pojištění vozidel
logo top
Partneři
ALLIANZ
AXA
ČESKÁ POJIŠŤOVNA
ČPP
ČSOB
DIRECT
GENERALI
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA
KOOPERATIVA
SLAVIA POJIŠŤOVNA
UNIQA
Poradna

Jindra Regulová - dobrý den máme uzavřenou pojistk 3.5.2015 chceme ji vypovědět, do kterého data musíme zaslat písemnou výpověd...
Agentura Kryštof s.r.o. - Dobrý den, obchodní vztah znamená, že by mělo byt založeno na psané smlouvě či dohodě. Že majitel souhlasí,...
Dušan - Dobrý den, koupil jsem auto od šéfa které je na leasing, ja mu dal peníze za celé auto ale on ho ještě splácí....
Jiří - Dobrého dne přeji Fungují stále tyto stránky? Děkuji
AGENTURA KRYŠTOF s.r.o. - Vážený pane Ducháč, AXA pojišťovna již v loňském roce přešla pod UNIQA pojišťovna, která ji koupila a která...
Jaromír Ducháč - Nemohu navázat spojení s pojišťovnou AXA. Potřebuji částku zák. odpovědnosti pro letošní platbu a zelenou kartu....

Více
 

Kontakt - Agentura Kryštof

Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.


TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)

Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)


INFOLINKY POJIŠŤOVEN

ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125


Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...


Vložení vzkazu







Agentura Kryštof - 01.12.2006 (11:37:10)
Vážený pane Vlastimile,
nejbližší pobočku ČPP pro Vás jsem našla v Litoměřicích, ulice Dlouhá 33. Takže si pojištění můžete sjednat přímo tam osobně nebo můžete využít našich služeb a sjednat si pojištění on-line přímo na našich stránkách.
VLASTIMIL - 01.12.2006 (10:49:50)
Vážený pane Kryštof.Mam k vam prozbu,budu kupovat a zaroven přepisovat os.auto v pondělí 4.12.2006..Ctěl bych auto pojistit u vaší pojištovny a schánim kancelář CPP..Jsem z roudnice nad Labem psč 41301.Předem moc děkuji za odpověd.
Agentura Kryštof - 30.11.2006 (08:29:21)
Vážený pane Ondro,
ráda bych Vám poradila, ale bohužel nejsme likvidátoři pojistných událostí. Naše agentura pouze zprostředkovává pojištění. S tímto dotazem se musíte obrátit přímo na likvidátora, který Vám už ale v tomto případě asi odpověděl.
Ondra - 30.11.2006 (07:42:04)
Dobrý den měl bych dotaz měl jsem havárku a viník nehody má poviné ručení u Allianz.A včerá sem se dozvěděl že mě pojištovna zaplatí jen 70% částky kvůli tomu že mám auto 9 let staré že tam počítají s tou amortizací tak sem se chtěl zeptat co mám dělat abych dostal aji těch 30% protože proč bych měl platit za to když nejsem viníkem nehody.Děkuji za vaši radu.
Agentura Kryštof - 29.11.2006 (12:01:03)
Vážená paní Kavková,
u ČPP si můžete čelní sklo připojistit pomocí jubilejního balíčku pojištění. Vypisuje se zvlášť pojistná smlouva, kde se uvede číslo Vaší smlouvy povinného ručení u ČPP. Balíček zahrnuje úrazové pojištění řidiče vozidla, jehož provozem byla škoda způsobena, dále pojištění čelního skla (spoluúčast 500 Kč, maximální limit pojistného plnění je 5000 Kč) a pojištění střetu se zvěří (spoluúčast 2500 Kč, max. limit pojistného plnění je 25 000 Kč). Balíček je pořád ještě k dostání za zvýhodněnou cenu 580 Kč ročně.
Kavková - 27.11.2006 (14:50:25)
Dobrý den. Mám dotaz. Poskytuje ČPP pojištění čelního skla k běžnému povinnému ručení? Děkuji Kavková
Agentura Kryštof - 27.11.2006 (10:59:41)
Vážený pane Zbranek,
na zastupování Wüstenrot pojišťovny naše agentura intenzivně pracuje. Během pár dní by měly být všechny podklady vyřízeny. Potom se pojišťovna určitě hned objeví i na našich stránkách.
Agentura Kryštof - 27.11.2006 (10:54:30)
Vážený pane Podávka,
na našich stránkách si můžete vybrat buď mezi sjednáním pojištění pro rok 2006, nebo sjednání pojištění rok 2007. Na našich stránkách tyto odkazy najdete v levé horní části. Při objednávce také vyplňujete požadované datum počátku pojištění. Podle něj zjistíme, zda si přejete uzavřít pojištění ještě v tomto roce, nebo až v příštím.
Petr Zbranek - 26.11.2006 (22:01:37)
Dobrý den,
jen pro upřesnění - chybí mi tu v seznamu ještě jedna pojišťovna, která poskytuje povinné ručení, a to Wüstenrot. Nebo je to záměr?
Martin Podávka - 24.11.2006 (14:10:16)
Dobrý den,
podud vyplním formuláře, jaké cena se ukáže? pro rok 2006 nebo 2007? Jak rozlišíte, že si chic smlouvu sjednat ještě letos nebo až od ledna?
Agentura Kryštof - 23.11.2006 (13:34:02)
Vážený pane Kovalcik,
podle RZ (SPZ) můžete zjistit pojišťovnu, u které je vůz pojištěn na stránkách www.ckp.cz.
Martin Kovalcik - 23.11.2006 (12:58:31)
Da sa na nejakej stranke zistit, v ktorej pojistovne v Cechahh je vozidlo pojistene podla jeho ECV (SPZ)?
Agentura Kryštof - 20.11.2006 (13:15:19)
Vážená paní Procházková,
děkujeme a přejeme mnoho kilometrů bez nehod!
Jaroslava Procházková - 20.11.2006 (11:52:17)
Děkuji Vám za radu. Auto je pojištěno opět u Vás, kopii kupní smlouvy a kopii velkého technického průkazu vozu Renault kombi Vám s fotokopií zapalcené složenky zasílám.
S pozdravem J. Procházková. Jste opravdu SUPR- nekecám
Agentura Kryštof - 16.11.2006 (10:32:05)
Vážená paní Procházková,
smlouvu povinného ručení na auto Renault musíte zrušit(buď na základě kupní smlouvy nebo kopie velkého TP), pojišťovna Vám poté přebytečné pojistné vrátí! Pokud jste smlouvu uzavřela u nás, tak nám na naši adresu zašlete doklad o pojištění, ZK, kopii TP a my Vám pojistku zrušíme. Nebo jestli máte poblíž pobočku dané pojišťovny, tak si tam můžete zajít pojistku zrušit osobně.
Jaroslava Procházková - 16.11.2006 (10:05:03)
Vážení, povinné ručení a pojištění motorového vozidla bylo dvakrát na příští čtvrtletí omylem zaplaceno. Auto renault jsem prodala minulý týdn, přesto jsem platbu uskutečnila. číslo pojistky je 61-475-000-28 sdružené poj.vozidla. Spec. symbol je 1952042629. Nový majitel včera u Vás pojistil auto ještě jednou. Co mám dělat? Díky za informaci
Agentura Kryštof - 14.11.2006 (10:52:21)
Vážená paní Veselá,
žádná pojišťovna nepřihlíží k výši škody. Takže tak jak jste napsala je to "spláchnuto" malusem!
Veselá Anna - 14.11.2006 (10:32:10)
Existuje pojištovna,zohledńující nejen počet předchozích nehod,ale i výši škody ?Příklad:X let s maxim.bonusy v havar.i zákon.pojištění ,pak 1 \"ťuknutíˇse škodou 15 tisíc ?? proti rozsekaným autům každoročně ? Nebo to je \"spoláchnuto\"malusem ?
Agentura Kryštof - 14.11.2006 (09:02:37)
Vážený pane Skalický,
samozřejmě pokud budete jezdit bez nehod, tak Vám ČP uzná bonus i na Vaše druhé auto. Za každý rok pojištění 5% sleva tzv. BONUS, takže ve Vašem případě od července 2007 bude Vaše pojistné o 5% nižší!
Agentura Kryštof - 14.11.2006 (08:50:05)
Vážená paní Kopřivová,
abyste mohla přejít na SPOROPOV, tak byste nejdříve musela svoji stávající smlouvu zrušit(ukončení smlouvy k datu výročí, nebo z důvodu změny majitele). Teprve potom byste si mohla uzavřít smlouvu novou SPOROPOV!
Agentura Kryštof - 14.11.2006 (08:47:06)
Vážený pane Kotous,
bohužel naše agentura funguje pouze jako pojišťovací zprostředkovatel. Zastupujeme všechny pojišťovny na českém trhu, ale nejsme oprávněni vstupovat do databáze jednotlivých pojišťoven.
Z Vašeho dotazu jsem ani nepochopila, o kterou pojišťovnu se jedná. Doporučuji si zavolat na pobočku pojišťovny v Kadani, či na infolinku. Infolinky pojišťoven naleznete na této stránce v horní polovině.
Agentura Kryštof - 14.11.2006 (08:34:26)
Vážená paní Dimova,
v rámci balíčku extra výhod nabízí naše agentura upozornění na konec platnosti Vaší STK! Za propadlou technickou kontrolu jsou v dnešní době velké pokuty, nehledě na zavedený bodový systém. Proto zasíláme všem našim klientům měsíc dopředu upozornění dopisem či sms na blížící se konec platné technické kontroly na Vašem voze.
Kotous Stanislav - 10.11.2006 (10:30:36)
Mám dotaz na to jak mám přijmout informai o tom,že nespotř.pojistné se převádí na novou smlouvu,u mne je to č.34668 a 7794142,pokud jsem již popjistné zaplatil na starou smlouvu,Vaše dopisy nemají potřebnou informaci,dále uvádím nespokojennost jak nás vydírají vaše přidr.orgsnizace,což se týká nabídek písk.skel,povinných dostavení se na prohlídky,kdy místo těchto zbytečných výdajů pijištovny i řidičů,byste měli raději komfortněji přistupovat třeba k bonusovýn akcím a pod.
Další dotaz mám jak jste počítali dle mých smluv bonusy,pokud jsem sečetl všechny platby za celý rok,bonus mi nevyšel.Tato informace by mohla být srozumitelnější,aby z platby na příští rok bylo patrno jaká je sleva.Rovněž tak jsem nepochopil nedoplatky na nové smlouvy ve výši 109 a 679.-Kč,které již vůbec uváděný bonus nedělají.Cekám brzkou odpověd.Děkuji Kotous,Jiráskova 1367 Kadan
J.Skalický - 09.11.2006 (22:15:23)
Dobrý den
Jsem majitelem vozidla na které se vztahuje bonus poviného ručení
v max.rozsahu.Letos v červenci jsem si koupil ještě další vozidlo.Budu moci při bezškodném provozu někdy nárokovat bonus na
obě vozidla?Obě vozidla jsou pojištěna u ČP.
kopřivová - 09.11.2006 (13:31:31)
jsem pojištěná u čpp mohu přejít na SPOROPOV nebo to je pro nové klienty. Děkuji
 
předchozí  zobrazuji 6002 - 6026 [celkem připomínek: 6147]  další

 

 
Pojištění vozidel   |  email: ppp.krystof@seznam.cz   |  tel.: +420 777 919 791
Copyright 2010-25 |  Design by 360co |  Hosting