Kontakt - Agentura Kryštof
Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.
TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)
Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)
INFOLINKY POJIŠŤOVEN
ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125
Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...
petra drab. - 05.04.2007 (11:27:40) |
Dobrý den, nyní jsem si sjednala pov.ruč. on-line. Je vše v pořádku? |
![]() |
Hubert Mach - 05.04.2007 (10:30:29) |
Doslechl jsem se, že jako zaměstnanec Raifaisen Bank, mám možnost si uplatnit nějakou slevu na povinném a havarijním pojištění vozidla u Vaší pojišťovny. Mám u Vás pojištěno vozidlo. Je tato informace pravdivá? (Pojistku jem zakládal já, jako další řidič vozidla je uvedena moje žena, která pracuje u Raifaisen B.) |
![]() |
Jana Pfeifferová - 05.04.2007 (09:46:10) |
Dobrý den, v pondělí nám bylo ukradeno auto zakoupení v AAA v sobotu (to znam, že jsme ho měli pouhé 2 dny). Auto bylo na leasing, pojištěné u pojišťovny Uniqa. Bylo nám řečeno, že než policie případ uzavře budeme muset platit leasing, který už nám prý nikdo nevrátí. Jak je to možné když bylo auto pojištěné? Děkuji za odpověď a za radu. J.Pfeifferová |
![]() |
Agentura Kryštof - 04.04.2007 (14:11:25) |
Vážená paní Zuzánková, on-line pojištění na našich stránkách lze sjednat i v případě, že je pojistník odlišný od vlastníka a provozovatele vozu. Úplně na začátku vyplníte Váš věk v letech (tento věk potom program kontroluje s Vaším rodným číslem). Dále vybíráte kategorii vozidla, program Vám nabídne pojistné u všech pojišťoven. Zadáte Vámi zvolenou pojišťovnu a vyplňujete osobní údaje. Pokud je pojistník stejný s vlastníkem, vlastník se nevyplňuje, v případě, že se jedná o odlišnou osobu, vyplní se údaje vlastníka včetně rodného čísla. |
![]() |
Zuzánková - 04.04.2007 (13:41:44) |
Ještě jeden dotaz.Chtěla jsem si uzavřít pojištění na mé jméno ON-LINE,ale systém to nevzal,proto že jsou rozdílná rodná čísla pojistitele a vlastníka,který je zároveň i držitelem.Kde se stala chyba? Musím jít přímo na pobočku pojišťovny?Děkuji ua odpově'dˇ! Zuzánková |
![]() |
Agentura Kryštof - 04.04.2007 (10:31:00) |
Vážená paní Zuzánková, i pokud je vlastníkem a provozovatelem vozidla pořád Váš bývalý manžel, můžete si uzavřít povinné ručení. V pojistné smlouvě budete Vy uvedena jako pojistník (ten, kdo uzavírá smlouvu a platí pojistné) a Váš bývalý manžel jako vlastník a provozovatel vozidla. Nejprve bych ale doporučovala zjistit, zda je vůz nyní pojištěn. Na www.ckp.cz můžete podle RZ (SPZ) vozu zjistit, jestli je k určitému datu platné povinné ručení a u které pojišťovny. Je zbytečné platit na vůz dvě pojistky. |
![]() |
Agentura Kryštof - 04.04.2007 (10:20:12) |
Vážený pane Hanusek, bohužel jsem z Vašeho dotazu nepochopila, o jaké úrazové připojištění máte zájem. Naše agentura se zabývá pojištěním motorových vozidel. K povinnému ručení nebo havarijnímu pojištění lze připojistit úrazové pojištění přepravovaných osob či úrazové pojištění řidiče. Každá pojišťovna má jiné sazby a podmínky. Pokud nám sdělíte, o jaký druh máte zájem, rádi Vám poradíme. |
![]() |
Zuzánková - 04.04.2007 (09:53:26) |
Vážení,mám dotaz ohledně povinného pojištění os.automobilu.Jsem po rozvodu,manžel mi zanechal auto,ale bez přepisu na mé jméno.Proto že nevím,zda platí povinné ručení,chtěla bych si toto pojištění platit sama,abych měla jistotu.Je to možné?!Děkuji Vám za odpověd´. S pozdravem Zuzánková |
![]() |
martin hanusek - 04.04.2007 (08:33:58) |
Dobrý den,chtěl bych se zeptat jestli děláte také krátkodobé úrazové připojištění?Děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 29.03.2007 (16:02:05) |
Vážená paní Deniso, pokud si sjednáte povinné ručení přes internet, nabízíme u pojišťovny Wüstenrot slevu 10% za pojištění on-line. Další 10%ní slevu Vám pojišťovna přizná v případě, že u nich máte sjednáno jiné pojištění (potřebujeme vědět o jaké pojištění jde a číslo této pojistné smlouvy). Tzn., že získáte opravdu slevu ve výši 20%. Bezeškodný průběh z jiné pojišťovny Vám Wüstenrot poj. samozřejmě přizná. Bonifikaci bohužel tato pojišťovna nezavedla. |
![]() |
Agentura Kryštof - 29.03.2007 (15:44:16) |
Vážený pane Kamenický, částečné pojištění vlastního vozidla v rámci povinného ručení lze získat u produktu POV PLUS u pojišťovny UNIQA. Ta v této variantě nabízí rozšíření povinného ručení i na rizika odcizení vozidla nebo jeho poškození či zničení požárem, výbuchem a úderem blesku. Není zde však zahrnuto poškození kroupami. Touto variantou lze pojistit jen nepoškozená vozidla starší devíti let, u nichž nebylo uplatněno snížení pojistného pro historická vozidla. Za poškození přitom nejsou pokládána drobná poškození a opotřebení vzniklá přirozeným opotřebením vozidla. Dále u pojišťovny Kooperativa získáte k povinnému ručení zdarma pojištění proti živelným pohromám (zde je již krupobití zahrnuto), ne však proti odcizení. Proti odcizení si bohužel musíte vůz připojistit zvlášť. |
![]() |
Kamenický Marián - 29.03.2007 (11:19:37) |
Je na trhu pojištovna, která v povinném ručení zahrnuje odcizení vozidla a škody spůsobené živelnou pohromou (kroupy...)? Děkuji za odpověd. |
![]() |
Denisa - 29.03.2007 (11:04:54) |
Dobrý den, ráda bych se zeptala na následující. U Wüstenrotu mám sjednané stavební spoření= jsem klientem. Povinné ručení mám sjednané u jíné společnosti. Bylo mi doporučeno přejít s povinným ručením téže k Wüstenrotu s tím, že mi jako klientovi Wüstenrotu bude dána k dobru 10% sleva + mi budou převedeny bonusy z předešlé pojišťovny. Na internetových stránkách jsem se dočetla, že při sjednání smlouvy s Wüstenrotem po internetu je poskytována sleva 10%. Mám to považovat jako za další slevu ze strany Wüstenrotu? (pokud by se 10% sleva za klientství ve W. sečetla s touto, činilo by to už 20%-ní slevu. Ještě mám jeden dotaz. Je tedy výhodnější uzavřít smlouvu přes internet, kde mi bude dána k dobru další sleva 10%. U současné pojišťovny je mi ještě každé čtvrtletí strhávána k dobru tzv. bonifikace ve výši 71,-Kč/čtvrtletí. Převádí se do nového pojištění i tato bonifikace? Děkuji za Vaši odpověď S pozdravem |
![]() |
Agentura Kryštof - 29.03.2007 (10:13:47) |
Vážená paní Petro, bohužel z Vašeho dotazu nelze přesně vyčíst o jaké pojištění máte zájem. Naše agentura se zabývá pojištěním motorových vozidel, takže nevíme jestli Vám můžeme pomoci. |
![]() |
Petra - 29.03.2007 (09:57:08) |
Postup při pojištění mé osoby,odepsat ihned,děkuji. |
![]() |
Agentura Kryštof - 26.03.2007 (21:26:00) |
Vážený pane Váňa, pokud máte zájem o uzavření pojištění u pojišťovny Triglav, je výhodnější uzavření povinného ručení přes internet, neboť tato pojišťovna poskytuje slevu 10% v 1.roce trvání pojištění za sjednání pojištění online. Pojištění s touto slevou si můžete sjednat i na našich stránkách. |
![]() |
VÁŇA RADEK - 26.03.2007 (18:11:52) |
DĚKUJI ZA ODPOVĚĎ- JE VHODNÉ UZAVŘÍT PŘES INTERNET NEBO OSOBNĚ |
![]() |
Agentura Kryštof - 26.03.2007 (17:45:55) |
Vážený pane Kučera, při nezaplacení pojistného Vám pojišťovna zašle upomínku, ve které Vám ponechá lhůtu pro zaplacení, tato lhůta nesmí být kratší než jeden měsíc. Upomínka pojistitele musí také obsahovat upozornění na zánik pojištění v případě nezaplacení dlužného pojistného. A pokud nezaplatíte, zaniká pojištění dnem následujícím po marném uplynutí lhůty. Pojišťovna má však právo při zániku pojištění pro neplacení pojistného požadovat na Vás poměrnou část pojistného od data splatnosti do dne zániku pojištění a v případě pojistné události nastalé v době prodlení, není pojistitel povinen poskytnout pojistné plnění, pokud má toto uvedeno ve všeobecných pojistných podmínkách. |
![]() |
Agentura Kryštof - 26.03.2007 (17:17:44) |
Vážená paní Mašková, naše agentura není přímo Českou podnikatelskou pojišťovnou, jsme pouze pojišťovací zprostředkovatelé zastupující i ČPP. Z Vašeho příspěvku (a také proto,že nám žádný dopis od Vás nedošel) chápeme, že jste žádost o zrušení pojistné smlouvy poslala přímo na Českou podnikatelskou pojišťovnu a proto se musíte obrátit přímo na ni. Můžete tak učinit prostřednictvím infolinky 841 444 555. |
![]() |
Jana Deg. - 26.03.2007 (08:28:07) |
Dobré ráno všem, při uzavírání pojistné smlouvy - na pojištění domu a obchodu v něm - mi pojišťovací agent - GENERALI POJ. nasliboval hory doly. Hlavně, když jsem se ptala jestli stačí bezpečnostní zařízení, které mám. Pojistku jsem platila a teď když došlo ke škodě. Pojišťovna řekla NIC VÁM NEDÁME !!!!!!!! Přeji hezký den všem, které pojišťovna okradla a šťastnou ruku při výběru nové pojišťovny. Jana Deg. |
![]() |
Ladislav Kučera - 26.03.2007 (07:06:30) |
Dobrý den, prosím o informaci. Chci změnit pojišťovnu avšak zákonem určenou dobu 6-ti týdnů před vypršením smlouvy jsem propásl. Pokud bych nezaplatil pojistné, bude smlova ukončena a s jakými sankcemi pro mě? |
![]() |
Naďežda Mašková - 23.03.2007 (15:08:45) |
Dobrý den.V ponďelí 19.3.07 jsem vám zaslala dopis že ruším pojistku k pojistné smlouvě č.3068197651 z dúvodu že jsem nezačala používat osobní vůz PONTIAC XH 69-74.V době kdy my vstopila v platnost, měl auto jiný majitel.Žádám vás tímto o zrušení na mé jméno.Děkuji Mašková Naďežda Na libuši626 Bechyně 39165 ČESKÁ PODNIKATELSKÁ POJIŠŤOVNA A.S.Praha4 |
![]() |
Agentura Kryštof - 23.03.2007 (08:45:18) |
Vážený pane Trávník, děkujeme Vám za Vaše "cenné" zkušenosti, bohužel ne každý má stejný názor či prošel stejným zklamáním s pojišťovnou Triglav. Určitě by nám nedělalo problémy, najít několik klientů nespokojených s likvidacemi u každé pojišťovny. Jistě chápete, že zde nebudeme diskutovat o procentuální výši spokojenosti klientů s likvidacemi dle jednotlivých pojišťoven. Co se týče amortizace při likvidacích je Znalecký standard vítaným pomocníkem nejen pojišťoven, ale i motoristů. Díky němu se stanoví výše škody s ohledem na stáří opravovaného vozu, neznamená to však, že v dnešním konkurenčním prostředí nemůže pojišťovna poskynout plnění vyšší... |
![]() |
Pavel Trávník - 22.03.2007 (20:42:44) |
Moje zkušenost s pojišťovnou Triglav jsou hrozné, vřele nedoporučuji!Likvidace otřesné a samé problémy.... |
![]() |
Pavel Trávník - 22.03.2007 (20:39:12) |
Vážení, k Vaší odpovědi paní Radce K. - není důležité o jaké pojišťovně je řeč, amortizace se neliší u každé pojišťovny procentuální výší a amortizuje se teď už bez omezení výše škody - dle Znaleckého Standardu. |
![]() |
předchozí zobrazuji 5817 - 5841 [celkem připomínek: 6147] další |