Kontakt - Agentura Kryštof
Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.
TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)
Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)
INFOLINKY POJIŠŤOVEN
ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125
Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...
Agentura Kryštof - 14.10.2009 (12:45:02) |
Vážený pane Kubo, správně jste měli ještě na místě sepsat protokol o dopravní nehodě, potom by Vám bylo známo, zda viník vůbec povinné ručení má a u jaké pojišťovny. Jestli-že se Vám nepodařilo pojišťovnu zjistit ani dle RZ na ČKP a viník Vám svoji pojišťovnu nesdělil, tak Vám nezbude, než se na ČKP obrátit telefonicky a domluvit se s nimi na dalším postupu. Pokud viník není pojištěn, tak by Vám škodu měla proplatit ČKP a ta ji bude nadále vymáhat po viníkovi. |
![]() |
kuba - 14.10.2009 (11:47:22) |
Dobrý den,byl jsem účastníkem dopravní nehody,k níž byla přivolána policie,dostal jsem protokol o nehodě,avšak nebylo možné zjistit,zda má viník nehody platné poviné ručení.Na www.ckp.cz se mi to při zadání SPZ/RZ viníka nepodařilo.Můj dotaz tedy zní:Jak zjistit pojišťovnu viníka, u které chci uplatňovat způsobenou škodu na svém vozidle? Děkuji |
![]() |
Jarmila - 12.10.2009 (09:59:19) |
Děkuji za odpověď. Doufám že to stihnu :-D |
![]() |
Agentura Kryštof - 12.10.2009 (09:22:32) |
Vážená paní Jarmilo, správně byste s vozidlem s převozní (zelenou) RZ neměla jezdit vůbec. Převozní značka je určena pouze k převozu vozidla např. z prodejny - bazaru, na stanici STK a na odbor dopravy k přihlášení. Tyhle věci byste měla během 10-ti dní (po dobu platnosti RZ) stihnout. |
![]() |
Jarmila - 10.10.2009 (19:02:50) |
Dobrý den. Chtěla jsem se zeptat, na platnost zelené- dočasné SPZ na novém vozidle. Je na ní napsáno že platí 10 dnů. To znamená že po uplynutí této doby už nesmím stím vozidlem vyjet na silnici? Ptám se proto,že nestihnu vyřídit trvalou SPZ. Děkuji za odpověď |
![]() |
Agentura Kryštof - 08.10.2009 (16:59:09) |
Vážená paní Karolíno, pokud chcete vozidlo vyvézt do zahraničí, tak musíte provést "vývoz vozidla do zahraničí" na odboru dopravy. Jinak Vám pravděpodobně problémy s policií hrozí. |
![]() |
KAROLÍNA - 08.10.2009 (16:24:12) |
Dobrý den, koupila jsem auto, které je nyní na mne v polopřevodu, toto auto chci vyvézt do zahraničí mimo EU. Do zahraničí ho povezu na vozíku bez SPZ, nebude problém s policií? |
![]() |
Agentura Kryštof - 07.10.2009 (12:04:54) |
Vážený pane Jiří Stolar, naše agentura se zabývá neživotním pojištěním, takže Vám nedokážu odpovědět. Za jakých podmínek můžete smlouvu zrušit musíte mít ve všeobecných pojistných podmínkách, které jste obdržel při sjednání pojištění. Jinak můžete využít výše uvedených infolinek a kontaktovat danou pojišťovnu, kde Vám zajisté Váš dotaz zodpoví. |
![]() |
jiri stolar - 07.10.2009 (11:14:14) |
pokud odstoupim od smlouvy obdrzim spet vsechny penize co jsem zaplatil za zivotni pojisteni dekuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 07.10.2009 (10:59:02) |
Vážený pane spade, vy jako viník nehody máte povinnost tuto skutečnost nahlásit své pojištovně, aby mohla odškodnit poškozeného. Pokud jste tak ještě neučinil, tak zavolejte na infolinku své pojišťovny a nehodu nahlaste, bude Vám tam sděleno jak dále postupovat. |
![]() |
Agentura Kryštof - 07.10.2009 (10:54:42) |
Vážený pane Pavel S., záleží na tom, z jakého důvodu budete pojištění rušit. Jestli k datu výročí, musíte dodržet 6-ti týdenní výpovědní lhůtu. Pokud půjdete pojištění zrušit na pobočku, tak na žádankách na zrušení pojištění je přímo kolonka s požadavkem na zaslání potvrzení o bonusu...nijak speciálně jej vyžádávat nemusíte. |
![]() |
spade - 07.10.2009 (10:01:45) |
někde jsem četl, že záznam o dopravní nehodě doručí viník své pojišťovně, která pak odškodní poškozeného. dostal jsem se do role viníka, ale zatím jsem nic nikam nedoručil. nevědom si zmíněného poznatku jsem spoléhal na to, že tak učiní druhý účastník nehody a já vlastně nic řešit nemusím. u nehody byla policie... můžete mi objasnit prosím, zda jsem něco neudělal špatně? dík, spade |
![]() |
Pavel S. - 07.10.2009 (09:50:11) |
Dobrý den, chystám se změnit pojišťovnu u povinného ručení. Tuším, že si mám vyžádat u té staré potvrzení o bezeškodním průběhu. Jsou ještě jiná úskalí tohoto kroku? Děkuji za odpověď. |
![]() |
Jirka - 07.10.2009 (05:57:09) |
Dobrý den, chtěl bych se zeptat. 18/4/2006 jsem uložil SPZ do depozitu, následně ale začal platit depozit jen na jeden rok. Na autě se mezi tím pracovalo a hodně jsem do renovace investoval. Chtěl bych se tedy zeptat zda bude nějaký problém po 4 letech SPZ vyzvednout když v době uložení myslím na depozit žádná lhůta nebyla a zavedli ji až když už to v depozitu bylo? Děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 06.10.2009 (14:25:53) |
Vážený pane Jirko, s vyzvednutím značek z depozitu po čtyřech letech žádný problém mít nebudete. Jediné co potřebujete je platná technická kontrola a uzavřené povinné ručení, bez toho Vám RZ nevydají. |
![]() |
Jirka - 06.10.2009 (14:20:18) |
Dobrý den, chtěl bych se zeptat. 18/4/2006 jsem uložil SPZ do depozitu, následně ale začal platit depozit jen na jeden rok. Na autě se mezi tím pracovalo a hodně jsem do renovace investoval. Chtěl bych se tedy zeptat zda bude nějaký problém po 4 letech SPZ vyzvednout když v době uložení myslím na depozit žádná lhůta nebyla a zavedli ji až když už to v depozitu bylo? Děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 06.10.2009 (12:45:32) |
Vážený pane Petr, v OP je uvedena adresa trvalého bydliště, je ovšem možné, že kupující má jinou korespondenční adresu. Jiný kontakt jste si nepředali, např. tel.? Pokud ne, tak Vám asi nezbyde než čekat, jestli se nový majitel neozve Vám. Vaší povinností bylo vůz odhlásit, což jste udělal, schovejte si obálku na které je zaznačeno, že se adresát odstěhoval, víc asi udělat nemůžete (jedině zkusit kontaktovat poštu v místě jeho bydliště, jestli nenahlásil novou adresu). |
![]() |
Petr - 06.10.2009 (12:11:04) |
Dobrý den. Prodal jsem auto, mám kupní smlouvu do které jsem osobně opsal z OP kupujícího jeho nacionálie včetně adresy (je z jiného okresu), na úřadě jsem vozidlo řádně odhlásil na nového majitele a ukončil jsem povinné ručení, všechny doklady (velký a malý TP, protokol z STK a emise) jsem dal do obálky a doporučeně odeslal na adresu kupujícího, vše jsem stihl do týdne. Nyní se mi obálka s doklady vrátila zpět s poznámkou : "Adresát se odstěhoval". Co mám dělat? Plynou z toho pro mne nějaké závazky a povinnosti? Děkuji za odpověď |
![]() |
Agentura Kryštof - 06.10.2009 (08:15:48) |
Vážený pane Ondřej, u havarijního pojištění je dobré jednou za rok navštívit pojišťovnu a pojistku si nechat přepracovat...snížit pojistnou částku, tím pádem klesne i pojistné. |
![]() |
Ondřej - 06.10.2009 (07:49:03) |
Dobrý den, jestliže mi pojišťovna při plnění z havarijního pojištění uhradí pouze zůstatkovou cenu (kvůli amortizaci), neměl bych také časem platit nižší pojistné? |
![]() |
Agentura Kryštof - 05.10.2009 (09:08:08) |
Vážený pane Lukáš, ano je to možné. Auto může být registrované na syna, v pojistce můžete být Vy pojistníkem a syn vlastníkem a držitelem. |
![]() |
Agentura Kryštof - 05.10.2009 (09:05:08) |
Vážená paní Markéto Petrová, na vývozní (převozní) značce je její platnost vyznačena, většinou je to měsíc. |
![]() |
Lukáš - 05.10.2009 (08:32:59) |
Dobrý den, je možné přepsat auto na syna, ale povinné ručení ponechat na mě? Z důvodu nižšího ručení. |
![]() |
Markéta Petrová - 02.10.2009 (21:37:01) |
Dobrý den, můžete mi,prosím, poradit, jak dlouho mohu jezdit po území ČR na převozní značce? Konkrétně se mi jedná o švédskou přepravní značku. Předem moc děkuji za odpověď. M. Petrová |
![]() |
Agentura Kryštof - 02.10.2009 (08:12:50) |
Vážený pane Bican, pojistku můžete vypovědět, a to do dvou měsíců od sjednání, bez udání důvodu s tím, že Vám poběží osmidenní výpovědní lhůta. Pojistné (čtvrtletní splátku) již neplaťte, po ukončení smlouvy Vám pojišťovna vyúčtuje přímo poměrnou část dlužného pojistného. |
![]() |
předchozí zobrazuji 3486 - 3510 [celkem připomínek: 6147] další |