Kontakt - Agentura Kryštof
Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.
TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)
Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)
INFOLINKY POJIŠŤOVEN
ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125
Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...
Agentura Kryštof - 09.04.2008 (17:09:21) |
Vážený pane Husar, z Vašeho dotazu to chápeme tak, že si vozidlo na sebe chcete registrovat v ČR. To lze, pokud máte v ČR povolení k pobytu. Pokud ano, pak Vám vydají malý technický průkaz na dobu trvání povolení k pobytu. Pokud zde nemáte povolení k pobytu, pak si na sebe nemůžete přihlásit vozidlo. |
![]() |
Milan Husar - 07.04.2008 (17:32:14) |
Dobry den ja by som sa chcel opytat?Chcem si kupit auto od kamarata a chcel by som si ho prepisat na seba,je to mozne?Nie som obcan Ceskej Republiky. |
![]() |
Agentura Kryštof - 07.04.2008 (17:16:19) |
Vážený pane Menšík, dnes 7.4.2008 v 11:39 hod., druhý dotaz pod Vámi, jsme odpovídali na úplně stejnou otázku. Odpověď tedy naleznete níže. |
![]() |
Dalibor Menšík - 07.04.2008 (16:58:00) |
Dobrý den, prosím Vás kde na Moravě,sídlí Dolnorakouská Pojišťovna,a zda navštěvují i klienty doma.Děkji Vám, Menšík Havířov |
![]() |
Agentura Kryštof - 07.04.2008 (11:39:47) |
Vážený pane Mojžíšek, Dolnorakouská pojišťovna má pobočky tyto: Zákaznická kancelář Brno Hybešova 42, 602 00 Brno Tel.: +420 543 128 401 brno.hybesova@drpoj.cz Zákaznická kancelář Ostrava Sokolská třída 944/23, 702 00 Ostrava 1 Tel.: +420 596 111 665 ostrava@drpoj.cz Zákaznická kancelář Zlín Zarámí 88, 760 41 Zlín Tel: +420 577 653 514 zlín@drpoj.cz Zkuste na nejbližší pobočku zavolat, nebo přímo na linku NV: 543/ 128 411 a domluvit se. |
![]() |
Marek Krivák - 04.04.2008 (16:48:01) |
Dobrý den, chtěl bych poděkovat Manažerovi Dolnorakouské Pojišťovny panu Maršálkovi,za jeho profesionální přístup ke klientům.Sjednal jsem si povinné ručení,a byl jsem moc spokojen. Děkuji Vám Marek Krivák |
![]() |
Petr Mojžíšek - 04.04.2008 (15:53:05) |
Dobrý den, jsem z Frýdku-Místku,mám dotaz zda mě může navšťívit obchodní zástupce z Dolnorakouské pojišťovny. Děkuji Vám ,Petr |
![]() |
Agentura Kryštof - 04.04.2008 (08:20:43) |
Vážená paní Mraz, měla byste si vůz zaregistrovat na své jméno. Co se povinného ručení týče, musí se zrušit na základě usnesení o dědictví - dědic potom doplatí část pojistného, od doby, kdy nebylo zaplaceno, do doby zrušení. Vy k přepisu vozidla na sebe potřebujete velký TP, malý TP (ORV), evidenční kontrolu na Vaše jméno (provádí každá stanice STK - potřebujete vůz a velký TP), doklad o pojištění na Vaše jméno a hlavně usnesení o dědictví, kde budete zapsána jako dědic. V případě, že vůz zdědí někdo jiný, budete ještě k těmto všem dokladům potřebovat plnou moc od dědice a kupní smlouvu mezi Vámi a dědicem. |
![]() |
JIRINA MRAZ - 04.04.2008 (07:51:57) |
DOBRY DEN CHTELA BYCH SE ZEPTAT ZIJI MOMENTALNE V CIZINE UMREL MI OTEC JEDU NA 2 MESICE DO CR A POTREBUJI AUTO KTERE MAM PO OTCOVI.NENI ZAPLACENE POVINE RUCENI JAK MAM POSTUPOVAT ABYCH MOHLA AUTO POUZIVAT.DEKUJI J.M |
![]() |
Agentura Kryštof - 03.04.2008 (13:33:02) |
Vážený pane Jandus, zákon o pojištění odpovědnosti uvádí toto: ) Po zániku pojištění odpovědnosti je a. pojistník povinen bez zbytečného odkladu odevzdat pojistiteli doklad o pojištění a zelenou kartu, pokud byla vydána, b. pojistitel (pojišťovna) povinen vrácení dokladu o pojištění a zelené karty bez zbytečného odkladu pojistníkovi písemně potvrdit a pojistníkovi na základě jeho žádosti vydat ve lhůtě 15 dnů ode dne jejího doručení potvrzení o době trvání pojištění odpovědnosti a škodném průběhu zaniklého pojištění. Náležitosti tohoto potvrzení stanoví ministerstvo vyhláškou. |
![]() |
Miroslav Jandus - 02.04.2008 (09:29:15) |
Zdravím, jaká je doba za kterou mi musí pojišťovna vystavit potvrzení o bezeškodním průběhu? Jde mi konkrétně o pojišťovnu ČPP. |
![]() |
Agentura Kryštof - 31.03.2008 (16:58:15) |
Vážený nespokojený, v případě pojistné události Vám navýší pojisné každá pojišťovna, ne jenom Generali. Některá pojišťovna odečítá za jednu pojistnou událost 24 měsíců bezeškodného průbehu, některá 36 měsíců. |
![]() |
Agentura Kryštof - 31.03.2008 (16:54:30) |
Vážený pane Jaruška (Franto), na stránkách České kanceláře pojistitelů (www.ckp.cz) se podle SPZ dozvíte u které pojiťovny je vozidlo pojištěno. |
![]() |
nespokojenost - 29.03.2008 (10:00:54) |
Dobrý den,pojišťovnu Generali NEDOPORUČUJI mněl jsem škodnou událost kterou mi pojišťovna napočítala ve zvýšení pojistného tak nechápu proč jim platit pojistné |
![]() |
Franta - 29.03.2008 (09:34:19) |
Prosím Vás o radu,kde bych našel nějakou inter.adresu databáze povinného ručení.Myslím kfyž koupím ojete vozidlo,tak jestli je pojištěné a kde.Děkuji za radu.Jaruška Pavel Jaruskka@seznam.cz |
![]() |
Agentura Kryštof - 25.03.2008 (13:25:36) |
Vážený pane Groh, naše agentura je pouze pojišťovací zprostředkovatel. Pokud nebyla smlouva sjednávána přes naši agenturu, nedostaneme se do databáze pojišťoven! Podle čísla smlouvy předpokládám, že se jedná o pojišťovnu ČPP. Kontaktujte, prosím, přímo pojišťovnu pomocí infolinky, kterou máte uvedenou výše na této stránce. |
![]() |
Agentura Kryštof - 25.03.2008 (13:23:31) |
Vážená paní Renato, pojišťovny mají své všeobecné pojistné podmínky, kde by měla být kritéria pro uznání bonusu/malusu uvedena. Ve většině případů by ale bonus uznaný být měl. Pojišťovna při zrušení smlouvy (ve Vašem případě po zrušení leasingu) vydává potvrzení o době trvání pojištění a škodném průběhu a pomocí tohoto potvrzení si uplatníte slevu na své nové pojištění. Určitě bych kontaktovala přímo pojišťovnu, u které měla leasingová spol. pojištění sjednáno a poprosila o zaslání tohoto dokumentu. Co se druhého dotazu týče, k ukončení leasingu na odboru dopravy potřebujete velký TP, malý technický průkaz (ORV)a plnou moc od leasingové společnosti ke změně vlastníka vozu. Evidenční kontrola není v tomto případě nutná. |
![]() |
Agentura Kryštof - 25.03.2008 (13:18:12) |
Vážený pane Káňa, pojišťovny zohledňují vozidla na elektrický pohon pouze do 3500 kg. Nákladní automobily bohužel ne. Tam je rozdělena kategorie pouze podle hmotnosti vozidla. Nechci Vás přivést v omyl, ale u pojišťoven, které zastupujeme my, jsem o tom ještě neslyšela. Několik pojišťoven jsem i obvolala a všude jsem dostala stejnou odpověď. |
![]() |
groh - 25.03.2008 (09:09:31) |
Obdržel jsem dopis o zániku pojistky č.3200294230. Vůbec však nevím co touto pojistkou bylo pojištěno. V dopise není zmínka a ve své databázi pojistek jsem tuto nenašel. Sdělte mi prosím co bylo touto pojistkou pojištěno. Děkuji groh |
![]() |
Renata - 23.03.2008 (14:51:08) |
V květnu mně bude končit leasingová smlouva na Felicii,z les. společnosti došla faktura na doplacení povinného ručení na částku o kterou bylo zvýšeno pojistné za dobu leasingu a upozornění, že nemám nárok na zvýhodněné bonusy přestože jsem po celých 5 let neměla žádnou dopravní nehodu,je tento postup správný?Pojištění bylo součástí leas.smlouvy.Zároveň jsem se chtěla informovat,jak se postupuje při přepisu majitele vozu po ukončení leasingu z les. spol na mne.Musí být znovu evidenční kontrola?Děkuji |
![]() |
Káňa - 21.03.2008 (16:21:23) |
Zajímala by mě kategorie nákladních vozidel na elektrický pohon (konkrétně 7500 kg a výkon 120 kW). Kde naleznu bližší informace? Zde jsou na elektrický pohon pouze vozidla do 3500 kg. |
![]() |
Agentura Kryštof - 21.03.2008 (10:51:17) |
Vážená paní Pekárková, pojišťovna je ze zákona povinna vyplatit klientovi pojistné plnění do tří měsíců od ukončení šetření. |
![]() |
Pekárková - 19.03.2008 (13:58:53) |
dobrý den, chtěla bych znát dobu do kdy od nahlášení pojistné události z havarijní pojistky je pojišťovna povinna vyplatit klientovi pojistné. |
![]() |
Agentura Kryštof - 19.03.2008 (10:25:43) |
Vážený pane Trávník, děkujeme za reakci na příspěvek pana Puchoně. Jsme rádi, že se klienti pojišťoven dokáží podělit o své cenné zkušenosti. |
![]() |
Pavel Trávník - 19.03.2008 (09:38:01) |
Dobrý den,k dotazu pana Jaroslava Puchoně - bohužel pojišťovna Triglav je vnímána, dle mých zkušeností, jako nejhorší pojišťovna na trhu a je nutno pojistné plnění této pojišťovny pečlivě kontrolovat.Jestliže je THV Vašeho vozidla 30% ( ne méně )je amortizace na materiál 30% ne tedy 50%.Taky je divný,že faktura Vaše je přes 50 000,- Kč ale dle výpočtu pojišťovny ( asi AUDATEXEM ) je 35 269,- Kč. Proto by bylo nutno se na případ podívat podrobněji. |
![]() |
předchozí zobrazuji 5192 - 5216 [celkem připomínek: 6147] další |