Kontakt - Agentura Kryštof
Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.
TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)
Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)
INFOLINKY POJIŠŤOVEN
ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125
Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...
Agentura Kryštof - 25.10.2007 (07:59:03) |
Vážený pane Zavadil, z Vašeho dotazu bohužel není patrné o co se jedná, sdělte nám proto prosím bližší informace. Buď prostřednictvím mailu nebo telefonicky (ppp.krystof@seznam.cz, 777/919791). |
![]() |
Kovácsová - 25.10.2007 (07:12:56) |
Dobrý den, V srpnu 2005 převedl otec na dceru vozidlo. Od října 2006 bylo vizidlo nepojízdné a odstaveno v garáži. 9.12.2006 zanikla pojistná smlouva z důvodu neplacení pojistného. Nová pojistná smlouva k tomuto vozidlu nebyla sjednána. 20.8.2007 bylo vozidlo Městským úřadem trvale vyřazeno z provozu. Tento týden dostala dcera výzvu k podání vysvětlení na MěÚ odbor dopravy. Podle předběžného telefonátu se jedná o projednání přestupku provozování vozidla 8 měsíců bez povinného ručení. Ačkoliv má zápis v TP o zrušení, v databázi MěÚ je prý vozidlo stále provozováno.Může být dceři udělena pokuta zpětně? V jaké výši? Předem Vám děkuji za odpověď. |
![]() |
zavadil František - 24.10.2007 (19:42:39) |
žádám o zaslání pohledávek vůči vaší společnost zavadil františek dat.nar. 13.6.72 zavadilová jana dat.nar. 24.2.82 děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 24.10.2007 (08:07:31) |
Vážený pane Sedlák, poud máte tu možnost, tak nám objednávku pošlete dnes 24.10.2007 a zítra už budete mít veškeré potřebné dokumenty u sebe. Jestliže ji můžete poslat nejdříve zítra, tak Vám nascenujeme a zašleme na email doklad o pojištění, abyste se měl čím prokázat. |
![]() |
Petr Sedlak - 23.10.2007 (23:50:17) |
Dobrý den! Dne 25.10.07 si chci přes vás sjednat povinné ručení na vůz, jenž na sebe přepíšu o den později. Pojistka sice bude platná od 26.10.07, ale jak to přokážu silniční kontrole, jestliže nebudu mít po ruce patřičné dokumenty? Předem děkuji za odpověď. |
![]() |
Agentura Kryštof - 22.10.2007 (08:13:49) |
Vážený pane Černý, každá pojišťovna má jiný rozsah i možnost připojištění asistenčních služeb. Sdělte mi pojišťovnu, u které máte povinné ručení, nebo kontaktujte přímo ji pomocí infolinky (ta je uvedena v horní části této stránky). |
![]() |
Agentura Kryštof - 22.10.2007 (08:11:37) |
Vážená paní Křížáková, ve smlouvě bude uveden sobotní počátek pojištění. Tzn., že Vám bude platit již od soboty, aby bylo ale vše v pořádku, musíte samozřejmě podepsat smlouvy, co nejdříve odeslat nám zpět a zaplatit pojistné. Počátek pojištění ale bude 20.10.2007. Vaši objednávku jsem na základě Vašeho mailu stornovala. V případě zájmu nás tudíž kontaktujte telefonicky (777/91 97 91), ať Vám můžeme ještě dnes smlouvy zaslat. |
![]() |
Agentura Kryštof - 22.10.2007 (08:08:41) |
Vážený paní Rosul, naše agentura se zabývá pojištěním motorových vozidel. Kontaktujte, prosím, přímo danou pojišťovnu. |
![]() |
Jiří Černý - 21.10.2007 (12:40:29) |
Pojištění mého auta obsahuje asistenční službu v případě poruchy v tuzemsku. Lze sjednat asistenční službu pro cizinu? Za jakých podmínek? Jde o povinné ručen. Děkuji Černý Email: rosomak@cbox.cz |
![]() |
Martina Křižáková - 20.10.2007 (19:32:37) |
Dobrý den,pokud bych si chtěla objednat p.r. u pojišťovny online, bude platit již od dnešního dne(tj.sobota), i když formuláře k podpisu mi přijdou až v pracovní dny? |
![]() |
Oksana ROSUL - 20.10.2007 (16:32:37) |
PROSÍM VÁS O ZDĚLENÍ MOŽNOSTÍ ZDRAVOTNÍHO POJIŠTĚNÍ STUDENTA STŘEDNÍ ŠKOLY V ČR KTERÝ POCHÁZÍ Z UKRAJINY. DĚKUJI EMAIL: pernik.janos@tiscali.cz |
![]() |
Agentura Kryštof - 17.10.2007 (08:10:01) |
Vážený pane Holý, odpověď na Váš dotaz naleznete na svém emailu. |
![]() |
Holý Miroslav - 16.10.2007 (17:38:35) |
Rád bych si připojistil čelní sklo. Lze to online a jak? |
![]() |
Agentura Kryštof - 16.10.2007 (09:25:20) |
Vážený pane Vérosta, naše agentura funguje jako pojišťovací zprostředkovatel, který zastupuje všechny výše uvedené pojišťovny. Nemáme oprávnění k vydávání potvrzení o době trvání pojištění a škodném průběhu, to smí pouze pojišťovna. Proto, prosím, kontaktujte danou pojišťovnu pomocí výše uvedené infolinky. |
![]() |
Vérosta Josef - 16.10.2007 (08:52:05) |
Žádám o zaslání bonusu z pojistné smlouvy 3036751947 na adresu Vérosta Josef, Severní 1105, Hrušovany n.Jev. Bonus nemohu uplatnit téměř půl roku, ačkoliv jsem o něj žádal. |
![]() |
Agentura Kryštof - 15.10.2007 (15:25:41) |
Vážený pane Prchal, pokud bude mít vůz řízení na levé straně, tak by s přihlášením neměli být žádné větší potíže. Je důležité, aby vůz měl evropskou globální homologaci nabo národní schválení. Pokud se jedná o novější vůz, tak by to mělo být bez problémů. Kdyby snad byl vůz starší a údaje v TP nebyly úplné, je tu možnost doplnění údajů pomocí výpisu od výrobce nebo jeho akreditovaného zástupce. |
![]() |
Agentura Kryštof - 15.10.2007 (08:40:54) |
Vážený pane Honzo, za uložení značek do depozitu je správní poplatek 100 Kč, značky tam můžete mít uloženy 1 rok, po roce můžete zažádat ještě o prodloužení na půl roku. Když si půjdete značky vyzvednout, tak už neplatíte nic, ale musíte mít platnou technickou a uzavřené povinné ručení. |
![]() |
Petr Prchal - 12.10.2007 (21:09:44) |
Dobry vecer.Mel bych zajem o koupi a dovoz vozidla z Anglie,nebude problem s prepisem?Dekuji za odpoved.peter.p.9@seznam.cz |
![]() |
Honza - 12.10.2007 (17:09:45) |
Mám rozebranou motorku nachystanou k renovaci.Co musím udělat,abych ji nemusel pojistit?Kolik stojí odevzdání značek do depozita a jejich následné vyzvednutí? |
![]() |
Agentura Kryštof - 11.10.2007 (08:28:45) |
Vážený pane Bošina, bohužel bonus lze uplatnit pouze ze zrušené pojistné smlouvy. Takže byste musel smlouvu u Koop. poj. zrušit(šest týdnu před datem výročí smlouvy, uložením značek do depozitu, změnou majitele) a auto si bez bonusu pojistit znovu. A až by Vám Kooperativa poj. vystavila potvrzení o bezeškodném průběhu, tak byste si jej mohl doložit na Generali pojišťovnu. |
![]() |
Agentura Kryštof - 11.10.2007 (08:19:08) |
Vážená paní/slečno Tučková, zkuste si zkontrolovat věk pojistníka, který vyplňujete hned na první stránce formuláře spolu s PSČ a stářím vozidla. Dále musíte RČ vyplnit ve formátu 10 čísel bez lomítka. |
![]() |
Agentura Kryštof - 11.10.2007 (08:08:48) |
Vážený pane Šámal, některé pojišťovny toto převedení bonusu umožňují. Je to například Česká pojišťovna (na osoby žijící ve společné domácnosti) nebo Triglav pojišťovna (na dítě, osoby žijící ve společné domácnosti), u ostatních pojišťoven je možno bonus převést z manžela na manželku nebo leasingového nájemce. |
![]() |
Standa Bošina - 11.10.2007 (01:19:26) |
Dobrý den,vlastním dvě vozidla-jedno pojištěné u Kooperativy,druhé u Generali.Na auto pojištěné u Kooperativy mám bonus (tuším 30%)a potřeboval bych tento bonus převést na auto u Generali.Chci se Vás zeptat,zda-li je to možné.Mám již zkušenosti s převedením bonusu,avšak to bylo při zrušení pojištění (prodej vozidla)a převedení na "nové".V tomto případě by však pojištění trvalo dál,pouze by se uplatnil bonus na jiném vozidle.Díky za odpověď,Bošina S. |
![]() |
Kamila Tučková - 10.10.2007 (21:06:09) |
Nemohu odeslat formulář, hlásí mi to chybu : zadejte RČ začínající na 72 nebo 71, což mám správně. RČ píši hned ( zkraje ) ve formátu šesti čísel bez teček. Můžete mi poradit co s tím. Děkuji. |
![]() |
Petr Šámal - 10.10.2007 (20:16:08) |
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda lze převést bonus na rodinného příslušníka: jezdil jsem několik let autem napsaným na svou matku (povinné ručení u ČP), ona další pojistku neuzavírá (souhlasí s převedením bonusu) a já kupuji nový vůz. Lze tento bonus (86 měsíců) uplatnit při novém uzavření povinného ručení? Děkuji Petr Šámal |
![]() |
předchozí zobrazuji 5475 - 5499 [celkem připomínek: 6147] další |