Kontakt - Agentura Kryštof
Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.
TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)
Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)
INFOLINKY POJIŠŤOVEN
ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125
Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...
bican - 01.10.2009 (20:37:09) |
Dobry vecer,uzavrel jsem povinne ruceni v bazaru pri koupi noveho auta,po mesici jsem jeste nezaplatil ctvrtletni splatku a chtel bych odstoupit od pojistne smlouvy.Da se s tim bez problemu neco udelat? |
![]() |
Agentura Kryštof - 30.09.2009 (17:14:19) |
Vážený pane Josef Neckář, nevím jestli jsem Váš dotaz správně pochopila. Pokud jste měl na mysli, jak dlouhá může být doba mezi jednotlivými pojistkami (ukončením staré a uzavřením nové), aby Vám byl uznán bonus, tak to má každá pojišťovna jinak. Některé je to jedno a uzná bonus např. i 3 roky starý, jiná jej neuzná, zanikla-li předchozí smlouva před více jak 1 rokem a některé pojišťovny bonusy krátí, právě podle doby nepojištění. |
![]() |
Agentura Kryštof - 30.09.2009 (16:50:54) |
Vážený pane Adam, dle zákona byste měl na sebe vůz do deseti pracovních dní zaregistrovat. Při silniční kontrole Vám hrozí pokuta, v jaké výši nebo jestli vůbec, to asi záleží na dané situaci. Při registraci vozidla po delší době než po deseti dnech Vám na registru vozidel žádná sankce nehrozí. |
![]() |
Adam - 30.09.2009 (16:24:04) |
Dobrý den, mám dotaz, koupil jsem vúz a nyní jsem v polopřevodu. Jak dlouho je možné jezdit s autem v polopřevodu? A co hrozí pokud mě zastaví policie a já budu můt jen malej techničák bývalého majitele a samozřejmě zelenou kartu. Díky |
![]() |
Agentura Kryštof - 30.09.2009 (15:59:43) |
Vážený pane Josef Neckář, na novou smlouvu lze bonus uznat na základě čestného prohlášení ihned. To nahrazuje potvrzení o bezeškodném průběhu po dobu dvou měsícu u většiny pojišťoven (např. ČSOB jen 1 měsíc), než doložíte originál. Musíte ale také počítat s tím, že ne každá pojišťovna Vám vystaví potvrzení ihned po zrušení pojisky, většina jej zasílá poštou a to může trvat až měsíc. U povinného ručení je to jednodušší, některé pojišťovny umožňují uplatnění bonusu na více aut současně. |
![]() |
Josef Neckář - 30.09.2009 (15:13:08) |
Dobrý den, mám havarijní pojistku u České pojišŤovny. Jak dlouhé může být období mezi prodejem starého a koupí nového auta, aby mě pojišŤovna uznala bonus ze staré pojistky. děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 30.09.2009 (13:00:14) |
Vážený pane David, možnosti jsou dvě. Buď značky z depozitu vyzvednete a při tom vozidlo na nového majitele odhlásíte (musí mít platnou technickou kontrolu a potřebujete doklad o pojištění, může být již na nového majitele). Nebo značky z depozitu vyzvedávat nebudete,ponecháte je v depozitu, vozidlo odhlásíte (při odhlášení sepíšete čestné prohlášení, že na vozidle po dobu depozitu nebyly provedeny žádné změny) a nový majitel si poté vůz přihlásí (k přihlášení musí mít vůz platnou technickou kontrolu a musí být pojištěn + pokud nebude nový majitel dělat STK musí provést evidenční kontrolu). Takže asi záleží na tom, jestli je nový majitel odjinud a jestli potřebuje RZ, aby mohl s vozem odjet. |
![]() |
David - 30.09.2009 (12:21:13) |
Dobrý den, prosím o radu jak postupovat při prodeji vozidla uloženého v depozitu a co by musel podstoupit budoucí majitel při jeho přihlašování. S pozdravem David |
![]() |
Agentura Kryštof - 25.09.2009 (08:15:33) |
Vážený pane K., opravdu Vás obdivuji. Osoba, která v dnešní době zřejmě nemá co na práci, je záviděníhodná. K tomu snad ani není co dodat. Možná by jste nám pracujícím mohl sdělit recept. Určitě se podle něj zařídíme a snad se dočkáme větší spokojenosti. Ale do té doby bohužel opravdu nevím, jak zvládat sjednávat pojištění, brát telefony a radit klientům, obsluhovat zákazníky osobně v kanceláři, chodit na dopravku vyřizovat několik přepisů denně a do toho odpovídat na dotazy na internetu tak, aby byla spokojenost na všech stranách. To vše samozřejmě v pracovní době, máme totiž i hodiny osobního volna! Na závěr mohu napsat, že ten, kdo potřebuje odpověď nutně, pokud možno ihned, může využít naši telefonní linku 777/ 91 97 91 v uvedených hodinách. Ostatní snad pochopí a na odpověď si počkají. Děkujeme. |
![]() |
k - 25.09.2009 (08:05:57) |
Opětovně se přesvědčuji o Vaší rychlosti odpovědí. Paní Hudecová se informovala v 15:29:17 hod. a do současné doby se nedočkala odpovědi. Informace o Vás byly opravdu nepřesné. Rychlost a odpovědi. Katastrofa. |
![]() |
Agentura Kryštof - 25.09.2009 (08:03:11) |
Vážená paní Hanko, pokud nebyl žádný účastník nehody a nebudete po pojišťovně žádat žádné odškodnění, samozřejmě nemusíte vyplňovat záznam o dopravní nehodě. Ten se vyplňuje pouze v případě, kdy je viník i poškozený.. Kvůli prokázání viny a pojišťovně. |
![]() |
Agentura Kryštof - 25.09.2009 (08:01:35) |
Vážená paní Hudecová H., osoba, která bude s vozidlem jezdit, může být pojistníkem na smlouvě. Pojistník je ten, kdo smlouvu sjednává, ruší, platí, komunikuje s pojišťovnou. Vlastník a držitel se vyplní dle velkého TP. Tak bude pojistná smlouva uzavřena na toho, kdo vozidlo dostal, ale vlastník zůstane stejný. |
![]() |
hanka - 25.09.2009 (01:11:29) |
musím vyplnovat formuář o dopravní nehodě, když nebyl žádný účastník nehody? |
![]() |
Hudecová H. - 24.09.2009 (15:29:17) |
Dobrý den, je možné, aby povinné ručení bylo uzavřeno na jinou osobu než vlastníka automobilu. Případ darování starého auta v rámci rodiny bez platby ekologické daně při nové registraci . Děkuji za odpověď. |
![]() |
Agentura Kryštof - 23.09.2009 (09:48:54) |
Vážený pane Vlastimil Raška, buď si nový vůz pojistíte bez bonusu - začnete s novým vozem od nuly (protože k doložení bonusu na nové auto potřebujete potvrzení o bezeškodném průběhu, a to získáváte až ze zrušené smlouvy), nebo je tady možnost pojistit oba vozy k jedné pojišťovně, která umožňuje uplatnění jednoho bonusu na více vozidel (patří mezi ně např. ČP, Kooperativa, Slavia, ČSOB, Generali....). |
![]() |
Vlastimil Raška - 22.09.2009 (18:35:31) |
Koupil jsem druhý vůz do rodiny. Jak mám zjistit, nebo spíše zajistit délku trvání o bezškodném průběhu pojištění, když vlastně stále trvá ( u prvního vozu )? Musím napsat jako tu nejkratší dobu? Děkuji za odpověď. |
![]() |
Agentura Kryštof - 21.09.2009 (14:47:55) |
Vážená paní Aleno, dočasné vyřazení není alternativou trvalého vyřazení. Dočasné vyřazení je určeno pro lidi, kteří například vůz využívají pouze sezóně. Pokud uloží značky do depozitu nemusí platit povinné ručení. Dříve byl depozit na dobu neurčitou, poté proběhla změna zákona a depozit je na rok a o půl roku se dá prodloužit. Jenže naši zákonodárci to nedomysleli a nikde není určeno co s vozem po roce a půl, když si majitel uložené RZ nevyzvedne. |
![]() |
alena - 21.09.2009 (14:17:18) |
četla jsem jeden z dotazů, dočasné odhlášení, nebo uložení do depozitu asi nic neřeší ne? co následuje po uplynutí doby (1,5 roku??) Bude chtít odbor dopravy doložení o ekolog. likvidaci, nebo vůz automaticky vyřadí z registru??? A. |
![]() |
Martin - 21.09.2009 (14:03:34) |
Ještě jednou díky za poskytnuté rady... S pozdravem Martin S. |
![]() |
Agentura Kryštof - 21.09.2009 (13:59:37) |
Vážený pane Martin, k tomu abyste mohl vůz dočasně či trvale vyřadit ho na sebe musíte nejdřív přihlásit. Záleží jestli je na Vás odhlášen. Pokud ano, tak od původního majitele nic nepotřebujete. Pokud na Vás není odhlášen a je v TP pořád zapsán pouze původní majitel, tak od něj potřebujete plnou moc (nemusí být úředně ověřená). A to ať už na odhlášení nebo trvalé vyřazení (nemusel byste na sebe vůz vůbec přihlašovat). |
![]() |
k - 21.09.2009 (13:57:25) |
Omlouvám se ale byl jsem informován o rychlosti a kvalitě vaší poradny.zřejmně mylná informace mě dovedla k nesprávnému závěru. |
![]() |
Agentura Kryštof - 21.09.2009 (13:49:29) |
Vážený k, vždy se tady každý své odpovědi dočkal. A ať se dívám jak se dívám, nikde nevidím žádný časový limit do kterého by mělo být odpovězeno. Naší pracovní náplní není pouze zodpovídání dotazů, takže zajisté pochopíte, že se nám nemůže dařit odpovídat ihned. |
![]() |
Martin - 21.09.2009 (13:45:27) |
Ještě jedna věc...vozidlo jsem koupil(kupní smlouvu mám), ale doteď nebylo přepsáno na mě jako nového majitele...jelikož předešlého majitele se už nepodařilo zastihnout.co s tím?děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 21.09.2009 (13:44:17) |
Vážená paní Kristýno, pokud nový majitel vůz nepřihlásil a ani nepojistil, tak se může stát, že po Vás ČKP bude pokutu požadovat. Vám nezbyde, než se bránit kupní smlouvou, že jste vůz prodala. |
![]() |
Agentura kryštof - 21.09.2009 (13:40:53) |
Vážený pane Martin, značky do depozitu můžete uložit na příslušném odboru dopravy dle svého trvalého bydliště. A to na dobu jednoho roku za poplatek 100 Kč. Po roce můžete zažádat o prodloužení na půl roku za poplatek 50 Kč. S sebou potřebujete mít velký, malý TP a RZ. Pokud chcete vůz trvale vyřadit potřebujete ještě protokol o ekologické likvidaci (získáte po zvrakování vozidla) a tento úkon je bez poplatku. Jestliže už Vám skončilo povinné ručení, tak na nic nečekejte a vozidlo ať dočasně nebo trvale vyřaďte, jinak Vám příjde pokuta od ČKP za neplacení pojištění! |
![]() |
předchozí zobrazuji 3511 - 3535 [celkem připomínek: 6147] další |