Kontakt - Agentura Kryštof
Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.
TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)
Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)
INFOLINKY POJIŠŤOVEN
ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125
Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...
Agentura Kryštof - 09.10.2007 (13:10:40) |
Vážený pane Krpec, bezeškodný průběh (bonus) z motocyklu si bohužel nemůžete uplatnit na osobní automobil. Toto lze pouze ze stejné kategorie, z osobního vozu na osobní, z motocyklu na motocykl. |
![]() |
Ivo Krpec - 09.10.2007 (13:03:43) |
vlastním 8 let motocykl simson s51 a chci ho odhlásit z evidence, zároveň si chci kopit osobní automobil. Povinné ručení na motocykl samozřejmě platím a neuplatňoval jsem nikdy žádné plnění. Je možné uplatňovat nějakou slevu na povinném ručení z motocyklu na osobní automobil? děkuji za odpověď |
![]() |
Agentura Kryštof - 08.10.2007 (15:44:50) |
Vážený pane Vlk, pokud smlouva nebyla sjednávána přes naši agenturu, musíte se obrátit buď přímo na pojišťovnu (pomocí výše uvedené infolinky) nebo na zprostředkovatele, který Vám smlouvu sjednal. V případě, že jste sjednal pojistku na starou SPZ a následně dohlašoval novou, byl Vám vydán doklad o pojištění s novou RZ, je vše v pořádku. Návrh pojistné smlouvy, který dostanete při sjednání pojistky, se již nemění. Nová SPZ se pouze nahlašuje na pojišťovně. |
![]() |
vlk jiří - 08.10.2007 (15:31:28) |
Pojistka ke smlouvě 2293433280 mi přišla na starou spz. Vozidlo bylo pojištěno 10,5,2007 a SPZ byla za pet dní vyměněna za novou a vozidlo přepojišteno.doklad o odpovědnosti SPZ správnou ale Vámi odeslaná pojistka ne.Co s tím-děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 08.10.2007 (14:07:01) |
Vážený pane Jančák, naše agentura funguje jako pojišťovací zprostředkovatel zastupující všechny výše uvedené pojišťovny. Nedostaneme se ale do jejich databáze!! Pokud tedy smlouva nebyla sjednávána přes naši agenturu, kontaktujte, prosím, přímo danou pojišťovnu. |
![]() |
JAROSLAV JANČÁK - 08.10.2007 (13:27:56) |
VÁŽENÍ,DOSTAL JSEM UPOMÍNKU PŘES VYMÁHACÍ CENTRUM ŽE JSEM NEZAPLATIL 308 Kč.SMLOUVU PRO RO 2007 JSEM ŘÁDNĚ UKONČIL VČAS AZAPLACENO JSEM MĚL DO 17.12.2006 JAKÝ DŮVOD MÁTE ABYCH ZAPLATIL MĚSÍCE BEZ UDÁNI DŮVODU A ANI Z VAŠI STRANY JSEM UPOMÍNKU NEBO JAKÝKOLIV DOPIS NEDOSTAL,PROTO SE DOMNÍVÁM ŽE ŽÁDNÝ DLUH NEMÁM. JAROSLAV JANČÁK JANA PALACHA 1034 29301 MLADÁ BOLESLAV |
![]() |
Agentura Kryštof - 08.10.2007 (12:04:14) |
Vážený pane Karle, naše agentura se zabývá pojištěním motorových vozidel. Řidičské průkazy vydává městský úřad. Ten má ze zákona lhůtu 30 dní na vydání průkazu (to by mělo být bezplatné). Ze zkušeností víme, že většinou do 14 dní až 3 týdnů je průkaz hotový. Kontaktujte ale, prosím, městský úřad, pod který dle trvalého bydliště spadáte. |
![]() |
Karel - 07.10.2007 (12:02:53) |
Dobry den, rad bych se Vas zeptal na vymenu ridicskeho prukazu.Pracuji v Irsku a ridicsky prukaz mam vydany r.94.Musim zde obcas pouzivat auto zamestnavatele a nerad bych mel potize s mistni policii,proto bych jej radeji vymenil za novy.Tak bych se chtel zeptat, zda mam narok na vymenu za novy a za jak dlouho by vymena mela byt vyrizena.Dovolenou mam 1 mesic.Dekuji Karel |
![]() |
Agentura Kryštof - 04.10.2007 (15:37:27) |
Vážená paní Mládková, pojišťovna se nestará o to, zda osoba, která vozidlo vlastní, nebo je v převodu, pojistku sjednanou má, či ne. Od toho je Česká kancelář pojistitelů, která uděluje pokuty za porušení zákona, a to nesjednání zákonného pojištění. Pokud Vaše kamarádka do teď pokutu nedostala, má veliké štěstí. Hrozí jí ale veliká finanční sankce. V tomto případě bych určitě co nejrychleji zašla na odbor dopravy a celou situaci se snažila nějakým způsobem vyřešit!! Úplně nejlepší by bylo se domluvit s osobou, která vozidlo užívá a neoprávněně na ni vůz odhlásila. Pokud toto není možné, ať se co nejrychleji dostaví s OP na odbor dopravy a tam jí určitě poradí, jak situaci řešit. Možná bude i nutné, nahlásit vše na policii. |
![]() |
Agentura Kryštof - 03.10.2007 (08:17:25) |
Vážený pane Jiří, pokud máte sjednáno pojištění proti odcizení, tak byste si měl zajít na pobočku dané pojišťovny (s sebou si vzít pojistnou smlouvu a protokol od Policie). Pro bližší informace se musíte obrátit přímo na danou pojišťovnu např. pomocí infolinky. |
![]() |
JIří - 02.10.2007 (18:37:42) |
ukradli mi auto jak pam postupovat u sve pojiš´tovny |
![]() |
Jitka Mládková - 02.10.2007 (11:36:15) |
Prosím poraďte:Moje kamarádka zjistila, že na ni bylo před 3lety neoprávněně odhlášeno osob.vozidlo. Nevěděla o tom,nepřihlašovala si toto vozidlo ani ho nevlastnila a neužívala.Zná skutečného majitele vozidla, který neplatí zákon. pojištění a vozidlo užívá. Může po ní chtít pojišťovna uhradit pojistné za 3 roky? Děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 02.10.2007 (11:08:43) |
Vážená paní Jandáková, pojistnou smlouvu vypracujeme na období od 2.10.2007 - 1.11.2007 a doklad Vám zašleme během půl hodiny na Váš mail. |
![]() |
jandáková - 02.10.2007 (10:57:58) |
Objednala jsem p.r.na celý rok od triglavu,prosím o naskenování potvrzení jakmile to bude možné.nejlépe co nejdříve,děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 02.10.2007 (10:18:59) |
Vážená paní Jandáková, pokud vyplníte objednávku a hned poté zašlete na mail či pomocí tel. 777/91 97 91 upozornění, že se jedná o krátkodobou pojistku (v naší objednávce toto nelze vyplnit), pojistnou smlouvu vypracujeme a odešleme Vám doklad o pojištění na mail. Originály Vám dojdou obyčejnou poštou. K tomu, aby byla pojistná smlouva v pořádku, musíte přiložit kopii útržku o zaplacení složenky ke smlouvám, které nám podepsané budete zasílat zpět. |
![]() |
jandáková - 02.10.2007 (10:06:32) |
Dá se tedy přes vás sjednat p.r.u triglavu na 1měsíc a naskenovat na mail doklad o pojištění?Děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 02.10.2007 (09:55:52) |
Vážená paní Jandáková, skoro všechny pojišťovny nabízí krátkodobé pojištění. Triglav pojišťovna Vám vůz pojistí i na dobu 14 dní, ČSOB pojišťovna na jeden měsíc bez přirážky, Generali pojišťovna s přirážkou, atd. Snad jediná ČPP nabízí krátkodobou pojistku na min. 3 měsíce. |
![]() |
jandáková - 02.10.2007 (09:35:28) |
potřebuji pov.ruč.na 1měsíc,která pojišťovna je schopna toto nebídnout ,potřebuji doklad ihned,ne čekat,až to pošlou poštou.děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 02.10.2007 (08:22:04) |
Vážený pane Lukáš, pokud nám objednávka pojištění příjde během pracovní doby, je pojistka zpracována ještě ten den a odeslána obyčejnou poštou. Klient ji většinou obdrží na druhý den. Také není problém doklad o pojištění nascenovat a poslat ho na email. |
![]() |
Agentura Kryštof - 02.10.2007 (08:13:27) |
Vážený pane Františku, bohužel je to tak, k tomu aby Vám vůz přihlásili ho musíte mít pojištěn a dodatečně potom na pojišťovnu nahlásit novou RZ, pojišťovna Vám vystaví nový doklad o pojištění a zelenou kartu. U každé pojišťovny lze změnu nahlásit různým způsobem, telefonicky, přes internet nebo na pobočce. Dobré je domluvit se na postupu přímo tam, kde je pojistka sjednána. |
![]() |
Lukáš - 01.10.2007 (23:58:39) |
Dobrý den,chtěl bych se zeptat jak dlouho zhruba trvá než mi domů přijde smlouva+složenka+zel.karta atd.Já jen jesli to trvá 1.den,2.dny,týden.Koupil jsem si nový vůz a jelikož nemám poblíž pobočku pojištovny a nemohu ještě jezdit svým autem,tak se rozmýšlím jesli si mám tady sjednat povinný nebo ne.Abych nečekal týden na obálku to fakt nechci!!Předem děkuji za odpověd. |
![]() |
František - 01.10.2007 (22:50:40) |
Dobrý den,když si koupím ojeté vozidlo před přepisem musím uzavřít ponvinné ručení, ale tam bude napsaná reg.značka původní a já (jiný kraj)dostanu novou,pojišťovna mi vystaví nové potvrzení o pojištění a zelenou kartu? Stačí jen písenné nebo tel.oznámení zněny SPZ? Děkuji. |
![]() |
Agentura Kryštof - 01.10.2007 (14:00:05) |
Vážený pane Miloš, my jsme pouze zprostředkovatelé pojištění, nejsme ani likvidátoři pojistných událostí, takže Vám nemůžeme s jistotou poradit. Nejlepší bude, když se obrátíte přímo na Českou kancelář pojistitelů (www.ckp.cz), tam Vám zajisté poradí jak postupovat. |
![]() |
Miloš - 27.09.2007 (18:46:45) |
Měl jsem dopravní nehodu ve které jsem byl poškozený, Policií ČR nešetřeno, škoda na mém vozidle 3.700 Kč, s viníkem sepsána smlouva o úhradě, tento neměl zaplaceno pov. ručení. Ve smluvní lhůtě škodu neuhradil, mohu toto zpětně oznámit na PČR a na ČKP? |
![]() |
Agentura Kryštof - 27.09.2007 (08:55:57) |
Vážený pane Morávek, u všech pojišťoven nelze zaplatit pojistné přímo na pobočce. Všude Vám ale vystaví novou složenku. Nebo si jednoduše zavolejte na infolinku dané pojišťovny, kterou naleznete na této stránce v horní části. Určitě Vám rádi vyhoví a složenku znovu zašlou poštou. |
![]() |
předchozí zobrazuji 5500 - 5524 [celkem připomínek: 6147] další |