Kontakt - Agentura Kryštof
Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.
TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)
Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)
INFOLINKY POJIŠŤOVEN
ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125
Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...
Karel Klema - 05.12.2007 (14:00:16) |
U objednávky pojištění na SIMSON PA 12 931 prosím změnit pojišťovnu z TRIGLAV na ČSOB program standard 107,- Kč. Děkuji K.Klema |
![]() |
Klema Karel - 05.12.2007 (13:53:00) |
U objednávky pojištění na přívěs 09PU35 jsem byl nucen uvést obsah válců a výkon motoru, abych mohl dokončit. Na tyto údaje samozřejmě neberte ohled. Děkuji K.Klema |
![]() |
Smrž - 05.12.2007 (13:26:55) |
Dobrý den Měl bych dotaz. Před rokem jsem prodal automobil autobazaru, který již neexistuje. Při prodeji mě pracovník bazaru též nabídl zrušení povinného ručení, čehož jsem využil. Ale někde se stala chyba, a dodnes mě pojišťovna zasílá upomínky na zaplacení, což odmítám. Jak mám postupovat? Děkuji za odpověď |
![]() |
Smrž - 05.12.2007 (13:15:42) |
Dobrý den Měl bych dotaz. Před rokem jsem prodal automobil autobazaru, který již neexistuje. Při prodeji mě pracovník bazaru též nabídl zrušení povinného ručení, čehož jsem využil. Ale někde se stala chyba, a dodnes mě pojišťovna zasílá upomínky na zaplacení, což odmítám. Jak mám postupovat? Děkuji za odpověď |
![]() |
Agentura Kryštof - 04.12.2007 (14:20:23) |
Vážený pane Horák, kontakt na Simson: INTERMOTO s.r.o. Víta Nejedlého 14 130 00 Praha 3 Tel.: 222 722 316 222 722 314 |
![]() |
Horák - 03.12.2007 (17:20:10) |
Prosím osdělení kontaktu na akreditovaného zástupce Simson Děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 03.12.2007 (15:00:58) |
Vážený pane Horváth, odbor dopravy Vám žádný doklad nevydá. Musíte vůz bez značek na stanici STK dopravit na přípojném vozidle. Jiná možnost bohužel není. Potom si s velkým technickým průkazem, protokoly z STK a emisí a dokladem o pojištění můžete značky z depozitu vyzvednout. |
![]() |
Agentura Kryštof - 03.12.2007 (14:49:24) |
Vážená paní Vystrková, záleží na tom, v jakém stavu se nachází velký technický průkaz. Pokud je vůz odhlášený (v převodu) na Vašeho manžela, budete potřebovat k přihlášení na Vás kupní smlouvu mezi sebou (Vámi a manželem). V případě, že vůz ještě odhlášený není a bude se jednat o přepis v okrese (v TP je pořád původní majitel), potřebujete pouze plnou moc od původního majitele a kupní smlouvu vůbec nemusíte předkládat. Dále potřebujete malý technický průkaz, doklad o pojištění na nového majitele, evidenční kontrolu na nového majitele (tu Vám vyhotoví na každé stanici STK). |
![]() |
Pavel Horváth - 03.12.2007 (14:29:29) |
Dobrý den, mám značky v depositu už od roku 2003. Propadla mi tedy technická. Na jaře bych rád auto vzal na STK, ale nejspíš mi dokud je propadlá nevydají značky z depositu. Jak mám postupovat? Jak vzít auto na STK bez značek? Vydá mi Odbor nějaký "papír" na jehož podkladě budu moci jít na STK i bez značek? |
![]() |
Agentura Kryštof - 03.12.2007 (13:02:21) |
Vážený pane Psota, krátkodobé povinné ručení se sjednat dá. Záleží potom na pojišťovně, kterou si vyberete. Např. Triglav pojišťovna nabízí pojištění již od 15 dní, ČSOB poj. od 1 měsíce. Pokud tedy budete mít zájem sjednat si pojištění na určitý počet měsíců, není problém. My toto pojištění sice na našich stránkách nenabízíme, ale stačí vyplnit objednávku na dobu neurčitou a ozvat se. Buď pomocí emailu nebo tel.čísla 777/ 91 97 91. Vypočítáme Vám cenu na Vámi určenou dobu a smlouvu potom vypracujeme. |
![]() |
Vystrková - 02.12.2007 (19:32:03) |
Máme kupní smlouvu ojetého auta na manžela, ale dohodli jsme se, že auto budeme evidovat na mne jako manželku. Jaký je další postup? |
![]() |
Josef Psota - 02.12.2007 (07:56:24) |
Chtěl bych se zeptat, jestli se dá uzavřít povinné ručení na motorku na dobu kratší než jeden rok. |
![]() |
Agentura Kryštof - 29.11.2007 (07:56:36) |
Vážený pane Vítů, zde nejste na stránkách ČPP. Jsme pouze zprostředkovatelé pojištění a zastupujeme také ČPP. Nevyřizujeme ale škodné události, ty musíte řešit přímo s pojišťovnou. |
![]() |
Vítů Miroslav - 29.11.2007 (05:44:44) |
Dne 29.10.2007 jsem nahlásil, že mi byla způsobena škoda na vozidle č. škodní události 6070530723 /č.hlášenky 0070549446/ 30.10.2007 jsem odevzdal na ČPP v Č.Budějovicích fakturu o zaplacení. Do dnešního dne mi však peníze z Vaší pojišťovny nedošly. Mohu znát důvod - Vítů Miroslav |
![]() |
Agentura Kryštof - 27.11.2007 (12:32:02) |
Vážená paní Blažková, my bohužel nejsme likvidátoři pojistných událostí, proto se v této záležitosti zkuste obrátit na Českou kancelář pojistitelů (www.ckp.cz), kde Vám snad poradí. |
![]() |
Blažková - 26.11.2007 (22:24:33) |
Prosím o radu ve věci pojistné události, kdy plnění proběhlo dle kalkulace pojišťovny, odečetli nám spoluúčast 10tis.Kč-což jsme zaplatili, ale nyní po nás servis chce uhradit částku cca 2.600,-Kč jako nedoplatek. Pojišťovna tvrdí, že je to věc náše a servisu, servis tvrdí, že je to věc náše a pojišťovny. V servisu nám říkali, že se s takovou věcí nesetkali - prosím o radu, jak máme postupovat. Děkuji moc !! |
![]() |
Agentura Kryštof - 26.11.2007 (07:30:44) |
Vážený pane Farny, pojištění čelního skla není zahrnuto v povinném ručení. Jedná se o doplňkové pojištění, které si musíte u každé pojišťovny připojistit zvlášť. |
![]() |
farny jiří - 25.11.2007 (19:11:37) |
chtěl bych se zeptat, jestli je v základním povinném ručení zahrnuto pojišťění čelního skla. Děkuji předem za odpověď. |
![]() |
Agentura Kryštof - 23.11.2007 (08:12:34) |
Vážený pane Kment, my nejsme žádná pojišťovna, jsme pouze zprostředkovatelé, kteří zastupují všechny pojišťovny. Proto se prosím obraťte přímo na konkrétní pojišťovnu u které máte pojistku sjednanou. |
![]() |
kment ladislav - 22.11.2007 (15:51:15) |
jsem klient vaší pojišťovny pojistná smlouva 3061837744. změnil jsem si registrační značku vozidla z XF 11-55 na 2M0 66-96.Jedná se mi hlavně o zelenou kartu do zahraničí. měl jsem trošku potíže při cestě do bosny.Prosím pomozte mi. Děkuji Ladislav KMENT Dobrovského 1765/51 Prostějov 796 01 kmentl@centrum.cz |
![]() |
Agentura Kryštof - 21.11.2007 (07:12:30) |
Vážený pane Klemera, adresa zní: Česká podnikatelská pojišťovna, a.s. Budějovická 5 140 21 Praha 4 |
![]() |
Klemera Marian - 20.11.2007 (17:55:26) |
Dobrý den Chtěl jsem se zeptat na adresu ČPP pojištovny,chci dát výpověd z této pojištovny a nepodařilo se mi zjistit sídlo,nevím na kterou adresu výpověd poslat. Mockrát děkuji za odpověd Marian Klemera |
![]() |
Agentura Kryštof - 20.11.2007 (12:06:50) |
Vážený pane Ulrych, do kolonek, které se při pojištění přívěsného vozíku nevyplňují, stačí vepsat nuly, nebo "nemá", tak jak jste to učinil. Program chrání vyplňování před zapomenutím vyplnit některou z kolonek a tím potom předchází komplikacím spojeným s neúplně odeslanou objednávkou. Co se Vašeho druhého dotazu týče, pochopila jsem, že se Vám jedná o bonus. Ten se vztahuje na pojistníka. Tzn., že pokud si chcete bezeškodný průběh (bonus) uplatnit, musí být původní pojistná smlouva zrušená a pojistník shodný s pojistníkem u nově sjednávané smlouvy. Takže v případě, že u České pojišťovny byla smlouva sjednána na Vaše jméno, není v převodu bonusu problém. |
![]() |
Agentura Kryštof - 20.11.2007 (12:00:59) |
Vážený pane Horváth, máte pravdu. Nyní již lze uložit značky do depozitu pouze na dobu 1 roku s možností prodloužení o půl roku. Upřímně řečeno, ještě ani samotní pracovníci na odboru dopravy neví, jak postupovat při překročení lhůty jednoho roku, apod. Rozhodně nebudete mít problém ukončit depozit. Pokud jej ještě ukončit nechcete, nechte to tak. V případě jakéhokoliv problému Vás bude odbor dopravy kontaktovat písemně. Nejsou zatím dané žádné postihy ani sankce. V nejhorším případě budete písemně obeznámen o tom, že si máte značky vyzvednout. |
![]() |
Ulrych - 19.11.2007 (19:42:20) |
Dobrý den Pojištění přívěsného vozíku je docela drama, zvláště když formulář neustále vyžaduje obsah válců.Odmazat palivo také nelze. V případě nové pojisty mi není jasná předchozí pojistka. Není mi jasné jestli je to pojistka vozidla nebo řidiče? |
![]() |
předchozí zobrazuji 5400 - 5424 [celkem připomínek: 6147] další |