Kontakt - Agentura Kryštof
Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.
TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)
Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)
INFOLINKY POJIŠŤOVEN
ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125
Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...
Fousek - 21.04.2008 (18:04:59) |
Dobrý den. Mám k Vám prosbu. Lze do bezkodního průběhu započítat i dobu po kterou jsem jezdil s vozem pořízeným od ŠkoFinu t.j. 60měsíců? A ještě k tomu přičíst i měsíce jež jsem jezdil před tím t.j. 42 měsíců se svým starým vozem? Jak to prosím je? Děkuji Vám moc za info. Vyprší mi právě leasing a chtěl bych si u Vás sjednat online pojištění a nevím co mám do kolonky BEZEŠKODNÍ PRŮBĚH vyplnit, tak aby to bylo správně a pravdivě. Přeji Vám krásný a úspěšný den. |
![]() |
Agentura Kryštof - 21.04.2008 (07:51:37) |
Vážený pane Nedoma, ze zákona jste povinnen mít uzavřené povinné ručení, tudíž i na přejetí s novým vozidlem z prodejny, byste měl mít pojištění uzavřené. |
![]() |
Agentura Kryštof - 16.04.2008 (14:18:34) |
Vážený pane Chvátal, co se vrácení pojistného z ČPP týče, opravdu to hrozně dlouho trvá. Urgovala jsem vratku, snad Vám každou chvílí peníze dojdou poštovní složenkou. Vrácené pojistné je vypočítáno správně. Roční částka se vydělí 12 měsíci, což ve Vašem případě činí 460 Kč na měsíc. Dva měsíce jsou tedy 920 Kč + 180 Kč za zbylé dny do konce února (každá pojišťovna si při zrušení smlouvy nechává pojistné do konce měsíce, ve kterém smlouvu rušíte). Tzn., že pojišťovna si nechala pojistné ve výši 1100 Kč. Zaplatil jste 5.515 Kč - 1.100 Kč = 4.415 Kč. Za nezodpovězení dotazu mailem se omlouvám, pokud byl na naši agenturu (ppp.krystof@seznam.cz). |
![]() |
Radim Chvátal - 16.04.2008 (13:15:17) |
Dobrý den! Dne 19.12.2007 jsem přes Vaši sapolečnost sjednal povinné ručení na vozidlo MULTICAR, RZ 1B4 7416. Zprostředkovali jste pojištění u ČPP, a.s. pod číslem 3069565697, sjednáno dne 19.12.2007, počátek pojištění taktéž 19.12.2007. Toto bylo z administrativních důvodů Vaší pracovnicí dne 14.2.2008 zrušeno a vozidlo bylo opět přes Vaši společnost přepojištěno u wustenrot poj., a.s. od 15.2.2008 s číslem pojištění 3060478536. Vzhledem k tomu, že pojišťovna wuestenrot již požaduje uhradit nové pojistné, hledal jsem vratné zbylé pojistné od předešlé pojišťovny za období 15.2.2008 až 18.12.2008. Nalezl jsem pouze oznámení od ČPP, že máme nárok na vratnou částku 4415,- Kč a že tuto zašlou poštovní poukázkou. Dodnes se tak nestalo a navíc se mi tato částka jeví jako nižší, než na kterou bychom měli nárok. Proto Vás prosím o spolupráci a zjištění příčin, proč nám vratné pojistné nebylo dosud doručeno a dále jak vypočítám nespotřebované pojistné, jelikož pouhým rozpočtem celkového pojistného na jednotlivé měsíce či dny a odečtením této částky od celkového pojistného vychází jiná částka, než která nám má být doručena. Již jsem se dotazoval na stejný problém mailem, ale nikdo mi neodpověděl. Děkuji za Váš čas. S pozdravem Chvátal |
![]() |
Jan Nedoma - 15.04.2008 (10:19:21) |
Mohu jet s novým automobilem z prodejny domů bez zákonného pojištění? |
![]() |
Agentura Kryštof - 14.04.2008 (16:15:31) |
Vážená paní Renato, obraťte se na leasingovou společnost, která by to měla s pojišťovnou vyřešit. Ta Vám potom zašle potvrzení buď rovnou, nebo leasingové společnosti, která Vám jej předá. Je to individuální, záleží na podmínkách pojišťovny. |
![]() |
Renata - 13.04.2008 (14:23:04) |
Prosím chtěla bych vědět kdo mi vystaví potvrzení o bezeškodném průběhu,jestliže zákonné pojištění bylo součástí leas. smlouvy.Mám se obrátit na pojišťovnu nebo leas společnost u které byl laesing sjednaný?Děkuji. |
![]() |
Agentura Kryštof - 11.04.2008 (08:09:45) |
Vážený pane Šnajdr, zelenou kartu s sebou do zahraničí mít musíte, prokazujete se s ní a v případě nehody je nutná. |
![]() |
Šnajdr - 10.04.2008 (20:28:46) |
musí mít u sebe zelenou kartu při cestě do Německa se služebním vozidlem ?Je tento doklad povinný mít u sebe- sebou. |
![]() |
Agentura Kryštof - 10.04.2008 (13:09:31) |
Vážený pane Fifka, další pojištění si samozřejmě u nás sjedat můžete, stačí vyplnit a zaslat objednávku. V případě, že si budete chtít uplatnit bonus z předchozího pojištění, tak záleží na tom, zda jste pojistku při pronájmu vozidla zrušil (pronajímatel si může uzavřít pojištění přímo na sebe, kde bude pojistníkem a Vy zůstanete vlastníkem a držitelem vozu), pokud jste tak učinil, pojišťovna Vám vystaví potvrzení o době trvání a škodném průběhu, pomocí kterého si bonus uplatníte na druhé auto. |
![]() |
Agentura Kryštof - 10.04.2008 (13:00:00) |
Vážený pane Macek, chtěli bychom Vás upozornit, že nejsme přímo pojišťovna, jsme pouze pojišťovací zprostředkovatel, který zastupuje všechny výše uvedené pojišťovny. Podle čísla pojistky předpokládáme, že se jedná o Uniqa pojišťovnu. Pokud jste si pojištění sjednával přes naší agenturu, sdělte nám prosím datum sjednání a věc se budeme snažit dát do pořádku. Pokud ne, tak se obraťte přímo na danou pojišťovnu např. pomocí výše uvedené infolinky. |
![]() |
Fifka Zdenek - 10.04.2008 (12:50:10) |
Dobrý den .Mam na vas dotaz,pojistil jsem si u vás vozidlo Peugot 405, na jeden rok od 02.10.2007 do 02.10 20008. chtěl bych vědět jestli si můžu u vas sjednat dalši pojištěni nového auta. Stavající vozidlo jsem pronajmul, pronajemce si plati pojistku sam,ovšem registrace vozidla je psana na mne.Děkuji. |
![]() |
Macek Jaroslav - 10.04.2008 (11:38:51) |
Dobrý den.Mám u Vaší pojištovny POV na vozidlo Č. SMLOUVY4113089631.Po zrušení starého vozidla zapsaného na manželku Lenku Mackovou jsem k Vám zasílal potvrzení o bonusu za 48 měsíců.tento bonus se neprojevil v platbách. prosím o odpověd Macek jarda.maca@seznam.cz Děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 09.04.2008 (17:09:21) |
Vážený pane Husar, z Vašeho dotazu to chápeme tak, že si vozidlo na sebe chcete registrovat v ČR. To lze, pokud máte v ČR povolení k pobytu. Pokud ano, pak Vám vydají malý technický průkaz na dobu trvání povolení k pobytu. Pokud zde nemáte povolení k pobytu, pak si na sebe nemůžete přihlásit vozidlo. |
![]() |
Milan Husar - 07.04.2008 (17:32:14) |
Dobry den ja by som sa chcel opytat?Chcem si kupit auto od kamarata a chcel by som si ho prepisat na seba,je to mozne?Nie som obcan Ceskej Republiky. |
![]() |
Agentura Kryštof - 07.04.2008 (17:16:19) |
Vážený pane Menšík, dnes 7.4.2008 v 11:39 hod., druhý dotaz pod Vámi, jsme odpovídali na úplně stejnou otázku. Odpověď tedy naleznete níže. |
![]() |
Dalibor Menšík - 07.04.2008 (16:58:00) |
Dobrý den, prosím Vás kde na Moravě,sídlí Dolnorakouská Pojišťovna,a zda navštěvují i klienty doma.Děkji Vám, Menšík Havířov |
![]() |
Agentura Kryštof - 07.04.2008 (11:39:47) |
Vážený pane Mojžíšek, Dolnorakouská pojišťovna má pobočky tyto: Zákaznická kancelář Brno Hybešova 42, 602 00 Brno Tel.: +420 543 128 401 brno.hybesova@drpoj.cz Zákaznická kancelář Ostrava Sokolská třída 944/23, 702 00 Ostrava 1 Tel.: +420 596 111 665 ostrava@drpoj.cz Zákaznická kancelář Zlín Zarámí 88, 760 41 Zlín Tel: +420 577 653 514 zlín@drpoj.cz Zkuste na nejbližší pobočku zavolat, nebo přímo na linku NV: 543/ 128 411 a domluvit se. |
![]() |
Marek Krivák - 04.04.2008 (16:48:01) |
Dobrý den, chtěl bych poděkovat Manažerovi Dolnorakouské Pojišťovny panu Maršálkovi,za jeho profesionální přístup ke klientům.Sjednal jsem si povinné ručení,a byl jsem moc spokojen. Děkuji Vám Marek Krivák |
![]() |
Petr Mojžíšek - 04.04.2008 (15:53:05) |
Dobrý den, jsem z Frýdku-Místku,mám dotaz zda mě může navšťívit obchodní zástupce z Dolnorakouské pojišťovny. Děkuji Vám ,Petr |
![]() |
Agentura Kryštof - 04.04.2008 (08:20:43) |
Vážená paní Mraz, měla byste si vůz zaregistrovat na své jméno. Co se povinného ručení týče, musí se zrušit na základě usnesení o dědictví - dědic potom doplatí část pojistného, od doby, kdy nebylo zaplaceno, do doby zrušení. Vy k přepisu vozidla na sebe potřebujete velký TP, malý TP (ORV), evidenční kontrolu na Vaše jméno (provádí každá stanice STK - potřebujete vůz a velký TP), doklad o pojištění na Vaše jméno a hlavně usnesení o dědictví, kde budete zapsána jako dědic. V případě, že vůz zdědí někdo jiný, budete ještě k těmto všem dokladům potřebovat plnou moc od dědice a kupní smlouvu mezi Vámi a dědicem. |
![]() |
JIRINA MRAZ - 04.04.2008 (07:51:57) |
DOBRY DEN CHTELA BYCH SE ZEPTAT ZIJI MOMENTALNE V CIZINE UMREL MI OTEC JEDU NA 2 MESICE DO CR A POTREBUJI AUTO KTERE MAM PO OTCOVI.NENI ZAPLACENE POVINE RUCENI JAK MAM POSTUPOVAT ABYCH MOHLA AUTO POUZIVAT.DEKUJI J.M |
![]() |
Agentura Kryštof - 03.04.2008 (13:33:02) |
Vážený pane Jandus, zákon o pojištění odpovědnosti uvádí toto: ) Po zániku pojištění odpovědnosti je a. pojistník povinen bez zbytečného odkladu odevzdat pojistiteli doklad o pojištění a zelenou kartu, pokud byla vydána, b. pojistitel (pojišťovna) povinen vrácení dokladu o pojištění a zelené karty bez zbytečného odkladu pojistníkovi písemně potvrdit a pojistníkovi na základě jeho žádosti vydat ve lhůtě 15 dnů ode dne jejího doručení potvrzení o době trvání pojištění odpovědnosti a škodném průběhu zaniklého pojištění. Náležitosti tohoto potvrzení stanoví ministerstvo vyhláškou. |
![]() |
Miroslav Jandus - 02.04.2008 (09:29:15) |
Zdravím, jaká je doba za kterou mi musí pojišťovna vystavit potvrzení o bezeškodním průběhu? Jde mi konkrétně o pojišťovnu ČPP. |
![]() |
Agentura Kryštof - 31.03.2008 (16:58:15) |
Vážený nespokojený, v případě pojistné události Vám navýší pojisné každá pojišťovna, ne jenom Generali. Některá pojišťovna odečítá za jednu pojistnou událost 24 měsíců bezeškodného průbehu, některá 36 měsíců. |
![]() |
předchozí zobrazuji 5179 - 5203 [celkem připomínek: 6147] další |