pojištění vozidel
logo top
Partneři
ALLIANZ
AXA
ČESKÁ POJIŠŤOVNA
ČPP
ČSOB
DIRECT
GENERALI
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA
KOOPERATIVA
SLAVIA POJIŠŤOVNA
UNIQA
Poradna

Jindra Regulová - dobrý den máme uzavřenou pojistk 3.5.2015 chceme ji vypovědět, do kterého data musíme zaslat písemnou výpověd...
Agentura Kryštof s.r.o. - Dobrý den, obchodní vztah znamená, že by mělo byt založeno na psané smlouvě či dohodě. Že majitel souhlasí,...
Dušan - Dobrý den, koupil jsem auto od šéfa které je na leasing, ja mu dal peníze za celé auto ale on ho ještě splácí....
Jiří - Dobrého dne přeji Fungují stále tyto stránky? Děkuji
AGENTURA KRYŠTOF s.r.o. - Vážený pane Ducháč, AXA pojišťovna již v loňském roce přešla pod UNIQA pojišťovna, která ji koupila a která...
Jaromír Ducháč - Nemohu navázat spojení s pojišťovnou AXA. Potřebuji částku zák. odpovědnosti pro letošní platbu a zelenou kartu....

Více
 

Kontakt - Agentura Kryštof

Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.


TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)

Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)


INFOLINKY POJIŠŤOVEN

ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125


Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...


Vložení vzkazu







Agentura Kryštof - 25.04.2007 (08:12:49)
Vážený pane Dohnal,
Wüstenrot pojišťovnu zastupujeme. V nabídce pojistného vyjíždí rovněž se všemi ostatními pojišťovnami. Pokud ale např. zadáte pololetní způsob platby pojistného, tato pojišťovna se nezobrazí, protože pololetní platba u Wüstenrot není možná.
V případě, že budete mít zájem o různá připojištění, vyplňte objednávku na povinné ručení a kontaktujte nás, prosím, pomocí emailu či našeho tel. čísla. Rádi Vám sdělíme, jaká připojištění jsou možná, jaké je jejich roční pojistné a v případě Vašeho zájmu je zahrneme do pojistné smlouvy.
Miroslav Dohnal - 24.04.2007 (22:00:16)
Vážení, potřebuji sjednat povinné ručení pro osobní auto od 1.5.2007, nenašel jsem však na internetu-ani u vás -kalkulátor s informacemi o pojištění u Vustenrot, přestože je pojišťovna v seznamu uvedena. Chybí mi rovněž informace o připojištění - např. sedadel(sazby). Je možné sjednat poj.smlouvu na povinné ručení včetně připojištění, za jakou cenu a jak? Za rychlou odpověď děkuji předem.
Miroslav Dohnal, Břidličná
Agentura Kryštof - 23.04.2007 (17:21:21)
Vážený pane Ulč,
bohužel jsme pouze pojišťovací zprostředkovatelé a ne likvidátoři pojistných událostí.Co se týče amortizace při likvidacích je vítaným pomocníkem nejen pojišťoven, ale i motoristů tzv.Znalecký standard. Díky němu se stanoví výše škody s ohledem na stáří opravovaného vozu. Všechny pojišťovny jsou tržními subjekty, kterým jde o co největší zisk, což znamená, že se pojišťovny snaží snižovat pojistné plnění.
Pokud máte i havarijní pojištění, můžete si nechat škodu spočítat či proplatit z něj, přijdete však o bonus z havarijního pojištění či o jeho část.
Agentura Kryštof - 23.04.2007 (15:45:22)
Vážená paní Chlumová,
bezeškodný průběh nebo-li bonus z povinného ručení si můžete převést k jakékoli pojišťovně, tzn. i k nám. Potřebujete k tomu pouze originál potvrzení o bezeškodném průběhu od předchozí pojišťovny. Česká pojišťovna Vám ho zašle po zrušení dřívějšího pojištění poštou a Vy ho pak dodatečně doložíte k pojistné smlouvě na nové vozidlo. Vyplývá z toho, že získaný bonus u ČP si můžete uplatnit již při sjednání nové smlouvy na Fiat Panda.
Daniel Ulč - 20.04.2007 (21:58:03)
Dobrý den.Možná je to tu už někde zodpovězeno,ale i tak se chci zeptat.Jsem účastníkem dopravní nehody jako poškozený.Mam 11 let staré auto.Majitel auta který nehodu zavinil je pojištěný u České pojištovny.U nich jsem nahlásil přes operátorku po telefonu dopravní nehodu.A operátorka mi hned vyhledala smluvní servis,který by mi mohl vozidlo opravit.Já bych si ale auto chtěl nechat opravit ve značkovém servisu,protože s ním mám dobré zkušenosti a nechci ho dávat někam o kterém nic nevím.Operátorka mi ale řekla že opravu lze ve značkovém servise provést,ale s tím že amortizaci z ohledem na stáří vozidla si budu muset doplatit ze svého,protože značkový servis by na opravu určitě použil i značkové díly.V jejich smluvním servisu by to vyšlo levněji,protože by tu opravu provedli třeba jen narovnáním plechů a ne výměnou celých částí.Nerozumím tomu proč já bych měl doplácet na něco ze svého,když jsem nehodu nezavinil.Můžete mi poradit jak v tomto případě jednat a jak to s tím doplácením za amortizací vlastně je???Jen na doplnění,mám i havarijní pojištění.Děkuji.
Soňa Chlumová - 20.04.2007 (14:27:40)
Prosím,mám dotaz: Jsem pojištěna u ČP více jak 10let, bez škodního průběhu. Staré auto prodávám, jedná se o TICO. Nyní mám nové auto FIAT PANDA 1.2 Lze u Vás uplatnit bezškodní bonus? Jedná se o povinné ručení. Děkuji za odpověď
Agentura Kryštof - 17.04.2007 (09:04:21)
Vážený pane Pavle,
předpokládám, že se jedná o objednávku na pana Pavla Macháče u Generali pojišťovny. Veškeré podklady Vám odešleme obyčejnou poštou ještě dnes odpoledne. Zítra, nejpozději pozítří musíte mít obálku ve Vaší schránce.
Pavel - 16.04.2007 (22:34:31)
Dnes jsem si přes Vás zřídil pov.ručení.Přijde mi doklad do pátku ,kdy chci auto zaregistrovat na odboru dopravy ? Děkuji
Agentura Kryštof - 16.04.2007 (17:05:56)
Vážený pane Fleischmann,
naše agentura se zabývá pojištěním motorových vozidel. Kontaktujte, prosím, danou pojišťovnu pomocí infolinek, které naleznete v horní části této stránky.
fleischmann ff2000@seznam.cz - 13.04.2007 (20:41:06)
Mám pojištěný družstevní byt v panelovém domě na vykradení a odp=ovědnost za škodu. Byt v současné době pronajímám a bylo mi řečeno, že mám pojistku ukončit a zajistit, aby si nájemníci uzavřeli pojištění. Nechtějí ale pojistit domácnost, pouze odpovědnost. Lze to u vaší pojišťovny uzavřít samostatně? Popřípadě nabídněte. Děkuji Fleischmann
Agentura Kryštof - 13.04.2007 (08:50:45)
Vážený pane Fous,
bezeškodný průběh (bonus) z motocyklu si nemůžete uplatnit na automobil. Bonusy se většinou převádějí na stejnou kategorii, některé pojišťovny Vám ale uznají i bezeškodný průběh z vyšší kategorie na nižší, tzn. z automobilu na motocykl, atd.
Agentura Kryštof - 13.04.2007 (08:42:04)
Vážený pane Štecher,
naše agentura funguje jako pojišťovací zprostředkovatel, který zastupuje všechny výše uvedené pojišťovny. Nejsme přímo pojišťovna, pouze sjednáváme pojištění motorových vozidel.
Kontaktujte, prosím, přímo danou pojišťovnu.
Fous Michal - 12.04.2007 (21:34:00)
Chtěl bych se zeptat jestli , když si pojistim automobil jestli moho prevést povinné ručení z motocyklu a pouzit bonusy předem děkuji za odpověď
Robert Štecher - 12.04.2007 (15:53:25)
Dne 11.2.2007 16:00 hodin došlo k dopravní nehodě,kdy váš klient p. Jaworski Lubomír zezadu narazil do našeho os. automobilu,který poškodil a způsobil nám tak dosti velkou škodu. Automobil jsem nechal na své vlastní níklady opravit. Táto škodní událost vám byla nahlášená dne 12.2.2007 pod číslem 6070503999. Fakturu za opravu vám poslal servis,kde poškozený automobil opravili. Oprava mě stála dost peněz a myslel jsem si,že tyto peníze dostanu v rámci plnění za viníka,který je vaším klientem v co nejkratším termínu od vés. Bohužel se tak k dnešnímu dni nestalo. V červnu bude má manželka kupovat nové firemní auto a tak uvažovala o pojištění u vaší pojišťovny. Po těchto zkušenostech s vámi tato varianta už nepříchazí v úvahu. Vždyť vy jste se ani nenamáhali napsat, v jakém stádiu je vyřizování naší finanční pohledévky. Tuto nehodu zavinil véš klient a nikdo jiný a vy jste přece vzniklou škodu povinní uhradit. Nebo se snad mýlím? S pozdravem Robert Štecher
Agentura Kryštof - 12.04.2007 (15:06:28)
Vážený pane Luhan,
pojistnou smlouvu můžete opravdu vypovědět pouze 6 týdnů před výročím smlouvy (počátkem pojištění). Další možnost je odevzdat SPZ (RZ) do depozitu (dočasné vyřazení vozidla z evidence), na základě zápisu v TP zrušit povinné ručení a potom si s nově sjednanou pojistnou smlouvou značky vyzvednout (vyzvednutí můžete provést kdykoliv - třeba hned druhý den).
Dále lze pojistnou smlouvu vypovědět na základě kupní smlouvy (změna majitele), trvalé vyřazení vozidla z evidence vozidel, z důvodu nesouhlasu s navýšením pojistného, atd.
Luhan Zdeněk - 12.04.2007 (12:12:34)
Dobrý den,rád bych využil Vašich služeb,pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem vozidla.Prosím o radu jak ukončit smlouvu z ČPP.Platím čtvrtletně,při osobním jednaní mi bylo sděleno,že smlouvu musím vypovědět písemně,tak jsem učinil.Po měsíci přišla odpověď,že má smlouva končí až 21,1,2008.Nemám 5 let nehodu děkuji za odpověď.luhanz@volny.cz
Agentura Kryštof - 11.04.2007 (16:47:36)
Vážená paní/slečno Libuše,
u většiny pojišťoven se roční pojistné odvíjí od místa bydliště pojistníka, stáří vozidla, výkonu vozidla, pohlaví a věk pojistníka, atd.
Doporučuji náš program na těchto stránkách (levá horní část - Pojištění 2007), kam zadáte potřebné údaje a program Vám spočítá roční pojistné od všech námi zastupovaných pojišťoven.
Agentura Kryštof - 11.04.2007 (14:18:20)
Vážená paní/slečno Kristino,
náš program Vám pojistné vypočítá buď s bonusem nebo bez něj, záleží na tom, co vyberete v kolonce bezeškodní průběh (0-12 měsíců - pojistné bude vypočítáno bez bonusu)!
Libuše - 11.04.2007 (13:44:58)
Dobrý den, jaká pojišťovna(y) je nejvýhodnější pro auta s obsahem 1,9 ? Děkuji.
Kristina - 11.04.2007 (13:19:34)
Dobrý den, chci se zeptat, nechala jsem si vypočítat zde povinné ručení pro rok 2007, ty ceny jsou s bonusem nebo bez bonusu ? Děkuji.
Agentura Kryštof - 10.04.2007 (12:36:30)
Vážený pane Petrik,
záleží na tom, u jaké pojišťovny jste pojištěn. Např. u Generali pojišťovny lze nahlásit změnu v pojistné smlouvě pomocí infolinky (800 150 155). Pokud byla smlouva sjednávána on-line přes naši agenturu, kontaktujte nás pomocí emailu či telefonu (naleznete na našich stránkách).
V jiném případě musíte bohužel navštívit pobočku dané pojišťovny a změnu nahlásit osobně.
Zbynek Petrik - 05.04.2007 (20:37:01)
zmenil jsem si SPZ a nestihl jsem si zmenit pojisteni na novou spz, jde to zaridit online?
Agentura Kryštof - 05.04.2007 (13:07:29)
Vážená paní Drábková,
Vaši objednávku jsme obdrželi. Ještě dnes Vám veškeré podklady odešleme poštou.
Agentura Kryštof - 05.04.2007 (12:58:37)
Vážený pane Mach,
naše agentura není přímo konkrétní pojišťovna. Fungujeme jako pojišťovací zprostředkovatel, který zastupuje pojišťovny na českém trhu. Slevu za jiná pojištění (stavební, životní...) či zaměstnaneckou slevu nabízí ČSOB pojišťovna nebo také Wüstenrot pojišťovna. Pojistník ale musí být zaměstnanec či mít sjednáno jiné pojištění u ČSOB nebo Wüstenrot. Můžete mi sdělit, u jaké pojišťovny jste pojištěn?
Agentura Kryštof - 05.04.2007 (12:41:15)
Vážená paní Pfeifferová,
v tomto případě bych spíše doporučovala kontaktovat přímo pojišťovnu Uniqa, aby Váš případ vyřešila. Bez konkrétních informací Vám nemohu poradit. Proto, prosím, vezměte všechny doklady a informujte se přímo na pobočce pojišťovny.
 
předchozí  zobrazuji 5792 - 5816 [celkem připomínek: 6147]  další

 

 
Pojištění vozidel   |  email: ppp.krystof@seznam.cz   |  tel.: +420 777 919 791
Copyright 2010-25 |  Design by 360co |  Hosting