pojištění vozidel
logo top
Partneři
ALLIANZ
AXA
ČESKÁ POJIŠŤOVNA
ČPP
ČSOB
DIRECT
GENERALI
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA
KOOPERATIVA
SLAVIA POJIŠŤOVNA
UNIQA
Poradna

Jindra Regulová - dobrý den máme uzavřenou pojistk 3.5.2015 chceme ji vypovědět, do kterého data musíme zaslat písemnou výpověd...
Agentura Kryštof s.r.o. - Dobrý den, obchodní vztah znamená, že by mělo byt založeno na psané smlouvě či dohodě. Že majitel souhlasí,...
Dušan - Dobrý den, koupil jsem auto od šéfa které je na leasing, ja mu dal peníze za celé auto ale on ho ještě splácí....
Jiří - Dobrého dne přeji Fungují stále tyto stránky? Děkuji
AGENTURA KRYŠTOF s.r.o. - Vážený pane Ducháč, AXA pojišťovna již v loňském roce přešla pod UNIQA pojišťovna, která ji koupila a která...
Jaromír Ducháč - Nemohu navázat spojení s pojišťovnou AXA. Potřebuji částku zák. odpovědnosti pro letošní platbu a zelenou kartu....

Více
 

Kontakt - Agentura Kryštof

Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.


TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)

Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)


INFOLINKY POJIŠŤOVEN

ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125


Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...


Vložení vzkazu







Agentura Kryštof - 25.10.2007 (07:59:03)
Vážený pane Zavadil,
z Vašeho dotazu bohužel není patrné o co se jedná, sdělte nám proto prosím bližší informace. Buď prostřednictvím mailu nebo telefonicky (ppp.krystof@seznam.cz, 777/919791).
Kovácsová - 25.10.2007 (07:12:56)
Dobrý den,
V srpnu 2005 převedl otec na dceru vozidlo. Od října 2006 bylo vizidlo nepojízdné a odstaveno v garáži. 9.12.2006 zanikla pojistná smlouva z důvodu neplacení pojistného. Nová pojistná smlouva k tomuto vozidlu nebyla sjednána. 20.8.2007 bylo vozidlo Městským úřadem trvale vyřazeno z provozu. Tento týden dostala dcera výzvu k podání vysvětlení na MěÚ odbor dopravy. Podle předběžného telefonátu se jedná o projednání přestupku provozování vozidla 8 měsíců bez povinného ručení. Ačkoliv má zápis v TP o zrušení, v databázi MěÚ je prý vozidlo stále provozováno.Může být dceři udělena pokuta zpětně? V jaké výši?
Předem Vám děkuji za odpověď.
zavadil František - 24.10.2007 (19:42:39)
žádám o zaslání pohledávek vůči vaší společnost
zavadil františek dat.nar. 13.6.72
zavadilová jana dat.nar. 24.2.82
děkuji
Agentura Kryštof - 24.10.2007 (08:07:31)
Vážený pane Sedlák,
poud máte tu možnost, tak nám objednávku pošlete dnes 24.10.2007 a zítra už budete mít veškeré potřebné dokumenty u sebe. Jestliže ji můžete poslat nejdříve zítra, tak Vám nascenujeme a zašleme na email doklad o pojištění, abyste se měl čím prokázat.
Petr Sedlak - 23.10.2007 (23:50:17)
Dobrý den! Dne 25.10.07 si chci přes vás sjednat povinné ručení na vůz, jenž na sebe přepíšu o den později. Pojistka sice bude platná od 26.10.07, ale jak to přokážu silniční kontrole, jestliže nebudu mít po ruce patřičné dokumenty? Předem děkuji za odpověď.
Agentura Kryštof - 22.10.2007 (08:13:49)
Vážený pane Černý,
každá pojišťovna má jiný rozsah i možnost připojištění asistenčních služeb. Sdělte mi pojišťovnu, u které máte povinné ručení, nebo kontaktujte přímo ji pomocí infolinky (ta je uvedena v horní části této stránky).
Agentura Kryštof - 22.10.2007 (08:11:37)
Vážená paní Křížáková,
ve smlouvě bude uveden sobotní počátek pojištění. Tzn., že Vám bude platit již od soboty, aby bylo ale vše v pořádku, musíte samozřejmě podepsat smlouvy, co nejdříve odeslat nám zpět a zaplatit pojistné. Počátek pojištění ale bude 20.10.2007.
Vaši objednávku jsem na základě Vašeho mailu stornovala. V případě zájmu nás tudíž kontaktujte telefonicky (777/91 97 91), ať Vám můžeme ještě dnes smlouvy zaslat.
Agentura Kryštof - 22.10.2007 (08:08:41)
Vážený paní Rosul,
naše agentura se zabývá pojištěním motorových vozidel. Kontaktujte, prosím, přímo danou pojišťovnu.
Jiří Černý - 21.10.2007 (12:40:29)
Pojištění mého auta obsahuje asistenční službu v případě poruchy v tuzemsku. Lze sjednat asistenční službu pro cizinu? Za jakých podmínek? Jde o povinné ručen. Děkuji Černý Email: rosomak@cbox.cz
Martina Křižáková - 20.10.2007 (19:32:37)
Dobrý den,pokud bych si chtěla objednat p.r. u pojišťovny online, bude platit již od dnešního dne(tj.sobota), i když formuláře k podpisu mi přijdou až v pracovní dny?
Oksana ROSUL - 20.10.2007 (16:32:37)
PROSÍM VÁS O ZDĚLENÍ MOŽNOSTÍ ZDRAVOTNÍHO POJIŠTĚNÍ STUDENTA STŘEDNÍ ŠKOLY V ČR KTERÝ POCHÁZÍ Z UKRAJINY.

DĚKUJI

EMAIL: pernik.janos@tiscali.cz
Agentura Kryštof - 17.10.2007 (08:10:01)
Vážený pane Holý,
odpověď na Váš dotaz naleznete na svém emailu.
Holý Miroslav - 16.10.2007 (17:38:35)
Rád bych si připojistil čelní sklo. Lze to online a jak?
Agentura Kryštof - 16.10.2007 (09:25:20)
Vážený pane Vérosta,
naše agentura funguje jako pojišťovací zprostředkovatel, který zastupuje všechny výše uvedené pojišťovny. Nemáme oprávnění k vydávání potvrzení o době trvání pojištění a škodném průběhu, to smí pouze pojišťovna. Proto, prosím, kontaktujte danou pojišťovnu pomocí výše uvedené infolinky.
Vérosta Josef - 16.10.2007 (08:52:05)
Žádám o zaslání bonusu z pojistné smlouvy 3036751947 na adresu
Vérosta Josef, Severní 1105, Hrušovany n.Jev.
Bonus nemohu uplatnit téměř půl roku, ačkoliv jsem o něj žádal.
Agentura Kryštof - 15.10.2007 (15:25:41)
Vážený pane Prchal,
pokud bude mít vůz řízení na levé straně, tak by s přihlášením neměli být žádné větší potíže. Je důležité, aby vůz měl evropskou globální homologaci nabo národní schválení. Pokud se jedná o novější vůz, tak by to mělo být bez problémů. Kdyby snad byl vůz starší a údaje v TP nebyly úplné, je tu možnost doplnění údajů pomocí výpisu od výrobce nebo jeho akreditovaného zástupce.
Agentura Kryštof - 15.10.2007 (08:40:54)
Vážený pane Honzo,
za uložení značek do depozitu je správní poplatek 100 Kč, značky tam můžete mít uloženy 1 rok, po roce můžete zažádat ještě o prodloužení na půl roku. Když si půjdete značky vyzvednout, tak už neplatíte nic, ale musíte mít platnou technickou a uzavřené povinné ručení.
Petr Prchal - 12.10.2007 (21:09:44)
Dobry vecer.Mel bych zajem o koupi a dovoz vozidla z Anglie,nebude problem s prepisem?Dekuji za odpoved.peter.p.9@seznam.cz
Honza - 12.10.2007 (17:09:45)
Mám rozebranou motorku nachystanou k renovaci.Co musím udělat,abych ji nemusel pojistit?Kolik stojí odevzdání značek do depozita a jejich následné vyzvednutí?
Agentura Kryštof - 11.10.2007 (08:28:45)
Vážený pane Bošina,
bohužel bonus lze uplatnit pouze ze zrušené pojistné smlouvy. Takže byste musel smlouvu u Koop. poj. zrušit(šest týdnu před datem výročí smlouvy, uložením značek do depozitu, změnou majitele) a auto si bez bonusu pojistit znovu. A až by Vám Kooperativa poj. vystavila potvrzení o bezeškodném průběhu, tak byste si jej mohl doložit na Generali pojišťovnu.
Agentura Kryštof - 11.10.2007 (08:19:08)
Vážená paní/slečno Tučková,
zkuste si zkontrolovat věk pojistníka, který vyplňujete hned na první stránce formuláře spolu s PSČ a stářím vozidla. Dále musíte RČ vyplnit ve formátu 10 čísel bez lomítka.
Agentura Kryštof - 11.10.2007 (08:08:48)
Vážený pane Šámal,
některé pojišťovny toto převedení bonusu umožňují. Je to například Česká pojišťovna (na osoby žijící ve společné domácnosti) nebo Triglav pojišťovna (na dítě, osoby žijící ve společné domácnosti), u ostatních pojišťoven je možno bonus převést z manžela na manželku nebo leasingového nájemce.
Standa Bošina - 11.10.2007 (01:19:26)
Dobrý den,vlastním dvě vozidla-jedno pojištěné u Kooperativy,druhé u Generali.Na auto pojištěné u Kooperativy mám bonus (tuším 30%)a potřeboval bych tento bonus převést na auto u Generali.Chci se Vás zeptat,zda-li je to možné.Mám již zkušenosti s převedením bonusu,avšak to bylo při zrušení pojištění (prodej vozidla)a převedení na "nové".V tomto případě by však pojištění trvalo dál,pouze by se uplatnil bonus na jiném vozidle.Díky za odpověď,Bošina S.
Kamila Tučková - 10.10.2007 (21:06:09)
Nemohu odeslat formulář, hlásí mi to chybu : zadejte RČ začínající na 72 nebo 71, což mám správně. RČ píši hned ( zkraje ) ve formátu šesti čísel bez teček. Můžete mi poradit co s tím. Děkuji.
Petr Šámal - 10.10.2007 (20:16:08)
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda lze převést bonus na rodinného příslušníka: jezdil jsem několik let autem napsaným na svou matku (povinné ručení u ČP), ona další pojistku neuzavírá (souhlasí s převedením bonusu) a já kupuji nový vůz. Lze tento bonus (86 měsíců) uplatnit při novém uzavření povinného ručení? Děkuji Petr Šámal
 
předchozí  zobrazuji 5475 - 5499 [celkem připomínek: 6147]  další

 

 
Pojištění vozidel   |  email: ppp.krystof@seznam.cz   |  tel.: +420 777 919 791
Copyright 2010-25 |  Design by 360co |  Hosting