Kontakt - Agentura Kryštof
Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.
TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)
Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)
INFOLINKY POJIŠŤOVEN
ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125
Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...
Pavel Horváth - 19.11.2007 (17:34:31) |
Dobrý den, mám značky v depozitu od roku 2003. Slyšel jsem, že se změnil zákon a je možné (zřejmě od roku 2006) mít je uloženy jen rok. Platí zákon i zpětně? Nebudu mít problém značky dostat zpět? Děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 19.11.2007 (15:58:04) |
Vážený pane Skopec, skla u Triglav pojišťovny dopojistit lze. Kontaktujte nás, prosím, pomocí tel.č. 777/ 91 97 91. |
![]() |
František Skopec - 18.11.2007 (20:28:00) |
Dobrý den, mám přes Vaši agenturu sjednané povinné ručení u Triglav.Je možné si dodatečně pojistit i přední sklo? Děkuji. |
![]() |
Agentura Kryštof - 14.11.2007 (12:58:05) |
Vážený pane Vysloužil, pojistnou smlouvu vypracujeme hned a zašleme Vám veškeré podklady dnes obyčejnou poštou. Tzn., že Vám přijdou zítra, max. pozítří. Během hodiny Vám na email, který jste uvedl, naskenuji doklad o pojištění, ať máte v ruce alespoň kopii, než Vám přijde originál. |
![]() |
Vysloužil Milan - 14.11.2007 (12:51:06) |
Mohu se prosím zeptat,když jsem před malou chvílí vyplnil formulář,kdy mohu očekávat že mi přijdou doklady o pojištění? Děkuji |
![]() |
monika - 13.11.2007 (21:35:39) |
mohu mít víc povinných ručení?co dělat když došlo k nedorozumění a platím dvě!děkuji. |
![]() |
Agentura Kryštof - 13.11.2007 (13:32:32) |
Vážený pane Janda, zpětně pojistka uzavřít nelze, ale ode dneška by to nebyl problém. Jestliže Vám do teď žádná pokuta nepřišla a auto si dnes pojistíte, tak už by Vám žádná ani přijít neměla. Jen než si nové pojištění uzavřete, překontolujte si raději starou smlouvu, zda je opravdu neplatná, jestli byla uzavřena opravdu na dobu určitou (jednoho roku) nebo jestli se po uplynutí jednoho roku automaticky neprodlužuje (např. Uniqa pojišťovna uzavírá smlouvy tímto způsobem). |
![]() |
Karel Janda - 13.11.2007 (13:09:24) |
Dobry den, mel jsem uzavrenou smlouvu o povinnem ruceni jen na rok a v kvetnu mi vyprsela. Zjistil jsem to az ted :-( Co ted? Mohu uzavrit ode dneska novou? Hrozi mi pokuta? Mnohokrat dekuji za jakoukoli informaci. |
![]() |
Agentura Kryštof - 13.11.2007 (11:38:26) |
Vážená paní Weissová, nejsme přímo pojišťovna, takže nevím, o které pojišťovně píšete. Zastupujeme je všechny. Sdělte nám pojišťovnu a my Vám napíšeme, kde nebo jestli vůbec má v Sokolově pobočku. |
![]() |
Agentura Kryštof - 13.11.2007 (11:36:50) |
Vážená paní Skopová, krátkodobé pojistky uzavírají skoro všechny pojišťovny, ale většinou s navýšením. Bez navýšení pojišťuje na dobu 1 měsíce např. ČSOB pojišťovna. |
![]() |
weissová - 13.11.2007 (11:20:10) |
chtěla bych vědět kde máte sídlo v Sokolově okres K.vary |
![]() |
SKOPOVÁ - 13.11.2007 (10:12:50) |
Dobrý den, také potřebuji zjistit pojišťovnu, která uzavře pojištění na 1 měsíc. Děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 13.11.2007 (07:44:37) |
Vážený pane Sochor, pobočky pojišťovny ČPP naleznete přímo na jejich stránkách www.cpp.cz |
![]() |
Miroslav Sochor - 12.11.2007 (16:43:26) |
Nelze na těchto stránkách nalézt adresy pracovišť ČPP (v Praze) Sochor |
![]() |
Agentura Kryštof - 12.11.2007 (15:56:25) |
Vážený pane Rena, bonus z manžela na manželku převádí jen některé pojišťovny. Např. Wüstenrot, Triglav, ČP, Uniqa. Informujte se ale u pojišťovny, u které si budete sjednávat nové povinné ručení. Nebo nám tuto pojišťovnu sdělte, my Vám napíšeme, jestli tato pojišťovna bonusy mezi manžely převádí. |
![]() |
Agentura Kryštof - 12.11.2007 (15:51:44) |
Vážený pane Kučero, velice děkujeme a těšíme se na další spolupráci. |
![]() |
Rena K. - 11.11.2007 (13:18:07) |
jdou převést bonusy z bezeškodné události z auta,které manželka prodala a já koupil nové a je psané na mě-nebo začínám od začátku platit pojistné moc děkuji |
![]() |
Ladislav Kučera - 09.11.2007 (16:08:02) |
Děkuji agentuře Kryštov za perfektní zajištění mých pojistných potřeb. S pozdravem všem pracovníkům Kučera L. |
![]() |
Agentura Kryštof - 09.11.2007 (08:24:33) |
Vážený pane Mikulík, pojistka on-line zrušit nejde. Při zrušení pojistky musíte podepsat žádanku na zrušení, takže budete muset navštívit nejbližší pobočku dané pojišťovny. Doklad o pojištění není až tak důležitý, plně Vám postačí pojistná smlouva. Taky ale musíte něčím doložit, že jste auto prodal (kupní smlouva, kopie TP). |
![]() |
Tomáš Mikulík - 08.11.2007 (18:14:43) |
Dobrý den mam takový dotaz da se zrušit pojista on-lin prodal sem auto a stratil sem doklad o pojištění a ofoceny techničak mam jen zelenou kartu a smlouvu diky za odpověd. kontakt tomik125@seznam.cz |
![]() |
Agentura Kryštof - 08.11.2007 (12:00:00) |
Vážená paní Štěpánková, vzhledem k tomu, že nejsme likvidátoři pojistných událostí, tak jediné co Vám můžeme poradit je, abyste se obrátila na Českou kancelář pojistitelů (www.ckp.cz). Na stránkách ČKP je i možno dle SPZ zjistit pojišťovnu u které je vozidlo pojištěno. |
![]() |
Agentura Kryštof - 08.11.2007 (11:34:48) |
Vážený pane Míšo, bohužel nejsme přímo pjišťovna, ani právní zástupci, jsme pouze zprostředkovatelé pojištění. Proto se prosím obraťte přímo na Generali pojišťovnu. |
![]() |
Lucie Štěpánová - 08.11.2007 (11:02:17) |
Dobrý den,můj dotaz je následující: byla jsem účastníkem dopravní nehody, při čekání na křižovatce do mne zezadu narazil jiný vůz. Jelikož škoda byla do 50.tis,policii jsme nevolali, pouze si předali kontaktní údaje. Viník nehody mi nahlásil číslo svého povinného ručení, přičemž mi nebyl schopen říci, u jaké pojišťovny má pov.ručení sjednáno. Mám k dispozici i SPZ jeho vozidla + adresu a jméno. Od té doby se mi však nehlásí a nepodařilo se mi jej kontaktovat. Já sama mám pov.ručení sjednáno u poj. Allianz. Jak mám tedy postupovat pro nahlášení nehody a žádosti o náhradu škody? Děkuji, Lucie Štěpánová |
![]() |
Ing. F.Míša - 08.11.2007 (09:40:31) |
Týká se pojišťovny Generali : po dalším bezškodním roku provozu vozidla zůstal bonus ve výši roku předchozího, tedy ve výši 35%. Je k tomu možné vysvětlení? Roční tarifní pojistné u jmenované pojišťovny bylo pro rok 2008 oproti roku předchozímu navýšeno o 9,5%. Je k tomu právní důvod ? Není to lichva ? |
![]() |
Agentura Kryštof - 06.11.2007 (15:25:30) |
Vážený pane Šumbera, pokud máte pojistnou smlouvu, ze které si přejete převést bezeškodný průběh zrušenou, není v převodu bonusu žádný problém. Pojišťovna Vám asi do měsíce po zrušení pojistky zaslala poštou potvrzení o době trvání pojištění a škodném průběhu, kde je udaný přesný počet měsíců, na které máte nárok. Tímto potvrzením si uplatníte bonus na nově pojišťovaném vozidle. V případě, že toto potvrzení nemáte, nebo nemůžete najít, dá se bonus do nové smlouvy zahrnout i bez něj, ale Vy jej musíte potom do určité lhůty nové pojišťovně doložit (většinou se jedná o lhůtu dvou měsíců). Mělo by stačit, když na původní pojišťovnu zavoláte a poprosíte pracovníky na infolince, jestli by Vám potvrzení nezaslali ještě jednou. Myslím, že Vám rádi vyhoví. Bonus si každopádně uplatnit můžete! |
![]() |
předchozí zobrazuji 5425 - 5449 [celkem připomínek: 6147] další |