Kontakt - Agentura Kryštof
Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.
TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)
Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)
INFOLINKY POJIŠŤOVEN
ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125
Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...
Petr Lujka - 13.12.2006 (10:47:53) |
Dobrý den,před měsícem jsme byli poškozeni dopravní nehodou, (šetřila ji policie ČR)kdy viník je pojištěným Allianz pojišťovny. Naše poškozené vozidlo bylo odtaženo do autorizovaného servisu, kde nám bylo nabídnuto náhradní vozidlo, kterého jsme využili. Dnes Allianz zpochybňuje náš nárok na náhradní vozidlo, škodní událost stále neuzavírá a naše náklady tak rostou, aniž jsme cokoli zavinili. Poradíte nám prosím na koho se obrátit, aby šetření škody dostalo trochu spád a my se nemuseli soudit. Děkuji a přeji pěkný den. Petr Lujka |
![]() |
Agentura Kryštof - 13.12.2006 (08:59:18) |
Vážený pane Hudec, pojistnou smlouvu u stávající pojišťovny můžete zrušit písemnou výpovědí, kterou musí pojišťovna obdržet 6 týdnů před výročím smlouvy (den počátku pojištění). Pokud tedy nebudete smlouvu rušit na základě změny majitele či dočasného vyřazení z evidence vozidel. To se potom dokládá kopií kupní smlouvy či TP a pojistná smlouva se zruší ke dni oznámení na pojišťovně. Bezeškodný průběh (bonus) si uplatnit samozřejmě můžete. Lze jej převést i mezi jednotlivými pojišťovnami. Až zrušíte stávající smlouvu, pojišťovna Vám zašle během 4-5 týdnů vyrozumění o zrušení smlouvy spolu s originálem potvrzení o době trvání pojištění a škodném průběhu. S tímto originálem si potom můžete nárokovat uplatnění bonusu u jiné pojišťovny. Při sjednávání nové pojistné smlouvy asi nebudete mít originál ještě v ruce. Nová pojišťovna Vám bonus zahrne už i do nové pojistky, ale jste povinnen do 2 měsíců (u ČSOB a Kooperativy do 1 měsíce) odevzdat daný originál. V případě, že nechcete ztrácet čas na pojišťovnách, klikněte na této stránce na sjednání pojištění a vyplňte objednávku. Můžete si vybrat pojišťovnu, která je pro Vás nejvýhodnější. Smlouvy budete mít i s dokladem o pojištění a zelenou kartou do 2-3 prac. dnů ve Vaší schránce. |
![]() |
Stanislav Hudec - 12.12.2006 (19:21:42) |
Chtěl bych u vás uzavřít pov.ručení na os.automobil,do kdy mám u stávající pojišťovny zrušit pov.ručení a je možné přepsat "bonus" za dosavadní bezhavarijní provoz? |
![]() |
Agentura Kryštof - 12.12.2006 (08:56:26) |
Vážený pane Masta, v jaké výši si sjednáte spoluúčast je čistě na Vás. Většina pojišťoven má nejnižší spoluúčast 5% min. 5000 Kč. Česká pojišťovna má i 1%ní spoluúčast (min. však 1000 Kč). Čím vyšší spoluúčast si sjednáte, tím nižší pojistné budete platit. Musíte však počítat s tím, že když budete havarovat, budete se se sjednanou vyšší spoluúčastí na nehodě více finančně podílet. Př.: Váš vůz bude havarovat, škodu pojišťovna vyčíslí na 50 000 Kč a vy budete mít ve smlouvě sjednanou spoluúčast 5% nejméně však 5000 Kč. Tzn. že budete muset zaplatit 5% z této ceny, ale minimální částka, kterou musíte uhradit je 5 000 Kč (i když 5% z 50 000 Kč je 2 500 Kč). Při 10%ní spol. je min. částka 10 000 Kč. Nejčastěji se udává spoluúčast 5%ní. Vypracuji Vám nabídku s 5%ní i 10%ní spoluúčastí a co nejdříve ji zašlu na Váš email. |
![]() |
Masta Lukas - 11.12.2006 (21:40:54) |
Dobry den, prikladam doplnujici informace k memu predchozimu dotazu ohledne vyse rocniho havarijniho pripojisteni pro automobil Skoda Octavia 1.9TDI, rv1998, km145000, klima, el.okna, ABS, 2xairbag...Soucasna hodnota vozu je 140tis.korun, pouze imobilizer jinak dalsi zabezpeceno neni.A ted bych potreboval priblizit co samotna spoluucast znamena a v jake vysi je ji treba sjednat.Prosim vysvetlete mi pomer procent k castce.Jinak nabidky mi prosim zaslete na: masta.lukas@seznam.cz Jeste jednou dekuji a tesim se na Vase odpovedi.Jsem s pozdravem:)) |
![]() |
Agentura Kryštof - 11.12.2006 (11:34:54) |
Vážený pane Golka, pravděpodobně došlo k omylu. Naše agentura zastupuje všechny pojišťovny, ale zprostředkovváváme jen povinné ručení.Proto Vám s Vašim problémem nemůžeme pomoci, musíte se obrátit přímo na danou pojišťovnu. |
![]() |
JIRI GOLKA - 11.12.2006 (10:51:40) |
Moje ref.č. 2279070212 identifikační číslo 0002607182. Mám zaplatit dluh ve výši 175.00 kč a nevím za co? Exekuci na mou osobu jste údajně zadali Judr. Zdeňkovi Vajdovi. Mám uzavřenou pouze jednu pojistku na zbraně viz horní identifikační číslo a ta platí do 30.05.2008. Nemám z toho dobrý dojem. Očekávám odpovědˇ na moji adresu. Navíc na Brněnské adrese již tři roky nejsem.Golka jirigolka@seznam.cz |
![]() |
Agentura Kryštof - 11.12.2006 (09:32:08) |
Vážený pane Malík, změnit způsob platby pojistného můžete jen k výročí pojistné smlouvy (datum počátku pojištění). Neuvedl jste, kdy jste smlouvu sjednával. Př.: datum počátku pojištění na Vaší smlouvě je 13.1.2006 .. výročí smlouvy tudíž připadá na 13.1.2007. Takže musíte ještě před 13.1.2007 zajít na pobočku pojišťovny a zažádat o změnu plateb pojistného. |
![]() |
Agentura Kryštof - 11.12.2006 (09:16:33) |
Vážený pane Nečas, stávající smlouvu musíte vypovědět nejméně 6 týdnů předem. Novou smlouvu u pojišťovny Triglav si sjednáte od 14.2.2007 již s bonusem. Pokud klient nemá v ruce potvrzení o bezeškodném průběhu (bonusu), podepíše čestné prohlášení o převodu bonusu. Pojistitel (pojišťovna) do prohlášení zapíše počet měsíců (dle toho, co uvede klient) a zahrne bonus do smlouvy. Vy jste pak povinnen do dvou měsíců od počátku pojištění (od 14.2.2007) doručit na pojišťovnu Triglav potvrzení o bezeškodném průběhu od stávající pojišťovny. Pokud nestihnete potvrzení do 2 měsíců doručit, Triglav poj. Vám pojistné navýší na zákl. sazbu a bonus Vám uzná ode dne, kdy potvrzení odevzdáte. Osobně si ale myslím, že termín dvou měsíců určitě stihnete. Stačí si to pohlídat a stávající pojišťovnu po třech, čtyřech týdnech urgovat. Co se Vaší beznehodovosti týče, pokud jste dokládal potvrzení u každé pojišťovny, měsíce se Vám sčítají a měl byste mít nárok na max. bonus. Bezeškodný průběh se uznává pouze od 1.1.2000. V případě, že jste potvrzení nedokládal, není jiná možnost, než si u pojišťoven potvrzení zpětně vyžádat. Pokud Vám ale pojišťovna potvrzení o bonusu už někdy v minulosti zaslala, není povinna vydat Vám jej znovu. Většinou se ale určitě setkáte s kladným vyjádřením. |
![]() |
Ilja Malík č.sml.15057185 - 10.12.2006 (10:19:20) |
Prosím o sdělení,zda mohu změnit způsob placení pojitného na 2007 z ročního na půlroční.Zatím jsem nazaplatil a platím převodem z účtu. Děkuji |
![]() |
Jiří Nečas - 08.12.2006 (16:21:34) |
Mám zájem o pov.ručení pojišťovny Triglav.Smlouva mi končí u stávající pojiš.13.2.2007.Jak mohu doložit,že jsem nikdy neměl(20 let)nehodu,když mi poj.dá doklad až šest týdnů po vypřšení smlouvy?A jak doložit léta dřívější?Obejít všechny pojišťovny?Předem děkuji juranecas@seznam.cz |
![]() |
Agentura Kryštof - 08.12.2006 (08:21:07) |
Vážený pane Masta, napište mi prosím pojistnou částku vozu (nynější hodnota auta), zda je vůz opatřen mechanickým zabezpečovacím zařízením a spoluúčast (5% min.5000Kč, 10% min. 10000 Kč...). Také prosím o sdělení emailové adresy, na kterou Vám mohu nabídku od pojišťoven zaslat. Pokud máte zájem o nabídku od nějaké konkrétní pojišťovny, uveďte ji také. Děkuji |
![]() |
Masta Lukas - 07.12.2006 (23:05:23) |
Dobry den, zajimalo by me kolik by cinilo rocni havarijni pripojisteni pro automobil Skoda Octavia 1.9TDI, rv1998, km125000, klima, el.okna, vyhriv.pr.sedacky, ABS, 2xairbag... Dekuju za Vasi odpoved a jsem s pozdravem:)) |
![]() |
Agentura Kryštof - 06.12.2006 (08:23:02) |
Vážený pane Svoboda, pojistnou smlouvu zrušíte na základě kopie kupní smlouvy či kopie TP, kde je již vozidlo odhlášeno, nebo přímo zaregistrováno na nového majitele. Přímo na pobočce podepíšete žádost o zrušení pojistné smlouvy a doložíte danou kopii. Nezapomeňte na vrácení dokladu o pojištění a zelené karty, aby Vám pojišťovna zaslala potvrzení o době trvání pojištění a škodném průběhu (bonus). |
![]() |
Agentura Kryštof - 06.12.2006 (08:17:08) |
Vážená paní Štastná, naše agentura není přímo pojišťovna. Jsme pojišťovací zprostředkovatel, který zastupuje všechny pojišťovny na českém trhu. Sjednáváme povinné a havarijní pojištění automobilů. Nemohu Vám dát přesné informace, protože nevím, o jaké pojištění se jedná. Zda se jedná o to, že Vám někdo způsobil škodu na automobilu (hradí se z povinného ručení viníka) a Vy teď přicházíte o výdělek, nebo o jiný druh pojištění. V každém případě u většiny pojišťoven si můžete tiskopis vyzvednout přímo na pobočce, některé pojišťovny poskytují možnost nahlášení škody přímo na internetu, kde jsou také k dispozici formuláře k vyplnění. Na naší stránce v horní části naleznete infolinky pojišťoven, kde Vám pojišťovna, u které jste pojištěna, určitě ráda poradí. |
![]() |
Miroslav Svoboda - 06.12.2006 (08:00:51) |
V nejbližších dnech budu prodávat auto u vás pojištěné,jak mám postupovat při rušení povinného ručení?Děkuji.Svoboda |
![]() |
Lenka Štastná - 05.12.2006 (15:52:03) |
Vážená pojištovno,chtěla bych se zeptat kde si mužu opatřit tiskopis na ztrátu výdělku. Jsem OSVČ. Děkuji za odpověd |
![]() |
Agentura Kryštof - 04.12.2006 (14:32:38) |
Vážený pane Janás, zákonné pojištění si sjednáte na starou SPZ, abyste měl potřebný doklad k přihlášení vozidla na odboru dopravy. Jakmile Vám bude přidělena nová SPZ, tak nahlásíte změnu na dané pojišťovně (pomocí infolinky, na pobočce, prostřednictvím zprostředkovatele). |
![]() |
Jan Janás - 04.12.2006 (13:11:34) |
Jak se provádí přes net zák.poj. při koupení ojetého mot. vozidla, kyž memám ještě novou SPZ a při přihlašování už chtějí vidět poj. smlouvu? |
![]() |
Agentura Kryštof - 01.12.2006 (11:37:10) |
Vážený pane Vlastimile, nejbližší pobočku ČPP pro Vás jsem našla v Litoměřicích, ulice Dlouhá 33. Takže si pojištění můžete sjednat přímo tam osobně nebo můžete využít našich služeb a sjednat si pojištění on-line přímo na našich stránkách. |
![]() |
VLASTIMIL - 01.12.2006 (10:49:50) |
Vážený pane Kryštof.Mam k vam prozbu,budu kupovat a zaroven přepisovat os.auto v pondělí 4.12.2006..Ctěl bych auto pojistit u vaší pojištovny a schánim kancelář CPP..Jsem z roudnice nad Labem psč 41301.Předem moc děkuji za odpověd. |
![]() |
Agentura Kryštof - 30.11.2006 (08:29:21) |
Vážený pane Ondro, ráda bych Vám poradila, ale bohužel nejsme likvidátoři pojistných událostí. Naše agentura pouze zprostředkovává pojištění. S tímto dotazem se musíte obrátit přímo na likvidátora, který Vám už ale v tomto případě asi odpověděl. |
![]() |
Ondra - 30.11.2006 (07:42:04) |
Dobrý den měl bych dotaz měl jsem havárku a viník nehody má poviné ručení u Allianz.A včerá sem se dozvěděl že mě pojištovna zaplatí jen 70% částky kvůli tomu že mám auto 9 let staré že tam počítají s tou amortizací tak sem se chtěl zeptat co mám dělat abych dostal aji těch 30% protože proč bych měl platit za to když nejsem viníkem nehody.Děkuji za vaši radu. |
![]() |
Agentura Kryštof - 29.11.2006 (12:01:03) |
Vážená paní Kavková, u ČPP si můžete čelní sklo připojistit pomocí jubilejního balíčku pojištění. Vypisuje se zvlášť pojistná smlouva, kde se uvede číslo Vaší smlouvy povinného ručení u ČPP. Balíček zahrnuje úrazové pojištění řidiče vozidla, jehož provozem byla škoda způsobena, dále pojištění čelního skla (spoluúčast 500 Kč, maximální limit pojistného plnění je 5000 Kč) a pojištění střetu se zvěří (spoluúčast 2500 Kč, max. limit pojistného plnění je 25 000 Kč). Balíček je pořád ještě k dostání za zvýhodněnou cenu 580 Kč ročně. |
![]() |
Kavková - 27.11.2006 (14:50:25) |
Dobrý den. Mám dotaz. Poskytuje ČPP pojištění čelního skla k běžnému povinnému ručení? Děkuji Kavková |
![]() |
předchozí zobrazuji 5983 - 6007 [celkem připomínek: 6147] další |