pojištění vozidel
logo top
Partneři
ALLIANZ
AXA
ČESKÁ POJIŠŤOVNA
ČPP
ČSOB
DIRECT
GENERALI
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA
KOOPERATIVA
SLAVIA POJIŠŤOVNA
UNIQA
WÜSTENROT
Poradna

Agentura Kryštof - Vážený pane Radime, pro provoz vozidla máte mít u sebe platný doklad od pojištění. Nikde není uvedeno, jak má...
Radim - Dobrý den, chci se zeptat, uzavřel jsem povinné ručení (zaplatil),ale ještě mi nedošla zelená karta, můžu jezdit...
Agentura Kryštof - Vážený pane Jirko, buď se zastavte přímo na pobočce pojišťovny s občanským průkazem a nebo si zavolejte na asistenční...
jirka - Potřebuji zaplatit povinné ručení,ale ztratil jsem složenku s kartou. Jak mám postupovat dál. děkuji
Agentura Kryštof - Vážená paní Andreo, pokud máte všechny doklady a vozidlo fyzicky u sebe, můžete jít na dopravní inspektorát a...
Andrea - Dobrý den,prosím o radu,koupila jsem si auto od pána, který ho měl od kamaráda. Slíbil, že mi pošle od kamaráda...

Více
 

Kontakt - Agentura Kryštof

Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.


TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)

Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)


INFOLINKY POJIŠŤOVEN

ALLIANZ: 800 170 000 (nepřetržitě)
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 841 444 555 (Po – Pá 7.00 – 19.00)
ČSOB: 800 100 777 (Po – Pá 7.00 – 17.00)
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 221 586 666
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 844 114 411 (Po-Čt: 7.30 - 16.15, Pá: 7.30 - 15.00)
KOOPERATIVA: 841 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125
WÜSTENROT: 241 170 000


Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...


Vložení vzkazu







Agentura Kryštof - 20.04.2018 (08:00:54)
Vážený pane Radime,
pro provoz vozidla máte mít u sebe platný doklad od pojištění. Nikde není uvedeno, jak má vypadat. Takže by měla zelená karta stačit i v emailu. Bohužel vždy záleží, na koho při kontrole narazíte. Aby jste se vyhnul problémům, je lepší mít u sebe originál. S pozdravem Saša
Radim - 19.04.2018 (19:13:46)
Dobrý den, chci se zeptat, uzavřel jsem povinné ručení (zaplatil),ale ještě mi nedošla zelená karta, můžu jezdit z autem? a při kontrole PČŘ. ukázat zelenou kartu v mailu? děkuji..
Agentura Kryštof - 12.03.2018 (07:52:16)
Vážený pane Jirko,
buď se zastavte přímo na pobočce pojišťovny s občanským průkazem a nebo si zavolejte na asistenční linku pojišťovny, kde Vám sdělí předpis pojistného a zadají požadavek na zaslání nové zelené karty. Je dobré najít pojistnou smlouvu nebo mít u sebe i starou zelenou kartu, kvůli číslu smlouvy. S pozdravem Saša
jirka - 11.03.2018 (08:16:31)
Potřebuji zaplatit povinné ručení,ale ztratil jsem složenku s kartou.
Jak mám postupovat dál. děkuji
Agentura Kryštof - 08.03.2018 (15:59:08)
Vážená paní Andreo,
pokud máte všechny doklady a vozidlo fyzicky u sebe, můžete jít na dopravní inspektorát a zažádat o přepis vozidla bez účasti druhé strany. Úředník žádost přebere a do 30-ti dnů vyzve Vás a majitele (který je uveden v TP) k přepisu. Vy uděláte evidenční kontrolu a na daný datum se dostavíte na registr. Pokud se majitel nedostaví nebo ani výzvu nepřebere či na ni neodpoví, tak vozidlo přepíší přímo na Vás. Jiná možnost není. S pozdravem Jana
Andrea - 08.03.2018 (15:17:14)
Dobrý den,prosím o radu,koupila jsem si auto od pána, který ho měl od kamaráda. Slíbil, že mi pošle od kamaráda plnou moc k přepisu, ale pořád se vymlouvá a nic neposílá. Mám kupní smlouvu, malý i velký techničák. V techničáku je majitel nějaká firma.Dá se to nějak přepsat bez plné moci.
Agentura Kryštof - 28.02.2018 (07:56:29)
Vážená paní Marcelo Fantová,
ano děláme i krátkodobá pojištění. Pokud budete mít zájem, potřebuji naskenovat velký technický průkaz na náš email info@agenturakrystof.cz a údaje na pojistníka. Nebo se u nás můžete zastavit osobně. S pozdravem Saša
Marcela Fantová - 27.02.2018 (19:57:45)
prosím děláte i krátkodobé pojištění na převoz auta? potřebujeme povinné ručení ještě dnes
Agentura Kryštof - 14.02.2018 (14:11:16)
Vážená paní Simono,
pokud Vám prodávající nepošle plnou moc do 10-ti pracovních dnů, tak běžte na registr vozidel a podejte žádost na přepis vozidla. Úředník žádost přebere a do 30-ti dnů vyzve Vás i prodávajícího k přepisu vozidla s příslušnými dokumenty. Vy uděláte evidenční kontrolu na vozidle a dostavíte se v daný den na registr. Jestliže se prodávající nedostaví nebo nebude reagovat na výzvu, tak vozidlo přepíší na Vás. S pozdravem Saša
Simona - 14.02.2018 (13:57:31)
Dobrý den,prosím o radu,koupilajsem si auto,pan mi řekl ze plnou moc mi pošle,ale zatím neposlal..dal mi jak malý tak velký technicky průkaz...co jinak v tomto případě dělat?dekuji jo a kupní smlouva samozrejmosti
Simona - 14.02.2018 (13:53:08)
Dobrý den,prosím o radu,koupilajsem si auto,pan mi řekl ze plnou moc mi pošle,ale zatím neposlal..dal mi jak malý tak velký technicky průkaz...co jinak v tomto případě dělat?dekuji jo a kupní smlouva samozrejmosti
Zuzana Hromková - 07.02.2018 (10:56:28)
Dobrý den,

na stránce http://www.povinne-ruceni-sazby.cz/pojistovna/csob.html a http://www.povinne-ruceni-sazby.cz/poradna.html je uvedeno chybné telefonní číslo.
Prosím o opravu na: 466 100 777.

Děkuji předem za opravu.

Za ČSOB Pojišťovnu
Zuzana Hromková
Agentura Kryštof - 20.12.2017 (09:28:32)
Vážený pane Honzo,
mluvila jsem s našim technikem z emisí. Ten říkal, že vždy musí emisař říct, proč to nenaměřil. Aby jste věděli, kde je problém. Zkuste tedy jinou emisní stanici. Když Vás tedy nenaměří, tak chtít znát důvod proč. S pozdravem Saša
Agentura Kryštof - 20.12.2017 (09:21:02)
Vážený pane Honzo,
pokud Vám vrátili peníze a zápis neproběhl do systému, tak vyzkoušejte jinou emisní stanici. Jestliže Vás nenaměří ani na té další, tak zajít s vozidlem do servisu, ať Vám prohlídnou vozidlo, protože by tam mohlo být něco špatně. S pozdravem Saša
Honza - 19.12.2017 (17:24:05)
Dobry den.Dnes jsem byl na emisich,neprosel jsem jen kvuli tomu ze me auto Ford Focus r.v 2008 1.6 Tdci nenatocil nejake prebehove otacky.Turovali to tam jako krava az sem myslel ze se motor rozskoci.Ale nic,vratili mi penize a konec.A co jako ted, mi nikdo nerekl.Jak to mam resit??Bez emisi nemuzu na STK a ta mi konci pozitri.Tak babo rad co delat.Myslim ze nebudu jedinej.
Agentura Kryštof - 06.12.2017 (08:24:21)
Vážená paní Andreo,
navštívila bych nejdříve servis, zda s vozidlem doopravdy nic není. Pokud ne, tak nemusíte řešit žádné nahlášení škody na pojišťovnu. Pokud by z nárazu vyplynula nějaká porucha, tak kontaktovat paní, aby to nahlásila na svoji pojišťovnu. Vy musíte udělat to samé. Po nahlášení na pojišťovnu by přijel likvidátor, všechno by si nafotil a Vy by jste si pak mohla vozidlo spravit. Pojišťovna by Vám to pak opravu uhradila. S pozdravem Saša
Andrea - 05.12.2017 (18:22:27)
Dobrý den,
mám dotaz. Dnes do mne zezadu narazila jiná řidička, která nedobrzdila na semaforu. Když jsem chtěla vystoupit tak do mě narazila ještě jednou. Žádné výrazné poškození jsem nezjistila a druhé řidičce asi jen odpadla registrační značka. Pro jistotu jsme sepsaly euroformulář o nehodě, protože ve tmě s pouličním osvětlením jsem toho moc neviděla. Auto jezdí v pohodě. Mám to nějak dál řešit? Děkuji za zprávu a jak bych měla případně postupovat?
Agentura Kryštof - 13.11.2017 (08:11:18)
Vážený pane Karle Novotný,
skla by jste měl mít připojištěné u povinného ručení na auto.K vozíku připojistit nejdou. Pokud zrušíte auto, tak by Vám měli automaticky zrušit i ty skla, i když je to jiné číslo smlouvy. Na přívěs musíte dát zvlášť výpověď. S pozdravem Saša
Karel Novotný - 11.11.2017 (08:28:55)
Mám povinné ručení u jedné pojišťovny na auto, zvlášť na přívěs i na skla. Dal jsem výpověď z auta, kterou mi akceptovali a ptám se, zda musím dát zvlášť výpověď na přívěs i na skla? Daždý subjekt je na samostatné smlouvě. Děkuji.
Agentura Kryštof - 25.10.2017 (13:59:57)
Vážená paní Hanko,
v zákonně je napsáno platná, ale setkáváme se, že úřady chtějí pojištění již na nového majitele, nikoli na zesnulého. Povinné ručení po tatínkovi se dá zrušit z důvodu úmrtí a uzavřít pojištění nové už na Vás. S pozdravem Jana
Agentura Kryštof - 25.10.2017 (13:59:20)
Vážená paní Hanko,
v zákonně je napsáno platná, ale setkáváme se, že úřady chtějí pojištění již na nového majitele, nikoli na zesnulého. Povinné ručení po tatínkovi se dá zrušit z důvodu úmrtí a uzavřít pojištění nové už na Vás. S pozdravem Jana
Hanka - 25.10.2017 (13:43:18)
Dobrý den,
platná zelená karta bude ta po tatínkovi? ... ještě povinný není zrušený. Děkuji
Agentura Kryštof - 25.10.2017 (13:04:59)
Vážená paní Hanko,
k přepisu vozidla budete potřebovat usnesení o dědictví, evidenční kontrolu(platnost 30 dní), platnou zelenou kartu a technické průkazy. S pozdravem Saša
Hanka - 25.10.2017 (13:00:28)
Dobrý den,
v dědickém řízení jsem získala vozidlo. Chci se zeptat co vše budu potřebovat k přepisu. Děkuji za odpověď.
Agentura Kryštof - 25.10.2017 (07:56:25)
Vážený pane Davide, kupní smlouva určitě na přepis stačit nebude. Musíte mít od původního majitele v technickém průkaze plnou moc, která musí být úředně ověřená. S pozdravem Saša
 
 zobrazuji 1 - 25 [celkem připomínek: 5978]  další

 

 
Pojištění vozidel   |  email: ppp.krystof@seznam.cz   |  tel.: +420 777 919 791
Copyright 2010-18 |  Design by 360co |  Hosting