Kontakt - Agentura Kryštof
Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.
TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)
Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)
INFOLINKY POJIŠŤOVEN
ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125
Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...
Agentura Kryštof - 17.03.2008 (12:11:52) |
Vážený pane Puchoň, naše agentura pouze sjednává pojištění motorových vozidel. Nevyřizujeme pojistné události, tudíž Vám ani nemůžeme poradit. Jsme v tomto ohledu bez zkušeností. Při každém pojistném plnění u všech pojišťoven musíte počítat s amortizací - zohlednění stáří vozidla. Každá pojišťovna má ale v tomto směru jiné podmínky. Proto bych doporučovala pečlivě si pročíst veškeré podmínky smlouvy a pokud to nebude stačit, obrátit se s dotazem na specializovanou osobu (právní poradce). |
![]() |
Agentura Kryštof - 17.03.2008 (12:04:00) |
Vážený pane Vojáček, naše agentura zastupuje jak Generali pojišťovnu, tak i ostatní pojišťovny. Omlouvám se, ale již se solidarity a dlouholeté spolupráce s pojišťovnami, nebudu psát ani o Generali, ani o jiné pojišťovně nic špatného. Každá pojišťovna má nespokojené zákazníky, stejně tak jako spokojené. Generali pojišťovna nabízí výhodné pojištění osobních automobilů v obcích do 30.000 obyvatel a jako jediná také umožňuje převod bonusu ze stávající smlouvy na nově pojišťované vozidlo - tzv. SLEVA PLUS. |
![]() |
jaroslav puchoň - 17.03.2008 (09:58:39) |
Dobrý den, prosím o radu, nevím jak dál. Před pár měs. mě nabourala paní, nehodu jsme nahlásili na policii, vše porběhlo podle nor. skutečností. Paní byla pojištěna u poj. triglav. Faktura na opravu mého vozidla je přes 50 000 ,- kč. Po dlouhém urgování a dohadování se s pojišťovnou my poslali vyjádření, že náklady na opravu je 35 269,- Kč, THV 30%, materiál ke korekci 22 705,94 Kč, korekce materiálu 50% 11 352,97 Kč. na účet mi poslali 23 916,03 Kč. Prosím mohl by jste poradit jak postupovat dále? Moc děkuji za odpověď a za pochopení. |
![]() |
Vojáček Martin - 16.03.2008 (20:44:30) |
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda pojisťovna GENERALI se dá považovat za bezproblémovou pojišťovnu a zda při vyřizování povinného ručení zaručí kvalitní pojištění. Popřípadě jaké výhody plynou s uzavřením smlouvy povinného ručení a jaké jsou nevýdody této pojšťovny? Děkuji za odpověď. |
![]() |
Agentura Kryštof - 16.03.2008 (17:01:42) |
Vážený pane Vykydal, bohužel, nejsme přímo pojišťovna, ale pouze pojišťovací zprostředkovatelé zastupující všechny pojišťovny a co se týče potvrzení o době trvání pojištění a bezeškodném průběhu, musíte se obrátit přímo na danou pojišťovnu, naše agentura za Vás toto vyřídit nemůže. Kontakt na ČPP je 841 444 555 nebo email info@cpp.cz, do žádosti uveďte SPZ vozidla nebo vozidel, které jste měl u této pojišťovny pojištěny nebo Vaše rodné číslo či IČ, aby si mohli nalézt danou smlouvu či smlouvy, ze kterých si chcete uplatnit bonus. |
![]() |
Marek Vykydal - 16.03.2008 (16:46:09) |
Vazena CPP, jako Vas dlouholety zakaznik bych vasi pojistovnu pozadal o potvzeni o dobe trvani pojisteni bez pojistne udalosti. Jelikos ziji v zahranici, konkretne v Britanii, kde se cena pojisteni vyrazne odrazi od vyse zminovaneho potvrzeni. V Britanii jsou to tzv. No Claim Bonusy. Timto Vas zadam o kontaktovani, popripade zaslani tohoto potvrzeni na emailovou adresu marekvykydal@centrum.cz Predem Vam dekuji. Srdecne pozdravy, Marek Vykydal |
![]() |
Agentura Kryštof - 13.03.2008 (13:19:57) |
Vážený pane Jaroslave, kontaktujte, prosím, přímo pojišťovnu pomocí infolinky 841 444 555, kde Vám sdělí, kde je problém, případně požádáte o zaslání nové složenky. Složenky na další období většinou chodí asi měsíc před datem splatnosti, takže v případě, že Vám do dnešního dne nedošla, je třeba pojišťovnu urgovat. |
![]() |
Jaroslav - 13.03.2008 (13:13:44) |
Vozidlo mám pojištěno u ČPP. To mi skončilo dnešním dnem a žádnou složenku na další rok jsem dosud neobdržel. |
![]() |
Agentura Kryštof - 13.03.2008 (10:47:49) |
Vážený pane Nekvapil, s tímto dotazem se obraťte přímo na pojišťovnu. My jsme pouze pojišťovací zprostředkovatel, který zastupuje všechny pojišťovny. Nevyřizujeme škodní události. |
![]() |
Nekvapil Ivo - 13.03.2008 (09:46:02) |
vas klijent pan Holan Jiri cis. pojistky 48341371 mi zpusobil skodu pri vyjizdeni z parkoviste tak sem se chtel informovat co budete jako jeho pojistovna podnikat v te to veci a co ja mam udelat dekuji Nekvapil telefon: 59 671 40 71 nebo email inekvapil@centrum.cz |
![]() |
Agentura Kryštof - 11.03.2008 (10:05:12) |
Vážená paní Hejdová, do pole SPZ vyplňte např. nuly a program Vás pustí dál. |
![]() |
hejdovazlatuse@seznam.cz - 11.03.2008 (09:56:34) |
CHCI UZAVŘÍT ZÁK. POJ. VOZIDEL U ČSOB, MOTOCYKLU BABETTA, NECHCE MĚ TO NECHAT DOKONČIT BEZ UVEDENÍ SPZ VOZIDLA, ALE BABETTY SPZ NEMAJÍ A MÍT NEMUSÍ, JAK TO MÁM UDĚLAT? DĚKUJI HEJDOVÁ |
![]() |
Agentura Kryštof - 10.03.2008 (14:47:19) |
Vážený pane Pačinek, levnější povinné ručení můžete získat u ČPP pojišťovny a to i když vozidlo provozujete na běžných RZ. ČPP poskytuje 75% slevu na starší vozidla - vyrobené do roku 1970 včetně. |
![]() |
Agentura Kryštof - 10.03.2008 (14:30:16) |
Vážený pane Jindřich, naše agentura se nezabývá likvidací pojistných událostí, takže Vám bohužel v tomto směru neporadíme. Zkuste se obrátit na Českou kancelář pojistitelů (www.ckp.cz). |
![]() |
T. Pačinek - 08.03.2008 (10:08:06) |
Dobrý den. Vlastním hstorické vozidlo r.v.1961. Provozuji ho na běžných SPZ. Chtěl bych se zeptat, jestli je možná získat levnější povinné ručení bez průkazu historického vozidla. Děkuji za odpověď. |
![]() |
jindřich - 07.03.2008 (21:38:55) |
Stal jsem se účastníkem dopravní nehody, když jsem převážel nový vůz z prodejny. Doslechl jsem se, že je možné požadovat odškodnění za znehodnocení vozidla. Kde je to upraveno a co je na tom pravdy? |
![]() |
Agentura Kryštof - 07.03.2008 (08:54:41) |
Vážená paní Ryšavá, hned na začátku zadávate věk pojistníka, podle kterého program počítá pojistné. Když potom zadáte sjednat on-line a vyplňujete RČ, tak si to program hlídá se zadaným věkem pojistníka. |
![]() |
Agentura Kryštof - 07.03.2008 (08:44:56) |
Vážený pane Libor, jediná pojišťovna, která umožňuje uplatnění jednoho bonusu na dva vozy je Generali pojišťovna ( kdybyste měl vůz pojišťen u Generali a měl na něm např. 60 měsíců bonusu, kupil si nový vůz a pojistil ho také u Generali, tak těch 60 měsíců si můžete uplatnit i na nový vůz). Jinak ČPP má nyní akci PROFI BONUS, díky níž můžete získat 36 měsíců - 15% slevu, aniž byste musel dokládat potvrzení o bezeškodném průběhu. |
![]() |
Ladislava Ryšavá - 06.03.2008 (21:41:57) |
Dobrý den.Mám prosbu.Při vylňování on-line PR,mi nejde zadat správné RČ.Píše mi to chybu opravit,ale přeci nemohu jen tak změnit RČ!Stávající pojištění nám ted zaniká a na infolince nám operátor doporučil se znovu pojistit"on-line".děkuji za brzkou odpověď.Ryšavá L. |
![]() |
Libor - 06.03.2008 (16:32:05) |
Dobrý den, mám pojištěn osobní vůz od r. 2003 u ČPP s bezeškodním průběhem. Budu nyní pořizovat další vůz do rodiny s tím, že budu provozovat obě dvě vozidla současně. Mohl bych při sjednání povinného ručení na druhé vozidlo opět u ČPP nebo jiné pojišťovny uplatnit nějakým způsobem bonus nebo jiný typ slevy vyplývající z bezeškodního průběhu mého stávajícího pojištění na mé první vozidlo u ČPP? Jaký postup byste navrhovali? Děkuji*** |
![]() |
Agentura Kryštof - 05.03.2008 (15:24:29) |
Vážený pane Šplechta, z Vašeho dotazu není patrné, jak a kam jste žádost zaslal. Jenom si Vás dovolujeme upozornit, že nejsme Triglav pojišťovna a podle čísla smlouvy jste si pravděpodobně pojistku neuzavíral přes naši agenturu. |
![]() |
JINDŘICH šPLECHTA - 05.03.2008 (13:54:04) |
Dobrý den chtěl jsem Vám jen oznámit že dnes 5.3.2008 jsem poslal žádost o zrušení pojistné smlouvy č.2482300293 s pozdravem Šplechta Nindřich |
![]() |
Agentura Kryštof - 03.03.2008 (16:10:50) |
Vážená paní Švejčarová, spoluúčast z povinného ručení uhradit lze. Nemůžu zaručit, že v plné výši, to už záleží na pojišťovně a daném likvidátorovi. Rozhodně ale na své pojišťovně škodu nahlašte. Pokud neuhradí celou spoluúčast..nějakou část dle mého názoru určitě! |
![]() |
Agentura Kryštof - 03.03.2008 (12:14:13) |
Vážený pane Kulhánek, napište nám, prosím, o jakou obec a PSČ se jedná. V našem programu pro výpočet máme směrovací čísla z poštovního registru. Ještě se nám nestalo, aby některé PSČ nešlo zadat. Zkusíme jej ověřit či případně do nabídky přidat. |
![]() |
Švejčarová Lenka - 02.03.2008 (20:02:47) |
Dobrý den, v prosinci loňského roku jsem měla dopravní nehodu..jako viník jsem byla označená já. Pán, kterému jsem způsobila škodu na vozidle si opravu zaplatil ze svého havarijního pojištění...Po mě edka poaduje částku cca 16000kč..kterou musel zaplatit za spoluúčast...Chtěla jsem se zeptat jestli tato částka, kterou po mě požaduje, může bejt zaplacená z mého povinného ručení..děkuji..svejcarova.lenka@seznam.cz |
![]() |
předchozí zobrazuji 5217 - 5241 [celkem připomínek: 6147] další |