Kontakt - Agentura Kryštof
Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.
TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)
Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)
INFOLINKY POJIŠŤOVEN
ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125
Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...
Agentura Kryštof - 06.08.2007 (11:40:50) |
Vážený pane Romane, pojistku kterou Vám uzavřeli v bazaru můžete zrušit do dvou měsíců od uzavření bez udání důvodu na kterékoliv pobočce ČPP. Pokud chcete starší auto prodat, tak jakmile budete mít kupní smlouvu, zajdete si na Allianz pojišťovnu, kde pojištění na základě kupní smlouvy zrušíte. Allianz pojišťovna Vám během měsíce pošle domů dopis o tom, že pojistka byla zrušena a zároveň s ním by Vám měla poslat potvrzení o době trvání a škodném půběhu, kterým si doložíte BONUS k jiné pojišťovně. |
![]() |
Agentura Kryštof - 06.08.2007 (11:28:38) |
Vážený pane Křivka, v Chomutově by měla mít Wüstenrot poj. dokonce hned tři pobočky: 28.října 24 (tel. 474/620691), Klostermannova 138, OD Bohemia - sídliště Březenecká. |
![]() |
Roman - 05.08.2007 (21:24:19) |
Dobrý den, koupili jsme auto a v bazaru nám ihned uzavřeli povinné ručení na 3 měsíce u ČPP, my bychom ale rádi přešli k wustenrot. V současnosti však máme 2 auta, přičemž chceme to starší, které je pojištěné u Allianzu prodat. Nevíme, zda můžeme, a pokud ano tak jak, převést bonusy z Allianzu na právě zakoupené auto. Děkuji. s pozdravem Roman |
![]() |
Tomáš - 04.08.2007 (13:46:57) |
Dobrý den , měl bych otázku jestli se dá u vaší pojišťovny pojistit havarijně vozidlo na krátkou dobu,např. na cestu na dovolenou do zahraničí. Jestli je to možné tak by mě zajímalo kolik toto pojištění stojí na vozidlo Škoda Octavia Combi 1,9TDI 4x4 r.v. 2001 na 11dní Děkuji za informaci S pozdravem Tom Spiller |
![]() |
Křivka - 03.08.2007 (13:22:23) |
Nevíte prosím adresu pobočky wustenrot v chomutově děkuji |
![]() |
Křivka - 03.08.2007 (13:21:30) |
Nevíte prosím adresu pobočky wustenrot v chéomutově děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 03.08.2007 (08:03:28) |
Vážená paní Mrkvová, pokud jste volala na telefonní čísla, která jsou uvedena na stránkách www.ckp.cz, bohužel Vám více nepomůžeme. Nemáme jiný kontakt na Českou kancelář pojistitelů. Když jsme ale na jedno z těchto telefonních čísel volali, bez problémů jsme se hned na poprvé dovolali. (420) 221 413 111 [420] 221 413 660 - úsek likvidace pojistných událostí [420] 221 413 690 - úsek právních služeb fax: [420] 257 322 370 [420] 221 413 760 - úsek likvidace pojistných událostí |
![]() |
Mrkvová Ľudmila - 02.08.2007 (23:10:16) |
Mohla bych se dozvědět tel. spojení na Českou kancelář pojistitelů v Praze (na někoho, kdo řeší nehody na Slovensku), ale prosím o takové číslo, kde by se mi někdo ozval, protože tam volám na 2 čísla už asi 14 dnů a nikdo mi to nebere. Děkuji Mrkvová |
![]() |
Agentura Kryštof - 26.07.2007 (15:59:38) |
Vážený pane Malík, nejsme likvidátoři pojistných událostí, ale z běžné praxe v likvidaci čelních skel víme, že pojišťovny proplácejí předloženou fakturu za výměnu čelního skla. |
![]() |
ben malik - 26.07.2007 (09:46:30) |
Dobrý den.Mám poškozené čelní sklo.Viník má pov.ručení u ČPP. Počítá si pojišťovna nějakou amortizaci když jde o poškození skla na starším autě? |
![]() |
Agentura Kryštof - 23.07.2007 (09:43:51) |
Vážená paní Leitnerová, pokud jste pojištění uzavřela 29.5.2007 a zaplatila jste čtvrtletní platbu, tak máte zaplaceno do 28.8.2007. Tak měsíc předem by Vám měla přijít složenka s další čtvrtletní platbou. |
![]() |
Agentura Kryštof - 23.07.2007 (09:36:28) |
Vážená paní Černá, pokud auto nepoužíváte, tak by bylo nejlepší vozidlo dočasně vyřadit, dokud se dědictví nevyřídí.Je potřeba vzít značky, velký TP+ malý TP, úmrtní list a zajít s tím na příslušný odbor dopravy. Tím že vozidlo dočasně vyřadíte, tak budete moci zrušit i povinné ručení,stačí zajít s dokladem o pojištění a úmrtním listem na pobočku dané pojišťovny. |
![]() |
Leitnerová Ivana - 22.07.2007 (09:02:48) |
Dobrý den, 29.5.2007 jsme koupily vůz. Hned v autobazru jsme uzavřely smlouvu s ČPP a ihned jsme zaplatily pojistné na 3 měsíce. Tak jsem se chtěla zeptat jestli jsme platily už za květen nebo až za červen až srpen. Předem děkuji za Vaši odpověď. |
![]() |
H.Černá - 20.07.2007 (13:10:37) |
Vážení, prosím o radu - vloni v říjnu nám se sestrou zemřela naše maminka, po které zůstalo v garáži auto, které nikdo nepoužívá. Čekáme na dědické řízení, které vůbec netušíme, kdy skončí. Jak je to s platbami povinného ručení na nepoužívané auto? Děkuji, Černá |
![]() |
Agentura Kryštof - 20.07.2007 (11:28:23) |
Vážený pane Zajac, pobočku Wüstenrot pojišťovny najdete v Třinci na dvou místech, první je Jablunkovská 241, 739 61 Třinec,tel: 603 870 362 a druhé je 1. máje 230, 739 61 Třinec,tel.: 776 213 101. |
![]() |
Walter Zajac - 20.07.2007 (11:17:59) |
Jedná se o pobočku Wustenrod. |
![]() |
Agentura Kryštof - 20.07.2007 (10:24:27) |
Vážený pane Zajac, jestli myslíte pobočku naší kanceláře - Agentury Kryštof - tak ne. Sídlíme pouze v Šumperku. Pokud míníte jednu z pojišťoven, které zastupujeme, sdělte nám kterou máte na mysli a my Vám rádi odpovíme. Pobočky také můžete najít přímo na stránce dané pojišťovny. |
![]() |
Walter Zajac - 20.07.2007 (09:57:49) |
Je Vaše pobočka v Třinci?Kde nejblíž? Děkuji za odpověd a zdravím. |
![]() |
Agentura Kryštof - 17.07.2007 (14:40:34) |
Vážená paní Eriko, můžete u ČPP pojišťovny požadovat odškodné. I když jste seděla v autě, které nehodu zavinilo, jste poškozená. Pojišťovna by Vám na základě lékařských posudků odškodné vyplatit měla. A to samé platí i pro řidiče, který nehodu zavinil. Pokud má těžká zranění či trvalé následky, může odškodné požadovat také. V první řadě musí držitel/provozovatel vozidla na pojišťovnu ČPP nahlásit pojistnou událost. Kdo řídil vozidlo, je úplně jedno. Za vozidlo zodpovídá držitel vozu. Musí mít sebou devinkulaci, tzn. souhlas leasingové společnosti, že veškeré Vámi či řidičovo požadované odškodné, bude vyplaceno přímo poškozenému..ne leasingové společnosti! Vy byste měla jít na pojišťovnu také..nejlépe spolu s tímto držitelem. Vezměte si lékařské posudky a další průběh už Vám jistě rádi vysvětlí přímo v pojišťovně. |
![]() |
erika - 17.07.2007 (00:39:29) |
DOBRY DEN MAM DOTAZ,V UNORU JSEM MELA NEHODU JAKO SPOLUJEZDEC,VINIK NEHODY RIDIC VOZIDLA VE KTEREN JSEM JELA NEBYL MAJITEL AUTO BYLO NA LEASING A PUJCENE.MAM TEZKA ZRANENI A MAM I TRVALE NASLEDKY.AUTO BYLO POJISTENE U CPP.CHCI SE VAS ZEPTAT ZDA ME VYPLATI POJISTOVNA ODSKODNE ZA ZDRAVOTNI UJMU.SLYSELA JSEM NEKDE ZE SE TO VYPLACI Z POVINNEHO RUCENI.DEKUJI ZA RADU ERIKA |
![]() |
Agentura Kryštof - 16.07.2007 (13:58:17) |
Vážený pane Jaroslave, skoro všechny pojišťovny navyšovaly od 1.1.2007 roční pojistné. Generali ne. S tím, že zdražila až od 1.7.2007. Tzn., že případné zdražování od 1.1.2008 už snad od Generali očekávat nemusíme. Ostatní pojišťovny ale možná od nového roku opět podraží. Proto jste se bohužel nedostal u povinného ručení oproti minulému roku na nižší částku. Co se Wüstenrot pojišťovny týče, je to pojišťovna, která jako jediná pojišťuje podle výkonu vozidla, ne podle objemu, jako všechny ostatní. Proto se u některých vozidel dostane s pojistným podstatně níže, hlavně u aut s vysokým obsahem motoru a malým výkonem. Je to pojišťovna, která není na českém trhu moc dlouho. Nemůžu bohužel posoudit pojistné plnění, nejsme likvidátoři pojistných událostí. Ze zákona ale musí škodu poškozenému Vaše pojišťovna proplatit vždycky. Záleží jen na tom, za jak dlouho..v tom se pojišťovny liší. Některá má událost vyřízenou během pár dní, některá ji vyřizuje měsíce. Nějaké zvláštní výhody ale u povinného ručení nejsou. Dá se říct, že se liší pouze limity pojistného plnění..ale extra služby navíc bych nečekala. V těch už se potom pojišťovny předhání u havarijního pojištění a různých možných připojištění. |
![]() |
Jaroslav - 16.07.2007 (13:05:27) |
Dobrý den, jsem pojištěncem Generali v produktu \\\"povinné ručení\\\" a \\\"havarijní pojištění\\\". Obdržel jsem nabídku na pokračování v povinném ručení. Při ročním tarifu 4640,-Kč, bonusu 35% a krytí 30/70mil činí roční pojištění v roce 2007 po slevě 3016,-Kč, tedy při navýšení bonusu +5% proti roku 2006 zaplatím opět více než v roce 2006. Na Vašich stránkách při porovnání povinného ručení jiných pojišťoven mně zaujala nabídka Wüstenrot, která při krytí 70/70mil má pojištění jen za 1908,-Kč/rok. Jsou nabízené produkty pojišťoven srovnatelné. Pro obyčejného člověka bez možnosti využití srovnávání přes internet je to asi dosti těžké vybrat si vhodnou pojišťovnu. Děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 16.07.2007 (10:24:04) |
Vážená paní Džupinová, po telefonické domluvě Vám bude smlouva vypracována bez bonusu. Prosíme o zaslání série a čísla velkého TP. Děkujeme. |
![]() |
Agentura Kryštof - 16.07.2007 (10:22:19) |
Vážený pane Daduc, v Česku se mohou pojistit pouze vozidla registrovaná v ČR! V tomto případě musíte bohužel využít služeb některé z německých pojišťoven. |
![]() |
Květuse Džupinová - 15.07.2007 (23:01:40) |
PROSIM VAS SJEDNAVALA JSEM SI U POJISTOVNY CSOB ON-LINE POV.RUCENI NA VOZIDLO,PROSIM O TEL. KONTAKT ASI TAM MAM MALOU CHYBU U BONUSU.POCHOPILA JSEM TO MZLNE.TOTO AUTO U ALLIANZ POJ.JE JEN 3 MES.BEZESKODNIHO PRUBEHU,Z DUVODU VYBERU JINE POJISTOVNY.JINAK JSEM NEMELA NEHODU VICE JAK 60 MESICU.PROSIM O ZAVOLANI NA MOBIL 603212441.DEKUJI.A JESTE DOTAZ ZDA-LI SE TO AUTO STIHNE POJISTIT DO TOHO 19.07.2007 DEKUJI |
![]() |
předchozí zobrazuji 5629 - 5653 [celkem připomínek: 6147] další |