pojištění vozidel
logo top
Partneři
ALLIANZ
AXA
ČESKÁ POJIŠŤOVNA
ČPP
ČSOB
DIRECT
GENERALI
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA
KOOPERATIVA
SLAVIA POJIŠŤOVNA
UNIQA
Poradna

Jindra Regulová - dobrý den máme uzavřenou pojistk 3.5.2015 chceme ji vypovědět, do kterého data musíme zaslat písemnou výpověd...
Agentura Kryštof s.r.o. - Dobrý den, obchodní vztah znamená, že by mělo byt založeno na psané smlouvě či dohodě. Že majitel souhlasí,...
Dušan - Dobrý den, koupil jsem auto od šéfa které je na leasing, ja mu dal peníze za celé auto ale on ho ještě splácí....
Jiří - Dobrého dne přeji Fungují stále tyto stránky? Děkuji
AGENTURA KRYŠTOF s.r.o. - Vážený pane Ducháč, AXA pojišťovna již v loňském roce přešla pod UNIQA pojišťovna, která ji koupila a která...
Jaromír Ducháč - Nemohu navázat spojení s pojišťovnou AXA. Potřebuji částku zák. odpovědnosti pro letošní platbu a zelenou kartu....

Více
 

Kontakt - Agentura Kryštof

Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.


TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)

Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)


INFOLINKY POJIŠŤOVEN

ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125


Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...


Vložení vzkazu







Agentura Kryštof - 16.05.2008 (08:06:38)
Vážená paní/slečno Konečná,
při uzavírání nové pojistné smlouvy může být datum počátku pojištění nejdříve ten den, kdy se smlouva sjednává, pojištění nelze sjednat zpětně. Tzn. pokud budete sjednávat pojištění dnes, zadáte dnešní datum, nelze včerejší. Pojištění by na sebe mělo navazovat. V zákoně je uvedeno, že pokud do 14 dní nebude vozidlo pojištěno, musí se dočasně vyřadit z registru vozidel. Po tuto dobu (těch 14 dní) však vozidlo nesmíte provozovat, protože zákon říká, že na pozemních komunikacích lze užívat pouze vozidlo s platným pojištěním odpovědnosti za škodu způsobenou motorovým vozidlem (tzv.povinné ručení). Na silnici můžete s vozidlem vyjet až s platnou pojistkou.
Konečná - 15.05.2008 (23:56:22)
Dobrý den chci se zeptat jak postupovat.Leas. smlouva a pojištění na vozidlo skoncila 13.5.Dosud pojišťovací agent nedodal podklady k pojistce nové. Mám na nové pojištění vyznačit datum 14.5. nebo datum kdy budu mít sepsanou smlouvu?Kolik dnů mám ze zákona na uzavření pojistky nové?Děkuji
Agentura Kryštof - 12.05.2008 (16:28:45)
Vážená paní Malá,
nezmínila jste se u které pojišťovny jste pojištěna. Je možné, že platíte čtvrtletně více, než kdybyste si smlouvu s maximálním bonusem uzavřela nyní. Vaše pojistka byla sjednána za jiných podmínek, je možné, že daná pojišťovna má nyní nějakou akci - slevu při sjednání. Co Vám můžeme poradit je, abyste pojistku, kterou máte nyní uzavřenou vypověděla (a to šest týdnů před datem výročí smlouvy) a sjednala si pojištění nové - cenově výhodnější.
Pavla Malá - 12.05.2008 (12:35:20)
Dobrý den,

platím 847,- čtvrtletní pojištění na Fiat Punto. Za 8 let, kdy mám pojištění sjednáno, nedošlo k žádnému plnění. Nicméně když jsem si srovnávala sazebník pojišťovny s tím, kolik reálně platím, vychází mi nepoměrně vysoká částka vzhledem k době pojištění a bonusům. Mám tedy dotaz, co dělat v případě, že platím pravděpodobně vyšší částku, než bych měla?
Předem velmi děkuji za zodpovězení a přeju krásný den.
Pavla (tatranka68@seznam.cz)
Agentura Kryštof - 12.05.2008 (09:42:03)
Vážený pane Znoj,
pokud máte sjednané povinné ručení u ČSOB pojišťovny, tak máte zároveň připojištěné úrazové pojištění řidiče. Toto pojištění se vztahuje pouze na úraz v důsledku dopravní nehody.
Agentura Kryštof - 12.05.2008 (09:25:38)
Vážená paní Divecká,
my jsme pouze pojišťovací zprostředkovatel, ne konkrétní pojišťovna. Ale pokud Vás pojišťovna vyrozuměla o přeplatku, rozhodně Vám zašlou složenku, nebo pokud jste uvedla číslo účtu, může Vám být přeplatek poukázán na účet.
Pavel Znoj - 10.05.2008 (16:25:10)
Prosím o informace k mému pojištění.Chi se zeptat,zda mám k povinnému ručení a nebo k havarijnímu pojištění(MOBILITY),které mám sjednané u Čsob pojišťovny (k povinnému ručení nebo havarijní pojištění)automaticky zdarma úrazové pojištění a na co vše se vztahuje,pokud k úrazu nedošlo v autě ale na veřejnosti.Pokud se stal úraz,že sem si omylem zlomil dva prsty,které mám v sádře víc jak 3týdny,potřeboval bych vědět jestli mohu uplatnit nárok na pojistné,zda se pojištění vztahuje k mé pojistné smlouvě.Dále by mě zajímalo,když si způsobím úraz jestli se vztahuje k tomuto pojištění nebo musím mít zvlášť pojištění úrazu.Prosím o veškeré potřebné informace a další.Prosím napište mi na můj E-mail:ZNOJP@seznam.cz Předem děkuji ZNOJ Pavel Dr.Březiny 786 Bludov 78961
eva divecka - 09.05.2008 (13:35:58)
dobry den.mam dotaz.zrusila jsem pojisteni vozidla u vasi pojistovny,prislo mi postou vyrozumeni o preplatku,ktere mi bude vraceno.musim na nejblizsi pobocku nebo mi prijde slozenka automaticky postou?dekuji eva
Agentura Kryštof - 05.05.2008 (14:30:44)
Vážená paní Šťastná,
ke zrušení pojistky potřebujete doklad o pojištění, zelenou kartu a buď kopii kupní smlouvy, nebo přepsaného TP. Pracovník pojišťovny sepíše žádanku na zrušení, ke které přiloží Vámi doloženou kopii a doklad o pojištění se zelenou kartou. Tuto žádanku musíte podepsat. Zhruba do měsíce Vám přijde poštou vyrozumění z pojišťovny o stornu pojistné smlouvy z důvodu změny majitele.
Alena Šťastná - 05.05.2008 (14:12:02)
Dobrý den,
měla jsem u vás pojištěné auto, které jsem prodala. Jak mám zrušit pojistku?
Děkuji za odpověď alena_stastna@centrum.cz
tel. 603 889 268
Agentura Kryštof - 02.05.2008 (13:01:20)
Vážený pane Zachar,
bohužel žádná objednávka od Vás, nám nepřišla. V případě, že objednávku správně odešlete, tak Vám obratem na mail příjde potvrzení o jejím přijetí.
Zdenek Zachar - 02.05.2008 (12:52:17)
Prosím potvrďte mi pojištění, nevím, zda jsem vše dobře odeslal, nepotvrdilo mi to nic, Peugeot 7S61802 poj. Generali přes Krystofa agenturu, díky. Zachar, stačí i Sms 606444380
Agentura Kryštof - 30.04.2008 (07:40:11)
Vážená paní Stránská,
bezeškodný průběh lze na nově pojišťované vozidlo vždy převést pouze ze zrušené smlouvy! Pokud tedy Váš manžel pojistku na staré auto zruší, pojišťovna mu po zrušení zašle potvrzení o době trvání pojištění a škodném průběhu, pomocí kterého mu u nové pojišťovny bonus uznají.
Jedině Generali pojišťovna nabízí tzv. SLEVU PLUS, což znamená, že staré vozidlo by muselo být pojištěno u Generali pojišťovny a nové taktéž. Potom by Generali pojišťovna uznala bonus starého vozu na nové vozidlo, aniž by se musela původní smlouva rušit.
Pokud tak není, budete muset smlouvu na starý vůz zrušit. Jinak bonus nepřevedete.
Dana Stránská - 29.04.2008 (17:52:31)
Dobrý den, prosím o radu. 24. 4. 2008 si manžel koupil nové auto a prodejce potřebuje potvrdit bonus ze zákonného pojištění kvůli nové smlouvě na zákonné pojištění auta. V současné době má manžel na sebe napsáno ještě staré auto s pojistkou a za dobu trvání bonusů neměl žádnou nehodu. Lze na druhé auto převést bonus v plné výši? Děkuji za radu.
Agentura Kryštof - 29.04.2008 (13:38:10)
Vážený pane Dřevínek,
bonus ze zahraničí si uplatnit můžete, je ale možné, že po Vás pojišťovna bude vyžadovat překlad. S dotazem, zda Vám bonus uznají na povinné ručení i na havarijní nebo jen na povinné, se budete muset obrátit na konkrétní pojišťovnu, kde si budete pojištění sjednávat. Každá pojišťovna k tomu může přistupovat jinak.
Karel Dřevínek - 29.04.2008 (13:20:44)
Prosím o možnost sdělení : Řídil jsem vozidlo po 2 roky v Anglii, kde jsem měl pojištěné auto. Jiné pojištění (HP a POV asi neznají), bylo pojištěno jednou smlouvou. Prosím, mám nárok na bonus v případě bezeškodné události i na hav. pojištění (HP). Děkuji za radu.
Agentura Kryštof - 28.04.2008 (08:05:35)
Vážená paní Lucie,
naše agentura se zabývá pojištěním motorových vozidel, tudíž se zdravotními pojišťovnami nemáme zkušenosti. Ale na stránkách zdravotních pojišťoven se jistě dočtete co která pojišťovna nabízí.
Agentura Kryštof - 28.04.2008 (07:50:42)
Vážený pane Ston,
nabídka Vám bude během 2-3 pacovních dnů zaslána na email.
lucie - 25.04.2008 (22:10:59)
Chtěla bych přejít od VZP k jiné pojišťovně, ale nemám žádný přehled o výhodách, či nevýhodách těch jiných poj. Prosím o radu, která zdravotní pojišťovna má nejvýhodnější podmínky. Chtěla bych to pro celou rodinu, tj. 2 děti 3 a 8 let + manžel. Děkuji za odpověď. Stačí mi i nějaké odkazy.
r.ston@seznam.cz - 25.04.2008 (18:04:59)
Prosím o kalkulaci havarijního pojištění u jednotlivých pojišťoven.
VW Passat 1,8, r.v. 11/2005, benzín, částka 350 000 Kč, spoluúčast 5%(5000Kč), zabezpečení mechanické+ imobilizér, použití běžné, řidič muž, 1973, platba ročně, ALL RISK.
zároveň sjednám povinné ručení. lékař.
Agentura Kryštof - 25.04.2008 (09:26:41)
Vážený pane Němec,
pokud máte havarijní pojištění, tak náhradu škody určitě dostanete. Pokud ne, a neznáte ani SPZ vozidla které Vám škodu způsobilo, tak šance na získání odškodnění je nulová.
Němec - 24.04.2008 (08:45:20)
Dobrý den. Potřeboval bych informaci, jestli mám šanci dostat náhradu škody na autě, která vznikla na parkovišti a viník zbaběle ujel. Děkuji
Agentura Kryštof - 22.04.2008 (09:28:32)
Vážený pane Zipfel,
bezeškodný průběh z pojistky, kde byl pojistníkem Váš otec, si bohužel uplatnit nemůžete. Jen málo pojišťoven (např. ČP a Triglav) přiznává bonus z jednoho rodinného příslušníka na druhého, podmínkou ale je žití ve společné domácnosti.
Bonus za "bezeškodného řidiče" Vám bohužel žádná pojišťovna neuzná.
Agentura Kryštof - 22.04.2008 (09:06:20)
Vážený pane Fousek,
dobu, po kterou Vám běžel leasing, si můžete započítat do bezeškodného průběhu. Tzn., že pokud se pojištění těchto dvou vozidel nepřekrývalo, můžete si započíst oba bezeškodné průběhy (tato doba se počítá od 1.1.2000).
Tom Zipfel - 21.04.2008 (22:04:06)
Dobrý den. Jezdím od roku 1992 - bez jediné nehody. Do roku 2004 vlastním autem (pojištěno u ČSOB) a po jeho prodeji autem, které mi dal otec, bohužel, dosud je vedeno na něj. Nyní potřebuje auto obměnit. Uzná mne některá pojišťovna jako "bezškodního řidiče", jestliže na mne nebylo vedeno od roku 2004 žádné povinné ručení? Nebo budu odsouzen k sazbě na úrovni často bourajících řidičů? Děkuji, TZ
 
předchozí  zobrazuji 5154 - 5178 [celkem připomínek: 6147]  další

 

 
Pojištění vozidel   |  email: ppp.krystof@seznam.cz   |  tel.: +420 777 919 791
Copyright 2010-25 |  Design by 360co |  Hosting