Kontakt - Agentura Kryštof
Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.
TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)
Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)
INFOLINKY POJIŠŤOVEN
ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125
Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...
Agentura Kryštof - 31.03.2008 (16:54:30) |
Vážený pane Jaruška (Franto), na stránkách České kanceláře pojistitelů (www.ckp.cz) se podle SPZ dozvíte u které pojiťovny je vozidlo pojištěno. |
![]() |
nespokojenost - 29.03.2008 (10:00:54) |
Dobrý den,pojišťovnu Generali NEDOPORUČUJI mněl jsem škodnou událost kterou mi pojišťovna napočítala ve zvýšení pojistného tak nechápu proč jim platit pojistné |
![]() |
Franta - 29.03.2008 (09:34:19) |
Prosím Vás o radu,kde bych našel nějakou inter.adresu databáze povinného ručení.Myslím kfyž koupím ojete vozidlo,tak jestli je pojištěné a kde.Děkuji za radu.Jaruška Pavel Jaruskka@seznam.cz |
![]() |
Agentura Kryštof - 25.03.2008 (13:25:36) |
Vážený pane Groh, naše agentura je pouze pojišťovací zprostředkovatel. Pokud nebyla smlouva sjednávána přes naši agenturu, nedostaneme se do databáze pojišťoven! Podle čísla smlouvy předpokládám, že se jedná o pojišťovnu ČPP. Kontaktujte, prosím, přímo pojišťovnu pomocí infolinky, kterou máte uvedenou výše na této stránce. |
![]() |
Agentura Kryštof - 25.03.2008 (13:23:31) |
Vážená paní Renato, pojišťovny mají své všeobecné pojistné podmínky, kde by měla být kritéria pro uznání bonusu/malusu uvedena. Ve většině případů by ale bonus uznaný být měl. Pojišťovna při zrušení smlouvy (ve Vašem případě po zrušení leasingu) vydává potvrzení o době trvání pojištění a škodném průběhu a pomocí tohoto potvrzení si uplatníte slevu na své nové pojištění. Určitě bych kontaktovala přímo pojišťovnu, u které měla leasingová spol. pojištění sjednáno a poprosila o zaslání tohoto dokumentu. Co se druhého dotazu týče, k ukončení leasingu na odboru dopravy potřebujete velký TP, malý technický průkaz (ORV)a plnou moc od leasingové společnosti ke změně vlastníka vozu. Evidenční kontrola není v tomto případě nutná. |
![]() |
Agentura Kryštof - 25.03.2008 (13:18:12) |
Vážený pane Káňa, pojišťovny zohledňují vozidla na elektrický pohon pouze do 3500 kg. Nákladní automobily bohužel ne. Tam je rozdělena kategorie pouze podle hmotnosti vozidla. Nechci Vás přivést v omyl, ale u pojišťoven, které zastupujeme my, jsem o tom ještě neslyšela. Několik pojišťoven jsem i obvolala a všude jsem dostala stejnou odpověď. |
![]() |
groh - 25.03.2008 (09:09:31) |
Obdržel jsem dopis o zániku pojistky č.3200294230. Vůbec však nevím co touto pojistkou bylo pojištěno. V dopise není zmínka a ve své databázi pojistek jsem tuto nenašel. Sdělte mi prosím co bylo touto pojistkou pojištěno. Děkuji groh |
![]() |
Renata - 23.03.2008 (14:51:08) |
V květnu mně bude končit leasingová smlouva na Felicii,z les. společnosti došla faktura na doplacení povinného ručení na částku o kterou bylo zvýšeno pojistné za dobu leasingu a upozornění, že nemám nárok na zvýhodněné bonusy přestože jsem po celých 5 let neměla žádnou dopravní nehodu,je tento postup správný?Pojištění bylo součástí leas.smlouvy.Zároveň jsem se chtěla informovat,jak se postupuje při přepisu majitele vozu po ukončení leasingu z les. spol na mne.Musí být znovu evidenční kontrola?Děkuji |
![]() |
Káňa - 21.03.2008 (16:21:23) |
Zajímala by mě kategorie nákladních vozidel na elektrický pohon (konkrétně 7500 kg a výkon 120 kW). Kde naleznu bližší informace? Zde jsou na elektrický pohon pouze vozidla do 3500 kg. |
![]() |
Agentura Kryštof - 21.03.2008 (10:51:17) |
Vážená paní Pekárková, pojišťovna je ze zákona povinna vyplatit klientovi pojistné plnění do tří měsíců od ukončení šetření. |
![]() |
Pekárková - 19.03.2008 (13:58:53) |
dobrý den, chtěla bych znát dobu do kdy od nahlášení pojistné události z havarijní pojistky je pojišťovna povinna vyplatit klientovi pojistné. |
![]() |
Agentura Kryštof - 19.03.2008 (10:25:43) |
Vážený pane Trávník, děkujeme za reakci na příspěvek pana Puchoně. Jsme rádi, že se klienti pojišťoven dokáží podělit o své cenné zkušenosti. |
![]() |
Pavel Trávník - 19.03.2008 (09:38:01) |
Dobrý den,k dotazu pana Jaroslava Puchoně - bohužel pojišťovna Triglav je vnímána, dle mých zkušeností, jako nejhorší pojišťovna na trhu a je nutno pojistné plnění této pojišťovny pečlivě kontrolovat.Jestliže je THV Vašeho vozidla 30% ( ne méně )je amortizace na materiál 30% ne tedy 50%.Taky je divný,že faktura Vaše je přes 50 000,- Kč ale dle výpočtu pojišťovny ( asi AUDATEXEM ) je 35 269,- Kč. Proto by bylo nutno se na případ podívat podrobněji. |
![]() |
Agentura Kryštof - 17.03.2008 (12:11:52) |
Vážený pane Puchoň, naše agentura pouze sjednává pojištění motorových vozidel. Nevyřizujeme pojistné události, tudíž Vám ani nemůžeme poradit. Jsme v tomto ohledu bez zkušeností. Při každém pojistném plnění u všech pojišťoven musíte počítat s amortizací - zohlednění stáří vozidla. Každá pojišťovna má ale v tomto směru jiné podmínky. Proto bych doporučovala pečlivě si pročíst veškeré podmínky smlouvy a pokud to nebude stačit, obrátit se s dotazem na specializovanou osobu (právní poradce). |
![]() |
Agentura Kryštof - 17.03.2008 (12:04:00) |
Vážený pane Vojáček, naše agentura zastupuje jak Generali pojišťovnu, tak i ostatní pojišťovny. Omlouvám se, ale již se solidarity a dlouholeté spolupráce s pojišťovnami, nebudu psát ani o Generali, ani o jiné pojišťovně nic špatného. Každá pojišťovna má nespokojené zákazníky, stejně tak jako spokojené. Generali pojišťovna nabízí výhodné pojištění osobních automobilů v obcích do 30.000 obyvatel a jako jediná také umožňuje převod bonusu ze stávající smlouvy na nově pojišťované vozidlo - tzv. SLEVA PLUS. |
![]() |
jaroslav puchoň - 17.03.2008 (09:58:39) |
Dobrý den, prosím o radu, nevím jak dál. Před pár měs. mě nabourala paní, nehodu jsme nahlásili na policii, vše porběhlo podle nor. skutečností. Paní byla pojištěna u poj. triglav. Faktura na opravu mého vozidla je přes 50 000 ,- kč. Po dlouhém urgování a dohadování se s pojišťovnou my poslali vyjádření, že náklady na opravu je 35 269,- Kč, THV 30%, materiál ke korekci 22 705,94 Kč, korekce materiálu 50% 11 352,97 Kč. na účet mi poslali 23 916,03 Kč. Prosím mohl by jste poradit jak postupovat dále? Moc děkuji za odpověď a za pochopení. |
![]() |
Vojáček Martin - 16.03.2008 (20:44:30) |
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda pojisťovna GENERALI se dá považovat za bezproblémovou pojišťovnu a zda při vyřizování povinného ručení zaručí kvalitní pojištění. Popřípadě jaké výhody plynou s uzavřením smlouvy povinného ručení a jaké jsou nevýdody této pojšťovny? Děkuji za odpověď. |
![]() |
Agentura Kryštof - 16.03.2008 (17:01:42) |
Vážený pane Vykydal, bohužel, nejsme přímo pojišťovna, ale pouze pojišťovací zprostředkovatelé zastupující všechny pojišťovny a co se týče potvrzení o době trvání pojištění a bezeškodném průběhu, musíte se obrátit přímo na danou pojišťovnu, naše agentura za Vás toto vyřídit nemůže. Kontakt na ČPP je 841 444 555 nebo email info@cpp.cz, do žádosti uveďte SPZ vozidla nebo vozidel, které jste měl u této pojišťovny pojištěny nebo Vaše rodné číslo či IČ, aby si mohli nalézt danou smlouvu či smlouvy, ze kterých si chcete uplatnit bonus. |
![]() |
Marek Vykydal - 16.03.2008 (16:46:09) |
Vazena CPP, jako Vas dlouholety zakaznik bych vasi pojistovnu pozadal o potvzeni o dobe trvani pojisteni bez pojistne udalosti. Jelikos ziji v zahranici, konkretne v Britanii, kde se cena pojisteni vyrazne odrazi od vyse zminovaneho potvrzeni. V Britanii jsou to tzv. No Claim Bonusy. Timto Vas zadam o kontaktovani, popripade zaslani tohoto potvrzeni na emailovou adresu marekvykydal@centrum.cz Predem Vam dekuji. Srdecne pozdravy, Marek Vykydal |
![]() |
Agentura Kryštof - 13.03.2008 (13:19:57) |
Vážený pane Jaroslave, kontaktujte, prosím, přímo pojišťovnu pomocí infolinky 841 444 555, kde Vám sdělí, kde je problém, případně požádáte o zaslání nové složenky. Složenky na další období většinou chodí asi měsíc před datem splatnosti, takže v případě, že Vám do dnešního dne nedošla, je třeba pojišťovnu urgovat. |
![]() |
Jaroslav - 13.03.2008 (13:13:44) |
Vozidlo mám pojištěno u ČPP. To mi skončilo dnešním dnem a žádnou složenku na další rok jsem dosud neobdržel. |
![]() |
Agentura Kryštof - 13.03.2008 (10:47:49) |
Vážený pane Nekvapil, s tímto dotazem se obraťte přímo na pojišťovnu. My jsme pouze pojišťovací zprostředkovatel, který zastupuje všechny pojišťovny. Nevyřizujeme škodní události. |
![]() |
Nekvapil Ivo - 13.03.2008 (09:46:02) |
vas klijent pan Holan Jiri cis. pojistky 48341371 mi zpusobil skodu pri vyjizdeni z parkoviste tak sem se chtel informovat co budete jako jeho pojistovna podnikat v te to veci a co ja mam udelat dekuji Nekvapil telefon: 59 671 40 71 nebo email inekvapil@centrum.cz |
![]() |
Agentura Kryštof - 11.03.2008 (10:05:12) |
Vážená paní Hejdová, do pole SPZ vyplňte např. nuly a program Vás pustí dál. |
![]() |
hejdovazlatuse@seznam.cz - 11.03.2008 (09:56:34) |
CHCI UZAVŘÍT ZÁK. POJ. VOZIDEL U ČSOB, MOTOCYKLU BABETTA, NECHCE MĚ TO NECHAT DOKONČIT BEZ UVEDENÍ SPZ VOZIDLA, ALE BABETTY SPZ NEMAJÍ A MÍT NEMUSÍ, JAK TO MÁM UDĚLAT? DĚKUJI HEJDOVÁ |
![]() |
předchozí zobrazuji 5204 - 5228 [celkem připomínek: 6147] další |