Kontakt - Agentura Kryštof
Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.
TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)
Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)
INFOLINKY POJIŠŤOVEN
ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125
Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...
Agentura Kryštof - 10.03.2008 (14:47:19) |
Vážený pane Pačinek, levnější povinné ručení můžete získat u ČPP pojišťovny a to i když vozidlo provozujete na běžných RZ. ČPP poskytuje 75% slevu na starší vozidla - vyrobené do roku 1970 včetně. |
![]() |
Agentura Kryštof - 10.03.2008 (14:30:16) |
Vážený pane Jindřich, naše agentura se nezabývá likvidací pojistných událostí, takže Vám bohužel v tomto směru neporadíme. Zkuste se obrátit na Českou kancelář pojistitelů (www.ckp.cz). |
![]() |
T. Pačinek - 08.03.2008 (10:08:06) |
Dobrý den. Vlastním hstorické vozidlo r.v.1961. Provozuji ho na běžných SPZ. Chtěl bych se zeptat, jestli je možná získat levnější povinné ručení bez průkazu historického vozidla. Děkuji za odpověď. |
![]() |
jindřich - 07.03.2008 (21:38:55) |
Stal jsem se účastníkem dopravní nehody, když jsem převážel nový vůz z prodejny. Doslechl jsem se, že je možné požadovat odškodnění za znehodnocení vozidla. Kde je to upraveno a co je na tom pravdy? |
![]() |
Agentura Kryštof - 07.03.2008 (08:54:41) |
Vážená paní Ryšavá, hned na začátku zadávate věk pojistníka, podle kterého program počítá pojistné. Když potom zadáte sjednat on-line a vyplňujete RČ, tak si to program hlídá se zadaným věkem pojistníka. |
![]() |
Agentura Kryštof - 07.03.2008 (08:44:56) |
Vážený pane Libor, jediná pojišťovna, která umožňuje uplatnění jednoho bonusu na dva vozy je Generali pojišťovna ( kdybyste měl vůz pojišťen u Generali a měl na něm např. 60 měsíců bonusu, kupil si nový vůz a pojistil ho také u Generali, tak těch 60 měsíců si můžete uplatnit i na nový vůz). Jinak ČPP má nyní akci PROFI BONUS, díky níž můžete získat 36 měsíců - 15% slevu, aniž byste musel dokládat potvrzení o bezeškodném průběhu. |
![]() |
Ladislava Ryšavá - 06.03.2008 (21:41:57) |
Dobrý den.Mám prosbu.Při vylňování on-line PR,mi nejde zadat správné RČ.Píše mi to chybu opravit,ale přeci nemohu jen tak změnit RČ!Stávající pojištění nám ted zaniká a na infolince nám operátor doporučil se znovu pojistit"on-line".děkuji za brzkou odpověď.Ryšavá L. |
![]() |
Libor - 06.03.2008 (16:32:05) |
Dobrý den, mám pojištěn osobní vůz od r. 2003 u ČPP s bezeškodním průběhem. Budu nyní pořizovat další vůz do rodiny s tím, že budu provozovat obě dvě vozidla současně. Mohl bych při sjednání povinného ručení na druhé vozidlo opět u ČPP nebo jiné pojišťovny uplatnit nějakým způsobem bonus nebo jiný typ slevy vyplývající z bezeškodního průběhu mého stávajícího pojištění na mé první vozidlo u ČPP? Jaký postup byste navrhovali? Děkuji*** |
![]() |
Agentura Kryštof - 05.03.2008 (15:24:29) |
Vážený pane Šplechta, z Vašeho dotazu není patrné, jak a kam jste žádost zaslal. Jenom si Vás dovolujeme upozornit, že nejsme Triglav pojišťovna a podle čísla smlouvy jste si pravděpodobně pojistku neuzavíral přes naši agenturu. |
![]() |
JINDŘICH šPLECHTA - 05.03.2008 (13:54:04) |
Dobrý den chtěl jsem Vám jen oznámit že dnes 5.3.2008 jsem poslal žádost o zrušení pojistné smlouvy č.2482300293 s pozdravem Šplechta Nindřich |
![]() |
Agentura Kryštof - 03.03.2008 (16:10:50) |
Vážená paní Švejčarová, spoluúčast z povinného ručení uhradit lze. Nemůžu zaručit, že v plné výši, to už záleží na pojišťovně a daném likvidátorovi. Rozhodně ale na své pojišťovně škodu nahlašte. Pokud neuhradí celou spoluúčast..nějakou část dle mého názoru určitě! |
![]() |
Agentura Kryštof - 03.03.2008 (12:14:13) |
Vážený pane Kulhánek, napište nám, prosím, o jakou obec a PSČ se jedná. V našem programu pro výpočet máme směrovací čísla z poštovního registru. Ještě se nám nestalo, aby některé PSČ nešlo zadat. Zkusíme jej ověřit či případně do nabídky přidat. |
![]() |
Švejčarová Lenka - 02.03.2008 (20:02:47) |
Dobrý den, v prosinci loňského roku jsem měla dopravní nehodu..jako viník jsem byla označená já. Pán, kterému jsem způsobila škodu na vozidle si opravu zaplatil ze svého havarijního pojištění...Po mě edka poaduje částku cca 16000kč..kterou musel zaplatit za spoluúčast...Chtěla jsem se zeptat jestli tato částka, kterou po mě požaduje, může bejt zaplacená z mého povinného ručení..děkuji..svejcarova.lenka@seznam.cz |
![]() |
Švejčarová Lenka - 02.03.2008 (20:01:51) |
Dobrý den, v prosinci loňského roku jsem měla dopravní nehodu..jako viník jsem byla označená já. Pán, kterému jsem způsobila škodu na vozidle si opravu zaplatil ze svého havarijního pojištění...Po mě edka poaduje částku cca 16000kč..kterou musel zaplatit za spoluúčast...Chtěla jsem se zeptat jestli tato částka, kterou po mě požaduje, může bejt zaplacená z mého povinného ručení..děkuji |
![]() |
Kulhánek - 29.02.2008 (14:43:04) |
Dobrý den, do dotazníku pro výpočet povinného ručení mi nejde vepsat směrovací číslo. Děkuji. |
![]() |
Agentura Kryštof - 29.02.2008 (08:34:09) |
Vážená paní Fibingrová, Dolnorakouská pojišťovna má tyto pobočky: - Zákaznická kancelář Brno Hybešova 42, 602 00 Brno Tel.: +420 543 128 401 brno.hybesova@drpoj.cz - Zákaznická kancelář Ostrava Sokolská třída 944/23, 702 00 Ostrava 1 Tel.: +420 596 111 665 ostrava@drpoj.cz - Zákaznická kancelář Zlín Zarámí 88, 760 41 Zlín Tel.: +420 577 653 515 zlín@drpoj.cz Informace Vám byly zaslány i na uvedený email. |
![]() |
fibingrova dagmar - 29.02.2008 (06:49:17) |
dobry den ,mate pobocku na morave-myslim DOLNORAKOUSKOU POJISTOVNU.DEKUJI-TEL.604588001.NEBO E-MAIL-NIKOLAKVETAK@seznam.cz |
![]() |
Agentura Kryštof - 27.02.2008 (13:51:09) |
Vážený pane Pokorný, nevím přesně, co máte na mysli. Chcete zažádat o novou RZ? Vaše údaje už přece na dokladu o pojištění být musí, když jste si vůz přihlašoval na Vaše jméno! Pokud myslíte zažádání o nový doklad s novou RZ (SPZ) či sérií a číslem TP, žádná lhůta neexistuje (záleží ale přímo na pojišťovně a jejich všeobecných pojistných podmínkách). Většinou uvádí, že jakoukoliv změnu máte nahlásit co nejdříve! |
![]() |
POKORNY - 27.02.2008 (11:47:17) |
Dobry den,koupil jsem si auto v bazaru,prepis,evidencku a pojisteni uz mam zaplacene a vse v poradku,jen me zajima,jak dlouho mam na to,abych zajel do pojistovny pro zazadani o novy doklad uz s mymi udaji?Dekuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 27.02.2008 (09:47:54) |
Vážený pane Nanio, pokud je protokol z technické kontroly napsán již na nového majitele a obsahuje větu: Vozidlo z hlediska evidenční kontroly vyhovuje, nemusíte znovu tuto kontrolu provádět. |
![]() |
nanio - 27.02.2008 (09:40:27) |
Dobry den,chtel bych se zeptat ohledne přepisu osobniho vozidla.Jestly je nutna evidenčni kontrola,když stk.emise je delana v čera?Dekuju. |
![]() |
Agentura Kryštof - 26.02.2008 (13:25:47) |
Vážený pane Hrubý, my nejsme přímo pojišťovna, jsme pojišťovací zprostředkovatel, který zastupuje všechny výše uvedené pojišťovny. Proto Vám bohužel ve Vaší zaležitosti nemůžeme pomoci. Musíte se obrátit na konkrétní pojišťovnu, u které má pán povinné ručení. |
![]() |
Roman Hrubý - 26.02.2008 (11:37:53) |
Dobrý den mám takovy problém, v únoru lonského roku me naboural policista z ceske lipy a v tu dobu nemel povinne ruceni. Tak sem to dal k reseni CKP, ty mi poslali asi po 2 mesicich dopis ze to dostala k virizeni ceska pojistovna... CP cekala asi 6 mesicu na vyjadreni od policie ze on byl vinik i pres to ze to bylo jasne na prvni pohled ale to je jedno... V prosinci uz sem byl asi po 20. na pobocce CP a ty mi zdelili ze tento Pán jiz povine ruceni ma a to u Vás. Zasel sem tedy v olednu na jednu vasi pobocku v praze, Vyplnil sem nekolik papiru, Ofotili si vsechno co k tomu mam a rekli do tydne se vam ozveme.. Uz me opradvu zacina stvat ze kdyz sem dnes tojest asi po 14 dnech volal onomu panovi na vasi pobocku v praze jak to teda vypada ze uz bych opravdu ty penize potreboval rekl mi ze neví a ze mu mam opet ve ctvrtek zavolat ze na me nema cas.. tento pristup mi nevadi ale chtel bych jen ziskat svoje penize auto uz mam samozdrejme opravene ale tech minimalne 25 tisic co to stalo bych chtel vratit... uz je to pres rok a to je dost dlouha doba.. Poradte jak proti tomuto mam postupovat abych mel svbe penize co nejdrive doma??? dekuji Hrubý |
![]() |
Agentura Kryštof - 24.02.2008 (17:38:37) |
Vážený pane Josefe, stačí,když místo série a čísla technického průkazu napíšete "nepřidělen" nebo XXXXXX a pak Vás systém pustí dále, nemusíte kvůli tomu na pobočku. |
![]() |
Josef - 24.02.2008 (16:14:49) |
dobrý den chci si pojistit malý motocykl moped do 50cm rok 1966 tyto mopedy nemají technický průkaz. je to stejné jako babeta. Váš sistém mě nepustí dál, protože chce číslo technického průkazu . dá se pojistit onlain nebo musím na pobočku.díky |
![]() |
předchozí zobrazuji 5229 - 5253 [celkem připomínek: 6147] další |