pojištění vozidel
logo top
Partneři
ALLIANZ
AXA
ČESKÁ POJIŠŤOVNA
ČPP
ČSOB
DIRECT
GENERALI
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA
KOOPERATIVA
SLAVIA POJIŠŤOVNA
UNIQA
Poradna

Jindra Regulová - dobrý den máme uzavřenou pojistk 3.5.2015 chceme ji vypovědět, do kterého data musíme zaslat písemnou výpověd...
Agentura Kryštof s.r.o. - Dobrý den, obchodní vztah znamená, že by mělo byt založeno na psané smlouvě či dohodě. Že majitel souhlasí,...
Dušan - Dobrý den, koupil jsem auto od šéfa které je na leasing, ja mu dal peníze za celé auto ale on ho ještě splácí....
Jiří - Dobrého dne přeji Fungují stále tyto stránky? Děkuji
AGENTURA KRYŠTOF s.r.o. - Vážený pane Ducháč, AXA pojišťovna již v loňském roce přešla pod UNIQA pojišťovna, která ji koupila a která...
Jaromír Ducháč - Nemohu navázat spojení s pojišťovnou AXA. Potřebuji částku zák. odpovědnosti pro letošní platbu a zelenou kartu....

Více
 

Kontakt - Agentura Kryštof

Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.


TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)

Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)


INFOLINKY POJIŠŤOVEN

ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125


Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...


Vložení vzkazu







František - 30.05.2006 (18:15:04)
Dobrý den, chtěl bych vysvetlit pojem spoluúčast na havarijním pojištění.Potřeboval bych nějaký přiklad abych to pochopil.Mám spoluúčast 10% co činí asi 7000,-kč.Ctěl bych vědet kolik mi pjištovna zaplatí když budu mít škodu 10000,-Děkuji
Agentura Kryštof - 29.05.2006 (17:03:27)
Vážený pane Vokatý,
bohužel jste neuvedl, jakou pojišťovnu máte na mysli, proto nevíme o jaké programy úrazového připojištění řidiče se Vám jedná. Naše agentura zastupuje všechny pojišťovny na trhu v roli pojišťovacího zprostředkovatele pouze pro pojištění motorových vozidel. Pro bližší informace prosím kontaktujte konkrétní pojišťovnu. Infolinky jednotlivých pojišťoven naleznete na našich internetových stránkách.
Vokatý Antonín - 27.05.2006 (20:26:20)
Dobrý den, mám u vás sjednané povinné ručení a zaujali mě vaše dva nové programy s úrazovým připojištěním řidiče a pod. Pak bych potřeboval uzavřít pojistku na škody spůsobené zaměstnavateli z nedbalosti tzv."pojistka na blbost". A chtěl bych vás tímto požádat o radu. Děkuji Vokatý
Agentura Kryštof - 11.05.2006 (13:09:45)
Vážený pane Legát,
z našeho společného telefonátu jsem pochopila, že si chcete uplatnit bonus ze smlouvy, kterou ještě nemáte zrušenou (z důvodu prodeje vozu). V tomto případě bych doporučovala uzavřít pojistnou smlouvu u Generali na dobu neurčitou bez bonusu (se základním ročním pojistným). Pokud se Vám podaří předchozí smlouvu zrušit do dvou měsíců od počátku pojištění nové pojistné smlouvy a doložíte v této lhůtě originál potvrzení o době trvání pojištění a škodném průběhu (bonus)od předchozí pojišťovny, Generali pojišťovna Vám bonus uzná již od počátku pojištění. Při pozdějším doručení bude tato sleva uznána ode dne doložení.
Milan Legát - 11.05.2006 (11:52:13)
Kdy je možné změnit splatnost poviného ručení z čtvrletního na roční u pojišťovny GENERALI. Předpokládám 1/4 po dobu než budu moci
zrušit pojištění (po prodeji vozu)a dále uplatni bonus a splatnost roční. Děkuji
Agentura Kryštof - 03.05.2006 (16:25:58)
Vážený pane Jeřábek,
bohužel, naše agentura není přímo pojišťovna, jsme pouze pojišťovací zprostředkovatelé, tudíž Vám potvrzení nemůžeme vydat. Musíte kontaktovat přímo konkrétní pojišťovnu, ve Vašem případě předpokládáme, dle čísel pojistek, že se jedná o ČPP. Proto se prosím obraťte přímo na Českou podnikatelskou pojišťovnu, např. na jejich info lince 841 444 555.
V.Jeřábek - 02.05.2006 (17:33:43)
Vážení,
předem Vás zdravím a přeji hezký den.Měl bych na Vás dotaz ohledně povinného ručení.Měl jsem u Vás toto pojištění sjednané
po sobě na dva vozy-č.sml.3031831527 od 17.7.2002+3031759486 od
27.2.2004.Žádal jsem o potvrzení o době pojištění a škodném prů-
běhu zaniklého pojištění dne 4.1.2006,ale do dnešního jsem od Vás neobdržel žádnou odpověd.Tento doklad potřebuji na uzavření
dalšího povinného ručení.
S pozdravem V.Jeřábek
Agentura Kryštof - 28.04.2006 (08:28:45)
Vážený pane Sležek,
jak jsme již uvedli v odpovědi na předchozí dotaz, naše agentura se zabývá pouze pojištěním motorových vozidel a jsme pouze zprostředkovatelé pojištění. Nejsme přímo ČSOB pojišťovna a tudíž nemáme přístup k veškerým smlouvám uzavřeným u ČSOB pojišťovny. Zavolejte si tedy prosím na info linku ČSOB pojišťovny 800 100 777.
sležek františek - 28.04.2006 (06:58:21)
Dobrý a příjemný denprosím o informaci. Jsem pojištěn u pojišťovny ČSOB typu Maximal invest a poněvadž,jsem u trpěl úraz kolena po němž následovala operace chtěl bych vědět,zda-li touto pojistkou mohu žádat od pojišťovny nějaké odškodnění,já bohužel někde založil tu pojistku včetně informací o podmínkách č. pojistné smlouvy však znám : 7980000271. Děkuji předem za odpověď a pokud mohu uplatnit odškodnění tak mi prosím sdělte,kde mohu obdržet patřičný formulář. František Sležek Litovel
Agentura Kryštof - 27.04.2006 (15:59:48)
Omlouváme se, ale zřejmě se jedná o omyl. Naše agentura sjednává pouze pojištění motorových vozidel a ČSOB pojišťovnu zastupujeme pouze jako zprostředkovatelé pojištění. V případě pochybností si prosím zavolejte na info linku ČSOB pojišťovny 800 100 777.
fstoklasa@seznam.cz - 27.04.2006 (15:55:29)
Včera mne kontaktoval člověk z Olomouce (asi Buda, Burda, ..)z nějaké makl.kanceláře, ať si nachystám na pátek Smlouvu k živ.pojištění, prý se musí přepracovat, mění se podmínky v ČSOB - prý je pověřen. Myslím si, že byste se se mnou kontaktovali sami písemně a neposílali 50 km člověka z Olomouce. Nevěřím mu.
Agentura Kryštof - 25.04.2006 (10:49:04)
Vážená paní Hebiková,
české pojišťovny Vám uznají bezeškodní průběh (bonus) ze zahraničí v případě doložení originálu potvrzení o době trvání pojištění a bezeškodném průběhu, který musí být přeložený do češtiny od soudního překladatele. Bonus se uznává od 1.1.2000, tzn. maximálně 75 měsíců, což je u všech pojišťoven 30%, kromě pojišťovny Triglav, která uznává max. bonus ve výši 45%.
Petra Hebikova - 25.04.2006 (08:58:54)
Dobry den,
vracim se s ciziny kde jsem mela pojisteni auto 6 let a mam max bonus 50%. Chci si poridit auto v CR a nechat ho pojistit. Uznaji me bonus ceske pojistovny s ciziny kdyz jim predlozim smlouvu jako potvrzeni?
Agentura Kryštof - 19.04.2006 (09:02:50)
Vážený pane Žlábek,
pro cestu do Maďarska Vám stačí zelená karta, havarijní pojištění mají povinnost sjednat lidé z problémových států jako je Izrael, Írán, Maroko, apod. Pro cestu do Maďarska osobním vozem nebo na motocyklu je nutný řidičský průkaz (nejlépe mezinárodní), technický průkaz, zelená karta (nebo je potřeba uzavřít pojištění na hranicích), SPZ a označení CZ na vnějšku vozu. Řidičský průkaz je povinné vlastnit alespoň jeden rok. Pokud nejedete vlastním automobilem, musíte si zajistit ještě notářsky osvědčené povolení od právoplatného majitele, a to v maďarštině nebo angličtině.
Žlábek Jaroslav - 18.04.2006 (21:49:45)
Na internetu jsem pro cestu do Maďarska našel,že je zde zapotřebí
mezinárodní havarijní pojišťění,Není tím myšlena"zelená karta"?
Agentura Kryštof - 13.04.2006 (09:28:49)
Vážený pane Meier,
v kategorii osobních automobilů lze převést bonus na jakékoli jiné osobní vozidlo bez ohledu na objem válců. Bonusy lze převést i mezi pojišťovnami, tzn. že pokud si uzavřete smlouvu na nový automobil u jiné pojišťovny, můžete si u ní po předložení originálu potvrzení o době trvání pojištění a bezeškodném průběhu uplatnit bonus dosažený u pojišťovny Kooperativa. Ta Vám toto potvrzení vydá po zrušení předchozího pojištění.
Milan Meier - 13.04.2006 (08:38:56)
Mám u Kooperativy pojištěn Favorit 1.3 jezdím s ním 4 roky bez nehod.Chtěl bych si zakoupit Peugeot 406 1.8i ,převedou mi bonus na silnější vůz?Nebo budu muset začít znovu?
Agentura Kryštof - 11.04.2006 (12:29:04)
Oznámení změny touto cestou je dostačující. Nový doklad o pojištění s novou SPZ jsme Vám již odeslali.
Pavla Sedláčková - 11.04.2006 (09:14:12)
Vážení, vzhledem k tomu, že mám novou SPZ na vozidle,a smlouvu o ručení jsem uzavřela ještě na původní SPZ, ráda bych Vás požádala o informaci, jakým způsobem Vám mohu tuto změnu ohlásit. Číslo poj. smlouvy:0015268076, původní SPZ: OPM74-14, nová SPZ: 3T7-1389.Děkuji. S pozdravem Sedláčková (tel:608-021026)
Agentura Kryštof - 10.04.2006 (16:18:57)
Vážený pane Hloch,
pojištění nákladu je pojištění podnikatelské spadající do pojištění majetku, které naše agentura nesjednává. Zaměřujeme se pouze na pojištění vozidel, tj.povinné ručení, havarijní a doplňkové pojištění (pojištění skel, úrazové pojištění, pojištění nákladů na půjčovné náhradního vozidla atd.). Pro více informací se proto prosím obraťte na konkrétní pojišťovnu.
Věroslav Hloch - 09.04.2006 (12:41:03)
Dobrý den.Chtěl bych se informovat na možnost pojištění nákladu a to jak proti zcizení, tak proti poškození při přepravě třetí osobě.
Děkuji

email: fa.hloch@seznam.cz
jan vurst.tabor - 08.04.2006 (20:10:56)
perfektni,jen tak dal
Agentura Kryštof - 07.04.2006 (12:05:06)
Vážená paní Sychrovská,
je nám líto, ale s tímto dotazem se musíte obrátit na leasingovou společnost, u které jste vůz zakoupila. Záleží na smlouvě, kterou jste podepsala a na podmínkách leasingové společnosti.
Pokud ovšem budete mít jakýkoli dotaz či problém z oblasti pojištení motorových vozidel, můžete se na nás kdykoli obrátit.
Alena Sychrovska - 07.04.2006 (11:12:27)
Koupila jsem na leasing Renolt Clio v České lípě minulý týden, ještě nemám od leasingové společnosti v ruce splátkový kalendář ani technický průkaz. Mám obavy z krádeže vozu a pak velké ztráty- lze zrušit leasing a doplatit vůz celý? Samozřejmě i s bomusem, který leas. společnost nabídla. Děkuji
Agentura Kryštof - 04.04.2006 (09:13:17)
Dobrý den pane Pietrasz,
bezeškodní průběh (bonus) z předchozího pojištění si můžete převést na novou pojistnou smlouvu k jakékoli jiné pojišťovně, ale až po jejím zrušení. Tzn. že nově zakoupené vozidlo si můžete pojistit u Triglav pojišťovny a po zrušení pojistné smlouvy u České pojišťovny, si můžete bonus převést k Triglav pojišťovně. Musíte ovšem u Triglav pojišťovny doložit originál potvrzení o době trvání pojištění a bezeškodném průběhu od České pojišťovny. Při uzavírání nového pojištění u Triglav pojišťovny můžete již na základě čestného prohlášení uplatnit předchozí bezeškodný průběh (bonus), musíte ovšem Triglav pojišťovně ve lhůtě 2 měsíců od počátku pojištění doložit uvedený originál potvrzení od ČP. Ta by Vám jej měla poslat poštou zhruba do 6 týdnů od nahlášení změny majitele. Můžete si ovšem zajít na pobočku ČP a vyžádat si toto potvrzení osobně, aby jste stihl lhůtu 2 měsíců pro doložení bonusu u Triglav pojišťovny. Pokud byste tuto lhůtu nestihl, uznala by Vám Triglav pojišťovna bonus až v dalším pojistném období.
 
předchozí  zobrazuji 6108 - 6132 [celkem připomínek: 6147]  další

 

 
Pojištění vozidel   |  email: ppp.krystof@seznam.cz   |  tel.: +420 777 919 791
Copyright 2010-25 |  Design by 360co |  Hosting