pojištění vozidel
logo top
Partneři
ALLIANZ
AXA
ČESKÁ POJIŠŤOVNA
ČPP
ČSOB
DIRECT
GENERALI
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA
KOOPERATIVA
SLAVIA POJIŠŤOVNA
UNIQA
Poradna

Jindra Regulová - dobrý den máme uzavřenou pojistk 3.5.2015 chceme ji vypovědět, do kterého data musíme zaslat písemnou výpověd...
Agentura Kryštof s.r.o. - Dobrý den, obchodní vztah znamená, že by mělo byt založeno na psané smlouvě či dohodě. Že majitel souhlasí,...
Dušan - Dobrý den, koupil jsem auto od šéfa které je na leasing, ja mu dal peníze za celé auto ale on ho ještě splácí....
Jiří - Dobrého dne přeji Fungují stále tyto stránky? Děkuji
AGENTURA KRYŠTOF s.r.o. - Vážený pane Ducháč, AXA pojišťovna již v loňském roce přešla pod UNIQA pojišťovna, která ji koupila a která...
Jaromír Ducháč - Nemohu navázat spojení s pojišťovnou AXA. Potřebuji částku zák. odpovědnosti pro letošní platbu a zelenou kartu....

Více
 

Kontakt - Agentura Kryštof

Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.


TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)

Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)


INFOLINKY POJIŠŤOVEN

ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125


Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...


Vložení vzkazu







Agentura Kryštof - 10.04.2006 (16:18:57)
Vážený pane Hloch,
pojištění nákladu je pojištění podnikatelské spadající do pojištění majetku, které naše agentura nesjednává. Zaměřujeme se pouze na pojištění vozidel, tj.povinné ručení, havarijní a doplňkové pojištění (pojištění skel, úrazové pojištění, pojištění nákladů na půjčovné náhradního vozidla atd.). Pro více informací se proto prosím obraťte na konkrétní pojišťovnu.
Věroslav Hloch - 09.04.2006 (12:41:03)
Dobrý den.Chtěl bych se informovat na možnost pojištění nákladu a to jak proti zcizení, tak proti poškození při přepravě třetí osobě.
Děkuji

email: fa.hloch@seznam.cz
jan vurst.tabor - 08.04.2006 (20:10:56)
perfektni,jen tak dal
Agentura Kryštof - 07.04.2006 (12:05:06)
Vážená paní Sychrovská,
je nám líto, ale s tímto dotazem se musíte obrátit na leasingovou společnost, u které jste vůz zakoupila. Záleží na smlouvě, kterou jste podepsala a na podmínkách leasingové společnosti.
Pokud ovšem budete mít jakýkoli dotaz či problém z oblasti pojištení motorových vozidel, můžete se na nás kdykoli obrátit.
Alena Sychrovska - 07.04.2006 (11:12:27)
Koupila jsem na leasing Renolt Clio v České lípě minulý týden, ještě nemám od leasingové společnosti v ruce splátkový kalendář ani technický průkaz. Mám obavy z krádeže vozu a pak velké ztráty- lze zrušit leasing a doplatit vůz celý? Samozřejmě i s bomusem, který leas. společnost nabídla. Děkuji
Agentura Kryštof - 04.04.2006 (09:13:17)
Dobrý den pane Pietrasz,
bezeškodní průběh (bonus) z předchozího pojištění si můžete převést na novou pojistnou smlouvu k jakékoli jiné pojišťovně, ale až po jejím zrušení. Tzn. že nově zakoupené vozidlo si můžete pojistit u Triglav pojišťovny a po zrušení pojistné smlouvy u České pojišťovny, si můžete bonus převést k Triglav pojišťovně. Musíte ovšem u Triglav pojišťovny doložit originál potvrzení o době trvání pojištění a bezeškodném průběhu od České pojišťovny. Při uzavírání nového pojištění u Triglav pojišťovny můžete již na základě čestného prohlášení uplatnit předchozí bezeškodný průběh (bonus), musíte ovšem Triglav pojišťovně ve lhůtě 2 měsíců od počátku pojištění doložit uvedený originál potvrzení od ČP. Ta by Vám jej měla poslat poštou zhruba do 6 týdnů od nahlášení změny majitele. Můžete si ovšem zajít na pobočku ČP a vyžádat si toto potvrzení osobně, aby jste stihl lhůtu 2 měsíců pro doložení bonusu u Triglav pojišťovny. Pokud byste tuto lhůtu nestihl, uznala by Vám Triglav pojišťovna bonus až v dalším pojistném období.
Pietrasz Tomáš - 04.04.2006 (06:29:56)
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na to jakým způsobem postupovat, když jsem si teď zakoupil vozidlo a musím na něm sjednat nové zákonné pojištění a přitom mám ještě jedno vozidlo, které bych chtěl prodat v co nejkratší době. Staré vozidlo mám pojištěné u České pojišťovny a nové bych chtěl kvůli výhodnému zákonnému pojištění pojistit u pojišťovny Triglav. Děkuji za odpověď.
Agentura Kryštof - 03.04.2006 (11:21:13)
Dobrý den paní Dřevojánková,
Česká pojišťovna má pojištění na živelné události zahrnuto v havarijním pojištění automaticky, tudíž na živelné pohromy jste pojištěna. Co se týče pojištení odcizení vozidla, musíte se podívat do pojistné smlouvy na rozsah pojištění. Pokud máte v rozsahu pojištění u smluvního havarijního pojištění napsáno All risk, pak jste pojištěna i na odcizení, pokud tam máte pouze havárie + živel, nejste proti krádeži pojištěna. Podle částky pojistného to vypadá, že pojištění odcizení ve smlouvě zahrnuto nemáte, ale jelikož neznáme veškeré údaje (pojistnou částku, spoluúčast, bonus....), které mají na výši pojistného vliv, nemůžeme Vám to říct s naprostou jistotou.
Dřevojánková Lucie - 31.03.2006 (14:13:11)
Dobrý den,chtěla bych informaci.Mám vůz Škoda Fabie 1,2 40 kW,vůz byl koupen nový v dubnu,rok výroby 2004.Platím povinné ručení i havarijní něco málo přes 11tis ročně u České pojišťovny.Chtěla bych vědět,zda i v tomto základním mám pojištěný vůz proti živelné pohromě,a krádeži,nebo zda je potřeba se připojistit.Děkuji,Prosím o odpověď e-mail.:drevojankoval@seznam.cz
Agentura Kryštof - 30.03.2006 (08:56:58)
Vážená paní Kodejšková,
pro nahlášení pojistné události má každá pojišťovna určený formulář, který jim musíte vyplnit. Oznámení formou emailu není možné. Spojte se proto s konkrétní pojišťovnou a vyžádejte si jejich formulář.
irena kodejšková - 29.03.2006 (21:25:14)
je možné nahlásit pojistnou událost mailem ?
Agentura Kryštof - 28.03.2006 (14:45:13)
Dobrý den pane Podeszfa,
pojišťovna Generali, u které jsme Vám sjednali zákonné pojištění, motocykly havarijně nepojišťuje. Sazba pojistného u havarijního pojištění je závislá na spoluúčasti, zabezpečení vozidla a pojistné částce. Spojíme se proto s Vámi telefonicky a po zjištění chybějících údajů Vám nabídku zašleme mailem.
Podeszfa - 27.03.2006 (17:09:23)
Mám u Vás pojištění motorového vozidla zákonné.( Děkuji za rychlost při vyřizování ) Mám dotaz .Kolik by byla cena za havarijní na moto Drifter 1500 ?
lischka - 22.03.2006 (13:04:29)
přeji Vám hezký den!
Agentura Kryštof - 22.03.2006 (12:39:18)
Bezeškodní průběh (bonus) od předchozí pojišťovny si můžete převést k jakékoli jiné pojišťovně bez ohledu na její akční sazby, tzn. že k akci Sandard Venkov u Generali pojišťovny si můžete převést bonus z předchozího pojištění, musíte ovšem doložit originál potvrzení o bezeškodném průběhu, který Vám vystaví předchozí pojišťovna a to ve lhůtě 2 měsíců od data sjednání pojištění u Generali (akce pro obce do 30 tis.obyvatel).
alena.vynuchlova(at)vak-km(dot)cz - 22.03.2006 (08:54:02)
Při pojištění povinného ručení vozidla v obci do 30 000 obyvatel se převádí i bonus, který byl u předcházející pojišťévny.Děkuji za odpověď Vyňuchalová
Agentura Kryštof - 20.03.2006 (16:07:56)
Z Vašeho dotazu není patrné, kdy jste smlouvu sjednala. Ze zákona totiž máte možnost pojistnou smlouvu vypovědět bez udání důvodu do 2 měsíců od data sjednání s osmidenní výpovědní lhůtou. Další možností je výpověď ke konci pojistného období, výpověď musí být doručena pojistiteli minimálně 6 týdnů před datem výročí pojistné smlouvy (ve Vašem případě nevím, kdy budete mít výročí sjednání smlouvy).
Další možností ke zrušení smlouvy je změna vlastníka či pojistníka, toto ovšem musíte doložit kupní smlouvou. V tomto případě pojistná smlouva končí dnem nahlášení změny pojišťovně. Ve Vašem případě, pokud chcete smlouvu zrušit v červnu a jste v pojistné smlouvě uvedena jako pojistník, vlastník i držitel, si sepište kupní smlouvu s tím, kdo je uveden v technickém průkazu (TP) jako majitel nebo pokud jste v pojistce uvedena pouze jako pojistník a vlastníkem a držitelem je ten,kdo je zapsán v TP, pak si sepište s vlastníkem vozu prohlášení o tom,že už dále nebudete vůz používat a že si vůz pojistí majitel auta sám.
Neuvedla jste, zda si majitel hodlá vůz pojistit u stejné pojišťovny či u jiné. U některých pojišťoven totiž lze původní smlouvu nahradit novou s tím, že se změní požadované údaje.
Lenka Smutná - 20.03.2006 (10:44:03)
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jak mám zrušit pojistku na vozidlo. vozidlo mám puze v užívání , ale povinné ručení je napsané na mě. mám zaplaceno do června. v červnu budu auto vracet jeho majiteli, který si povinné ručení chce sjednat sám. jak mám postupovat?Předem děkuji za odpověď.
s pozdravem Lenka Smutná
nejsmutnejsi.lenka(at)seznam(dot)cz
Vladimír ZAHRADNÍK - 05.03.2006 (11:26:02)
Uzavřel jsem 20.2.2006 smlouvu s českou pojišťovnou na částku 9200 + 500 na čelní sklo.Po výpočtu u Vás mě připadá tato smlouva velice nevýhodná , dá se změnit a nebo od ní odstoupit ? 1.3. proběhlo plnění na čelní sklo.
Milan Baše - 28.02.2006 (11:47:07)
Mám zájem o pojištění vozidla Peugeot 2006 obsah 1124 ccm,stáří
vozu 2 roky.Bonus nemám.Milan Baše,Jaroměř,U Nemocnice 895
tel.603/249 070 , E mail base(at)flaga(dot)cz Ozvěte se.
Kryštof - 13.02.2006 (17:19:52)
Vítáme Vás na nových stránkách o pojištění vozidel, doufáme, že se Vám líbí a poskytnou Vám veškeré informace. Těšíme se na Vaše ohlasy.
 
předchozí  zobrazuji 6127 - 6147 [celkem připomínek: 6147] 

 

 
Pojištění vozidel   |  email: ppp.krystof@seznam.cz   |  tel.: +420 777 919 791
Copyright 2010-25 |  Design by 360co |  Hosting