Kontakt - Agentura Kryštof
Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.
TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)
Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)
INFOLINKY POJIŠŤOVEN
ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125
Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...
Agentura Kryštof - 24.07.2006 (08:21:43) |
Vážený pane Opatrný, nemáte zaplaceno období od 15.7. - 15.10.2006. |
![]() |
Zdeněk Korčák - 21.07.2006 (13:41:29) |
Dobrý den, přiznám se, že jsem úplný laik v této oblasti a proto se na Vás obracím. Chystám se pořídit si první vlastní automobil (ojetý z bazaru nebo přes inzerát), ale vůbec netuším, jak mám postupovat ve věci pojištění. Je potřeba zařídit si pojištění ještě před odvezením auta nebo je nějaká překlenovací doba na tyto případy. Je-li to možné, poraďte mi také postup při odhlašování a přihlašování vozidla. Děkuji Zdeněk Korčák e-mail: czak@centrum.cz |
![]() |
Jiří opatrný - 21.07.2006 (13:09:18) |
Dobrý den, dostal jsem upomínku k zaplacení dlužného pojistného. Můžete mi, prosím, sdělit, za které je to období? Číslo sml: 3050974869. Děkuji, e-mail: jarmilaopatrna@seznam.cz |
![]() |
Ing.Bc. Karel Nedbálek - 07.07.2006 (10:10:54) |
Dobrý den V minulosti jsem uzavřel dvě smlouvy Na pojištění budov ,staveb Číslo pojistky 88001542 88001543 Mám takový dotaz jsou tyto pojistné smlouvy u Vás registrované A kdy se mají platit a kolik ? Děkuji za informaci Ing.Bc. Karel Nedbálek Vývoz 363 Zlín 76001 Mob 604293355 Tel 577981200 |
![]() |
Agentura Kryštof - 26.06.2006 (10:11:38) |
Vážená paní Tesařová, pokud viník DN nemá sjednané povinné ručení a odmítá škodu zaplatit osobně, můžete po něm tuto finanční částku vymáhat soudně a nebo zažádat u České kanceláře pojistitelů, která poskytuje plnění z garančního fondu, a to v těchto případech: •plnění za škodu na zdraví nebo usmrcením způsobenou provozem nezjištěného vozidla, za kterou odpovídá nezjištěná osoba •plnění za škodu způsobenou provozem vozidla bez pojištění odpovědnosti (u věcné škody pouze pokud tato škoda přesáhne částku 5 tisíc Kč), •plnění za škodu způsobenou provozem vozidla pojištěného u pojistitele, který z důvodu svého úpadku nemůže uhradit tuto škodu, •plnění za škodu způsobenou provozem cizozemského vozidla pojištěného hraničním pojištěním, •plnění za škodu způsobenou provozem cizozemského vozidla, jehož řidiči nevzniká při provozu tohoto vozidla na území České republiky povinnost uzavřít hraniční pojištění. Více informací si můžete přečíst na www.ckp.cz |
![]() |
Tesařová Lenka - 26.06.2006 (09:04:35) |
Co dělat v případě dopravní nehody když viník DN nemá sjednané povinné ručení ? tel. 974432288 |
![]() |
Agentura Kryštof - 26.06.2006 (08:57:47) |
Vážený pane Konsel, pokud kliknete na sjednání pojištění a vyplníte všechny potřebné údaje, je tam i kolonka pro bezeškodný průběh (bonus). Zde si můžete zadat počet měsíců, po které jste měl uzavřeno pojištění u předchozí pojišťovny. Nabídka ročního pojistného od všech pojišťoven se vypočítá už se zadaným bonusem. |
![]() |
Michal Konsel - 25.06.2006 (15:57:43) |
Dobry den, vami uvedene ceny pojisteni ve "srovnani cen" ruznych pojistoven jsou uz vcetne bonusu nebo bez? Predem diky za odpoved! S pozdraven Konsel |
![]() |
Agentura Kryštof - 20.06.2006 (11:54:39) |
Vážený pane Luňáček, máte pravdu, tohle jednání je opravdu nekorektní. Fakt je ale ten, že se chyba stane, a to ne jen u ČP. I když by se stát bohužel neměla. Bezeškodný průběh u pojistné smlouvy, u které bylo provedeno storno za neplacení, se nevydává. Ostatní smlouvy nemůžete vypovědět hned, ale 6 týdnů před výročím pojistné smlouvy. Vaše automobily po zrušení smluv samozrejmě pojistíme, stačí vyplnit objednávku pojištění na našich internetových stránkách a během dvou pracovních dnů budete mít veškeré podklady doma. Potom jen stačí podepsat pojistné smlouvy a poslat je pomocí ofrankované obálky zpět k nám. Naše stránky Vám dávají možnost porovnat ceny všech pojišťoven, takže si můžete vybrat tu pojistku, která je pro Vás nejvýhodnější. |
![]() |
Jiří Luňáček - K.Vary - 19.06.2006 (18:57:03) |
Přeji hezký den a zároveň musím vyslovit uznání,za tuto krásně zpracovanou presentaci nábídek. Využivám této možnosti k vyřešení mého problému s ČP u které mám pojištěny 3 automobily(zák.oddp.) Počátkem roku jsem se rozhodl připojistit př. sklo a tak jsem s vozidlem navštívil pobočku ČP,kde se uzavřela nová smlouva na kterou přešly náležitosti ze stávající,která se tímto zrušila. U všech pojistek(celkem jich je 6 a všechny mám u ČP)mám zaveden souhlas s inkasem a tak i u této jsem ohlídal,aby se to do nové uvedlo.(je to pohldné a nejsem obtěžován složenkami) Byl jsem překvapen,když mi přišela upomínka na úhradu doplatku pojistného(část byla použita z nezpotřebovaného poj.původní smlouvy) s tím,že pokud nebude uhrazeno do 9.6.2006 mé poj. zaniká.Přes email jsem vznesl námitku a požadavek at si to zinkasují z mého účtu,jak je uvedeno ve smlouvě č.81655586.10. Dnes jsem obdržel dopis,že má smlouva zanikla k 9.6.2006 a že o strornu a konečném vyrovnání budu informován dopisem z centrály.Zvažuji,že přejdu k jiné pojištovně se všemi pojiskami,protože takovéto jednání považuji za nekorektní vůči klientovi,který 1.pojisku uzavřel u ČP před 32 lety.Proto mi prosím poraďte: 1. Má na to ČP právo a do kdy lze krýt př.škody z uvedené smlouvy? 2. Jak prokázat v takovémto případě bez havarijní průběh pojištění při uzavírání nove smlouvy. 3.Mohu v takovém to případě zrušit ostaní pojistné smlouvy před ukončením poj.doby? 4.Zda se zabýváte i takovýma to službama,pokud bych vás zplnomocnil k provedení změn pojišťovny. Pro jednodušší komunikaci uvadím moji el. adresu: LunacekJiri@seznam.cz Děkuji Luňáček |
![]() |
Agentura Kryštof - 19.06.2006 (09:15:33) |
Vážený pane Masar, výše povinného ručení závisí na zdvihovém objemu vozu. Pojišťovny nezvýhodňují palivo, na které automobil jezdí. Pokud bydlíte v obci či městě do 30 tisíc obyvatel, je pro Vás nejvýhodnější Generali pojišťovna s ročním pojistným 6.720 Kč. Potom už se roční pojistné opravdu pohybuje okolo osmi až devíti tisíc Kč. V případě, že tuto podmínku nesplňujete, doporučovala bych Triglav pojišťovnu 7.896 Kč. Částky jsou bez bonusu (bezeškodného průběhu). Pokud jste v minulosti měl pojištěn vůz na své jméno a můžete to doložit originálem potvrzení o době trvání pojištění a škodném průběhu od předchozí pojišťovny, můžete si slevu (bonus) uplatnit u jakékoliv pojišťovny. A právě pojišťovna Triglav má výhodné procentní sazby. |
![]() |
Masar - 17.06.2006 (20:17:22) |
Dobry Den chci se zeptat budu mit Skodu Superb 96Kw zdvihovy objem 1896 musim platit tu vyssi pojistku 8000kc a nebo kdyz je to diesel tak se na to vztahuji nejake vyhody a zaplatim jen5000kc predem dekuji za odpoved Masar L.MASAR@email.cz |
![]() |
Agentura Kryštof - 14.06.2006 (09:51:47) |
Vážený pane Pospíšil, bonus (bezeškodný průběh) si můžete na motocykl uplatnit v případě, že jste v minulosti (od 1.1.2000) už na sebe nějaký motocykl pojištěn měl a pojistná smlouva je zrušená. Z pojistné smlouvy, která je pořád aktivní si bonus převést nemůžete. Bezeškodný průběh lze uplatnit pouze na stejný druh vozidla (některé pojišťovny uznají i bonus z automobilu na motocykl) a vždy jen jednou! To znamená, že jedním originálem potvrzení o době trvání pojištění a škodném průběhu (pojišťovna Vám ho vydá při zrušení pojistné smlouvy) uplatňujete bonus na jedno vozidlo. |
![]() |
František Pospíšil - 13.06.2006 (20:14:02) |
Dobrý den, dovolte mi, abych se zeptal, zda se bonus může při bezeškodním průběhu pojištění vztahovat u mě i na motocykl, který jsem zakoupil, když mám již bonus uplatněn na auto. Děkuji Pospíšil |
![]() |
Agentura Kryštof - 13.06.2006 (11:43:24) |
Vážená paní Zdeno, bohužel Vám nemůžeme s jistotou napsat, že pokutu nedostanete. Neměla jste půl roku uzavřeno zákonné pojištění, takže Vás stíhat mohou. Vůz si co nejdřív pojistěte! Pokud už Vám ale nějaká sankce přišla, nepomůže Vám to. Moc jsem Vás asi nepotěšila, ale povinné ručení si je nutno hlídat. |
![]() |
Zdena - 13.06.2006 (10:29:28) |
Dobry den, mam dotaz. Povinne ruceni mi vyprselo koncem roku 2005. Od te doby nemam zadne a chci to napravit. Kdyz si dam vozidlo pojistit treba ode dneska, vyhnu se tak pripadne pokute za to, ze vozidlo nebylo pojisteno? Diky za radu. |
![]() |
Agentura Kryštof - 08.06.2006 (09:36:59) |
Vážená paní Zejdová, vyplnila jste si objednávku na povinné ručení u ČP. Telefonicky jsme se dohodly na datu počátku pojištění 8.6.2006. |
![]() |
Zejdová - 07.06.2006 (17:24:57) |
Nevim od kdy budu pojistena kdyz jsem zaslala formular dnes v 17,20 hod. Od kdy plati pojisteni? |
![]() |
Agentura Kryštof - 05.06.2006 (16:47:39) |
Vážená paní Holopová, bohužel jste neuvedla konkrétní údaje. Doporučuji Vám zavolat na infolinku pojišťovny, u které jste měla automobil pojištěný (telefonní čísla infolinek najdete na našich stránkách). Nahlaste číslo smlouvy (variabilní symbol na složence) a operátoři Vám rádi sdělí, zda je pojistná smlouva živá a jaký je přeplatek či nedoplatek. Naše Agentura funguje pouze v roli pojišťovacího zprostředkovatele, který zastupuje všechny pojišťovny na trhu. |
![]() |
naděžda holopová - 05.06.2006 (16:33:03) |
Bohužel mi tam nejde zadat jméno,ale chtěla jsem se zeptat choději my složenky na uhrazení pojistného,v dubnu 11. jsem odhlašovala auto jinak mám vše zaplacené,jestli to mám zaplatit nebo ne.Nerada bych měla nějaký dluh.Spozdravem |
![]() |
Agentura Kryštof - 05.06.2006 (15:10:45) |
Vážený pane Kysel, podstatné je Vaše trvalé bydliště. Pokud je v České republice, pojistku Vám bez problémů sjednáme na tuto adresu a pojistné smlouvy Vám zašleme do SR. Budeme jen od Vás potřebovat zaslat zpátky na naši adresu podepsané pojistné smlouvy. Pokud nemáte trvalé bydliště v ČR, žádná česká pojišťovna Vám automobil bohužel nepojistí. |
![]() |
Miroslav Kysel - 05.06.2006 (14:35:03) |
Dobrý deň. Chcem si zjednať poistenie auta internetom cez vás. Prosím vás môžte mi zaslať poistnú zmluvu a šek na zaplatenie na korešpondenčnú adresu na Slovensku? Ďakujem. S úctou Miroslav Kysel |
![]() |
Agentura Kryštof - 05.06.2006 (13:07:26) |
Vážený pane Novák, zřejmě se jedná o omyl, naše agentura funguje jako pojišťovací zprostředkovatel a sjednáváme pouze pojištění motorových vozidel. Doporučuji zkontaktovat pojišťovnu, která Vám kartu zaslala. Na našich stránkách najdete infolinky jednotlivých pojišťoven. |
![]() |
pavel novak - 05.06.2006 (10:44:27) |
dobry den obdrzel sem od vas kartu na 20000kc pro pouziti ale doma mni ji vyhodili driv nez jsem ji mohl otevrit a aktivovat molhi by ste mi poslat jinou , pokud to jde telefon 573374202 776765678 dekuji za odpoved meil pvuk@seznam.cz |
![]() |
Agentura Kryštof - 31.05.2006 (11:54:03) |
Vážený pane Františku, spoluúčastí se rozumí částka, kterou se podílíte na úhradě nákladů vzniklých pojistnou událostí (nehodou). Spoluúčast se určuje částkou nebo procentním vyjádřením nebo je určena kombinací obou těchto způsobů. Pokud máte ve smlouvě přímo napsáno 10% (většinou se při 10% spoluúčasti používá kombinace s minimální částkou 10.000 Kč) znamená to, že tuto částku musíte při pojistné události (nehodě) uhradit. Je-li výše škody nižší než výše sjednané spoluúčasti, pojistitel (pojišťovna) neposkytuje pojistné plnění. PŘ: Pokud způsobíte škodu na Vašem voze za 10.000 Kč a máte sjednanou 10%ní spoluúčast bez určené min. částky, musíte uhradit 10% z 10.000 Kč. Pokud máte však určenou i min. částku (10% min. však 10.000 Kč - tohle je nejčastěji používaná kombinace) musíte tuto minimální částku uhradit. Takže při škodě 10.000 Vám pojišťovna nezaplatí nic. Jinými slovy Vám pojišťovna bude vyplácet pojistné plnění až při škodě nad 10.000 Kč. |
![]() |
předchozí zobrazuji 6083 - 6107 [celkem připomínek: 6147] další |