pojištěný zaplatit sám. Pokud byste si chtěl sjednat pojistku s vyšším limitem, musíte počítat samozřejmě i s vyšším ročním pojistným. Generali také nabízí kromě tarifu Venkov tarif Standard, který má limit poj. plnění stejný jako Venkov a dále tarif Plus, která má limit poj. plnění 30 mil. škody na majetku / 60 mil. škody na zdraví či usmrcením. |
![]() |
Šipka Martin - 21.12.2006 (17:52:28) |
Dobrý den.Jsem z obce menší 30 000 obv.Jaké výhody nebo nevýhody mam, když si budu chtít u Vás pojistit vozidlo v sazbě 1350-1650 cm3 za 3392 kč.limit venkov?Momentálně jsem pojištěn u České poj. Také jsem se chtěl zeptat co je to limit plnění?Napíšte mi prosím rozdíl mezi Vami a Čes.poj.Děkuji za kladnou odpověd. Spozdravem Šipka tel.605106837 |
![]() |
Agentura Kryštof - 21.12.2006 (13:09:21) |
Vážená paní/slečno Katko, pokud poškozený bude od Vaší pojišťovny vymáhat náhradu škody a pojišťovna z Vaší pojistky škodu vyplatí, tak Vám pojišťovna jistě pojistné navýší (za jednu pojistnou událost - 24/36 měsíců bonusu, záleží na tom u které pojišťovny). |
![]() |
katka - 21.12.2006 (10:28:46) |
prosim vas,odletl kaminek od meho vozu ,kdyz jsem jela po silnici na druhe auto,budou se mi kratit bonusy a zvysi se mi pojistne. |
![]() |
Agentura Kryštof - 14.12.2006 (15:50:50) |
Vážený pane Barančík, pokud s autem nebudete v zimě jezdit, tak ho můžete dát do depozitu (musíte zajít na příslušný odbor dopravy, mít s sebou SPZ, velký TP a malý TP),zaplatíte 100,-Kč, značky tam můžete mít uložené rok, po roce můžete zažádat ještě o prodloužení na půl roku. Pojistka nezanikne sama od sebe, musíte zajít na pobočku dané pojišťovny a pojistku zrušit. Zrušíte ji na základě kopie TP, kde je uvedeno, že máte vozidlo dočasně vyřazeno. Až budete chtít vozidlo zase uvést do provozu, tak si musíte sjednat pojistku novou a s dokladem o pojištění a velkým TP si zajít na odbor dopravy. |
![]() |
Jan Barančík - 14.12.2006 (14:44:01) |
Dobry den, chtel se Vas zeptat ohledne toho, jak se to dela v pripade, kdyz mi ke konci mesice konci pojistka a ja bych si chtel auto pres zimu odhlasit a na jaro znovu prihlasit. Jak se to dela a na kolik me vyjde to odlaseni a pak prihlaseni? A taky co s s pojistkou, kdyz uz mi prisla slozenka na zaplaceni dalsiho ctrtleti? Dekuji za odpoved. Jan Barančík |
![]() |
Petr Lujka - 13.12.2006 (12:19:45) |
Děkuji za Vaši ochotu pomoci. Kéž by takto byli ochotní likvidátoři Allianz pojišťovny. Přeji hezký den. Petr Lujka |
![]() |
Agentura Kryštof - 13.12.2006 (12:08:36) |
Vážený pane Lujka, moc se omlouvám, ale naše agentura funguje jako pojišťovací zprostředkovatel. Zastupujeme sice i Allianz pojišťovnu, ale pouze při sjednávání smluv, nevyřizujeme pojistné události (nehody). Informovala jsem se na Váš problém s náhradním vozidlem. Pokud nejprve zavoláte likvidátorovi pojistné události, nebo na Allianz pojišťovnu a náhradní vozidlo si domluvíte, neměl by být v proplacení problém. Záleží jen na domluvě. Pokud jste si vozidlo půjčili, aniž byste kontaktovali Allianz pojišťovnu, je v tom problém a pojišťovna bude Váš nárok zpochybňovat. Co se délky neuzavřené škodné události týče..nemůžu Vám bohužel poradit. Neexistuje osoba či orgán, který by vyřízení mohl uspíšit. Jediné, co mohu doporučit je urgovat likvidátora či přímo Allianz pojišťovnu. |
![]() |
předchozí zobrazuji 5958 - 5982 [celkem připomínek: 6147] další |