Kontakt - Agentura Kryštof
Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.
TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)
Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)
INFOLINKY POJIŠŤOVEN
ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125
Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...
Tomáš Kříž - 27.08.2007 (15:48:25) |
Měl jsem nehodu v Chorvatsku kterou jsem nezavinil.Pojištovny mi s tím nepomúžou protože Chorvatsko není v EU.CO mam dělat? |
![]() |
Agentura Kryštof - 27.08.2007 (12:21:42) |
Vážená paní Petro, s tímto problémem se musíte obrátit přímo na danou pojišťovnu (pomocí infolinky). Možným řešením je platit přes banku příkazem k inkasu. |
![]() |
Petra - 26.08.2007 (19:38:47) |
Hezký den, mám dotaz?poslední dobou my chodi pozdě složenky na zaplacení povinného ručení a pak my od pojištovny chodí upomínky že neplatím Díky |
![]() |
Agentura Kryštof - 24.08.2007 (12:36:58) |
Vážená paní Uhlířová, správně byste si měla zajít na pobočku ČPP, kde Vám zároveň vystaví nový doklad o pojištění a ZK s novou SPZ. Ale můžete zkusit zavolat na nfolinku ČPP (841 444 555)zda Vám nevyjdou vstříc a doklady nezašlou poštou. |
![]() |
Andrea Uhlířová - 24.08.2007 (10:04:36) |
Dobrý den, jak postupovat při změně SPZ? Musím osobně na pobočku? Mám auto pojištěno u ČPP. |
![]() |
Agentura Kryštof - 24.08.2007 (08:26:09) |
Vážený pane Míro, odpovědný vůči poškozenému je majitel vozidla, který by ze zákona měl mít vůz pojištěný. Potom už záleží na tom, zda měl majitel vozu s řidičem vozu uzavřenou nějakou smlouvu o pronájmu ve které bude konkrétně uvedeno, že nájemce (řidič) si má vozidlo pojistit, v tom případě by mohl majitel škodu vymáhat po řidiči vozu. |
![]() |
Míra - 23.08.2007 (22:16:26) |
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat kdo je odpovědný za škodu na druhém vozidle pokud nebylo sjednáno povinné ručení. Majitel vozidla nebo řidič? |
![]() |
Agentura Kryštof - 23.08.2007 (14:55:15) |
Vážený pane Mlčoch, k havarijnímu pojištění budeme potřebovat více údajů než máme, budeme Vás kontaktovat prostřednictvím Vášeho emailu. |
![]() |
MARTIN MLČOCH - 23.08.2007 (13:48:07) |
DOBRÝ DEN.JSEM KLIENT VAŠÍ POJIŠTOVNY.ZAŠLITEMI PROSÍM NÁVRH HAVARIJNÍHO POJIŠTĚNÍ.JEDNÁ SE O STEJNÝ VUZ,KTERÝ JE JIŽ U VÁS POJIŠTĚN.SPZ 1T08352.DĚKUJI MLCOCHmartin14@seznam.cz. |
![]() |
Agentura Kryštof - 23.08.2007 (12:06:37) |
Vážený pane Žáček, škoda by Vám měla být uhrazena z pojistky viníka. ČP by Vám škodu hradila pouze v případě, že máte sjednáno i havarijní pojištění. O pomoc můžete zažádat u České kanceláře pojistitelů ( www.ckp.cz). |
![]() |
Žáček - 22.08.2007 (20:45:39) |
Dobrý den, měl bych dotaz a prosím o pomoc. V zahraničí, konkrétně v Chorvatsku jsem měl dopravní nehodu, která nebyla zaviněna mou osobou. Došlo naštestí jen k mírnému bočnímu střetu dvou osobních vozidel. Od chorvatské policie jsem dostal protokol. Po příjezdu do ČR jsem šel nahlásit na českou pojišťovnu danné skutečnosti a s údivem mě bylo sděleno, že se pojišťovna o tohle nestará. Kdo mě teda zaplatí škodu na vozidle? Nebo kam se mám obrátit? Děkuji za odpověď. |
![]() |
Agentura Kryštof - 22.08.2007 (15:41:54) |
Vážená paní Dolečková, telefonicky jsme se ujistili na klientském centru ČP, že pokud doložíte nehodu přímo záznamem od Policie a jedná se o totální škodu, měla by být pojistka zrušena zpětně ke dni nehody. |
![]() |
Dolečková - 22.08.2007 (13:57:05) |
Dobrý den, můžete mi prosím pomoci? V jedné pojišťovně jsem se dozvěděla dvě odlišné informace týkající se jednoho tématu, nevím kdo má pravdu. Po nehodě, kdy nám bylo totálně zrušeno vozidlo jsme se šli informovat do České pojišťovny, bylo nám řečeno, že nám povinné ručení zruší zpětně k datu nehody na základě potvrzení od pojišťovny viníka o totální škodě. Když jsme po měsíci přišli znovu, dověděli jsme se, že povinné ručení zpětně zrušit nelze. Jak je toto možné. Navíc v Kooperativě nám bylo řečeno že u nich to možné je, že je to upraveno ve vnitřních směrnicích. Kde je tedy pravda? Skutečně jsme přišli o své peníze? Děkuji za odpověď. |
![]() |
Agentura Kryštof - 21.08.2007 (12:48:57) |
Vážený pane Bajchl, vezměte si občanský průkaz, pojistnou smlouvu, doklad o pojištění a zelenou kartu. |
![]() |
Agentura Kryštof - 21.08.2007 (12:47:49) |
Vážený pane Vízner, jakmile zrušíte pojistnou smlouvu u ČP, pojišťovna Vám asi do měsíce zašle domů dopis, ve kterém bude uveden přesný počet bezeškodných měsíců. Tímto potvrzením si uplatníte bonus u pojišťovny Uniqa na novější auto. |
![]() |
Agentura Kryštof - 21.08.2007 (12:42:15) |
Vážená paní Majko, záleží na tom, jaký obsah tato Felicia má. Pokud spadá do stejné kategorie jako Škoda 120, tzn. 1001 - 1350 ccm, nemá cenu bonus převádět. V případě, že je vyššího obsahu, určitě by se vyplatilo bonus zde uplatnit. Tatínek by musel smlouvu na Škodu 120 zrušit, pojišťovna by mu po zrušení vydala potvrzení o bezeškodném průběhu a tímto potvrzením by si bonus nárokoval u nové pojišťovny (na Felicii). Pokud ale pojistku nezruší a bude dál vedena na něj, nemůže si bonus na Felicii uplatnit a musí si sjednat pojištění bez bonusu - se základní sazbou. Píšete, že se Škodou 120 budete díky stavu jezdit možná jen několik měsíců..takže bych asi spíše počkala a až dojezdíte, pojistku zrušíte a bonus si převedete na Felicii (pojišťovna Vám po doložení potvrzení upraví další splátku). |
![]() |
Bajchl - 21.08.2007 (12:04:44) |
Dobrý den, jaké dokumenty si musím vzít s sebou, když na pobočce ukončuji povinné ručení ve dvouměsíční lhůtě po podpisu smlouvy. Děkuji |
![]() |
Vízner - 21.08.2007 (11:19:16) |
Dobrý den, mám staré auto s 35% bonusem u České pojišťovny, které hodlám odhlásit a novější vůz bez bonusu u pojišťovny Uniqa. Mohu po odhlášení starého auta převést jeho bonus na auto novější. Děkuji za odpověď. |
![]() |
Majka - 21.08.2007 (10:29:51) |
Dobrý den, prosím o informace.Tatínek vlastní auto Škoda 120(r.v. 1986), má sjednané povinné ručení s asi 45% slevou (za bonus), věk 74 let. Se Škodou 120 bude jezdit dcera (podle stavu vozidla, asi už jen několik měsíců), nyní si tatínek koupil auto Felicia, mám dotaz, v případě, že i nadále zůstane vlastníkem Škody 120 tatínek, bude mít nárok na slevu při sjednání povinného ručení na Felicii. Je pro něj výhodnější (nebo nutné) přehlásit staré auto na dceru (věk 42)(nikdy nevlastnila auto a nemá žádné bonusy)? a nebo jak postupovat? Děkuji za odpověď. |
![]() |
Agentura Kryštof - 21.08.2007 (10:11:00) |
Vážený pane Veselík, pokud ještě stihnete smlouvu vypovědět do dvou měsíců od počátku pojištění, můžete ji vypovědět bez udání důvodu. Tzn., že stačí pouze zajít na pobočku České Pojišťovny, kde s Vámi sepíší žádanku na zrušení. Ode dne, kdy smlouvu vypovíte, Vám poběží ještě osmidenní výpovědní lhůta, takže budete mít dostatek času sjednat si pojištění nové. V případě, že tuto lhůtu nestihnete, nemůžete smlouvu zrušit bez udání důvodu. Musíte zrušení něčím doložit, např. kopií kupní smlouvy, kopií přepsaného či odhlášeného TP, kopií zápisu v TP o uložení značek do depozitu (dočasného vyřazení).... Nebo počkat do příštího roku na výročí smlouvy (počátek pojištění) a zrušit ji výpovědí 6 týdnů předem. Co se pojistného týče, pojišťovna si ponechá pojistné za celý měsíc, ve kterém smlouvu rušíte. Takže pokud to stihnete ještě nyní, ponechá si pojistné do konce srpna a zbytek Vám složenkou (či na účet, pokud si to budete přát) vrátí. Než si sjednáte povinné ručení u nové pojišťovny, raději nejprve zrušte smlouvu u ČP. Je spousta klientů, kteří si sjednají nové pojištění s předstihem a potom nemohou starou pojistku z nějakého důvodu zrušit. |
![]() |
Veselík - 20.08.2007 (18:55:08) |
Dobrý den, jak mám postupovat, když chci změnit pojišťovnu pro povinné ručení. Končí mi dvouměsíční doba po podpisu smlouvy, kterou chci vypovědět. Mám nejdříve smlouvu vypovědět, a pak sjednat ručení u nové pojišťovny nebo naopak? Také by mě zajímalo, když jsem 1.splátku ručení zaplatil čtvrtletně, zda mi původní pojišťovna ukončí ručení ke konci tohoto období, nebo příjdu o zaplacený 3.měsíc bez náhrady? Chci odejít od České pojišťovny. Za zodpovězení obou dotazů děkuji. |
![]() |
Agentura Kryštof - 20.08.2007 (15:34:54) |
Vážená paní Křivková, do čtrnácti dnů od ukončení pojistné smlouvy, byste měla uzavřít pojištění nové nebo uložit značky do depozitu (dočasně vyřadit vozidlo), jinak Vám hrozí pokuta od CKP (česká kancelář pojistitelů). Ovšem při dopravní nehoďe, tam od předešlé pojišťovny žádná ochraná lhůta po skončení pojistky není. |
![]() |
Křivková - 20.08.2007 (15:00:26) |
Dobrý den, vypovím-li u České pojišťovny pojistnou smlouvu, do kolika dnů musím sjednat povinné ručení u nové pojišťovny, resp. jaký je postup? Mockrát děkuji. |
![]() |
Agentura Kryštof - 20.08.2007 (14:40:21) |
Vážený pane Novotný, v červenci ČP tuto slevu poskytovala, ale sleva se vztahuje jen na on-line pojištění, sjednané přímo na stránkách ČP (www.cpoj.cz). Pojištění samozřejmě zrušit lze, a to buď přímo na pobočce nebo písemně ( do dvou měsíců od sjednání bez udání důvodu). |
![]() |
Novotný - 20.08.2007 (14:18:14) |
Dobrý den, v červenci jsem prostřednictvím jednoho autoprodejce sjednal povinné ručení u České pojišťovny na svůj vůz službou on-line. Nedávno jsem se dozvěděl, že správně bych měl takto ušetřit 10% tj. téměř 1000,-Kč, ale já platím částku jako kdyby bylo pojištění sjednáno standardním způsobem a nikoliv přes internet. Lze se nějakým způsobem ještě domoci snížení pojistného popř. lze odstoupit od pojistné smlouvy (smlouva není strší 2 měsíců). Podotýkám, že nevím, zda v červenci pojišťovna onu slevu poskytovala.Děkuji za odpověď. |
![]() |
předchozí zobrazuji 5579 - 5603 [celkem připomínek: 6147] další |