Kontakt - Agentura Kryštof
Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.
TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)
Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)
INFOLINKY POJIŠŤOVEN
ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125
Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...
Ondra - 13.09.2007 (20:21:01) |
Dobrý den chtěl jsem se zeptat?před rokem jsem měl autohaváriji a šlo to ke správnímu řízení a po roce to nebylo vyřešený ten řidič se několikrát odvolával a pokaždé byl určen za viníka jelikož v tom mám 90 tisíc a nemám havarijní pojištění tak bych je chtěl dostat zpět.A slyšel jsem že ty peníze jdou zízkat z jeho povinného ručení tak jsem se chtěl zeptat jestli je to pravda a jaké bych ktomu potřeboval všechny doklady?Děkuji za odpověď. |
![]() |
Agentura Kryštof - 13.09.2007 (14:36:01) |
Vážená paní Švábová, některé pojišťovny umožňují převody bonusů např. z manžela na manželku, z RČ na IČ, ale z fyzické osoby na právnickou osobu to bohužel nejde. |
![]() |
Agentura Kryštof - 13.09.2007 (13:22:19) |
Vážená paní Macháčková, pokud byl v technickém průkazu uveden jiný držitel a vlastník (a to se změnilo), stačí na danou pojišťovnu doložit kopii TP a na jejím základě se pojistka zruší. Jestliže byl jiný držitel a vlastník uveden jen v pojistné smlouvě, je potřeba doložit kopii kupní smlouvy (kde je pojistník-držitel prodávajícím). |
![]() |
Martina Macháčková - 13.09.2007 (09:58:30) |
Dobrý den. Jak je to z ukončením povinného ručení v případě změny držitele vozidla (nikoli vlastníka), který je zároveň pojistníkem. Ve způsobech ukončení se hovoří pouze o změně vlastníka. Děkuji za odpověď |
![]() |
Libuše Švábová - 11.09.2007 (22:57:36) |
Dobrý den, mám následující dotaz : manžel bude prodávat os. automobil právnické osobě, kde je spolumajitelem a jednatelem s.r.o. Existuje možnost uplatnění bonusů za bezeškodní průběh v nově uzavřených poj.smlouvách se společností? /bude i nadále vozidlo permanentně používat/Děkuji. |
![]() |
Agentura Kryštof - 10.09.2007 (08:39:07) |
Vážený pane Pecka, ano u některých pojišťoven je to pojistná částka kterou si řeknete (např. ČP), ale některé pojišťovny určují pojistnou částku samy dle tabulek. Dále může být částka při vyplácení škody zohledněna spoluúčastí a amortizací (zohlednění stáří vozu). |
![]() |
Aleš Pecka - 08.09.2007 (13:21:39) |
Dobrý den, chtěl bych se Vás zeptat, jakou částku dostanu v případě, že mi bude vozidlo odcizeno? Je to částka, kterou vyplním v kolonce Pojistná částka? Děkuji za odpověď. |
![]() |
Agentura Kryštof - 05.09.2007 (08:14:47) |
Vážená paní Němcová, pojišťovny pojišťují buď vozidla historická, která musí být v klubu histor. vozidel a musí mít jejich průkaz, nebo vozidla vyrobená do roku 1952. Vaše vozidlo nespadá ani do jedné kategorie. V případě, že se tedy nehodláte stát členy klubu historických vozidel, nemáte bohužel na toto pojištění nárok. |
![]() |
Erika Němcová - 05.09.2007 (07:01:43) |
Dobrý den, máme vůz z roku 1965 (Fiat 600). Jaké jsou podmínky, abychom mu mohli sjednat povinné ručení pro historické vozidlo. Není registrován jako veterán, má malý i velký TP. Děkuji. |
![]() |
Agentura Kryštof - 03.09.2007 (16:40:17) |
Vážená paní Begrenová, chápeme Vaše rozrušení. Určitě není správné, když Vám pracovník jakékoliv infolinky sdělí informaci, která je nepravdivá a uvede Vás v omyl! Pravdou je, že smlouva se opravdu dá zrušit pouze 6 týdnů před výročím smlouvy (počátkem pojištění). Pokud tedy nemáte jiný důvod ke zrušení, jako např. prodej vozidla (doložení kupní smlouvou či kopií TP), odevzdání značek do depozitu apod., musíte ukončit smlouvu touto výpovědí. Zákon si můžete přečíst na našich stránkách pod odkazem "právní základ" (levá horní část této stránky). Vás bude nejspíše zajímat zákon o pojistné smlouvě, číslo 37/2004 Sb. O zrušení pojednává Díl 2: Zánik soukromého pojištění a v něm obsažené paragrafy 19-Uplynutí doby, §20-Nezaplacení pojistného, §21- Dohoda,§ 22 - Výpověď a § 23 - Odstoupení. Se zánikem pojištění také souvisí i § 24 a §25. Jediné řešení, jaké Vám mohu v této chvíli poradit, je odevzdat RZ (SPZ) na jeden den do depozitu (dočasné vyřazení vozidla). Na základě zápisu v TP ještě týž den zrušíte pojistnou smlouvu (musí Vám ji zrušit ke dni, kdy budete na pobočce požadovat zrušení smlouvy). Druhý den si půjdete RZ (SPZ) vyzvednout s již nově sjednanou pojistnou smlouvou (respektive dokladem o pojištění). Myslím, že je to rozhodně rozumnější řešení, než neplatit pojistné a čekat, až Vám ČP zruší smlouvu na základě neplacení! K odevzdání značek do depozitu potřebujete: OP, velký TP, malý TP (ORV), 2 ks RZ. Zaplatíte 100 Kč správní poplatek. K vyzvednutí po Vás bude registrační pracovník na odboru dopravy chtít: OP, velký TP, platný doklad o pojištění. |
![]() |
PhDr.ing.Jana Begrenová - 03.09.2007 (16:02:19) |
Dobrý den, mám pov.ručení u ČPOJ a 6.9.2007 mi končí roční období. Chci pojistku zrušit a zařídit jinde, protože jsem již delší dobu hrubě nespokojena se službami této společnosti, s komunikací ať už písemnou nebo telefonickou, a vůbec s celkovým vztahem ke mně jako k řádně platícímu zákazníkovi. Problém ze strany Č.POJ spočívá v tom, že zrušení smlouvy mi provedou pouze a jedině v den, kdy byla smlouva založena a navíc musím 6 týdnů předem poslat písemnou výpověď, jinak nemám dle informací ze zákaznické linky na zrušení nárok. Pominu-li fakt, který je zřejmě na customer care Č.POJ standartní (když jsem se před 2 měsíci ptala jak zrušit smlouvu, bylo mi řečeno, že stačí v daný den zavolat a vše je během dne vyřízeno), doslova mne uráží, že se v dnešní době najde společnost, která takovouto násilnou formou nutí zákazníka využívat své služby. Pracovnice linky mi ještě arogantně sdělila, ať prý tedy neplatím složenky, že mi to za půl roku zruší pro neplacení a pak to po mně budou vymáhat soudní cestou. Na můj dotaz, kde bere tu drzost mi toto nabídnout mi bylo sděleno, že je to dané v Občanském zákoníku. Na dotaz o jaký se jedná konkrétně paragraf, mi bylo sděleno, že "to teda fakt neví". Můj dotaz tedy směřuje k tomu, jak zdárně zrušit existující smlouvu racionální cestou? Případně kde konkrétně (zákon, paragraf,atd) bere ČPOJ oporu ve svých tvrzeních o výpovědních lhůtách, pokud jsou tato ovšem skutečně nějakými zákony podložena. Předem Vám děkuji za radu. J.Begrenová |
![]() |
Agentura Kryštof - 03.09.2007 (12:37:24) |
Vážená paní Jano, předpokládáme, že pojistka, o níž se zmiňujete, se týká životního pojištění. Naše agentura se zabývá neživotním pojištěním (povinné ručení a havarijní poj.) a jsme pouze zprostředkovatelé, proto se prosím obraťte přímo na klientskou linku ČPP 841 444 555, kde Vám zajisté poradí. |
![]() |
Jana - 03.09.2007 (11:59:19) |
Dobrý den potřebovala bych poradit mám založenou pojistku u čpp již dva roky ale ted bych jí potřebovala s osobních důvodů zrušit dlužím na pojistném dvě splátky a můj dotaz spočívá v tom pokud jí zruším dostanu ony peníze které sem tam po celou dobu zasílala a zda jde že by si oné dvě dlužné částky vzali stoho co tam již je děkuji moc |
![]() |
Agentura Kryštof - 29.08.2007 (09:27:28) |
Vážený pane Pápay, jak u které pojišťovny, např. ČPP, Kooperativa, ČSOB Vám sklo připojistí dodatečně, u ostatních pojišťoven lze sklo pojistit jen současně s POV nebo HAV pojištěním, ale není problém sjednanou smlouvu přepracovat. |
![]() |
Agentura Kryštof - 29.08.2007 (09:11:32) |
Vážený pane Valenta, Wüstenrot poj. má pobočku v Sokolově na ulici Nádražní 544, tel. 352/621118. Co se týče Vašeho druhého dotazu, musíte kontaktovat přímo danou pojišťovnu u které jste pojištěn. |
![]() |
Valenta Jan - 28.08.2007 (20:56:34) |
Prosím Vás ještě, má wustenrot pobočku v Sokolově ?Jestli ano, tak kde a jakou má otevírací dobu ? |
![]() |
Gabriel Pápay - 28.08.2007 (20:56:27) |
Lze k povinnému ručení připojistit skla? děkuji |
![]() |
Valenta Jan - 28.08.2007 (19:51:11) |
Dobrý den,dne 20.8. jsem poslal na ůčet pojiš. peníze na povinné ručení.Dodnes mi nepřišla žádná karta.Je to v pořádku ? Děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 28.08.2007 (14:25:49) |
Vážený pane Trnka, jak jste si jistě mohl všimnout, naše agentura není přímo pojišťovna! Fungujeme jako pojišťovací zprostředkovatel, který zastupuje výše uvedené pojišťovny! Pokud máte s nějakou pojišťovnou problém a pojistná smlouva nebyla sjednávána přes naši agenturu, kontaktujte, prosím, přímo danou pojišťovnu (např. pomocí infolinky - horní část této stránky, nebo osobně na pobočce). Pokud ale neuběhl víc než měsíc od zrušení pojistné smlouvy (u některých pojišťoven i 2 měsíce), Vaše smlouva jistě zrušená je, ale pojišťovny jsou ve skluzu a hrozně dlouho trvá, než se zrušení dostane do systému! Proto je možné, že je klientovi i po zrušení smlouvy ještě zaslána např. další složenka na platbu pojistného, či nová ZK a doklad o pojištění! Pokud by tohle přetrvávalo, pak doporučuji navštívit pracovnici, která Vám pojistku rušila. Určitě má kopii žádanky o zrušení a může zrušení urgovat (např. v případě ztráty žádanky na pojišťovně). Ta Vám potom smlouvu zruší samozřejmě k datu, které je uvedeno na žádance. |
![]() |
Jaroslav Trnka,helen@sendme.cz - 28.08.2007 (14:05:25) |
Prosím o vysvětlení z jakého důvodu mi zasíláte a stanovujete výši ročního pojistného pro vozidlo, které jsem řádně odhlásil,zelenou kartu odevzdal na pobočce v K.Varech č.poj.6107606086, SPZ KVM3722.Zároven jsem učinil pojištění nového vozidla.Vaše pracovnice z pobočky v K.Varech mi dotaz nezodpověděla,ani nezavolala. Děkuji,Trnka. |
![]() |
Agentura Kryštof - 28.08.2007 (09:55:51) |
Vážená paní Lucie, pokud máte povolení k pobytu, můžete vůz z ČR vyvézt a přihlásit v Irsku. Tzn., že automobilu bude přidělena irská SPZ a budete tam muset platit i povinné ručení. Do ČR potom už vyjedete jen s jejich zelenou kartou. Druhou variantou je registrovat vůz v ČR, kdy musíte na odbor dopravy v místě trvalého bydliště. Sjednáte si povinné ručení v ČR a do Irska vyjedete na zelenou kartu. Většina zemí ale vyžaduje po určité době provozování vozidla na jejich území, pojištění sjednané u jejich pojišťovny. V Irsku jsou to tuším 3 měsíce. Takže se asi placení pojistky v Irsku nevyhnete. Ve Vašem případě bych spíše doporučovala přihlásit vůz v ČR (jestli se jednou hodláte vrátit zpět natrvalo, je zbytečné vyřizovat teď dovoz do Irska a poté dovoz do ČR) a potom se informovat v Irsku, jak je to s pojištěním. Jakou dobu přesně můžete jezdit v Irsku na českou zelenou kartu a po jaké době si tudíž musíte sjednat pojištění tam. Takže půjdete na odbor dopravy v místě trvalého bydliště, sebou musíte mít velký TP, malý TP (ORV), evidenční kontrolu a doklad o pojištění. V případě nutné výměny RZ (SPZ) - při přihlášení z jiného kraje - také 2 kusy RZ. Správní poplatek za registraci vozidla je 800 Kč. Pokud Vám v Irsku potvrdí, že si po třech měsících musíte sjednat pojištění u nich, sjednejte si tady v ČR pojistku pouze na krátkou dobu (např. měsíc), na základě dokladu o pojištění vůz přihlásíte a po vypršení české pojistky si sjednáte pojistku v Irsku. |
![]() |
Agentura Kryštof - 28.08.2007 (08:29:12) |
Vážený pane Drahorád, srovnání pojistného od všech námi zastupovaných pojišťoven můžete získat kliknutím na "pojištění 2007" (levý horní okraj této stránky). Tam vyplníte pár potřebných údajů pro výpočet a program Vám ukáže sazby od všech pojišťoven - nejedná se o závaznou objednávku. V případě, že byste měl zájem si povinné ručení sjednat on-line, vyberete si pojišťovnu, která je pro Vás finančně nejvýhodnější a dále vyplníte údaje, potřebné již pro sjednání pojištění. Objednávku odešlete a my Vám do 2 - 3 prac. dnů zašleme veškeré podklady. |
![]() |
Lucie - 27.08.2007 (20:35:54) |
Dobry den! Pracujeme dlouhodobe v Irsku.Chteli bychom si sem z Cr privezt novy automobil.Potrebovali bychom vedet, co vse musime u noveho automobilu platit (tedy jeli nutne platit jeste neco jineho nez povinne ruceni) a kde mame povinne ruceni,registraci a ostatni platit.Zda v Cr nebo Irsku.Cetli jsme neco o Zelene karte,ale nevime zda by nam platila v zahranici,pokud se zde zdrzime rok a pak pojeme tak na mesic domu a zase zpet do Irska.Dekujeme za odpoved Lucie |
![]() |
Drahorád Petr - 27.08.2007 (20:26:43) |
Platím vysoké pojistné u Č .pojišťovny, mám uzavřenou pojistku Bonus Exclusive o kterou už nemám zájem vzhledem k výši pojistného. Auto obsah do 1400kW, stáří 8 let. Kterou z pojišťoven zvolit- rekreační používání vozu. |
![]() |
Agentura Kryštof - 27.08.2007 (16:05:15) |
Vážený pane Kříž, pokud jste nebyl viníkem nehody, Vaše škoda by měla být uhrazena z pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem vozidla (povinného ručení) viníka. Můžete se také pro více informací zkusit obrátit na Českou kancelář pojistitelů (www.ckp.cz). |
![]() |
předchozí zobrazuji 5554 - 5578 [celkem připomínek: 6147] další |