pojištění vozidel
logo top
Partneři
ALLIANZ
AXA
ČESKÁ POJIŠŤOVNA
ČPP
ČSOB
DIRECT
GENERALI
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA
KOOPERATIVA
SLAVIA POJIŠŤOVNA
UNIQA
Poradna

Jindra Regulová - dobrý den máme uzavřenou pojistk 3.5.2015 chceme ji vypovědět, do kterého data musíme zaslat písemnou výpověd...
Agentura Kryštof s.r.o. - Dobrý den, obchodní vztah znamená, že by mělo byt založeno na psané smlouvě či dohodě. Že majitel souhlasí,...
Dušan - Dobrý den, koupil jsem auto od šéfa které je na leasing, ja mu dal peníze za celé auto ale on ho ještě splácí....
Jiří - Dobrého dne přeji Fungují stále tyto stránky? Děkuji
AGENTURA KRYŠTOF s.r.o. - Vážený pane Ducháč, AXA pojišťovna již v loňském roce přešla pod UNIQA pojišťovna, která ji koupila a která...
Jaromír Ducháč - Nemohu navázat spojení s pojišťovnou AXA. Potřebuji částku zák. odpovědnosti pro letošní platbu a zelenou kartu....

Více
 

Kontakt - Agentura Kryštof

Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.


TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)

Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)


INFOLINKY POJIŠŤOVEN

ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125


Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...


Vložení vzkazu







Agentura Kryštof - 09.04.2008 (17:09:21)
Vážený pane Husar,
z Vašeho dotazu to chápeme tak, že si vozidlo na sebe chcete registrovat v ČR. To lze, pokud máte v ČR povolení k pobytu. Pokud ano, pak Vám vydají malý technický průkaz na dobu trvání povolení k pobytu. Pokud zde nemáte povolení k pobytu, pak si na sebe nemůžete přihlásit vozidlo.
Milan Husar - 07.04.2008 (17:32:14)
Dobry den ja by som sa chcel opytat?Chcem si kupit auto od kamarata a chcel by som si ho prepisat na seba,je to mozne?Nie som obcan Ceskej Republiky.
Agentura Kryštof - 07.04.2008 (17:16:19)
Vážený pane Menšík,
dnes 7.4.2008 v 11:39 hod., druhý dotaz pod Vámi, jsme odpovídali na úplně stejnou otázku. Odpověď tedy naleznete níže.
Dalibor Menšík - 07.04.2008 (16:58:00)
Dobrý den,

prosím Vás kde na Moravě,sídlí Dolnorakouská Pojišťovna,a zda navštěvují i klienty doma.Děkji Vám,
Menšík Havířov
Agentura Kryštof - 07.04.2008 (11:39:47)
Vážený pane Mojžíšek,
Dolnorakouská pojišťovna má pobočky tyto:
Zákaznická kancelář Brno
Hybešova 42, 602 00 Brno
Tel.: +420 543 128 401
brno.hybesova@drpoj.cz

Zákaznická kancelář Ostrava
Sokolská třída 944/23, 702 00 Ostrava 1
Tel.: +420 596 111 665
ostrava@drpoj.cz

Zákaznická kancelář Zlín
Zarámí 88, 760 41 Zlín
Tel: +420 577 653 514
zlín@drpoj.cz

Zkuste na nejbližší pobočku zavolat, nebo přímo na linku NV:
543/ 128 411 a domluvit se.
Marek Krivák - 04.04.2008 (16:48:01)
Dobrý den, chtěl bych poděkovat Manažerovi Dolnorakouské Pojišťovny panu Maršálkovi,za jeho profesionální přístup ke klientům.Sjednal jsem si povinné ručení,a byl jsem moc spokojen.
Děkuji Vám
Marek Krivák
Petr Mojžíšek - 04.04.2008 (15:53:05)
Dobrý den,

jsem z Frýdku-Místku,mám dotaz zda mě může navšťívit obchodní zástupce z Dolnorakouské pojišťovny.
Děkuji Vám ,Petr

Agentura Kryštof - 04.04.2008 (08:20:43)
Vážená paní Mraz,
měla byste si vůz zaregistrovat na své jméno. Co se povinného ručení týče, musí se zrušit na základě usnesení o dědictví - dědic potom doplatí část pojistného, od doby, kdy nebylo zaplaceno, do doby zrušení.
Vy k přepisu vozidla na sebe potřebujete velký TP, malý TP (ORV), evidenční kontrolu na Vaše jméno (provádí každá stanice STK - potřebujete vůz a velký TP), doklad o pojištění na Vaše jméno a hlavně usnesení o dědictví, kde budete zapsána jako dědic. V případě, že vůz zdědí někdo jiný, budete ještě k těmto všem dokladům potřebovat plnou moc od dědice a kupní smlouvu mezi Vámi a dědicem.
JIRINA MRAZ - 04.04.2008 (07:51:57)
DOBRY DEN CHTELA BYCH SE ZEPTAT ZIJI MOMENTALNE V CIZINE UMREL MI OTEC JEDU NA 2 MESICE DO CR A POTREBUJI AUTO KTERE MAM PO OTCOVI.NENI ZAPLACENE POVINE RUCENI JAK MAM POSTUPOVAT ABYCH MOHLA AUTO POUZIVAT.DEKUJI J.M
Agentura Kryštof - 03.04.2008 (13:33:02)
Vážený pane Jandus,
zákon o pojištění odpovědnosti uvádí toto:

) Po zániku pojištění odpovědnosti je
a. pojistník povinen bez zbytečného odkladu odevzdat pojistiteli doklad o pojištění a zelenou kartu, pokud byla vydána,
b. pojistitel (pojišťovna) povinen vrácení dokladu o pojištění a zelené karty bez zbytečného odkladu pojistníkovi písemně potvrdit a pojistníkovi na základě jeho žádosti vydat ve lhůtě 15 dnů ode dne jejího doručení potvrzení o době trvání pojištění odpovědnosti a škodném průběhu zaniklého pojištění. Náležitosti tohoto potvrzení stanoví ministerstvo vyhláškou.
Miroslav Jandus - 02.04.2008 (09:29:15)
Zdravím, jaká je doba za kterou mi musí pojišťovna vystavit potvrzení o bezeškodním průběhu? Jde mi konkrétně o pojišťovnu ČPP.
Agentura Kryštof - 31.03.2008 (16:58:15)
Vážený nespokojený,
v případě pojistné události Vám navýší pojisné každá pojišťovna, ne jenom Generali. Některá pojišťovna odečítá za jednu pojistnou událost 24 měsíců bezeškodného průbehu, některá 36 měsíců.
Agentura Kryštof - 31.03.2008 (16:54:30)
Vážený pane Jaruška (Franto),
na stránkách České kanceláře pojistitelů (www.ckp.cz) se podle SPZ dozvíte u které pojiťovny je vozidlo pojištěno.
nespokojenost - 29.03.2008 (10:00:54)
Dobrý den,pojišťovnu Generali NEDOPORUČUJI mněl jsem škodnou událost kterou mi pojišťovna napočítala ve zvýšení pojistného tak nechápu proč jim platit pojistné
Franta - 29.03.2008 (09:34:19)
Prosím Vás o radu,kde bych našel nějakou inter.adresu databáze povinného ručení.Myslím kfyž koupím ojete vozidlo,tak jestli je pojištěné a kde.Děkuji za radu.Jaruška Pavel Jaruskka@seznam.cz
Agentura Kryštof - 25.03.2008 (13:25:36)
Vážený pane Groh,
naše agentura je pouze pojišťovací zprostředkovatel. Pokud nebyla smlouva sjednávána přes naši agenturu, nedostaneme se do databáze pojišťoven! Podle čísla smlouvy předpokládám, že se jedná o pojišťovnu ČPP. Kontaktujte, prosím, přímo pojišťovnu pomocí infolinky, kterou máte uvedenou výše na této stránce.
Agentura Kryštof - 25.03.2008 (13:23:31)
Vážená paní Renato,
pojišťovny mají své všeobecné pojistné podmínky, kde by měla být kritéria pro uznání bonusu/malusu uvedena. Ve většině případů by ale bonus uznaný být měl. Pojišťovna při zrušení smlouvy (ve Vašem případě po zrušení leasingu) vydává potvrzení o době trvání pojištění a škodném průběhu a pomocí tohoto potvrzení si uplatníte slevu na své nové pojištění. Určitě bych kontaktovala přímo pojišťovnu, u které měla leasingová spol. pojištění sjednáno a poprosila o zaslání tohoto dokumentu.
Co se druhého dotazu týče, k ukončení leasingu na odboru dopravy potřebujete velký TP, malý technický průkaz (ORV)a plnou moc od leasingové společnosti ke změně vlastníka vozu. Evidenční kontrola není v tomto případě nutná.
Agentura Kryštof - 25.03.2008 (13:18:12)
Vážený pane Káňa,
pojišťovny zohledňují vozidla na elektrický pohon pouze do 3500 kg. Nákladní automobily bohužel ne. Tam je rozdělena kategorie pouze podle hmotnosti vozidla.
Nechci Vás přivést v omyl, ale u pojišťoven, které zastupujeme my, jsem o tom ještě neslyšela. Několik pojišťoven jsem i obvolala a všude jsem dostala stejnou odpověď.
groh - 25.03.2008 (09:09:31)
Obdržel jsem dopis o zániku pojistky č.3200294230.
Vůbec však nevím co touto pojistkou bylo pojištěno.
V dopise není zmínka a ve své databázi pojistek jsem tuto nenašel.
Sdělte mi prosím co bylo touto pojistkou pojištěno.
Děkuji groh
Renata - 23.03.2008 (14:51:08)
V květnu mně bude končit leasingová smlouva na Felicii,z les. společnosti došla faktura na doplacení povinného ručení na částku o kterou bylo zvýšeno pojistné za dobu leasingu a upozornění, že nemám nárok na zvýhodněné bonusy přestože jsem po celých 5 let neměla žádnou dopravní nehodu,je tento postup správný?Pojištění bylo součástí leas.smlouvy.Zároveň jsem se chtěla informovat,jak se postupuje při přepisu majitele vozu po ukončení leasingu z les. spol na mne.Musí být znovu evidenční kontrola?Děkuji
Káňa - 21.03.2008 (16:21:23)
Zajímala by mě kategorie nákladních vozidel na elektrický pohon (konkrétně 7500 kg a výkon 120 kW). Kde naleznu bližší informace? Zde jsou na elektrický pohon pouze vozidla do 3500 kg.
Agentura Kryštof - 21.03.2008 (10:51:17)
Vážená paní Pekárková,
pojišťovna je ze zákona povinna vyplatit klientovi pojistné plnění do tří měsíců od ukončení šetření.
Pekárková - 19.03.2008 (13:58:53)
dobrý den,
chtěla bych znát dobu do kdy od nahlášení pojistné události z havarijní pojistky je pojišťovna povinna vyplatit klientovi pojistné.
Agentura Kryštof - 19.03.2008 (10:25:43)
Vážený pane Trávník,
děkujeme za reakci na příspěvek pana Puchoně. Jsme rádi, že se klienti pojišťoven dokáží podělit o své cenné zkušenosti.
Pavel Trávník - 19.03.2008 (09:38:01)
Dobrý den,k dotazu pana Jaroslava Puchoně - bohužel pojišťovna Triglav je vnímána, dle mých zkušeností, jako nejhorší pojišťovna na trhu a je nutno pojistné plnění této pojišťovny pečlivě kontrolovat.Jestliže je THV Vašeho vozidla 30% ( ne méně )je amortizace na materiál 30% ne tedy 50%.Taky je divný,že faktura Vaše je přes 50 000,- Kč ale dle výpočtu pojišťovny ( asi AUDATEXEM ) je 35 269,- Kč. Proto by bylo nutno se na případ podívat podrobněji.
 
předchozí  zobrazuji 5192 - 5216 [celkem připomínek: 6147]  další

 

 
Pojištění vozidel   |  email: ppp.krystof@seznam.cz   |  tel.: +420 777 919 791
Copyright 2010-25 |  Design by 360co |  Hosting