pojištění vozidel
logo top
Partneři
ALLIANZ
AXA
ČESKÁ POJIŠŤOVNA
ČPP
ČSOB
DIRECT
GENERALI
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA
KOOPERATIVA
SLAVIA POJIŠŤOVNA
UNIQA
Poradna

Agentura Kryštof - Vážený Adame, všechny pokuty, které budou způsobeny nepojištěním vozidla půjdou za stávajícím majitelem, tudíž...
Adam Baron - Dobrý den, Koupil jsem motorku. To že původní majitel lhal o stavu a doplňcích pominu, co je pro mne důležité jsou...
Agentura Kryštof - Vážená Hano, bohužel, neznáme znění Vaši smlouvy. Pořádně si ji pročtěte a pokud je v ní zahrnuta možnost...
Hana - Dobrý den, koupila jsem auto v autobazaru, auto bylo vyrobeno Německu, byla mi dána kupní smlouva, doklad o zaplacení...
Agentura Kryštof - Vážený pane Ručka, smlouvu jsme s Vámi již ukončili, do měsíce přijde dopis o jejím zániku. S pozdravem, Hanka
Roman Gregárek - Dobrý den Chtěl jsem se zeptat.Strýc vlastnil přívěsný vozík, umřel před 15 let.K vozíku měl pouze malí technický...

Více
 

Kontakt - Agentura Kryštof

Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.


TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)

Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)


INFOLINKY POJIŠŤOVEN

ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125


Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...


Vložení vzkazu







Agentura Kryštof - 11.10.2019 (08:50:10)
Vážený Adame,
všechny pokuty, které budou způsobeny nepojištěním vozidla půjdou za stávajícím majitelem, tudíž za tím, kdo je teď napsaný v TP.
Možná bych prodávajícího zkusila požádat o kontakt přímo na vlastníka a domluvit se přímo s ním. Pokuta za nepřepsání Vás nečeká, jelikož nikde nepředkládáte kupní smlouvu. K přepisu potřebujete velký a malý TP, evidenční kontrolu, ZK a úředně ověřenou plnou moc.
Přejeme rychlé vyřešení problému.
S pozdravem, Agentura Kryštof Šumperk
Adam Baron - 03.10.2019 (07:01:06)
Dobrý den,
Koupil jsem motorku. To že původní majitel lhal o stavu a doplňcích pominu, co je pro mne důležité jsou papíry.
Prodávající zakoupil motorku údajně cca 6 měsiců zpátky a doposud ji na sebe nepřepsal a nepojistil. Teď jsem od něho koupil motorku já a stal se novým vlastníkem. Prodej proběhl o víkendu v brzkých ranních hodinách, čiže se přepis nemohl uskutečnít. Prodejce sliboval, že pošle původní plnou moc k přepisu vozidla. Doteď se s prodávajícím nelze domluvit a stále se vymlouvá. Veškeré doklady jako tp a spz mám. Jak postupovat? Jak moto přepsat na sebe, je to vůbec možné? Jáká bude pokuta za nezaplacení povinného ručení a nepřepsání do 10 dnů?
Vůbec si s pánem nevím rady a uchyluji se ke spoluprácí s PČR.
Děkuji
Agentura Kryštof - 12.09.2019 (09:16:00)
Vážená Hano,
bohužel, neznáme znění Vaši smlouvy. Pořádně si ji pročtěte a pokud je v ní zahrnuta možnost odstoupení od kupní smlouvy, tak na to určitě máte právo. Určitě bych se obrátila na bazar, kde jste auto koupila.
S pozdravem,
Agentura Kryštof Šumperk
Hana - 11.09.2019 (18:19:43)
Dobrý den, koupila jsem auto v autobazaru, auto bylo vyrobeno Německu, byla mi dána kupní smlouva, doklad o zaplacení částky spolu s malým technickým průkazem. Auto jsem si převzala s tím, že velký TP mi bude poslán z Německa. Je to již jedenáct dní a TP jsem stále neobdržela. Mám pouze číslo zásilky kterou byl TP údajně odeslán. Na poště mi bylo zjištěno, že zásilka je stále na cestě mezi ČR a N. Auto nemohu tedy přihlásit na reg. značky a tudíž s ním nemohu ani jezdit. Ráda bych tedy odstoupila od kupní smlouvy pro nedodržení smluvních podmínek. Mám na toto jako kupující právo a do jaké lhůty???Děkuji Hana
Agentura Kryštof - 07.08.2019 (10:49:34)
Vážený pane Ručka,
smlouvu jsme s Vámi již ukončili, do měsíce přijde dopis o jejím zániku. S pozdravem, Hanka
Roman Gregárek - 02.08.2019 (17:37:48)
Dobrý den
Chtěl jsem se zeptat.Strýc vlastnil přívěsný vozík, umřel před 15 let.K vozíku měl pouze malí technický průkaz. Chtěl jsem vozík vyřadit z evidence.Jaké mám možnosti když vozík je nepojízdný (rozpadlí).Není ani v dědictví. Předem děkuji za odpověď.
Ručka Jan - 02.08.2019 (16:14:02)
Dobrý den, mám prosbu. Můj syn Jiří na konci července prodal motocykl. Včera odjel na dovolenou. Dal mi do rukou smlouvu a požádal mě o její ukončení. Prosím o radu jak na to? Smlouva zní na jméno: Jiří Ručka, Husová 184, 73911 Frýdlant nad Ostravicí. Číslo smlouvy: 0025331075 a nějaké PZ: 84806 můj email Jan.Ru@seznam.cz. Moc Děkují Ručka starší!
Agentura Kryštof - 02.07.2019 (13:43:10)
Dobrý den Ivano.
nejsem si jistá, s čím přesně potřebujete pomoci. Co se týče vrácení auta, záleží, co máte napsáno v kupní smlouvě.
V případě dalších dotazů se na nás neváhejte obrátit.
S pozdravem, Agentura Kryštof
Ivana - 01.07.2019 (14:51:17)
Dobrý den , koupila jsem automobil , od soukromé osoby , bohužel po dvou dnech jsem musela do servisu , aby se pán podíval , zda mi neteče olej , bohužel olej teče a je tam spousty závad , které jsem neměla šanci odhalit . Pan prodávající mi tvrdí , že mi peníze nevrátí , že to auto jsem kupovala jako opotřebené , bohužel po mě chce přepis , do kterého se mi nechce , když auto potřebuji vrátit . Děkuji Ivana
Ivana - 01.07.2019 (14:29:58)
Dobrý den , koupila jsem automobil , od soukromé osoby , bohužel po dvou dnech jsem musela do servisu , aby se pán podíval , zda mi neteče olej , bohužel olej teče a je tam spousty závad , které jsem neměla šanci odhalit . Pan prodávající mi tvrdí , že mi peníze nevrátí , že to auto jsem kupovala jako opotřebené , bohužel po mě chce přepis , do kterého se mi nechce , když auto potřebuji vrátit . Děkuji Ivana
Agentura Kryštof - 26.06.2019 (16:19:56)
Dobrý den Jano,
ano, v případě, že pojistku zaplatíte a až poté ji zrušíte z důvodu vyřazení vozidla z evidence, přeplatek peněz Vám vrátí zpět na Vámi uvedený účet. Ale pokud již teď víte, že ho budete dávat do depozita, pojistku neplaťte, a po jejím zrušení Vám přijde dopis, kde bude uveden ten rozdíl, který máte doplatit.
S pozdravem Hanka
Jana - 26.06.2019 (11:35:24)
Dobrý den, mám dotaz. Chystám se dát značky do depozitu, ale zároveň bych měla zaplatit povinné ručení na další období. Pokud zaplatím, bude mi rozdíl, kdy je vozidlo v "provozu" a kdy v depozitu pojišťovnou vrácen? Děkuji za odpověď.
Hanka - 04.06.2019 (13:22:18)
Dobrý den Majdo,
doporučujeme kontaktovat toho, komu jste auto prodali. Zkusit ho přesvědčit aby auto na sebe přepsal. V případě, že je auto pojištěné, Vám hrozí pokuty od PČR, které budou chodit Vám, jako majitelce. Pokud ale auto není pojištěné, můžete zjistit na tomto odkaze https://ic.ckp.cz/ICwww/servlet?_page=searchSPZ&lngID=1, hrozí Vám pokuta z ČKP. Ale v tomto případě Vám přijde dopis. Na obranu můžete zkusit použít KS, že jste auto prodali, ale bohužel ho nový majitel nepřepsal.
S pozdravem, Hanka
Hanka - 04.06.2019 (12:29:01)
Dobrý den Hannah,
pokud je auto havarijně pojištěno, je potřeba škodu nahlásit na pojišťovnu, u které je auto pojištěno. Z pojišťovny pošlou likvidátora, který škodu vyčíslí. Pokud ale auto havarijně pojištěné není, bohužel Vám nikdo nic nezaplatí. Povinné ručení slouží pouze na škodu třetí osobě.
S pozdravem, Hanka
Majda - 03.06.2019 (19:12:18)
Dobry den pred rokem jsme prodali auto a dnes jsme zjistili ze auto je nekde odstavene v nejake vesnici a je pořád hlasene na nas mame jen kupni smlouvu.prosim co to pro nas znamena?dekuji
Majda - 03.06.2019 (14:16:49)
Dobry den pred rokem jsme prodali auto a dnes jsme zjistili ze auto je nekde odstavene v nejake vesnici a je pořád hlasene na nas mame jen kupni smlouvu.prosim co to pro nas znamena?dekuji
Hanah - 28.05.2019 (23:19:47)
Havarovala jsem v manželovým autě a značně ho poškodila.Nehodu jsem zavinila sama, a nikdo nebyl zraněn ani jsem nikoho nenabourala. Pouze to manželovo auto. Bude se škoda vyplácet manželovi_
Agentura Kryštof - 13.05.2019 (11:31:50)
Dobrý den,
šestitýdenní doba výpovědi je daná zákonem. Nejjednodušší bude pojistnou smlouvu nezaplatit. Tento proces trvá asi 3 měsíce, kdy v poslední upomínce bude napsáno, že k určitému dni pojistná smlouva skončí pro neplacení. Také tam najdete částku, kterou budete muset uhradit, za tu dobu než Vám ji ukončí (tzv. za ty tři měsíce). Kdyby jste to vyřešila prodejem v rodině nebo depozitem, stejně Vám smlouvu ukončí až k tomu dni, kdy jim to nahlásíte.
S pozdravem, Hanka
Polášková - 13.05.2019 (10:39:27)
Dobrý den,...prosím o radu. Auto jsem měla pojištěné u ČPP, nesplnila jsem lhůtu 6-týdnů-oznámení o výpovědi. Pojistku jsem nechala doběhnout, nově je auto pojištěné u Directu. ČPP, jsem dala s malým zpožděním vědět, že chci ukončit pojištění u ČPP, ale nereflektují na to....že to berou na vědomí až po skončení celého ročního období a už několikrát mi poslali výzvu k úhradě. zatím jsem to nezaplatila.......Jak se mám vyvázat z tohoto pojištění? (vozidlo je pojištěné u jiné pojišťovny) Co se stane když pojistku u ČPP nezaplatím? Lze to nějak obejít....? "Prodej" vozidla příbuznému? Depozitum?........Děkuju za radu
Agentura Kryštof - 23.04.2019 (10:04:42)
Dobrý den,
s autem jezdit můžete. Kupní smlouva v tuhle chvíli nahrazuje TP. Potom na přepis budete potřebovat velký a malý technický průkaz, evidenční kontrolu (kterou taky uděláte až po obdržení TP) a zelenou kartu.
S pozdravem Hanka
Karel - 19.04.2019 (15:39:05)
Dobrý den,v AAA jsem koupil auto,mám kupní smlouvu a zelenou kartu. velký tech, mi ještě nedošel i když uplynulo 10 dní.Můžu s tím autem jezdit?
Děkuji.
Agentura Kryštof - 18.04.2019 (16:46:36)
Dobrý den,
auto zvrakovat můžete, budete na dopravním inspektorátu potřebovat velký a malý technický průkaz, značky a protokol o likvidaci z vrakoviště. Po té už Vám nezbývá nic jiného, než počkat. Je ale pravděpodobné, že Vám dopis z ČKP přijde a dlužnou částku budete muset uhradit. Vaše povinnost, pokud auto nejezdí, je buď platit pojištění, nebo auto dát do depozitu. Po tuto dobu auto nemusí být pojištěné.
S pozdravem Hanka
Zuzana - 18.04.2019 (13:23:31)
Dobrý den, chtěla jsem zlikvidovat staré auto, které déle než 2 roky nejezdí, jelikož už přes 2 roky nemá technickou a investovat do něj dále nechci. V té době jsem měnila pojišťovnu. Bohužel se teď ukázalo, že smlouva u původní pojišťovny sice byla zrušena, ovšem u nové pojišťovny prý nenabyla platnost, protože jsem zřejmě zapomněla zaplatit první splátku. Pojišťovna mi žádnou upomínku neposlala a já na celou věc zapomněla. Nekontaktovala mě ani ČKP. Co s tím teď? Můžu auto zlikvidovat, aniž by po mně za pár let pojišťovna nevymáhala dlužné ručení + pokutu? Je možné bránit se tím, že se s autem stejně nejezdilo?? Děkuji moc za pomoc.
Agentura Kryštof - 14.03.2019 (14:41:32)
Vážený pane Meldo, povinné ručení neskončí, dokud jej nezrušíte z důvodu zániku vozidla. Smlouvy mají automatické prodlužování. Pokud to proběhne před 13.4.2019 nebudete muset doplácet nic, protože do této doby jej máte uhrazené. Pokud to bude po 13.4.2019, může po Vás pojišťovna chtít určitý nedoplatek, za ty dny, které bylo vozidlo ještě v registru vedené. Tento nedoplatek Vám po zrušení přijde poštou přímo od pojišťovny. Pokud jste si pojištění uhradit i na nové období, peníze Vám po zrušení smlouvy budou vráceny. S pozdravem Jana
Melda - 13.03.2019 (19:36:50)
Dobrý den
Chtĕl jsem se zeptat mám vůz který má povinne ručení do 13.4.2019.Auto chci zvrakovat začátkem dubna,ale nevim zda mě stači do 13.dubna vystavit ekologickou likvidaci a odhlášení z registru vozidla.Budu nĕco platit když auto bude zvrakované,ale formality se vyřídí po konci data povinného ručení?
Dekuji mnohokrát za odpovĕď
 
 zobrazuji 1 - 25 [celkem připomínek: 6051]  další

 

 
Pojištění vozidel   |  email: ppp.krystof@seznam.cz   |  tel.: +420 777 919 791
Copyright 2010-19 |  Design by 360co |  Hosting