Kontakt - Agentura Kryštof
Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.
TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)
Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)
INFOLINKY POJIŠŤOVEN
ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125
Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...
Radka - 29.10.2007 (20:15:32) |
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, když se kupuje ojeté vozidlo a má technickou do 6/2008, tak se musi dělat kvuli prepisu nová technicka? Dekuji. |
![]() |
Agentura Kryštof - 29.10.2007 (12:04:03) |
Vážená paní Žáčková, vůz si pojistíte proti odcizení. Toto pojištění se vztahuje jak na celkové odcizení vozidla, tak na odcizení věcí, které jsou na či ve vozidle, např. autorádio, tažné zařízení, multifunční volant, atd. Tyto věci si můžete také zvlášť připojistit. Pojišťovna či zprostředkovatel je vepíše do smlouvy i s hodnotou. Záleží na Vás, co uvedete. |
![]() |
Žáčková - 29.10.2007 (09:50:51) |
Prosím o sdělení,zda se nějaké pojištění vztahuje na vykradení vozidla.Děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 29.10.2007 (08:24:33) |
Vážený pane Majer, pokud máte připojištěné čelní sklo, tak Vám pojišťovna škodu uhradí a nebere ohled na stáří vozidla. Každá pojišťovna to má ale jinak, většina pojišťoven pojišťuje sklo dle pojistné částky (5.000,-, 10.000,-, 15.000,-) a některé mají zavedenou i spoluúčast, takže když si pojistíte sklo na 5.000,- a výměna bude stát 7.000,-, tak Vám pojišťovna vyplatí pouze 5.000,-(s tím, že pokud má zavedenou např. 10% spol. tak pouze 4.500,-). |
![]() |
Majer - 28.10.2007 (14:34:34) |
Dobrý den mám dotaz ohledně připojištění předního skla.Zaplatí pojišťovna celou opravu i u staršího vozu?(r.v.91) |
![]() |
Agentura Kryštof - 26.10.2007 (08:42:20) |
Vážený pane Patriku, pojišťovna Vám jistě nedá sankci za to, že platíte pojistné. Nechápu ale, proč jste pojistku nezrušil, když ji již platí Váš bratr. Zbytečně platíte povinné ručení na jedno auto dvakrát! Pojišťovnám je to jedno a nezkoumají, jestli je jedno auto pojištěno vícekrát. Nepočítejte ale s tím, že Vám pojistku zruší zpětně k prodeji vozidla! Zruší Vám ji k tomu dni, kdy na pojišťovně oznámíte prodej a podepíšete žádanku na zrušení. |
![]() |
Patrik - 25.10.2007 (19:50:50) |
Přepsal jsem a auto na bratra už před dvěma měsíci a ještě jsem to neoznámil pojišťovně, můžou z toho vzniknout nějaké nepřijemnosti(právní,finanční) pro mou osobu? Bratr má už auto pojištěno jinde. |
![]() |
Agentura Kryštof - 25.10.2007 (08:27:39) |
Vážená paní Kovácsová, zákonem je dané, že vozidlo, které je podle TP provozováno, musí být pojištěné. Takže pokud 9.12.2006 povinné ručení zaniklo a vozidlo jste neprovozovali, měli jste ho dočasně vyřadit (uložit značky do depozitu). Když se tak nestalo, hrozí tady pokuta od ČKP (Česká kancelář pojistitelů) za provozování nepojištěného vozidla. Pokud jste v srpnu 2007 nechali vozidlo ekologicky zlikvidovat (zvrakovat) a zašli na MÚ odbor dopravy vozidlo trvale vyřadit (o čemž máte zápis v TP) nemůže mít MÚ vozidlo v databázi jako provozované a tudíž by Vás neměli ani nijak stíhat. Samozřejmě je tady ale možnost sankce za dobu od 9.12.2006 do 20.8.2007, kdy vozidlo bylo registrováno bez pojištění. Pro více informací se obraťte na ČKP (www.ckp.cz). |
![]() |
Agentura Kryštof - 25.10.2007 (07:59:03) |
Vážený pane Zavadil, z Vašeho dotazu bohužel není patrné o co se jedná, sdělte nám proto prosím bližší informace. Buď prostřednictvím mailu nebo telefonicky (ppp.krystof@seznam.cz, 777/919791). |
![]() |
Kovácsová - 25.10.2007 (07:12:56) |
Dobrý den, V srpnu 2005 převedl otec na dceru vozidlo. Od října 2006 bylo vizidlo nepojízdné a odstaveno v garáži. 9.12.2006 zanikla pojistná smlouva z důvodu neplacení pojistného. Nová pojistná smlouva k tomuto vozidlu nebyla sjednána. 20.8.2007 bylo vozidlo Městským úřadem trvale vyřazeno z provozu. Tento týden dostala dcera výzvu k podání vysvětlení na MěÚ odbor dopravy. Podle předběžného telefonátu se jedná o projednání přestupku provozování vozidla 8 měsíců bez povinného ručení. Ačkoliv má zápis v TP o zrušení, v databázi MěÚ je prý vozidlo stále provozováno.Může být dceři udělena pokuta zpětně? V jaké výši? Předem Vám děkuji za odpověď. |
![]() |
zavadil František - 24.10.2007 (19:42:39) |
žádám o zaslání pohledávek vůči vaší společnost zavadil františek dat.nar. 13.6.72 zavadilová jana dat.nar. 24.2.82 děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 24.10.2007 (08:07:31) |
Vážený pane Sedlák, poud máte tu možnost, tak nám objednávku pošlete dnes 24.10.2007 a zítra už budete mít veškeré potřebné dokumenty u sebe. Jestliže ji můžete poslat nejdříve zítra, tak Vám nascenujeme a zašleme na email doklad o pojištění, abyste se měl čím prokázat. |
![]() |
Petr Sedlak - 23.10.2007 (23:50:17) |
Dobrý den! Dne 25.10.07 si chci přes vás sjednat povinné ručení na vůz, jenž na sebe přepíšu o den později. Pojistka sice bude platná od 26.10.07, ale jak to přokážu silniční kontrole, jestliže nebudu mít po ruce patřičné dokumenty? Předem děkuji za odpověď. |
![]() |
Agentura Kryštof - 22.10.2007 (08:13:49) |
Vážený pane Černý, každá pojišťovna má jiný rozsah i možnost připojištění asistenčních služeb. Sdělte mi pojišťovnu, u které máte povinné ručení, nebo kontaktujte přímo ji pomocí infolinky (ta je uvedena v horní části této stránky). |
![]() |
Agentura Kryštof - 22.10.2007 (08:11:37) |
Vážená paní Křížáková, ve smlouvě bude uveden sobotní počátek pojištění. Tzn., že Vám bude platit již od soboty, aby bylo ale vše v pořádku, musíte samozřejmě podepsat smlouvy, co nejdříve odeslat nám zpět a zaplatit pojistné. Počátek pojištění ale bude 20.10.2007. Vaši objednávku jsem na základě Vašeho mailu stornovala. V případě zájmu nás tudíž kontaktujte telefonicky (777/91 97 91), ať Vám můžeme ještě dnes smlouvy zaslat. |
![]() |
Agentura Kryštof - 22.10.2007 (08:08:41) |
Vážený paní Rosul, naše agentura se zabývá pojištěním motorových vozidel. Kontaktujte, prosím, přímo danou pojišťovnu. |
![]() |
Jiří Černý - 21.10.2007 (12:40:29) |
Pojištění mého auta obsahuje asistenční službu v případě poruchy v tuzemsku. Lze sjednat asistenční službu pro cizinu? Za jakých podmínek? Jde o povinné ručen. Děkuji Černý Email: rosomak@cbox.cz |
![]() |
Martina Křižáková - 20.10.2007 (19:32:37) |
Dobrý den,pokud bych si chtěla objednat p.r. u pojišťovny online, bude platit již od dnešního dne(tj.sobota), i když formuláře k podpisu mi přijdou až v pracovní dny? |
![]() |
Oksana ROSUL - 20.10.2007 (16:32:37) |
PROSÍM VÁS O ZDĚLENÍ MOŽNOSTÍ ZDRAVOTNÍHO POJIŠTĚNÍ STUDENTA STŘEDNÍ ŠKOLY V ČR KTERÝ POCHÁZÍ Z UKRAJINY. DĚKUJI EMAIL: pernik.janos@tiscali.cz |
![]() |
Agentura Kryštof - 17.10.2007 (08:10:01) |
Vážený pane Holý, odpověď na Váš dotaz naleznete na svém emailu. |
![]() |
Holý Miroslav - 16.10.2007 (17:38:35) |
Rád bych si připojistil čelní sklo. Lze to online a jak? |
![]() |
Agentura Kryštof - 16.10.2007 (09:25:20) |
Vážený pane Vérosta, naše agentura funguje jako pojišťovací zprostředkovatel, který zastupuje všechny výše uvedené pojišťovny. Nemáme oprávnění k vydávání potvrzení o době trvání pojištění a škodném průběhu, to smí pouze pojišťovna. Proto, prosím, kontaktujte danou pojišťovnu pomocí výše uvedené infolinky. |
![]() |
Vérosta Josef - 16.10.2007 (08:52:05) |
Žádám o zaslání bonusu z pojistné smlouvy 3036751947 na adresu Vérosta Josef, Severní 1105, Hrušovany n.Jev. Bonus nemohu uplatnit téměř půl roku, ačkoliv jsem o něj žádal. |
![]() |
Agentura Kryštof - 15.10.2007 (15:25:41) |
Vážený pane Prchal, pokud bude mít vůz řízení na levé straně, tak by s přihlášením neměli být žádné větší potíže. Je důležité, aby vůz měl evropskou globální homologaci nabo národní schválení. Pokud se jedná o novější vůz, tak by to mělo být bez problémů. Kdyby snad byl vůz starší a údaje v TP nebyly úplné, je tu možnost doplnění údajů pomocí výpisu od výrobce nebo jeho akreditovaného zástupce. |
![]() |
Agentura Kryštof - 15.10.2007 (08:40:54) |
Vážený pane Honzo, za uložení značek do depozitu je správní poplatek 100 Kč, značky tam můžete mít uloženy 1 rok, po roce můžete zažádat ještě o prodloužení na půl roku. Když si půjdete značky vyzvednout, tak už neplatíte nic, ale musíte mít platnou technickou a uzavřené povinné ručení. |
![]() |
předchozí zobrazuji 5467 - 5491 [celkem připomínek: 6147] další |