Kontakt - Agentura Kryštof
Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.
TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)
Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)
INFOLINKY POJIŠŤOVEN
ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125
Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...
Sedlák Petr - 22.01.2008 (12:25:45) |
Vážená pojišťovno, dne 9.1.2008 jsem ukončil povinné ručení os. automobilu Škoda105 č. pojistné smlouvy 3044917565 reg. zn. 1U10573 - trvalé vyřazení z evidence mot.voz. Za poslední období jsem ještě nezaplatil pojistné z výše uvedeného důvodu. Můžete mě poslat přesnou částku, kterou mám ještě zaplatit ? Ať nemusím platit dvakrát a nebo aby nevznikl přeplatek. S pozdravem Sedlák Petr |
![]() |
KAREL EISELT - 21.01.2008 (19:17:13) |
Dobrý den, měl jsem u ČPP havarijní pojištění auta od 22.3.2000 do 19.6.2007.Další auto jsem pojistil u ČP, protože má v našem městě pobočku, ČPP nemá. V potvrzení o době trvání pojištění, potřebném pro uznání bonusu, napsala ČPP, že v době trvání pojištění, tj. 22.3.2000 až 19.6.2007 nevznikla žádná pojistná událost. ČP nechce bonus přiznat, protože doba bezeškodného průběhu pojištění není ucvedena v měsících. Kdyby však po obdržení požadovaného bezeškodného průbšhu v měsících bonus uznali, byl by 35% (za uznaných 86 měsíců), ačkoliv u ČPP jsem měl bonus 50% !!! Jak je to možné, to má každá pojišťovna jiná kriteria? Pak má ČP pro klienty ta nejnepříznivější. Děkuji za vyjádření |
![]() |
Agentura Kryštof - 20.01.2008 (23:05:46) |
Vážený pane Křenek, některé pojišťovny toto potvrzení vystavují automaticky, jiné na vyžádání. Povinnost vystavit potvrzení o bezeškodném průběhu je uvedena v zákoně o pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem vozidla č.168/1999 Sb., konkrétně v § 13 odst. 1 a 3, kde je tato povinnost vázána na vrácení dokladu o pojištění a zelené karty. Přesná citace zní: § 13 1)Po zániku pojištění odpovědnosti je a) pojistník povinen bez zbytečného odkladu odevzdat pojistiteli doklad o pojištění a zelenou kartu, pokud byla vydána, b) pojistitel povinen vrácení dokladu o pojištění a zelené karty bez zbytečného odkladu pojistníkovi písemně potvrdit a pojistníkovi na základě jeho žádosti vydat ve lhůtě 15 dnů ode dne jejího doručení potvrzení o době trvání pojištění odpovědnosti a škodném průběhu zaniklého pojištění. 3)Jestliže pojistník nesplnil povinnost podle odstavce 1 písm. a), není pojistitel povinen do doby splnění této povinnosti vrátit pojistníkovi pojistné podle odstavce 2 ani vydat potvrzení podle odstavce 1 písm. b). Odstavec 2) neuvádíme, týká se vrácení případného nespotřebovaného pojistného. |
![]() |
Jiří Křenek - 18.01.2008 (18:49:54) |
Má pojišťovna, u které ukončil provozovatel vozidla pojištění odpopvědnosti(pov.ruč.)automaticky povinnost tomuto provozovateli vystavit doklad o bezeškodním průběhu nebo o něj musí dotyčný pojišťovnu požádat. Které ustanovení zákona 168 to řeší? Děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 18.01.2008 (13:14:22) |
Vážená paní Burianová, jsme pouze zprostředkovatelé, kteří zastupují všechny pojišťovny. S tímto dotazem se musíte obrátit přímo na danou pojišťovnu např. pomocí výše uvedených ionfolinek. |
![]() |
Monika Burianová - 18.01.2008 (12:43:02) |
Dobrý den,prosím o informaci v jak pokračuje šetření pojistné události Winter Gerhard-IN-Wi77/D/ E-mail:moni.burianova@seznam.cz Děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 18.01.2008 (09:48:02) |
Vážený pane Mopl, ano, máte pravdu. Při pojistném plnění pojišťovna zohledňuje stáří vozidla - tzv. amortizaci. Každá z pojišťoven má jiné podmínky. Proto bych doporučovala kontaktovat přímo pojišťovnu, u které máte havarijní pojištění sjednáno a na tyto podmínky se zeptat přímo tam. |
![]() |
Agentura Kryštof - 18.01.2008 (09:12:00) |
Vážená paní Miltová, pojistnou událost můžete nahlásit hned, jakmile se stane. Záleží na podmínkách pojišťovny, ale většina plní okamžitě. Avšak např. u ČSOB pojišťovny se při nahlášení v prvních třech měsících od datumu počátku pojištění podílíte spoluúčastí 50% z pojistného plnění! Záleží opravdu na konkrétní pojišťovně. |
![]() |
milan mopl - 17.01.2008 (21:10:11) |
je pravda ze pojistovny jsou povinny snizovat castku havarijniho pojisteni s amortizaci vozidla?kde se o tom dozvim vic?dekuji |
![]() |
Blanka Miltová - 17.01.2008 (19:54:29) |
Dobrý den, mám dotaz.po jaké době po uzavření smlouvy(připojištění čelního skla automobilu)lze uplatnit pojistnou událost.Děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 15.01.2008 (12:05:20) |
Vážená paní Pulicarová, můžete se podívat na stránky www.cpp.cz (produkty - povinné ručení) nebo pokud nám sdělíte Vaši emailovou adresu, nascenujme Vám podrobnou tabulku s rozsahem Asistence PLUS. |
![]() |
Iveta Pulicarová - 15.01.2008 (11:52:17) |
Dobrý den, prosím Vás co obsahuje nebo kde najdu služby Asistence Plus u ČPP. Děkuji za odpověď. |
![]() |
Agentura Kryštof - 14.01.2008 (13:25:29) |
Vážená paní Kadlečková, pokud jste si pojištění sjednala přímo přes naši agenturu, stačí když nám sdělíte datum sjednání tohoto pojištění a my Vám pošleme nový doklad o pojištění spolu se ZK a nahlásíme změnu na ČPP.Jestliže jste si pojištění sjednávala jinde, zkuste nejdříve zavolat na infolinku ČPP (841 444 555) a změnu nahlásit, pokud Vám na infolince nevyhoví budete muset navštívit osobně některou z nejbližších poboček ČPP. S sebou stačí mít doklad o pojištění a občanský průkaz. |
![]() |
Kadlečková Andrea - 13.01.2008 (10:46:23) |
Dobrý den, mám u ČPP uzavřenu pojistnou smlouvu pro povinné ručení, již mi byly doručeny složenky k zaplacení s termínem splatnosti 22.2.2008. V roce 2007 jsem se provdala a tím pádem mám nové příjmení, jak nahlásit tuto změnu, abych dostala již doklady na nové příjmení? Lze to i elektronickou cestou bez mé osobní návštěvy. Uvítala bych tuto možnost + prosím sdělte mi, jak postupovat,jaké doklady doručit. Děkuji a jsem s pozdravem Marhounová Andrea |
![]() |
Agentura Kryštof - 11.01.2008 (13:04:18) |
Vážená paní Housarová, nabídku vypočítáme a zašleme s opravenými údaji. |
![]() |
Jiřina Housarová - 10.01.2008 (15:42:24) |
Upřesnění zadání na navrh havarijního pojištění a povinného ručení ze dne 10.01.08: bezeškodní průběh - povinné ručení 72 měsíců, bezeškodní průběh - havarijní pojištění 72 měsíců. Děkuji Housarová, Praha |
![]() |
Agentura Kryštof - 10.01.2008 (13:27:28) |
Vážená paní Kolmanová, zákon si můžete přečíst na našich stránkách pod odkazem "právní základ" (levá horní část této stránky). Vás bude nejspíše zajímat zákon o pojistné smlouvě, číslo 37/2004 Sb. O zrušení pojednává Díl 2: Zánik soukromého pojištění a v něm obsažené paragrafy 19-Uplynutí doby, §20-Nezaplacení pojistného, §21- Dohoda,§ 22 - Výpověď a § 23 - Odstoupení. Se zánikem pojištění také souvisí i § 24 a §25. |
![]() |
Kolmanová Zdeňka - 10.01.2008 (12:52:32) |
Jaký zákon a paragrafříká,že povinné ručení lze vypovědět pro nesouhlas s navýšením pojistného.Děkuji moc.Už si to pak dohledám. |
![]() |
Agentura Kryštof - 09.01.2008 (12:36:10) |
Vážený pane Chromý, odpověď na Váš dotaz Vám byla zaslána emailem. |
![]() |
Stanislav Chromý - 09.01.2008 (11:28:13) |
Mám zájem o pojištění čelního skla, avent. všech skel vozidla. Mám u Vás povinné ručení. Můžete mi udělat nabídku? Děkuji, Chromý Stanislav, Teplice |
![]() |
Flašar Jan - 09.01.2008 (08:12:29) |
Dobrý den děkuji za vyčerpávající odpověď. |
![]() |
Agentura Kryštof - 09.01.2008 (07:35:45) |
Vážený pane Flašar, k přehlášení vozu na Vaši osobu potřebujete plnou moc (nemusí být úředně ověřená) od původního majitele, Váš OP či ŽL, evidenční kontrolu na Vaše jméno (provádí se na stanicích STK), doklad o pojištění na Vaše jméno, velký TP, malý TP (ORV). V případě, že je potřeba výměna značek, tak dva kusy RZ. Doufám, že se jedná o přepis ve stejném okrese. Jinak byste musel vůz odhlásit na odboru dopravy, kde je přihlášen nyní a potom jej zaregistrovat na úřadě, kam spadáte dle trvalého pobytu. |
![]() |
Agentura Kryštof - 09.01.2008 (07:32:31) |
Vážená paní Kolmanová, smlouvu můžete zrušit na základě nesouhlasu s navýšením pojistného do 1 měsíce od obdržení oznámení o navýšení od pojišťovny. Mělo by to platit u všech pojišťoven, když mi ale napíšete tu konkrétní, mohu Vám to zjistit přesně. |
![]() |
Jan Flašar - 08.01.2008 (20:44:59) |
Dobrý den, mám na Vás prosbu. Koupil jsem automobil, ale původní majitel zatím vozidlo neodhlásil i když jsem ho několikrát žádal.Jakým způsobem mohu si vozidlo přehlásit sám a co k tomu potřebuji. |
![]() |
Kolmanová Zdeňka - 08.01.2008 (13:05:25) |
Lze zrušit povinné ručení pro nesouhlas s navýšením pojistného? U jakéhokoliv pojistitele?A co je potřeba dodržet? |
![]() |
předchozí zobrazuji 5329 - 5353 [celkem připomínek: 6147] další |