pojištění vozidel
logo top
Partneři
ALLIANZ
AXA
ČESKÁ POJIŠŤOVNA
ČPP
ČSOB
DIRECT
GENERALI
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA
KOOPERATIVA
SLAVIA POJIŠŤOVNA
UNIQA
Poradna

Jindra Regulová - dobrý den máme uzavřenou pojistk 3.5.2015 chceme ji vypovědět, do kterého data musíme zaslat písemnou výpověd...
Agentura Kryštof s.r.o. - Dobrý den, obchodní vztah znamená, že by mělo byt založeno na psané smlouvě či dohodě. Že majitel souhlasí,...
Dušan - Dobrý den, koupil jsem auto od šéfa které je na leasing, ja mu dal peníze za celé auto ale on ho ještě splácí....
Jiří - Dobrého dne přeji Fungují stále tyto stránky? Děkuji
AGENTURA KRYŠTOF s.r.o. - Vážený pane Ducháč, AXA pojišťovna již v loňském roce přešla pod UNIQA pojišťovna, která ji koupila a která...
Jaromír Ducháč - Nemohu navázat spojení s pojišťovnou AXA. Potřebuji částku zák. odpovědnosti pro letošní platbu a zelenou kartu....

Více
 

Kontakt - Agentura Kryštof

Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.


TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)

Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)


INFOLINKY POJIŠŤOVEN

ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125


Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...


Vložení vzkazu







Pavel - 18.03.2009 (18:23:04)
Dobrý den,prosím o radu jak postupovat.Osobní automobil jsem odhlásil v listopadu 1998 na konkrétní osobu i s uvedeným rodným číslem této osoby na odhlášce.Osoba byla účastna odhlášení.Hned na to jsem zrušil povinné ručení.V té době stačilo čestné prohlášení o prodeji (na náhradní díly)jiné osobě.Kupní smlouva neexistuje.Tato osoba měla auto do 10 dní přihlásit a tuto povinnost nesplnila.Auto je nyní v polopřevodu a stále vedeno v mém registru.Jak mám postupovat abych se vyhnul postihu.Děkuji
Agentura Kryštof - 18.03.2009 (09:25:32)
Vážená paní Ivo,
pokud je vůz registrovaný na určitou osobu, musí vůz trvale vyřadit tato osoba. To je způsob, jak bez ztrát vyřadit vozidlo. Jenže k tomuto úkonu potřebujete plnou moc od majitele vozidla (osoby, která je ve velkém TP registrována). Samozřejmě potřebujete i velký TP, malý TP (ORV), RZ (SPZ) vozu a protokol o ekologické likvidaci.
V případě, že je vůz již odhlášen na nějakou osobu, nezbývá nic jiného, než vůz přihlásit na Vašeho syna, nevyhnete se ekologickému poplatku (ve Vašem případě určitě 10.000Kč + správní poplatek za registraci vozidla 800 Kč) a poté Váš syn může vůz trvale vyřadit z evidence.
Takže když to shrnu. V případě, že je vůz registrovaný, není v polopřevodu (v odhlášce), bylo by nejlepší, aby vůz vyřadil tento majitel. Nemá smysl vůz přepisovat za takové peníze.
V případě, že je ale vůz již odhlášen (v polopřevodu) na kohokoliv, nemůžete dělat nic jiného, než ho přihlásit a teprve potom vyřadit. Pokud je tzv. odhláška provedena v roce 2008 a dříve, nemuseli byste platit výše zmíněný ekologický poplatek (10.000 Kč). Jestliže je ale vůz odhlášený v tomto roce, pak by se musel zaplatit.
Iva - 17.03.2009 (23:04:54)
dobrý den, chtěla jsem se zeptat, můj syn koupil staré auto 1989 Renault 21 na podzim 2008, původní majitel dle smlouvy o prodeji měl povinnost přehlásit auto na mého syna, syn vlastní pouze malý TP, a smlouvu o prodeji, protože velký TP mu původní majitel neodevzdal, navíc jsme zjistili, že v evidenci vozidel je auto evidované na někoho jiného, než je ten od koho syn auto koupil, teď bychom chtěli auto zlikvidovat, jakým způsobem s co nejmenšími ztrátami bychom to měli udělat. Děkuji za odpově´d.
Agentura Kryštof - 17.03.2009 (08:17:35)
Vážený pane Karle,
opravdu nevím, co Vám napsat. Bez plné moci vůz neodhlásíte. A jak si ji obstaráte, je už na Vás.
Karel - 17.03.2009 (06:48:28)
Dobrý den,děkuji za odpověd'.Ještě trošku k tomu přihlášení vozu.Auto po zkušenostech s majitelem chci přihlásit,emisní poplatek je 3000 kč ale jak už jsem psal majitel nereaguje,tak nevím,jak získat ted'plnou moc nebo jinak to přehlásit do polopřevodu na sebe.Všechny doklady od vozu a kupní smlouvu mám u sebe akorát ne tu plnou moc,tak nevím.Pojistku jsem za auto zaplatil,i když s ním zatím nejezdím.Jinak auto je psané na adrese kde momentálně nebydlí a prodává tam ten dům co dříve bydlel,tak nevím co s tím.Pěkný den,Karel
Agentura Kryštof - 16.03.2009 (16:52:05)
Vážená paní Dano K.,
bonusy si Vaše maminka samozřejmě uplatnit může. Bezeškodný průběh, neboli tzv. bonus, si může uplatnit pojistník vozu, který měl na své jméno sjednáno povinné ručení. Jelikož byla předchozí smlouva také na maminku, nebude v převodu bonusu problém.
Agentura Kryštof - 16.03.2009 (16:37:04)
Vážená paní Dagmar,
pokud si chcete v ČR přihlásit vůz ze zahraničí, musíte nejprve odhlásit vozidlo ve státě, ve kterém je registrováno. Potom tady v ČR navštívíte stanici STK, kde Vám provedou emise s technickou kontrolou (ta z Francie tady bohužel neplatí). Protokoly z STK, kupní smlouvu, zahraniční technické průkazy (velký a malý - nebo doklad o odhlášení vozidla) a zelenou kartu od povinného ručení zanesete na odbor dopravy, kde Vám vystaví český technický průkaz a vozidlo zaregistrují. Po přidělení české SPZ nahlásíte nový údaj pojišťovně. Odbor dopravy má na vystavení českého TP ze zákona lhůtu 30 dní, ze zkušenosti ale víme, že technický průkaz vystavují dříve.
Agentura Kryštof - 16.03.2009 (15:54:29)
Vážený pane Karle,
jako první byste si měl rozmyslet, zda budete vůz přihlašovat či ne, tudíž si zjistit emisní normu a případný ekologický poplatek. Jestli bude poplatek 10.000 Kč a Vy nebudete vůz přepisovat, nemusíte nic řešit (jakmile dáte jednou vůz do polopřevodu, už jej budete muset přihlásit). K odhlášení vozidla do polopřevodu potřebujete velký TP, malý TP a plnou moc od původního majitele, která nemusí být úředně ověřená! Musíte vůz odhlásit na úřadě, kde je registrován. Pozor ale na přestěhování! Pokud si pán změnil trvalé bydliště i v občanském průkaze, bude se muset nejdříve vyřídit přestěhování a teprve potom odhlášení vozidla (to vše na úřadě, pod který spadá s případnou novou adresou).
S tím, jak jej najít nebo jej donutit, aby vůz odhlásil, Vám opravdu bohužel nepomůžu.
Agentura Kryštof - 16.03.2009 (07:58:01)
Vážená paní Kocunová,
technickou kontrolu na vozidle musíte dělat vždycky v zemi, ve které je registrováno. Nikde Vám neudělají technickou kontrolu na český technický průkaz a vozidlo s českými RZ (SPZ).
Agentura Kryštof - 16.03.2009 (07:56:12)
Vážená paní Mášová,
ve většině případů si zrušení pojistné smlouvy zajišťuje původní majitel. Vy si můžete sjednat pojistku novou, aniž by ještě nebyla zrušena původní. Pokud byste trvala na tom, že za něj pojistku zrušíte, musíte mít plnou moc, kde bude uvedeno, že Vás osoba zmocňuje ke zrušení povinného ručení u pojišťovny ..... k vozidlu ......
Já osobně bych ale určitě zrušení povinného ručení nechala na osobě, která pojistku sjednávala. Vás se toto netýká.
Dana K. - 15.03.2009 (16:10:53)
Dobrý den, moje matka, která už není držitelkou ŘP mi chce na své jméno koupit auto, abych ji mohla vozit. Chci se zeptat, jestli se na povinné ručení (i havarijní) vztahují bonusy, které doposud měla. Tzn. matka bude vlastníkem auta i plátcem pojistek, ale bez řidičského oprávnění (je po operaci nohou).
Děkuji
Dagmara - 14.03.2009 (18:13:30)
Dobrý den.Prosím o radu.Chtěla bych si koupit auto zn.Smart Fortwo 0,6i turbo.STK 3/2011,vyrob.2000.Je ale na francouzkých značkách.Kolik by mě stál převod na české značky a co je vše potřeba udělat,aby bylo vše v pořádku?Moc děkuji za odpovědˇ.Hezký den.Dáša
Karel - 14.03.2009 (12:10:48)
Dobrý den.
Koupil jsem nedávno vůz,mám kupní smlouvu,velký,malý tp,značky a prostě vše k vozidlu,akorát majitel nebydlí na trvalé adrese a od té doby co jsem převzal vůz,není možno ho zkontaktovat aby bud' odhlásil auto v polopřevodu na mě nebo mi vystavil alespoń plnou moc a já jsem to vyřídil za něj.Akorát mám ještě od něj kromě kupní smlouvy napsanou smlouvu,že mám vůz od něj v pronájmu na dobu neurčitou(v případě,že bych to kvůli ekologické dani na sebe nepřihlašoval)Nevím,co mám dělat,myslel jsem,že mi pošle tu plnou moc na vyřízení formalit kolem převodu vozu atd.ale zatím přestal úplně reagovat a vůbec nevím,kde ho najít.Předem děkuji za odpověd'
Kocunova - 13.03.2009 (23:31:17)
Dobry den,
zijeme ve Velke Britanii. Auto je prihlaseno a pojisteno v Ceske Republice. V kvetnu nam konci na aute technicka a me by zajimalo , jestli by technicka kontrola mohla byt provedena ve Velke Britanii a jestli by byla uznana v Ceske Republice???
Dekuji
Anna Mášová - 13.03.2009 (16:05:46)
Prosím Vás, potřebuji se zeptat, zda můžeme s původním majitelem nyní již moho auta napsat plnou moc, abych mohla zrovna já zrušit jeho povinné ručení na auto (abych si mohla povinné ručení zřídit na vlastní jméno), kterým jsem již vlastníkem. Předem děkuji za odpověď.
Agentura Kryštof - 13.03.2009 (12:41:28)
Vážený pane Pavle,
zákon jste četl správně. Nevím, kdo Vám dotaz zodpovídal, ale za nákladní vozidla nad 3,5 tuny se ekologický poplatek neplatí. Pouze správní poplatek 800 Kč. V jednom ale měli pravdu. Musíte vůz buď ekologicky zlikvidovat - předložit protokol o ekol. likvidaci, nebo přepsat na nového majitele. Pokud zůstane vůz v depozitu, můžete přepsat vůz v depozitu, tudíž nemusí být platná technická kontrola, ani nemusíte sjednávat povinné ručení. Museli byste ale určitě předložit evidenční kontrolu z STK. Kupující by ale po rozebrání vozu měl problémy vůz trvale vyřadit. Opravdu si dávejte pozor na doklad o ekologické likvidaci! Nebo by musel osobně na odbor dopravy, kde by čestně prohlásil, že nechce vůz ekologicky likvidovat, bude mu stát na zahradě k jinému použití (sklad na dřevo, herna pro děti, apod.). Pak by měl uspět s trvalým vyřazení bez protokolu o ekol. likvidaci.
Slavek - 13.03.2009 (12:37:24)
Děkuji, myslel jsem to jako dotaz. Pokud vychazite z vykladu CKP, tak OK, samozrejme je dobre mit vsechno v poradku. Ale na druhou stranu je IMHO zbytecne prehnane stresovat lidi, kteri nejaky problem maji a neni snadne-mozne ho vyresit. Moznosti, jak se pripadnemu neopravnenemu poplatku vyhnout budou tedy muset hledat jinde.
Agentura Kryštof - 13.03.2009 (08:28:48)
Vážený pane Slavek,
děkujeme za Váš vyčerpávající příspěvek. Nikdo tady nikoho nemate. Pokud je tu dotaz týkající se poplatků a případných sankcí od ČKP, vždy si naši odpověď na ČKP ověříme. To, jak postupuje ČKP už neovlivníme. Je to instituce, která by měla vědět co dělá a pokud to tak není, bohužel s tím MY nic neuděláme. Snažíme se na každý dotaz odpovědět, vyhovět všem tázajícím se a kde jinde se máme dožadovat odpovědi než přímo u zdroje?
Rozhodně s nikým nejsme spolčeni, jak naznačujete, jen se snažíme veřejnosti poradit. A v případě, že někdo zná odpověď lépe a má ověřeno, že tomu tak opravdu je, nikdy jsme se nebránili tomu, aby to tu uvedl.
Pavel - 12.03.2009 (20:03:26)
Můžete mi prosím poradit..mám nákladní auto (dodávka)6t, značky na depozitu. Auto jsem měl na podnikání. Nepodnikám 5 let. Celý ten čas jsou spz na depozitu. Nemá STK. Auto chci na náhradní díly, zájemce mám. Na úřadě (doprava) mi bylo řečeno, že auto zrušit nelze. Lze nechat ekologicky zlikvidovat, pak zrušit a zaplatit úřadu poplatek 800 Kč. ˇUřad tvrdí, že auto lze jedině převést. kdy nový majitel zaplatí 5000Kč za převod na sebe. Přestože auto je 14 let staré a má euro1. Auto je 6t a na podnikání. V zákoně jsem četl o autech skupiny M1 a N1 do 3,5t, tak vůbec nechápu. Děkuji za radu.
Slavek - 12.03.2009 (19:23:57)
Muzete mi prosim vysvetlit, proc matete verejnost spolu s CKP? Je uz celkem vseobecne znamo, ze prispevek CKP je nutno platit za dny, kdy je vozidlo PROVOZOVANO, coz musi prokazat. Rovnez pojisteni je sice povinnost uzavrit, nebo odevzdat znacky do depozitu, ale opet, pokud neni provozovano, vznikl pouze spravni prestupek, ze nebyl zrizen depozit. Zajimalo by mne, kdy bude konecne podano objektivni vysvetleni z oficialnich zdroju k tomuto problemu. Doufam, ze jeste zijeme v pravnim a ne v policejnim state a ze plati presumpce neviny. Samozrejme neobhajuji subjekty, kteri jezdi bez pojisteni nebo nevi, kdo s jejich vozidly jezdi, ale platit pojisteni za prokazatelne neexistujici nebo neprovozovana vozidla zavani neopravnenym obohacenim pojistoven, protoze takova vozidla proste nemohou zpusobit skodu.
Agentura Kryštof - 12.03.2009 (12:41:30)
Vážený pane Rudo,
uhradit pojištění zpětně bohužel nelze. Pokud nebyly značky odevzdány do depozitu, může vlastník vozidla obdržet pokutu za neplacení pojistného. To, že vůz neprošel technickou nemá s placením pojistky nic společného. Majitel měl po té, co zjistil, že nebude vůz užívat z jakéhokoliv důvodu, jít na odbor dopravy a uložit RZ a ORV (malý technický průkaz) do depozitu.
Vás to, že to neudělal, nemusí zajímat. Vy máte povinnost platit pojištění ode dne, kdy si vůz přihlásíte na sebe. Určitě bych nikomu nic zpětně v žádném případě neplatila! Jen by jste platil za chybu druhého.
Agentura Kryštof - 12.03.2009 (12:32:02)
Vážený pane Milane,
sice jsme agentura, která sjednává pojištění a zařizuje veškeré úkony na odboru dopravy, takže s tachografy opravdu nemáme co dočinění, ale ptala jsem se technika na STK a ten tvrdí, že jakmile je vozidlo vybaveno tachografem, musí se používat vždy!
Ruda - 12.03.2009 (07:27:13)
Dobrý den, prosím o radu. Automobil neprošel technickou prohlídkou, je nutné v takovém případě platit povinné ručení? Technická prohlídka proběhla v listopadu 2008, od té doby nebyl automobil v provozu (ale nebyl odhlášen z evidence, měl SPZ). A někdy v té době vypršela pojistka (povinné ručení). Majitel chce auto prodat a převést na mne a žádá uhradit povinné ručení zpětně, je to v takovém případě nutné? Děkuji
Milan - 11.03.2009 (19:52:12)
Dobrý den,koupil jsem dodávku iveco,je do 3500 kg,má tažné zařízení,proto i tachograf.Potřebuji vědět kdy musím tachograf používat a jakou rychlostí můžu jezdit.Je pravda že kolečko vkládám jen při tažení přívěsu?Děkuji
Agentura Kryštof - 10.03.2009 (12:25:12)
Vážený pane Jardo,
nejdříve musíte navštívit stanici STK a provést technickou kontrolu. Ta již obsahuje evidenční kontrolu, takže ji nemusíte dělat zvlášť. Potom se zahraničními technickými průkazy (malý a velký - pokud je tato země má), kupní smlouvou a protokolem z technické půjdete na odbor dopravy zažádat o vystavení českého velkého TP a registraci. Co se pojištění týče, to už záleží na daném odboru dopravy. Buď si sjednáte povinné ručení ještě před tím, než půjdete na DI pouze na VIN s tím, že případnou RZ a číslo TP potom na pojišťovně dodatečně nahlásíte. Nebo si zjistíte (zeptáte se daného pracovníka DI), číslo velkého TP a RZ, která Vám bude přidělena a sjednáte si povinné ručení už s novými údaji. Po sjednání pojistky by jste potom úředníkovi předložil zelenou kartu. Jak jsem ale psala, to už záleží na domluvě s technikem na odboru dopravy.
 
předchozí  zobrazuji 3931 - 3955 [celkem připomínek: 6147]  další

 

 
Pojištění vozidel   |  email: ppp.krystof@seznam.cz   |  tel.: +420 777 919 791
Copyright 2010-25 |  Design by 360co |  Hosting