Kontakt - Agentura Kryštof
Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.
TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)
Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)
INFOLINKY POJIŠŤOVEN
ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125
Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...
Agentura Kryštof - 07.01.2008 (16:43:48) |
Vážená paní Novotná, než proběhne dědické řízení, tak můžete uložit značky do depozitu (vozidlo dočasně vyřadit) a na základě dočasného vyřazení pojištění zrušíte. Vozidlo dočasně vyřadíte na příslušném odboru dopravy, s sebou si vemte značky, velký TP, malý TP a úmrtní list. |
![]() |
Lenka Novotná - 07.01.2008 (16:25:42) |
Dobrý den, jak lze zrušit povinné ručení u auta, jehož majitel zemřel a dosud neproběhlo dědické řízení. Auto stojí nepojízdné v garáži. Děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 07.01.2008 (09:06:47) |
Vážená paní Dobrá, zrušit pojištění můžete dle zákona buď na základě kupní smlouvy, přepsaného TP (změna majitele), odevzdáním značek do depozitu (dočasné vyřazení vozidla), výpovědí 6 týdnů před výročím smlouvy (počátkem pojištění), výpovědí do dvou měsíců od počátku pojištění bez udání důvodu, atd. Zrušení musíte provést osobně na pobočce dané pojišťovny. |
![]() |
dobra - 06.01.2008 (18:24:31) |
dobrý den A co udělat když chci zrušit pojištění, díky za odpověd Dana Dobrá |
![]() |
Agentura Kryštof - 04.01.2008 (12:44:34) |
Vážená paní Kalistová, bohužel podle čísla pojistky nezjistíme, zda pojištění bylo sjednáno přes naši agenturu nebo jestli jste si pojištění sjednala přímo u pojišťovny. My zastupujeme všechny pojišťovny, podle čísla to může být jak Wüestenrot poj. tak ČPP. Pokud jsme Vám pojištění zprostředkovávali my, upřesněte nám u jaké pojišťovny a kdy jsme Vám pojištění sjednali a my Vám zašleme novou složenku. V jiném případě kontaktujte přímo danou pojišťovnu pomocí výše uvedených infolinek. |
![]() |
Jana Kalistová - 04.01.2008 (09:44:52) |
Zdravím mám sjednasné pojištění vozidla ale nepřišla mi složenka na zaplacenípojistného-platím čtvrtletně tak jsem se potřebovala zeptat ale telefonické spojení nějak nefunguje.Číslo mojí pojistky je 3060276803. Prosím o sdělení jak mám postupovat. Moji emailovou adresu mi to taky nebere i když ji mám stále stejnou. Mám tel.číslo : 412379365 kdyby jste potřebovali cokoliv upřesnit. Děkuji za radu a jsem s pozdravem Jana K. |
![]() |
Agentura Kryštof - 03.01.2008 (07:35:25) |
Vážený pane Milda, sklo je možné připojistit pouze k povinnému ručení. To znamená u pojišťovny, kde jej máte sjednáno. U jiné pojišťovny byste si musel sjednat některé z hlavních pojištění (např. havarijní), ke kterému by se potom dalo sjednat i pojištění skla. Samostatně jej ale u jiné pojišťovny sjednat nelze. |
![]() |
Agentura Kryštof - 03.01.2008 (07:33:33) |
Vážený pane Ligocki, nejsme přímo pojišťovna! Jsme pouze pojišťovací zprostředkovatelé, kteří pojišťovny zastupují. Pokud tedy nebyla smlouva sjednána přes naši agenturu, nedostaneme se do databáze pojišťoven a tudíž nemůžeme zjistit výši Vašeho pojistného. Kontaktujte, prosím, přímo danou pojišťovnu pomocí infolinek, které jsou uvedeny v horní části této stránky. Tam Vám jistě rádi sdělí, kolik máte zaplatit. |
![]() |
Milda - 03.01.2008 (07:18:57) |
Přeji dobrý den.Je možné si připojistit skla u pojišťovny(v tomto případě DOLNORAKOUSKÁ)jestliže mám povinné ručení u jiné pojišťovny?Díky. |
![]() |
Milan Ligocki - 02.01.2008 (18:59:41) |
Dobrý podvečer, mám na Vaši pojišťovnu dotaz. Neobdržel jsem poštou složenku na zaplacení povinného ručení na r.2008.Pojistné platím pololetně, pod VS 3035635323, SS 1153585424.Prosím o sdělení v jaké výši mám zaplatit pojistné na období od 3.1.2008 do 2.7.2008.Za odpověď předem děkuji.S pozdravem Ligocki Milan, Dvouletky 601, 735 14 Orlová, e-mail: biedronkab@seznam.cz. |
![]() |
Agentura Kryštof - 02.01.2008 (08:36:09) |
Vážený pane Josef, ano, krátkodobé pojištění - pojištění na dobu určitou lze sjednat, a to po domluvě prostřednictvím emailu ppp.krystof@seznam.cz nebo tel. 777/919791. |
![]() |
Agentura Kryštof - 02.01.2008 (08:32:26) |
Vážený pane Honzo, na MÚ odboru dopravy,kam půjdete vozidlo přihlásit, se z toho žádné důsledky vyvozovat nebudou. Problém Vám může vzniknout pouze při silniční kontrole, Policie Vám může udělit pokutu za nedodržení deseti denní lhůty na přihlášení (a to v případě, že máte procvaknutý, nastřihnutý nebo jinak označený malý tech. průkaz). |
![]() |
Josef - 02.01.2008 (07:55:43) |
Lze sjednat pojištění na dobu určitou. Postrádám ve formuláři kolonku pojištění do... |
![]() |
Honza - 29.12.2007 (13:15:10) |
Dobrý den, 27.12.2007 jsem vám zaslal svůj dotaz ohledně přepsání SPZ. Věc se má tak, že ve velkém TP jsem přepsaný, a podle vaší odpovědi z 28.12.2007 jsem zjistil, že jsem tedy automobil nepřihlásil včas (tzn. do 10 dnů). Mou otázkou je tedy to, jaké důsledky to pro mě znamená, jestliže jsem automobil koupil 8.12.2007. Velice vám děkuji za vaši odpověď. |
![]() |
Agentura Kryštof - 28.12.2007 (07:55:01) |
Vážený pane Honzo, pokud je již vůz odhlášen na Vaše jméno, musíte dle zákona automobil přihlásit do deseti dnů. V případě, že ve velkém TP nejste ještě v převodu a vůz je registrovaný na jinou osobu, nemusíte po domluvě s touto osobou vůz přihlašovat (nevztahuje se na to žádná lhůta). Pokud ale dojde k nehodě, za vůz ručí vlastník vozu! |
![]() |
Honza - 27.12.2007 (20:10:49) |
Dobrý den, koupil jsem ojetý automobil a chtěl bych se vás zeptat, jestli existuje nějaká lhůta pro přepsání SPZ, nebo jestli SPZ můžu přepsat kdykoliv. Děkuji vám za odpověď. Zdraví Honza |
![]() |
Agentura Kryštof - 27.12.2007 (10:56:51) |
Vážený pane Kotek, z Vašeho dotazu není patrné, zda jste si pojištění uzavíral přes naší agenturu nebo přímo u pojišťovny. Pokud jsme Vám pojištění zprostředkovali my, potřebovali bychom znát konkrétní pojišťovnu a datum uzavření (zastupujeme všechny pojišťovny),podle čísla pravděpodobně ČPP nebo Wüstenrot. Jestliže tomu tak není, tak prosím kontaktujte přímo danou pojišťovnu pomocí výše uvedených infolinek. |
![]() |
Marian Kotek - 22.12.2007 (21:35:04) |
zdravím, platím povinné ručení č. 3034925395 půlročně vždy v lednu a červenci a zatím mi nedošla složenka kterou jsem měl již touto dobou vždy k dispozici. Prosím o info. jestli byla odeslána a zdržení je na straně doručitele, nebo jestli došlo k nějaké jiné chybě. Kotek |
![]() |
Agentura Kryštof - 22.12.2007 (16:47:33) |
Vážený pane Kortus, Váš dotaz patří spíše do právní poradny, my se pohybujeme v pojištění motorových vozidel. Domníváme se ovšem, že záleží na tom, jak máte sepsanou kupní smlouvu a o jakou závadu se jedná. Pokud se jedná o závadu, o které prodávající v době prodeje mohl vědět a zatajil ji, pak je smlouva napadnutelná. Také záleží, v jaké pozici autobazar v kupní smlouvě vystupuje, zda je v ní uveden jako zprostředkovatel či přímo jako prodávající. Proto doporučujeme obrátit se přímo na nějakou právní poradnu, spousta jich funguje i prostřednictvím internetu a poskytují své služby zdarma. |
![]() |
Agentura Kryštof - 22.12.2007 (16:06:56) |
Vážená paní Pokorná, naše agentura není přímo pojišťovna, vystupujeme v pozici pojišťovacího zprostředkovatele zastupujícího všechny pojišťovny v oblasti pojištění motorových vozidel. Neuvedla jste o jakou pojišťovnu se jedná, ale nahoře na této stránce najdete kontaktní info linky všech pojišťoven, kde se můžete obrátit na tu, u které je pojištěna řidička, která Vám způsobila škodu. Současně doporučujeme obrátit se přímo na policii a předat jim údaje té dotyčné, policie řidičku zkontaktuje a případ prošetří. |
![]() |
Luděk Kortus - 21.12.2007 (18:41:43) |
Dobrý den. Chtěl bych se zeptat jestli mám nějakou možnost vrátit automobil, pokud jsem ho koupil v autobazaru před čtvrt rokem. Projevily se závady na motoru, které nebyly uvedeny v kupní smlouvě. Děkuji Kortus ICQ: 342-175-070 Email: Korty007@seznam.cz |
![]() |
pokorná Iveta - 21.12.2007 (15:32:59) |
Prosím o radu,když do mě nabourala řidička která má u vás povinné ručení,byla viník nehody a nepodá u Vás oznámení o způsobení škody a mě nebere telefony,můžu se nějak bránit a požadovat úhradu škody,když nebyla nehoda řešena policií.Iniciály Vaší klientky mám.děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 20.12.2007 (12:16:46) |
Vážený pane Rulík, výpověď k datu výročí smlouvy musíte dát nejpozději 6 týdnů předem (5.1.2008 musí mít výpověď na pojišťovně). Výpověď můžete podat přímo na některé pobočce dané pojišťovny nebo poslat poštou. |
![]() |
Rulík Pavel - 20.12.2007 (10:51:22) |
Dne 16.02.2007 jsem uzavíral PR. Kdy nejpozději musím dát výpověď a můžu ji poslat e-mailem? Děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 17.12.2007 (19:26:39) |
Vážený pane Král, děkujeme za Vaše objednávky a za skvělé vyplnění, smlouvy Vám zašleme hned zítřejší poštou. Přejeme pěkný večer. |
![]() |
předchozí zobrazuji 5354 - 5378 [celkem připomínek: 6147] další |