pojištění vozidel
logo top
Partneři
ALLIANZ
AXA
ČESKÁ POJIŠŤOVNA
ČPP
ČSOB
DIRECT
GENERALI
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA
KOOPERATIVA
SLAVIA POJIŠŤOVNA
UNIQA
Poradna

Jindra Regulová - dobrý den máme uzavřenou pojistk 3.5.2015 chceme ji vypovědět, do kterého data musíme zaslat písemnou výpověd...
Agentura Kryštof s.r.o. - Dobrý den, obchodní vztah znamená, že by mělo byt založeno na psané smlouvě či dohodě. Že majitel souhlasí,...
Dušan - Dobrý den, koupil jsem auto od šéfa které je na leasing, ja mu dal peníze za celé auto ale on ho ještě splácí....
Jiří - Dobrého dne přeji Fungují stále tyto stránky? Děkuji
AGENTURA KRYŠTOF s.r.o. - Vážený pane Ducháč, AXA pojišťovna již v loňském roce přešla pod UNIQA pojišťovna, která ji koupila a která...
Jaromír Ducháč - Nemohu navázat spojení s pojišťovnou AXA. Potřebuji částku zák. odpovědnosti pro letošní platbu a zelenou kartu....

Více
 

Kontakt - Agentura Kryštof

Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.


TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)

Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)


INFOLINKY POJIŠŤOVEN

ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125


Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...


Vložení vzkazu







Vincent Daduc - 15.07.2007 (00:48:02)
Dobry den mel bych otazku ohledne povinneho ruceni jeszli si ho muzu pojisit i kdyz ho mam prihlaseno v nemecku na nemeckych SPZ jinak jsem cesky obcan dekuji za odpoved
Agentura Kryštof - 12.07.2007 (15:02:18)
Vážený pane Pepane,
pojistka původního auta nemá s novým pojištěním nic společného. Vezměte si doklad o pojištění a zelenou kartu od prodaného auta, kopii velkého přepsaného TP nebo kopii kupní smlouvy a pojistku v dané pojišťovně zrušte.
Na nové auto si sjednáte pojištění nové s občanským průkazem a velkým TP. Zrušení pojistky prodaného auta s touto pojistkou nemá nic společného. Pokud ale budete chtít zůstat u jedné a té samé pojišťovny, doporučovala bych zrušení i sjednání nové pojistky udělat zároveň a nechat si bezeškodný průběh (bonus) převést automaticky na novou smlouvu (vyhnete se dokládání potvrzení o bezeškodném průběhu). Pokud to neprovedete současně, ale jiný den či u jiné pojišťovny, musíte, pro zahrnutí bonusu do nové smlouvy, znát číslo a délku trvání předchozího pojištění.
pepan - 12.07.2007 (15:01:23)
Jen pro upřesnění: jde mi o přiznání bonusu. Ještě jednou díky
pepan - 12.07.2007 (14:27:52)
Dobrý den. Prodávám auto. Za 2dny si jdu pro nové. Musím mít sebou pojistku z předchozího auta při přihlášení nového auta (povinné ručení) v pojištovně? Děkuji.
Agentura Kryštof - 11.07.2007 (21:21:28)
Vážený pane Radime,
naše agentura se zabývá pouze pojištěním motorových vozidel, proto Vám nedoporučíme konkrétní pojištění. Tzv. "pojistka na blbost" je u jednotlivých pojišťoven nazvaná jinak, někde je to pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou při výkonu povolání, někde je to pojištění odpovědnosti zaměstnance za škodu způsobenou zaměstnavateli. Obraťte se proto přímo na konkrétní pojišťovnu nebo na agenturu, která toto pojištění zprostředkovává.
Radim - 11.07.2007 (09:43:21)
Dobrý den,
chtěl bych si pořídit tzv. "pojistku na blbost". Tuto pojistku bych potřeboval pro případ, že by došlo k nějaké škodě zapříčiněné mojí chybou ve výrobě - pracuji jako technolog ve výrobě zdravotnických potřeb. Potřeboval bych doporučit nějaké pojištění.

Děkuji
Agentura Kryštof - 09.07.2007 (13:35:29)
Vážený pane Karle,
vozidlo při přihlášení nemůžete převést na M1. Toto lze provést pouze po přihlášení automobilu. Musíte zažádat o přestavbu vozidla. Tuto přestavbu Vám musí písemně schválit výrobce vozidla. Potom lze vůz převést na M1.
Tyto případy se ale posuzují individuálně. Doporučovala bych Vám navštívit s velkým TP (nebo jeho kopií) odbor dopravy, kde Vám technik jistě rád poradí a při nahlédnutí do TP řekne přesnější informace než my. V každém případě při přihlášení vozu kategorii nezměníte. A co z toho pro Vás plyne? Vůbec nic. Budete jako soukromá osoba jezdit ve vozidle N1. Nevíme o žádných problémech, které by se kvůli této kategorii mohly vyskytnout.
Agentura Kryštof - 09.07.2007 (13:26:10)
Vážený pane Tengy,
bohužel nemáme ani my, ani úředníci na odboru dopravy zdání, co je to FIVA. Pokud myslíte technickou kontrolu, tak ta se neuznává ani v rámci EU. Je těžké tento případ posuzovat, když nevidíme přímo dané papíry. Nemůžu Vám slíbit, že bez jakýchkoliv problémů dostanete H-SPZ. Obraťte se, prosím, s tímto dotazem na Magistrát města Olomouce, který tyto případy, mimo jiné magistráty, také řeší a schvaluje. Adresa: Kosmonautů 189/10, Olomouc. Telefon informace: 585/ 510 669, vedoucí odboru 585/ 510 660, 664, 647. Email: odb.armv@mmol.cz.
Karel - 09.07.2007 (10:51:31)
Hezký den,

kupuji ojeté vozidlo, které je vedeno v kategorii N1. Je možné toto auto při přihlašování převést na běžný osobní vůz, když nejsem podnikatel a nebudu uplatňovat úlevy na dani? V případě, že ano - kde a jsou nutné nějaké úpravy vozu? V případě, že ne, co z toho pro mne plyne?

Díky.
Lubomir Tengy - 08.07.2007 (08:39:01)
Dobry den,
dakujem Vam za Vasu odpoved, vozidlo ma slovenske hystoricke znacky + TP + FIVA( vydane 2007), mna osobne zaujima ci u Vas v Cechach bude musiet preist schvalovanim ? alebo mu bez akych kolvek problemov vydaju H-SPZ a novy H-TP a FIVA by maly akceptovat kedze sme v EU. Dakujem Vam za skoru odpoved.Ostavam s pozdravom.Lou Tengy
Agentura Kryštof - 04.07.2007 (16:45:10)
Vážený pane Tengy,
vozidlo se musí v první řadě řádně odhlásit na Slovensku. Jak to tam chodí Vám bohužel neřeknu. Kontaktujte proto slovenský odbor dopravy, jistě Vám rádi poradí, co musíte podstoupit.
Na českém odboru dopravy tvrdí, že se historické značky budou muset nejspíše v SR ukončit, tím pádem získá majitel normální veký TP. Potom si bude muset vyřídit historické značky tady, kdy se vůz zaregistruje na nového majitele, kontaktuje se klub historických vozidel kvůli vydání průkazu a další formality se vyřizují na krajských úřadech.
Je ale možné, že takto staré vozidlo dostane TP český, pokud byl vydaný za federace..v tom případě se žádný dovoz nebude muset vyřizovat, nový majitel si jen vůz v ČR přihlásí.
Je těžké poradit, když neznáme konkrétní případ a hlavně slovenské zákony.
Lubomir Tengy - 03.07.2007 (20:30:33)
Dobry den ,chcem sa opytat na problematiku ohladom hystorickych znaciek, mam prijatela ktory chce kupit moje hystoricke vozidlo - ma slovenske hystoricke SPZ a FIFA preukaz, ake bude musiet podstupit uradne procedury u vas v Ceskej republike ked si ho chce prihlasit na ceske hystoricke SPZ ? Dakujem za skoru odpoved a ostavam s pozdravom,Lou Tengy,e-mail : loutengy@orangemail.sk
Agentura Kryštof - 02.07.2007 (17:08:26)
Vážený pane Milan,
proti danému rozsudku se zaručeně můžete odvolat, dokonce by na něm měla být napsaná lhůta pro odvolání. Pro více informací se obraťte na právníká.
Agentura Kryštof - 02.07.2007 (17:03:01)
Vážený pane Maník,
nehodu musí nahlásit obě strany na pojišťovnu viníka, můžete zkusit využít infolinky dané pojišťovny, tam Vám řeknou jak přesně postupovat dál.
Milan - 30.06.2007 (10:13:31)
Dobrý den. Měl jsem nehodu kde mi policicsta sdělil že bude podstoupena správnímu řízení. Přišel mi rozsudek z Magistrátu kde je nehoda popsaná zcela jinak než se skutečně stala. Můžete mi sdělit jaký zákon byl porušen když jsem byl odsouzen bez toho aníž bych podepsal nějaký protokol o nehodě nebo nějakou svědeckou výpověď?
Antonín Maník - 29.06.2007 (19:27:40)
Dobrý den prosím vás chtěla jsem se zeptat jak postupovat při nehodě kterou zavinila jiná osoba. Musí škodu nahlásit on na své pojištovně nebo mi na své a jakým spůsobem. Předem děkuji Maník
Agentura Kryštof - 29.06.2007 (09:16:03)
Vážený pane Mírečku,
bohužel není, Vám nejblíže jsou pobočky v Praze a Plzni.
Míreček - 29.06.2007 (00:12:09)
Dobrý večer. Chtěl bych vědět, zda je na Mostecku zastoupení pojišťovny Triglav.
Děkuji
Agentura Kryštof - 27.06.2007 (16:33:05)
Vážený pane Doubek,
naše agentura pouze zprostředkovává pojištění motorových vozidel. Nejsme přímo pojišťovna, ani likvidátoři pojistných událostí. Nemáme ani k těmto informacím přístup!
Kontaktujte proto s Vaším problémem danou pojišťovnu.
Doubek A. - 27.06.2007 (08:40:05)
Dne 24.5. 2007 jsem uplatnil jako poškozený na pobočce Čské Budějovice nárok z povinného ručení viníka, který je pojištěncem Vaší pojišťovny, číslo hlášenky 0070520735, číslo poj. smlouvy 3071500840. Do dnešního dne mně nikdo z pojišťovny nekontaktoval, číslo pojistné události dosud není, jak dále postupovat. Na mém vozidla škoda cca 150.000,- Kč, nemám na úhradu faktury. Vozidlo již připraveno k převzetí.
Agentura Kryštof - 25.06.2007 (15:12:06)
Vážený pane Hradil,
naše agentura zprostředkovává pojištění motorových vozidel. Konktaktujte, prosím, danou pojišťovnu.
Hradil.ivan - 25.06.2007 (13:38:19)
Potrbuji prosim tiskopis pro vyplneni urazu dekuji
Agentura Kryštof - 25.06.2007 (09:29:58)
Vážený pane Bednář,
my nejsme ČPP pojišťovna, jsme pouze zprostředkovatelé, takže Vám s Vaším problémem nemůžeme pomoci.Pravdou je, že vrácení peněz opravdu trvá 6-8 týdnů, pokud už je to déle, zavolejte na infolinku 841/444555 kde Vám podle čísla smlouvy sdělí, jak se věc má.
Bednář Lubomír - 24.06.2007 (18:57:42)
Vážená cpp.Moji pojistku ze zák.ruč.na automobil č.3041251078 jsem ve Vaší pobočce v Ostravě ukončil 27.3.t.r. A to z důvodu prodeje vozidla. Na nově nabyté vozidlo,jsen si ihned uzavřel pojistku novou taktéž u Vašeho ústavu. Dodnes čekám marně na doplatek zbytku nespotřebované pojistky výše uvedeného čísla. I když mi bylo sděleno,že nejdéle do měsíce,či dvou.Doba už je značně delší a tak se tedy prosím na věc podívejte a dejte do pořádku,či sdělte,kde se mohu ještě jinde k vůli této reklamaci obrátit. S pozdravem Míru Zdar. Bednář Lubomír
Agentura Kryštof - 21.06.2007 (15:14:12)
Vážená paní Šabatová,
jelikož zastupujeme všechny pojišťovny a máme rozsáhlou datábazi klientů, nevíme, u které pojišťovny jste si u nás sjednala povinné ručení. Napište proto, prosím, o jakou pojišťovnu se jedná a kdy jste si pojištění u nás uzavírala. Děkujeme.
 
předchozí  zobrazuji 5654 - 5678 [celkem připomínek: 6147]  další

 

 
Pojištění vozidel   |  email: ppp.krystof@seznam.cz   |  tel.: +420 777 919 791
Copyright 2010-25 |  Design by 360co |  Hosting