Kontakt - Agentura Kryštof
Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.
TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)
Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)
INFOLINKY POJIŠŤOVEN
ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125
Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...
Ladislav Kučera - 09.11.2007 (16:08:02) |
Děkuji agentuře Kryštov za perfektní zajištění mých pojistných potřeb. S pozdravem všem pracovníkům Kučera L. |
![]() |
Agentura Kryštof - 09.11.2007 (08:24:33) |
Vážený pane Mikulík, pojistka on-line zrušit nejde. Při zrušení pojistky musíte podepsat žádanku na zrušení, takže budete muset navštívit nejbližší pobočku dané pojišťovny. Doklad o pojištění není až tak důležitý, plně Vám postačí pojistná smlouva. Taky ale musíte něčím doložit, že jste auto prodal (kupní smlouva, kopie TP). |
![]() |
Tomáš Mikulík - 08.11.2007 (18:14:43) |
Dobrý den mam takový dotaz da se zrušit pojista on-lin prodal sem auto a stratil sem doklad o pojištění a ofoceny techničak mam jen zelenou kartu a smlouvu diky za odpověd. kontakt tomik125@seznam.cz |
![]() |
Agentura Kryštof - 08.11.2007 (12:00:00) |
Vážená paní Štěpánková, vzhledem k tomu, že nejsme likvidátoři pojistných událostí, tak jediné co Vám můžeme poradit je, abyste se obrátila na Českou kancelář pojistitelů (www.ckp.cz). Na stránkách ČKP je i možno dle SPZ zjistit pojišťovnu u které je vozidlo pojištěno. |
![]() |
Agentura Kryštof - 08.11.2007 (11:34:48) |
Vážený pane Míšo, bohužel nejsme přímo pjišťovna, ani právní zástupci, jsme pouze zprostředkovatelé pojištění. Proto se prosím obraťte přímo na Generali pojišťovnu. |
![]() |
Lucie Štěpánová - 08.11.2007 (11:02:17) |
Dobrý den,můj dotaz je následující: byla jsem účastníkem dopravní nehody, při čekání na křižovatce do mne zezadu narazil jiný vůz. Jelikož škoda byla do 50.tis,policii jsme nevolali, pouze si předali kontaktní údaje. Viník nehody mi nahlásil číslo svého povinného ručení, přičemž mi nebyl schopen říci, u jaké pojišťovny má pov.ručení sjednáno. Mám k dispozici i SPZ jeho vozidla + adresu a jméno. Od té doby se mi však nehlásí a nepodařilo se mi jej kontaktovat. Já sama mám pov.ručení sjednáno u poj. Allianz. Jak mám tedy postupovat pro nahlášení nehody a žádosti o náhradu škody? Děkuji, Lucie Štěpánová |
![]() |
Ing. F.Míša - 08.11.2007 (09:40:31) |
Týká se pojišťovny Generali : po dalším bezškodním roku provozu vozidla zůstal bonus ve výši roku předchozího, tedy ve výši 35%. Je k tomu možné vysvětlení? Roční tarifní pojistné u jmenované pojišťovny bylo pro rok 2008 oproti roku předchozímu navýšeno o 9,5%. Je k tomu právní důvod ? Není to lichva ? |
![]() |
Agentura Kryštof - 06.11.2007 (15:25:30) |
Vážený pane Šumbera, pokud máte pojistnou smlouvu, ze které si přejete převést bezeškodný průběh zrušenou, není v převodu bonusu žádný problém. Pojišťovna Vám asi do měsíce po zrušení pojistky zaslala poštou potvrzení o době trvání pojištění a škodném průběhu, kde je udaný přesný počet měsíců, na které máte nárok. Tímto potvrzením si uplatníte bonus na nově pojišťovaném vozidle. V případě, že toto potvrzení nemáte, nebo nemůžete najít, dá se bonus do nové smlouvy zahrnout i bez něj, ale Vy jej musíte potom do určité lhůty nové pojišťovně doložit (většinou se jedná o lhůtu dvou měsíců). Mělo by stačit, když na původní pojišťovnu zavoláte a poprosíte pracovníky na infolince, jestli by Vám potvrzení nezaslali ještě jednou. Myslím, že Vám rádi vyhoví. Bonus si každopádně uplatnit můžete! |
![]() |
Šumbera - 06.11.2007 (15:11:28) |
Dobrý den, provozoval jsem pojištěný osobní automobi, u něhož jsem měl 4 roky bezeškodní provoz. Letos jsem si koupil další osobní vůz, u pojišťování kterého mi bylo sděleno, že bonus za bezeškodní průběh je lze uplatnit jen pro první vozidlo. Je to tak správné ? Děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 06.11.2007 (10:13:47) |
Vážená paní Danielo, vůz, respektive SPZ smí dát do depozitu (dočasně vyřadit) pouze vlastník vozu! Tzn., že buď jste si již vůz zaregistrovala na své jméno a potom dočasně vyřadila, nebo jste musela provést dočasné vyřazení na základě plné moci od původního majitele. Zřejmě si vůbec nerozumíme. Nemůžete mít vůz registrovaný na původního majitele a dočasně vyřazený na Vaše jméno. Kontaktujte nás, prosím, pomocí telefonu 777/ 91 97 91. Osobní konzultace je v tomto případě určitě mnohem lepší. V každém případě k registraci vozidla potřebujete Váš občanský průkaz, velký TP, malý TP, doklad o pojištění na Vaše jméno a protokoly z emisí a technické kontroly také na Vaše jméno. |
![]() |
Daniela - 05.11.2007 (17:36:40) |
Vracím se ke svému předchozímu dotazu - vůz na sebe nemám zaregistrovaný. Jen je na moje jméno dočasně odhlášený. Děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 05.11.2007 (16:09:42) |
Vážená paní Danielo, pokud jsem to správně pochopila, máte vůz na sebe již zaregistrovaný, jen potřebujete SPZ a malý TP, které máte uložené na odboru dopravy. Nejprve si nechte udělat emise s technickou kontrolou. Jakmile bude technická platná, můžete vytáhnout značky (SPZ) z depozitu. K tomu potřebujete zajít na odbor dopravy s velkým TP, občanským průkazem a platným dokladem o pojištění. Vezměte s sebou i protokoly z emisí a technické, které obdržíte na stanici technické kontroly. Při vyzvednutí značek rovnou nahlásíte registračnímu pracovníkovi na odboru dopravy i změnu barvy. Ten ji v technickém průkazu opraví. |
![]() |
Daniela - 05.11.2007 (15:33:23) |
Mám dotaz: v roce 2002 jsem si poridila auto - nepojizdnou Skodu 100. Mam kupni smlouvu. Chvili jsem ho mela prihlasene, ale pak jsem v roce 2003 ulozila znacky do depozitu (na sve jmeno, protoze jsem se domnivala, ze vuz z duvodu propadle technicke nemuzu prepsat). Ted je auto opravene, prestrikane a pripravene na STK. Chtela bych ho opet prihlasit, prepsat a zmenit barvu. Vubec nevim cim zacit. Prosim poradte. |
![]() |
Agentura Kryštof - 05.11.2007 (11:42:53) |
Vážený pane Lapčík, pokud jste si bonus, na který jste měl nárok, vždy doložil k nové pojišťovně, tak by Vám teď (po zrušení pojistky) Kooperativa poj. měla vystavit potvrzení o době trvání a škodném průběhu na celou dobu od 1.1.2000. |
![]() |
Josef Lapčík - 05.11.2007 (09:44:48) |
Jak získat potvrzení o délce beznehodovostního průběhu pojištění, když jsem byl od 1.1.2000 pojištěn třikrát. Nejprve u pojišťovny Kooperativa, pak u České podnikatelské a poté opět u Kooperativy. Teď chci přejít k nové pojišťovně a potřebuji toto potvrzení k uplatnění bonusu. E-mail: lapcikj@radnice.kurim.cz |
![]() |
Agentura Kryštof - 05.11.2007 (08:55:08) |
Vážený pane Brejl, bohužel nejsme likvidátoři pojistných událostí. Zkuste se obrátit na ČKP (www.ckp.cz). |
![]() |
Agentura Kryštof - 02.11.2007 (18:20:28) |
Vážený pane Kořán, budeme Vás kontaktovat pomocí Vašeho emailu. |
![]() |
jarda brejl - 02.11.2007 (14:22:05) |
mám problém s vyplacením pojistného plnění po krádeži auta.vymněnili jsme si několik písemností a v té poslední mi napsali,že stanovisko je konečné.kde bych mohl hledat zastání?jedná se o Triglav.pište na jarynb@email.cz |
![]() |
Kořán Pavel - 01.11.2007 (16:36:54) |
Omlouvám se za nedodaný kontakt. HOBBY AVP s.r.o tel 353227277 mob 606 604 913 email-avpauto@seznam.cz Děkuji a jsem s pozdravem |
![]() |
Kořán Pavel - 01.11.2007 (16:34:20) |
Dobrý den Jsme firma,která se zabývá prodejem vozidel. Chtěli bychom navázat spolupráci co se pojištění týká. Děkuji předem a jsem s pozdravem Kořán Pavel Jenatel |
![]() |
Agentura Kryštof - 31.10.2007 (15:52:44) |
Vážený pane Drahoši, na nové vozidlo si uzavřete novou pojistku, do které se zahrne bezeškodný průběh (bonus) z původního vozidla. Při zrušení vozidla o obsahu 1800 ccm, Vám pojišťovna asi do měsíce po zrušení zašle potvrzení o době trvání pojištění a škodném průběhu, pomocí kterého si uplatníte slevu na novém vozidle. Pokud při sjednávání nové pojistky nebudete mít ještě potvrzení v ruce, nevadí. Budete jej povinen do určité lhůty dodat (většinou jsou to 2 měsíce). Záleží na pojišťovně, kterou si vyberete. Od 1.10.2007 došlo ke spuštění dlouho připravovaného registru škod provozovaného Českou kanceláří pojistitelů. Některé pojišťovny již nevyžadují doložení potvrzení o bonusu a informace o počtu měsíců Vašeho bezeškodného průběhu si ověří pomocí registru. |
![]() |
drahoš - 31.10.2007 (15:05:45) |
mám uzavřeno povinné ručení na vozidlo o obsahu 1800ccm které jsem odhlásil teď jsem koupil vozidlo o obsahu 1400ccm dá se pojištění převést na nové vozidlo |
![]() |
Agentura Kryštof - 30.10.2007 (08:09:11) |
Vážený pane Sedlák, když nám objednávka pojištění příjde večer, bude zpracována následující den ráno a ještě ten den je odeslána obyčejnou poštou. Samozřejmě není problém nascenovat doklad o pojištění a poslat Vám ho na email. Pojistka bude platná od data které uvedete. |
![]() |
Agentura Kryštof - 30.10.2007 (08:00:40) |
Vážená paní Radko, pokud je technická na vozidle platná, tak ji dělat nemusíte. Stačí zajet na nějakou stanici STK a udělat evidenční kontrolu (zkontrolují Vám čísla na autě s velkým TP), kterou k přihlášení vozu potřebujete. Cena se většinou pohybuje od 150 Kč do 200 Kč. |
![]() |
Sedlak - 29.10.2007 (23:18:51) |
Dobrý den, zítra večer 30. 10. bych si chtěl u Vás sjednat povinné ručení platné od téhož dne 30. 10. Jak jsem pochopil, bude platit pojištění již ten veče. Můžete mi zaslat oscenovaný doklad o pojištění již ten večer, nebo alespoň následující den? Děkuji za odpověď. Nashledanou. |
![]() |
předchozí zobrazuji 5442 - 5466 [celkem připomínek: 6147] další |