pojištění vozidel
logo top
Partneři
ALLIANZ
AXA
ČESKÁ POJIŠŤOVNA
ČPP
ČSOB
DIRECT
GENERALI
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA
KOOPERATIVA
SLAVIA POJIŠŤOVNA
UNIQA
Poradna

Jindra Regulová - dobrý den máme uzavřenou pojistk 3.5.2015 chceme ji vypovědět, do kterého data musíme zaslat písemnou výpověd...
Agentura Kryštof s.r.o. - Dobrý den, obchodní vztah znamená, že by mělo byt založeno na psané smlouvě či dohodě. Že majitel souhlasí,...
Dušan - Dobrý den, koupil jsem auto od šéfa které je na leasing, ja mu dal peníze za celé auto ale on ho ještě splácí....
Jiří - Dobrého dne přeji Fungují stále tyto stránky? Děkuji
AGENTURA KRYŠTOF s.r.o. - Vážený pane Ducháč, AXA pojišťovna již v loňském roce přešla pod UNIQA pojišťovna, která ji koupila a která...
Jaromír Ducháč - Nemohu navázat spojení s pojišťovnou AXA. Potřebuji částku zák. odpovědnosti pro letošní platbu a zelenou kartu....

Více
 

Kontakt - Agentura Kryštof

Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.


TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)

Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)


INFOLINKY POJIŠŤOVEN

ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125


Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...


Vložení vzkazu







Agentura Kryštof - 31.03.2008 (16:54:30)
Vážený pane Jaruška (Franto),
na stránkách České kanceláře pojistitelů (www.ckp.cz) se podle SPZ dozvíte u které pojiťovny je vozidlo pojištěno.
nespokojenost - 29.03.2008 (10:00:54)
Dobrý den,pojišťovnu Generali NEDOPORUČUJI mněl jsem škodnou událost kterou mi pojišťovna napočítala ve zvýšení pojistného tak nechápu proč jim platit pojistné
Franta - 29.03.2008 (09:34:19)
Prosím Vás o radu,kde bych našel nějakou inter.adresu databáze povinného ručení.Myslím kfyž koupím ojete vozidlo,tak jestli je pojištěné a kde.Děkuji za radu.Jaruška Pavel Jaruskka@seznam.cz
Agentura Kryštof - 25.03.2008 (13:25:36)
Vážený pane Groh,
naše agentura je pouze pojišťovací zprostředkovatel. Pokud nebyla smlouva sjednávána přes naši agenturu, nedostaneme se do databáze pojišťoven! Podle čísla smlouvy předpokládám, že se jedná o pojišťovnu ČPP. Kontaktujte, prosím, přímo pojišťovnu pomocí infolinky, kterou máte uvedenou výše na této stránce.
Agentura Kryštof - 25.03.2008 (13:23:31)
Vážená paní Renato,
pojišťovny mají své všeobecné pojistné podmínky, kde by měla být kritéria pro uznání bonusu/malusu uvedena. Ve většině případů by ale bonus uznaný být měl. Pojišťovna při zrušení smlouvy (ve Vašem případě po zrušení leasingu) vydává potvrzení o době trvání pojištění a škodném průběhu a pomocí tohoto potvrzení si uplatníte slevu na své nové pojištění. Určitě bych kontaktovala přímo pojišťovnu, u které měla leasingová spol. pojištění sjednáno a poprosila o zaslání tohoto dokumentu.
Co se druhého dotazu týče, k ukončení leasingu na odboru dopravy potřebujete velký TP, malý technický průkaz (ORV)a plnou moc od leasingové společnosti ke změně vlastníka vozu. Evidenční kontrola není v tomto případě nutná.
Agentura Kryštof - 25.03.2008 (13:18:12)
Vážený pane Káňa,
pojišťovny zohledňují vozidla na elektrický pohon pouze do 3500 kg. Nákladní automobily bohužel ne. Tam je rozdělena kategorie pouze podle hmotnosti vozidla.
Nechci Vás přivést v omyl, ale u pojišťoven, které zastupujeme my, jsem o tom ještě neslyšela. Několik pojišťoven jsem i obvolala a všude jsem dostala stejnou odpověď.
groh - 25.03.2008 (09:09:31)
Obdržel jsem dopis o zániku pojistky č.3200294230.
Vůbec však nevím co touto pojistkou bylo pojištěno.
V dopise není zmínka a ve své databázi pojistek jsem tuto nenašel.
Sdělte mi prosím co bylo touto pojistkou pojištěno.
Děkuji groh
Renata - 23.03.2008 (14:51:08)
V květnu mně bude končit leasingová smlouva na Felicii,z les. společnosti došla faktura na doplacení povinného ručení na částku o kterou bylo zvýšeno pojistné za dobu leasingu a upozornění, že nemám nárok na zvýhodněné bonusy přestože jsem po celých 5 let neměla žádnou dopravní nehodu,je tento postup správný?Pojištění bylo součástí leas.smlouvy.Zároveň jsem se chtěla informovat,jak se postupuje při přepisu majitele vozu po ukončení leasingu z les. spol na mne.Musí být znovu evidenční kontrola?Děkuji
Káňa - 21.03.2008 (16:21:23)
Zajímala by mě kategorie nákladních vozidel na elektrický pohon (konkrétně 7500 kg a výkon 120 kW). Kde naleznu bližší informace? Zde jsou na elektrický pohon pouze vozidla do 3500 kg.
Agentura Kryštof - 21.03.2008 (10:51:17)
Vážená paní Pekárková,
pojišťovna je ze zákona povinna vyplatit klientovi pojistné plnění do tří měsíců od ukončení šetření.
Pekárková - 19.03.2008 (13:58:53)
dobrý den,
chtěla bych znát dobu do kdy od nahlášení pojistné události z havarijní pojistky je pojišťovna povinna vyplatit klientovi pojistné.
Agentura Kryštof - 19.03.2008 (10:25:43)
Vážený pane Trávník,
děkujeme za reakci na příspěvek pana Puchoně. Jsme rádi, že se klienti pojišťoven dokáží podělit o své cenné zkušenosti.
Pavel Trávník - 19.03.2008 (09:38:01)
Dobrý den,k dotazu pana Jaroslava Puchoně - bohužel pojišťovna Triglav je vnímána, dle mých zkušeností, jako nejhorší pojišťovna na trhu a je nutno pojistné plnění této pojišťovny pečlivě kontrolovat.Jestliže je THV Vašeho vozidla 30% ( ne méně )je amortizace na materiál 30% ne tedy 50%.Taky je divný,že faktura Vaše je přes 50 000,- Kč ale dle výpočtu pojišťovny ( asi AUDATEXEM ) je 35 269,- Kč. Proto by bylo nutno se na případ podívat podrobněji.
Agentura Kryštof - 17.03.2008 (12:11:52)
Vážený pane Puchoň,
naše agentura pouze sjednává pojištění motorových vozidel. Nevyřizujeme pojistné události, tudíž Vám ani nemůžeme poradit. Jsme v tomto ohledu bez zkušeností.
Při každém pojistném plnění u všech pojišťoven musíte počítat s amortizací - zohlednění stáří vozidla. Každá pojišťovna má ale v tomto směru jiné podmínky. Proto bych doporučovala pečlivě si pročíst veškeré podmínky smlouvy a pokud to nebude stačit, obrátit se s dotazem na specializovanou osobu (právní poradce).
Agentura Kryštof - 17.03.2008 (12:04:00)
Vážený pane Vojáček,
naše agentura zastupuje jak Generali pojišťovnu, tak i ostatní pojišťovny. Omlouvám se, ale již se solidarity a dlouholeté spolupráce s pojišťovnami, nebudu psát ani o Generali, ani o jiné pojišťovně nic špatného. Každá pojišťovna má nespokojené zákazníky, stejně tak jako spokojené. Generali pojišťovna nabízí výhodné pojištění osobních automobilů v obcích do 30.000 obyvatel a jako jediná také umožňuje převod bonusu ze stávající smlouvy na nově pojišťované vozidlo - tzv. SLEVA PLUS.
jaroslav puchoň - 17.03.2008 (09:58:39)
Dobrý den,
prosím o radu, nevím jak dál. Před pár měs. mě nabourala paní, nehodu jsme nahlásili na policii, vše porběhlo podle nor. skutečností. Paní byla pojištěna u poj. triglav. Faktura na opravu mého vozidla je přes 50 000 ,- kč. Po dlouhém urgování a dohadování se s pojišťovnou my poslali vyjádření, že náklady na opravu je 35 269,- Kč, THV 30%, materiál ke korekci 22 705,94 Kč, korekce materiálu 50% 11 352,97 Kč. na účet mi poslali 23 916,03 Kč. Prosím mohl by jste poradit jak postupovat dále? Moc děkuji za odpověď a za pochopení.
Vojáček Martin - 16.03.2008 (20:44:30)
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, zda pojisťovna GENERALI se dá považovat za bezproblémovou pojišťovnu a zda při vyřizování povinného ručení zaručí kvalitní pojištění. Popřípadě jaké výhody plynou s uzavřením smlouvy povinného ručení a jaké jsou nevýdody této pojšťovny? Děkuji za odpověď.
Agentura Kryštof - 16.03.2008 (17:01:42)
Vážený pane Vykydal,
bohužel, nejsme přímo pojišťovna, ale pouze pojišťovací zprostředkovatelé zastupující všechny pojišťovny a co se týče potvrzení o době trvání pojištění a bezeškodném průběhu, musíte se obrátit přímo na danou pojišťovnu, naše agentura za Vás toto vyřídit nemůže. Kontakt na ČPP je 841 444 555 nebo email info@cpp.cz, do žádosti uveďte SPZ vozidla nebo vozidel, které jste měl u této pojišťovny pojištěny nebo Vaše rodné číslo či IČ, aby si mohli nalézt danou smlouvu či smlouvy, ze kterých si chcete uplatnit bonus.
Marek Vykydal - 16.03.2008 (16:46:09)
Vazena CPP,
jako Vas dlouholety zakaznik bych vasi pojistovnu pozadal o potvzeni o dobe trvani pojisteni bez pojistne udalosti. Jelikos ziji v zahranici, konkretne v Britanii, kde se cena pojisteni vyrazne odrazi od vyse zminovaneho potvrzeni. V Britanii jsou to tzv. No Claim Bonusy. Timto Vas zadam o kontaktovani, popripade zaslani tohoto potvrzeni na emailovou adresu marekvykydal@centrum.cz
Predem Vam dekuji.
Srdecne pozdravy,
Marek Vykydal
Agentura Kryštof - 13.03.2008 (13:19:57)
Vážený pane Jaroslave,
kontaktujte, prosím, přímo pojišťovnu pomocí infolinky 841 444 555, kde Vám sdělí, kde je problém, případně požádáte o zaslání nové složenky. Složenky na další období většinou chodí asi měsíc před datem splatnosti, takže v případě, že Vám do dnešního dne nedošla, je třeba pojišťovnu urgovat.
Jaroslav - 13.03.2008 (13:13:44)
Vozidlo mám pojištěno u ČPP. To mi skončilo dnešním dnem a žádnou složenku na další rok jsem dosud neobdržel.
Agentura Kryštof - 13.03.2008 (10:47:49)
Vážený pane Nekvapil,
s tímto dotazem se obraťte přímo na pojišťovnu. My jsme pouze pojišťovací zprostředkovatel, který zastupuje všechny pojišťovny. Nevyřizujeme škodní události.
Nekvapil Ivo - 13.03.2008 (09:46:02)
vas klijent pan Holan Jiri cis. pojistky 48341371 mi zpusobil skodu pri vyjizdeni z parkoviste tak sem se chtel informovat co budete jako jeho pojistovna podnikat v te to veci a co ja mam udelat dekuji Nekvapil

telefon: 59 671 40 71 nebo email inekvapil@centrum.cz
Agentura Kryštof - 11.03.2008 (10:05:12)
Vážená paní Hejdová,
do pole SPZ vyplňte např. nuly a program Vás pustí dál.
hejdovazlatuse@seznam.cz - 11.03.2008 (09:56:34)
CHCI UZAVŘÍT ZÁK. POJ. VOZIDEL U ČSOB, MOTOCYKLU BABETTA, NECHCE MĚ TO NECHAT DOKONČIT BEZ UVEDENÍ SPZ VOZIDLA, ALE BABETTY SPZ NEMAJÍ A MÍT NEMUSÍ, JAK TO MÁM UDĚLAT? DĚKUJI HEJDOVÁ
 
předchozí  zobrazuji 5204 - 5228 [celkem připomínek: 6147]  další

 

 
Pojištění vozidel   |  email: ppp.krystof@seznam.cz   |  tel.: +420 777 919 791
Copyright 2010-25 |  Design by 360co |  Hosting