Kontakt - Agentura Kryštof
Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.
TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)
Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)
INFOLINKY POJIŠŤOVEN
ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125
Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...
Agentura Kryštof - 29.01.2007 (08:46:30) |
Vážený pane Ivo, samozřejmě můžete mít povinné ručení u jedné pojišťovny a havarijní u druhé. |
![]() |
Agentura Kryštof - 29.01.2007 (08:44:02) |
Vážený pane Pavle, pokud máte již sjednáno povinné ručení u ČPP, pojišťovna automaticky přepočítává ceny k výročí smlouvy (ke dni, kdy jste smlouvu sjednával). Ceny se mění dle aktuálního stáří vozidla, věku pojistníka, bezeškodný průběh, apod. Pobočky v Havířově jsou: Havířov, Svornosti - budova VZP, Havířov-podlesí, Kubelíkova 1. |
![]() |
Agentura Kryštof - 29.01.2007 (08:18:28) |
Vážená paní Matoušková, ceny jsou stejné, kromě Triglav pojišťovny, u které můžete na našich stránkách získat slevu 10% za pojištění on-line v prvním roce pojištění. |
![]() |
Agentura Kryštof - 29.01.2007 (08:16:43) |
Vážená paní Matoušková, pokud si sjednáte povinné ručení na našich stránkách, roční pojistné je stejné, jako na pobočce dané pojišťovny. Některé pojišťovny nabízí přímo na svých stránkách slevu za on-line pojištění. |
![]() |
Vera - 28.01.2007 (17:34:55) |
Dobrý den, chtěla bych vědět, zda i u havarijního pojištění poskytuje poj. Allianz slevy s ohledem na věk. |
![]() |
PaskeR - 28.01.2007 (11:34:39) |
dobry den chtel bych se zeptat stratil jsem velky tp muzu uzavrit pojistku s maly tp |
![]() |
Ivan - 27.01.2007 (14:54:25) |
Dobrý den, dá se převést bonus za bezeškodní průběh mezi manželi? (staré auto je psáno na manželku - má bonus a auto se prodalo, nové auto pojišťuji na sebe - zatím nemám bonus). Děkuji |
![]() |
Ivan - 27.01.2007 (14:34:58) |
Dobrý den, dá se převést bonus za bezeškodní průběh mezi manželi? (staré auto je psáno na manželku - má bonus a auto se prodalo, nové auto pojišťuji na sebe - zatím nemám bonus). Děkuji |
![]() |
Ivo - 27.01.2007 (14:30:34) |
Dobrý den, je možné mít povinné ručení na auto u jedné pojišťovny a havarijní u jiné? Děkuji |
![]() |
Pavel - 27.01.2007 (11:09:22) |
Dále bych se chtěl v souvislosti se snížením plateb z důvodu stránutí vozidla a snížení jeho ceny na počítání bonusů za bezškodní provoz. Děkuji. |
![]() |
Pavel - 27.01.2007 (09:15:16) |
Chtěl bych se zeptat na snížení ceny pojistného vzhledem k stárnutí vozidla a snižování jeho ceny věkem u ČPP, vozidlo 1600 ccm, věk 10 let - jaké doklady předložit a další informace včetně ceny. Lze toto sjednat i na pobočce ČPP v Havířově, popřípadě kde je pobočka v Ostravě nebo Karviné, kde bych snížení mohl dojednat. Děkuji. |
![]() |
Kamila Matoušková - 26.01.2007 (10:34:15) |
Dobrý den, výpočet na internetu na povinné ručení je stejný i když si nesmluvím on-line? Je výpočet stejný jako smlouva písemnou formou v kanceláři? Děkuji Matoušková |
![]() |
Agentura Kryštof - 23.01.2007 (14:03:24) |
Vážená paní Petro, naše agentura zprostředkovává pojištění motorových vozidel. Z Vašeho dotazu jsem bohužel nepochopila, o jaký druh pojištění máte zájem. Předpokládám, že se jedná o cestovní pojištění, kterým se ale nezabýváme. Proto bych doporučila kontaktovat přímo Uniqa pojišťovnu. |
![]() |
Petra - 23.01.2007 (13:46:30) |
Dobrý den,chtěla jsem se zeptat,kolik stojí roční pojištění do usa u pojišťovny Uniqa.Děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 22.01.2007 (11:08:41) |
Vážený pane Adam, musíte kontaktovat pojišťovnu, u které máte čelní sklo připojištěno. Buď prostřednictvím infolinky nebo přímo na pobočce pojišťovny. Tam Vám řeknou, jak postupovat. Určitě se budete muset dohodnout na nafocení poškozeného čelního skla. |
![]() |
Agentura Kryštof - 22.01.2007 (10:39:55) |
Vážená paní Tůmová, adresa na pojišťovnu Wüstenrot je: Wüstenrot pojišťovna, pobočka pro Českou republiku, náměstí Kinských 602/2, 150 00 Praha 5. |
![]() |
Hana Tůmová - 21.01.2007 (23:23:43) |
Potřebuji adresu pražské pobočky pojištovny Wüstenrot.děkuji |
![]() |
ZUNT ADAM - 19.01.2007 (19:28:32) |
JAKE PODMINKY A JAK POSTUPOVAT KDYZ MAM PRIPOJISTENE CELNI OKNO A TED MI PRASKLO ? |
![]() |
Agentura Kryštof - 18.01.2007 (12:19:01) |
Vážený pane Novotný, pokud chcete užívat automobil registrovaný v ČR v jiné zemi, musíte se řídit zákony dané země. To znamená, že pokud Irsko vyžaduje po třech měsících pobytu pojištění sjednané v Irsku, měl byste si ho zde uzavřít. Doporučuji informovat se přímo v Irsku v některé z pojišťoven. |
![]() |
novotny jan - 17.01.2007 (21:47:42) |
dobrý den měl bych na Vás takový dotaz.Už přez rok pracuju v Irsku a chtěl bych si sem přívést auto z ČR.Bylo my ale tady v Irsku řečeno mými kolegy,že po třech měsících užívání vozidla cizí země ho musím pojistit u Irské pojiťovny.Je to opravdu tak?Ceny za pojištění jsou totiž dosti velké,zhruba 200€ měs. Děkuju za odpověď. |
![]() |
Agentura Kryštof - 16.01.2007 (13:23:31) |
Vážený pane Malík, jelikož ČSOB pojišťovna pro rok 2007 zdražovala, tak rozdíl Vašeho ročního pojistného nemůže odpovídat 5% bonusu. Jinak je výpočet Vašeho pojistného v pořádku. |
![]() |
VÁCLAV MALÍK - 16.01.2007 (11:40:07) |
Za rok 2006 jsem platil povinné ručení u ČSOB 5719 KČ/ROK, PŘI BONUSU 10%. Letos mám stanovené pojistné 5591kč při bonusu 15%. Rozdíl v kč ovšem neodpovídá 5%. JE VÝPOČET POJISTNÉHO SPRÁVNÝ? OBSAH 1,9. STÁŘÍ 18 LET, VĚK 60, ZTP, CHEB |
![]() |
Agentura Kryštof - 15.01.2007 (14:54:15) |
Vážený pane Fridrich, děkujeme. Smlouvu Vám ještě dnes zasíláme. |
![]() |
Fridrich René - 15.01.2007 (11:07:57) |
Série velkého tech.průkazu je AG |
![]() |
Agentura Kryštof - 11.01.2007 (11:51:27) |
Vážená paní/slečno Mrštná, bohužel nejsme přímo pojišťovna. Fungujeme jako pojišťovací zprostředkovatel, který zastupuje všechny výše uvedené pojišťovny. Z Vašeho vzkazu jsem vůbec nepochopila, co potřebujete a i kdyby pojistky byly dělány přes naši agenturu, nemůžeme Vám zaslat jakékoliv potvrzení. Prosím, kontaktujte přímo danou pojišťovnu pomocí infolinek, které jsou uvedené v horní části této stránky. |
![]() |
předchozí zobrazuji 5933 - 5957 [celkem připomínek: 6147] další |