Kontakt - Agentura Kryštof
Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.
TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)
Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)
INFOLINKY POJIŠŤOVEN
ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125
Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...
ZS - 24.03.2009 (15:38:02) |
Ten zákon se mi líbí, nelíbí se mi ale onen metodický pokyn, který zmiňujete a který vysvětluje sporný pojem první přeregistrace tak, že překračuje zákon. Podle mě je otázkou času, kdy věc skončí u ústavního soudu - jde o výběr poplatků na základě metodických pokynů, nikoli na základě zákona. |
![]() |
Agentura Kryštof - 24.03.2009 (14:34:33) |
Vážený pane ZS, novela zákona vstoupila v platnost 1.1.2009. Tzn. "první přeregistrace od účinnosti zákona", žádný zákon přece nemůže mít zpětnou účinnost. Jsme agentura, která přepisy vozidel vyřizuje na odboru dopravy na základě plné moci. Pokud se Vám nelíbí určitá slovíčka v zákoně, obraťte se, prosím, na ministerstvo dopravy. Pro ujasnění pojmu se také můžete podívat na tento odkaz http://www.env.cz/cz/metodicky_pokyn_aplikace_zakona, kde najdete metodický pokyn ministerstva k aplikaci novely zákona o odpadech. V tomto pokynu je také vysvětlen pojem přeregistrace z pohledu ministerstva. |
![]() |
ZS - 24.03.2009 (13:36:10) |
Díky za odpověď, ale zmíněný dotaz k přeregistraci je myšlen trochu jinak - první přeregistrace vozidla uskutečněná po 1.1.2009 ještě nemusí být "první přeregistrace" výslovně dle zákona, ale třeba třetí dle TP - v zákonš přece není uvedeno "první přeregistrace od účinnosti zákona". |
![]() |
Agentura Kryštof - 24.03.2009 (12:55:56) |
Vážený pane ZS, ano, máte pravdu. Ekologický poplatek platí pouze 1. registrovaný majitel od 1.1.2009. |
![]() |
ZS - 24.03.2009 (12:22:23) |
Ekologický poplatek při přeregistraci auta - V zákoně o odpadech je výslovně napsáno "první přeregistrace", nikoli "první přeregistrace po účinnosti novely zákona", tj. po 1.1.2009 ... Pokud budu po 1.1.2009 třeba 3. majitelam, platit poplatek nebudu. (?) |
![]() |
Agentura Kryštof - 24.03.2009 (12:20:58) |
Vážený pane Jaroslave, vozidlo bez emisní normy platí poplatek 10.000 Kč. Dále je rozdělení toto: Euro 1 - 5.000 Kč, Euro 2 - 3.000 Kč, Euro 3, 4, 5 - bez poplatku. |
![]() |
Jaroslav - 24.03.2009 (11:11:21) |
Chtěl bych vědět jak jsou odlišeny kategorie Euro a jaké částky se u jednotlivých kategorií platí. |
![]() |
Agentura Kryštof - 23.03.2009 (13:54:01) |
Vážený pane Karle, jedná se o Euro 2 - poplatek 3.000 Kč. |
![]() |
Agentura Kryštof - 23.03.2009 (13:53:22) |
Vážená paní Zlatko, naše agentura nevyřizuje pojistné události, pouze sjednáváme pojištění. Nemáme s pojistným plněním zkušenosti. Opravdu existuje zákonná lhůta 3 měsíců na vyřízení pojistné události. Tu musí nahlásit obě strany, ne jen poškozený, ale také viník nehody. Nic víc Vám bohužel nenapíšu. Opravdu nemám zdání, co dělala pojišťovna celé 3 měsíce. Jsou věci, které jsou dané ze zákona a také jsou i všeobecné pojistné podmínky pojišťovny, ty má každá jiné. |
![]() |
Karel - 23.03.2009 (13:24:03) |
Dobrý den,prosím o radu.Můžete mi prosím napsat,kolik se platí ekologická dań u vozu Ford r.v.1996-97.Číslo směrnice EHS/ES je:94/12.Děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 23.03.2009 (11:02:36) |
Vážený pane Honzo, emisní norma, dle které se stanovuje ekologický poplatek je zapsána ve velkém technickém průkaze. Nelze říct Škoda Fabie, rok výroby a dle toho Vám sdělit emisní normu. Dle zkušenosti ale ve většině případů vozy s rokem výroby 2001 a více již mají emisní normu E3, 4, 5, která je bez poplatku. |
![]() |
Marek zboril - 22.03.2009 (21:47:09) |
Bohuzel,doklady sem nechal v tom aute,vsechny.Smlouvu sem ho donutil sepsat az koncem roku08.jenze to nic neresi.Auto je uz nepojizdne,mozna uz ani neni.Slozenky mi stale chodi,a uz mi dosel i dop.dopis od pojistovny,tak jen doufam,ze nebudu penalizovan. |
![]() |
Marek zboril - 22.03.2009 (21:47:09) |
Bohuzel,doklady sem nechal v tom aute,vsechny.Smlouvu sem ho donutil sepsat az koncem roku08.jenze to nic neresi.Auto je uz nepojizdne,mozna uz ani neni.Slozenky mi stale chodi,a uz mi dosel i dop.dopis od pojistovny,tak jen doufam,ze nebudu penalizovan. |
![]() |
Honza - 22.03.2009 (15:22:55) |
Mám takovou otázku , budu kupovat škodu fabii 1.2 rok 2004 a chtěl bych se zeptat kolik zaplatím teď ten poplatek nevím totiš do jaké euro zony tak stare auto spadá děkuji. |
![]() |
Zlatka - 21.03.2009 (00:45:35) |
Dobrý den, mám dotaz ohledně plnění pojištění. 2.12.2008 mě naboural jistý pán, auto měl půjčené od kamaráda a pojištění bylo na další osobu, která byla pojištěncem Dolnorakouské pojišťovny. Vše jsme telefonicky nahlásili na pojišťovnu ihned z místa nehody. Následně jsme obdrželi mail s formulářem na vyplnění, já jsem ho vyplnila hned ten den, zajela jsem do smluvního servisu, aby si škodu nafotili a následně jsem vše odeslala na uvedenou adresu. 12.1.2009 jsem odeslala na pojišťovnu e-mailem dotaz, zda je vše v pořádku, že se mi zdá, že to nějak dlouho trvá a dostala jsem odpověď, že ze zákona mají na dořešení události 3 měsíce. Přesně za 3 měsíce jsem obdržela dopis, že poškozený (jako já) pojistnou událost nenahlásil a nedodal potřebné doklady. Tak jsem tam volala, co to má znamenat a pán mi sdělil, že se spletl, že to nenahlásil pojištěný. Ihned jsem volala pánovi, co nehodu zpusobil a tem mi sdělil, že se snad pojištěný přestěhoval a na výzvu pojišťovny nereagoval, ale že hned vše napraví. Zajímalo by mě, co ta pojišťovna dělala ty 3 měsíce. Proč mě nekontaktovala dříve, že pojištěný nereaguje? dnes je 21.3.2009 a pořád se nic neděje. To budu čekat další tři měsíce, aby mě napsali opět nějakou stupidní odpověď? K čemu to povinné ručení je, když potom s poškozeným jednají jako s hadrem a odmítají plnit pojisté události a místo plnění čekají na konec zákonné lhůty? Už mě to opravdu nebaví. O takovém chování pojišťovny, jsem ještě opravdu neslyšela. |
![]() |
Pro pana Zbořila - 21.03.2009 (00:33:38) |
Dobý den pane Marku, pokud není ani auto na něj přepsané, tak nahlaste odcizení a máte ho zpět. Pak si ho prodejte přes bazar, oni už se o vše postarají. Jestli jste mu dal všechny doklady, tak jste fakt udělal docela blbost. Máte sepsanou kupní smlouvu? |
![]() |
Agentura Kryštof - 20.03.2009 (13:05:19) |
Vážený pane Zbořil, nejsme právní poradna. Můžu Vám poradit ve věcech, které se týkají úkonů na odboru dopravy, sjednávání pojistných smluv. Ale co se týče vymáhání druhé půlky peněz po kupujícím... Nevím, co Vám mám poradit. Pokud má on již všechny doklady od vozidla, je to těžké. Mohl byste alespoň vůz na něj odhlásit, tím pádem by povinnost platit pojištění přešla na osobu v polopřevodu. To ale můžete učinit pouze v případě, že máte alespoň velký technický průkaz. Jinak Vám bohužel neporadím. |
![]() |
Marek zboril - 20.03.2009 (12:01:01) |
1.Prosim poradte.Koncem roku 07 jsem prodal auto znamemu,prevzal sem pulku penez hned,a zbytek mi mel dat po odskouseni,asi mesic.Jenze sem mel tezky uraz,kdy sem lezel 4mes.v nem.do dnes sem v inv.d.kupec uz nereaguje a neplati poj.neni ani prepsane. |
![]() |
Agentura Kryštof - 20.03.2009 (09:02:29) |
Vážený pane René, za sjednání smlouvy je zodpovědný zprostředkovatel. Pokud ten zadal do smlouvy cokoliv chybně, měla by mu přijít po odevzdání smlouvy na pojišťovnu intervence (chyba ve smlouvě), kterou je povinnen zprostředkovatel do určitého data stanoveného pojišťovnou opravit (tudíž i kontaktovat Vás, protože na každou opravu je potřeba podpis pojistníka). V případě, že do stanoveného data smlouvu neopraví, pojišťovna ji vypoví. Nyní se nabízí otázka, zda vůbec pojišťovna intervenci zaslala, nebo jestli neleží pořád zprostředkovateli na stole. Rozhodně bych se šla asi poradit s někým, kdo rozumí právním věcem (pečlivě prostuduje všechny podmínky ve smlouvě). Vy máte v ruce smlouvu, která je podepsána zprostředkovatelem, který zastupuje pojišťovnu, tudíž je i za těchto podmínek, které jsou ve smlouvě, akceptována pojišťovnou. Myslím, že by se dala požadovat náhrada škody od zprostředkovatele. Ten může za celý tento problém. Rozhodně bych zkusila zatlačit na pojišťovnu, po poradě s právníkem, a dožadovat se odškodného na tom, kdo smlouvu sjednával. Jestli toto všechno ale nechcete podstupovat, zvolte méně náročnější postup, který nabízí pojišťovna. Já bych podepsala navýšení, zaplatila 500 Kč navíc, nechala si vyplatit škodu a nakonec byla ráda, že mi smlouvu vypoví. Vím, že to není správné vůči Vám, Vy jste si pouze s dobrým úmyslem chtěl sjednat havarijní pojištění, ale bohužel je to tak. |
![]() |
René - 20.03.2009 (07:09:45) |
Dobrý den, sjednal jsem si u ČSOB pojišťovny havarijní pojistku,ovšem přes jejich zprostředkovatele TOPPOJIŠTĚNÍ.CZ, smlouvu jsem podepsal 4.11.2008 do ČSOB se dostala od zprostředkovatele 11.12.2008,dne 18.2. jsem měl nehodu a využil jsem havarijní pojistku kterou jsem uzavřel,po nafocení škody likvidátorem jsem se dozvěděl po 14dnech že pojistná smlouva ze dne 4.11.2008 je v chybném stavu a pojistná událost nemůže být uzavřena... po neustálém volání mezi zprostředkovatelem a ČSOB poj.,jsem zjistil že mi ČSOB poj. odmítá zlikvidovat pojistnou událost pokud se smlouva neopraví a to výší pojistného,které zprostředkovatel špatně vypočítal.Jsem na mrtvém bodě,mám havarijní smlouvu platnou od 4.11.2008 kterou řádně platím,a pojistnou událost kterou mi nikdo nevyplatí kvůli chybě zprostředkovatele.Čsob mně včera tj.19.3.2009 oznámilo že pokud podepíšu změnu výše pojistného a to o více než 500kč čtvrtletně ,pojistnou událost uzavřou a vyplatí a pak mně smlouvu vypoví,pokud ne tak jiné řešení m ně nenabídnou.Nezdá se mi tento postup oprávněný.Nevím kam se obrátit.Prosím o radu.Děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 19.03.2009 (15:07:35) |
Vážený pane Ladislave, jak jsme zde již několikrát zmiňovali, musíte vůz trvale vyřadit na základě čestného prohlášení. Pokud byl vůz rozebrán do 30.4.2004, prohlásíte, že jste jej Vy osobně rozebral a odvezl do šrotu. Budete muset vysvětlit, co jste udělal s nebezpečným odpadem z vozu, apod. V případě, že jste jej rozebral po 1.5.2004, bude to složitější. V takovém případě Vám rozebrání neuznají, musí se prohlašovat, že vůz stojí doma na zahradě a nebude se provozovat na pozemních komunikacích. Záleží, jak který odbor dopravy se k tomu postaví. Některý chce fotky nebo svědky jako důkaz.. Ani jedna z možností není jednoduchá. |
![]() |
Ladislav - 19.03.2009 (14:25:35) |
Dobrý den.Prosím,chci se zeptat.Jak můžu odhlásit auto,které je v depozitu a nemůžu doložit doklad o ekologické likvidaci,protože auto už v podstatě neexistuje protože jsem jej rozprodal po dílech a zbytek dal do šrotu.Je možno to nějak udělat?Děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 19.03.2009 (11:34:10) |
Vážený pane Marek, abyste nemusel platit povinné ručení do doby než vůz opravíte, tak je potřeba uložit značky do depozitu. Ovšem značky do depozitu můžete uložit pouze jako vlastník vozidla, tudíž vůz na sebe musíte nejdříve přihlásit. Správně byste měl vůz na sebe zaregistrovat do deseti pracovních dní od odhlášení. |
![]() |
Agentrua Kryštof - 19.03.2009 (11:28:48) |
Vážený pane Pavel, pokud jste vozidlo odhlásil (ve velkém TP je uveden nový majitel), tak se nemáte čeho obávat. Povinnost platit povinné ručení má ten, kdo je uveden v polopřevodu. |
![]() |
Marek - 19.03.2009 (10:49:53) |
Dobrý den.Chci se prosím zeptat.Musím auto na sebe přihlásit,když budu zapsaný v polopřevodu?Můžu odhlásit pojištění,deponovat SPZ,když budu pouze v polopřevodu a nebudu mít auto ještě přihlášené na sebe?Mám totiž na autě poruchu a nevím ještě jak dlouho bude trvat oprava,abych zbytečně dlouho neplatil pojištění a auto zatím nejezdilo.Děkuji |
![]() |
předchozí zobrazuji 3906 - 3930 [celkem připomínek: 6147] další |