pojištění vozidel
logo top
Partneři
ALLIANZ
AXA
ČESKÁ POJIŠŤOVNA
ČPP
ČSOB
DIRECT
GENERALI
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA
KOOPERATIVA
SLAVIA POJIŠŤOVNA
UNIQA
Poradna

Jindra Regulová - dobrý den máme uzavřenou pojistk 3.5.2015 chceme ji vypovědět, do kterého data musíme zaslat písemnou výpověd...
Agentura Kryštof s.r.o. - Dobrý den, obchodní vztah znamená, že by mělo byt založeno na psané smlouvě či dohodě. Že majitel souhlasí,...
Dušan - Dobrý den, koupil jsem auto od šéfa které je na leasing, ja mu dal peníze za celé auto ale on ho ještě splácí....
Jiří - Dobrého dne přeji Fungují stále tyto stránky? Děkuji
AGENTURA KRYŠTOF s.r.o. - Vážený pane Ducháč, AXA pojišťovna již v loňském roce přešla pod UNIQA pojišťovna, která ji koupila a která...
Jaromír Ducháč - Nemohu navázat spojení s pojišťovnou AXA. Potřebuji částku zák. odpovědnosti pro letošní platbu a zelenou kartu....

Více
 

Kontakt - Agentura Kryštof

Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.


TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)

Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)


INFOLINKY POJIŠŤOVEN

ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125


Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...


Vložení vzkazu







Agentura Kryštof - 28.12.2006 (09:04:20)
Vážený pane Horyna,
Vaše pojistka bude platná od data uvedeného na objednávce. Jen Vás upozorňuji, že pojištění nelze sjednat zpětně, max. 2 měsíce dopředu.
Tomáš Horyna - 28.12.2006 (07:29:22)
Pokud si u Vás pojistním (online) vozidlo, od jaké doby začne platit pojistka? Děkuji za odpověď.
Agentura Kryštof - 27.12.2006 (13:01:27)
Vážený pane Boháč,
je potřeba vědět celkovou (největší technicky přípustnou) hmotnost. Pojišťovny rozlišují čtyřkolky do 400 kg a nad 400 kg. Pro čtyřkolku do 400 kg je výhodná ČP s ročním pojistným 2.337 Kč (2.451 Kč), Kooperativa - 2.596 Kč ročně (2.616 Kč), Allianz (města do 90 tis. obyvatel) 2.581 Kč ročně - města nad 90 tis. obyv. a Praha mají pojistné vyšší, ČPP - 2.086 Kč ročně (2012 Kč pro rok 2007, ČPP má zavedenou segmentaci, tj. přirážka za vybrané okresy, přirážka za věk pojistníka, stáří vozidla), Triglav - 2.832 Kč ročně. Sazby jsou uvedeny pro rok 2006, v závorce pro rok 2007, a bez bonusu.
Čtyřkolka nad 400 kg se pojišťuje se sazbami osobního automobilu.
Petr Boháč - 27.12.2006 (10:42:17)
Dobrý den,
můžete prosím určit výši ročního povinného pojištění na druh vozidla - motocyklová čtyřkolka, kategorie vozidla LE, výrobce Tasso Itálie, obsah 505 cm3, výkon 4 KW, rok výroby 2005.
Děkuji Petr Boháč
pb-servis@edoras.cz
Agentura Kryštof - 22.12.2006 (09:48:53)
Vážený pane Šipka,
naše agentura funguje jako pojišťovací zprostředkovatel. Nejsme přímo Generali pojišťovna, pouze ji zastupujeme, stejně jako Českou pojišťovnu.
Mezi výhody pojištění u Generali patří hlavně mnohem nižší roční pojistné. Generali také nabízí k povinnému ručení automobilu pojištění přívěsného vozíku do 750 kg zdarma! Limity pojistného plnění jsou u tarifu Venkov 18 mil. škody na věci a majetku / 35 mil. škody na zdraví nebo usmrcení. Česká pojišťovna nabízí dva limity plnění: Standard (20 mil. na věci a majetku / 40 mil. na zdraví či usmrcení) a Exclusive (100 mil. na věci a majetku / 100 mil. na zdraví či usmrcení).
Co je to limit pojistného plnění? V případě vzniklé škody je pojišťovna povinna na základě povinného ručení krýt škody, a to v minim. výši a) Pro škodu na zdraví na každého zraněného či usmrceného - 35 mil. Kč, b) pro škodu na majetku bez ohledu na počet poškozených - 18 mil. Kč. Škodu, která tento limit přesáhne musí pojištěný zaplatit sám. Pokud byste si chtěl sjednat pojistku s vyšším limitem, musíte počítat samozřejmě i s vyšším ročním pojistným. Generali také nabízí kromě tarifu Venkov tarif Standard, který má limit poj. plnění stejný jako Venkov a dále tarif Plus, která má limit poj. plnění 30 mil. škody na majetku / 60 mil. škody na zdraví či usmrcením.

Šipka Martin - 21.12.2006 (17:52:28)
Dobrý den.Jsem z obce menší 30 000 obv.Jaké výhody nebo nevýhody mam, když si budu chtít u Vás pojistit vozidlo v sazbě 1350-1650 cm3 za 3392 kč.limit venkov?Momentálně jsem pojištěn u České poj.
Také jsem se chtěl zeptat co je to limit plnění?Napíšte mi prosím rozdíl mezi Vami a Čes.poj.Děkuji za kladnou odpověd.
Spozdravem Šipka
tel.605106837
Agentura Kryštof - 21.12.2006 (13:09:21)
Vážená paní/slečno Katko,
pokud poškozený bude od Vaší pojišťovny vymáhat náhradu škody a pojišťovna z Vaší pojistky škodu vyplatí, tak Vám pojišťovna jistě pojistné navýší (za jednu pojistnou událost - 24/36 měsíců bonusu, záleží na tom u které pojišťovny).
katka - 21.12.2006 (10:28:46)
prosim vas,odletl kaminek od meho vozu ,kdyz jsem jela po silnici na druhe auto,budou se mi kratit bonusy a zvysi se mi pojistne.
Agentura Kryštof - 14.12.2006 (15:50:50)
Vážený pane Barančík,
pokud s autem nebudete v zimě jezdit, tak ho můžete dát do depozitu (musíte zajít na příslušný odbor dopravy, mít s sebou SPZ, velký TP a malý TP),zaplatíte 100,-Kč, značky tam můžete mít uložené rok, po roce můžete zažádat ještě o prodloužení na půl roku. Pojistka nezanikne sama od sebe, musíte zajít na pobočku dané pojišťovny a pojistku zrušit. Zrušíte ji na základě kopie TP, kde je uvedeno, že máte vozidlo dočasně vyřazeno. Až budete chtít vozidlo zase uvést do provozu, tak si musíte sjednat pojistku novou a s dokladem o pojištění a velkým TP si zajít na odbor dopravy.
Jan Barančík - 14.12.2006 (14:44:01)
Dobry den, chtel se Vas zeptat ohledne toho, jak se to dela v pripade, kdyz mi ke konci mesice konci pojistka a ja bych si chtel auto pres zimu odhlasit a na jaro znovu prihlasit. Jak se to dela a na kolik me vyjde to odlaseni a pak prihlaseni? A taky co s s pojistkou, kdyz uz mi prisla slozenka na zaplaceni dalsiho ctrtleti? Dekuji za odpoved. Jan Barančík
Petr Lujka - 13.12.2006 (12:19:45)
Děkuji za Vaši ochotu pomoci. Kéž by takto byli ochotní likvidátoři Allianz pojišťovny. Přeji hezký den. Petr Lujka
Agentura Kryštof - 13.12.2006 (12:08:36)
Vážený pane Lujka,
moc se omlouvám, ale naše agentura funguje jako pojišťovací zprostředkovatel. Zastupujeme sice i Allianz pojišťovnu, ale pouze při sjednávání smluv, nevyřizujeme pojistné události (nehody). Informovala jsem se na Váš problém s náhradním vozidlem. Pokud nejprve zavoláte likvidátorovi pojistné události, nebo na Allianz pojišťovnu a náhradní vozidlo si domluvíte, neměl by být v proplacení problém. Záleží jen na domluvě. Pokud jste si vozidlo půjčili, aniž byste kontaktovali Allianz pojišťovnu, je v tom problém a pojišťovna bude Váš nárok zpochybňovat.
Co se délky neuzavřené škodné události týče..nemůžu Vám bohužel poradit. Neexistuje osoba či orgán, který by vyřízení mohl uspíšit. Jediné, co mohu doporučit je urgovat likvidátora či přímo Allianz pojišťovnu.
Petr Lujka - 13.12.2006 (10:47:53)
Dobrý den,před měsícem jsme byli poškozeni dopravní nehodou, (šetřila ji policie ČR)kdy viník je pojištěným Allianz pojišťovny. Naše poškozené vozidlo bylo odtaženo do autorizovaného servisu, kde nám bylo nabídnuto náhradní vozidlo, kterého jsme využili. Dnes Allianz zpochybňuje náš nárok na náhradní vozidlo, škodní událost stále neuzavírá a naše náklady tak rostou, aniž jsme cokoli zavinili. Poradíte nám prosím na koho se obrátit, aby šetření škody dostalo trochu spád a my se nemuseli soudit. Děkuji a přeji pěkný den. Petr Lujka
Agentura Kryštof - 13.12.2006 (08:59:18)
Vážený pane Hudec,
pojistnou smlouvu u stávající pojišťovny můžete zrušit písemnou výpovědí, kterou musí pojišťovna obdržet 6 týdnů před výročím smlouvy (den počátku pojištění). Pokud tedy nebudete smlouvu rušit na základě změny majitele či dočasného vyřazení z evidence vozidel. To se potom dokládá kopií kupní smlouvy či TP a pojistná smlouva se zruší ke dni oznámení na pojišťovně.
Bezeškodný průběh (bonus) si uplatnit samozřejmě můžete. Lze jej převést i mezi jednotlivými pojišťovnami. Až zrušíte stávající smlouvu, pojišťovna Vám zašle během 4-5 týdnů vyrozumění o zrušení smlouvy spolu s originálem potvrzení o době trvání pojištění a škodném průběhu. S tímto originálem si potom můžete nárokovat uplatnění bonusu u jiné pojišťovny.
Při sjednávání nové pojistné smlouvy asi nebudete mít originál ještě v ruce. Nová pojišťovna Vám bonus zahrne už i do nové pojistky, ale jste povinnen do 2 měsíců (u ČSOB a Kooperativy do 1 měsíce) odevzdat daný originál.
V případě, že nechcete ztrácet čas na pojišťovnách, klikněte na této stránce na sjednání pojištění a vyplňte objednávku. Můžete si vybrat pojišťovnu, která je pro Vás nejvýhodnější. Smlouvy budete mít i s dokladem o pojištění a zelenou kartou do 2-3 prac. dnů ve Vaší schránce.
Stanislav Hudec - 12.12.2006 (19:21:42)
Chtěl bych u vás uzavřít pov.ručení na os.automobil,do kdy mám u stávající pojišťovny zrušit pov.ručení a je možné přepsat "bonus" za dosavadní bezhavarijní provoz?
Agentura Kryštof - 12.12.2006 (08:56:26)
Vážený pane Masta,
v jaké výši si sjednáte spoluúčast je čistě na Vás. Většina pojišťoven má nejnižší spoluúčast 5% min. 5000 Kč. Česká pojišťovna má i 1%ní spoluúčast (min. však 1000 Kč). Čím vyšší spoluúčast si sjednáte, tím nižší pojistné budete platit. Musíte však počítat s tím, že když budete havarovat, budete se se sjednanou vyšší spoluúčastí na nehodě více finančně podílet.
Př.: Váš vůz bude havarovat, škodu pojišťovna vyčíslí na 50 000 Kč a vy budete mít ve smlouvě sjednanou spoluúčast 5% nejméně však 5000 Kč. Tzn. že budete muset zaplatit 5% z této ceny, ale minimální částka, kterou musíte uhradit je 5 000 Kč (i když 5% z 50 000 Kč je 2 500 Kč). Při 10%ní spol. je min. částka 10 000 Kč. Nejčastěji se udává spoluúčast 5%ní. Vypracuji Vám nabídku s 5%ní i 10%ní spoluúčastí a co nejdříve ji zašlu na Váš email.
Masta Lukas - 11.12.2006 (21:40:54)
Dobry den, prikladam doplnujici informace k memu predchozimu dotazu ohledne vyse rocniho havarijniho pripojisteni pro automobil Skoda Octavia 1.9TDI, rv1998, km145000, klima, el.okna, ABS, 2xairbag...Soucasna hodnota vozu je 140tis.korun, pouze imobilizer jinak dalsi zabezpeceno neni.A ted bych potreboval priblizit co samotna spoluucast znamena a v jake vysi je ji treba sjednat.Prosim vysvetlete mi pomer procent k castce.Jinak nabidky mi prosim zaslete na: masta.lukas@seznam.cz
Jeste jednou dekuji a tesim se na Vase odpovedi.Jsem s pozdravem:))
Agentura Kryštof - 11.12.2006 (11:34:54)
Vážený pane Golka,
pravděpodobně došlo k omylu. Naše agentura zastupuje všechny pojišťovny, ale zprostředkovváváme jen povinné ručení.Proto Vám s Vašim problémem nemůžeme pomoci, musíte se obrátit přímo na danou pojišťovnu.
JIRI GOLKA - 11.12.2006 (10:51:40)
Moje ref.č. 2279070212 identifikační číslo 0002607182. Mám zaplatit dluh ve výši 175.00 kč a nevím za co? Exekuci na mou osobu jste údajně zadali Judr. Zdeňkovi Vajdovi. Mám uzavřenou pouze jednu pojistku na zbraně viz horní identifikační číslo a ta platí do 30.05.2008. Nemám z toho dobrý dojem. Očekávám odpovědˇ na moji adresu. Navíc na Brněnské adrese již tři roky nejsem.Golka

jirigolka@seznam.cz
Agentura Kryštof - 11.12.2006 (09:32:08)
Vážený pane Malík,
změnit způsob platby pojistného můžete jen k výročí pojistné smlouvy (datum počátku pojištění). Neuvedl jste, kdy jste smlouvu sjednával. Př.: datum počátku pojištění na Vaší smlouvě je 13.1.2006 .. výročí smlouvy tudíž připadá na 13.1.2007. Takže musíte ještě před 13.1.2007 zajít na pobočku pojišťovny a zažádat o změnu plateb pojistného.
Agentura Kryštof - 11.12.2006 (09:16:33)
Vážený pane Nečas,
stávající smlouvu musíte vypovědět nejméně 6 týdnů předem. Novou smlouvu u pojišťovny Triglav si sjednáte od 14.2.2007 již s bonusem. Pokud klient nemá v ruce potvrzení o bezeškodném průběhu (bonusu), podepíše čestné prohlášení o převodu bonusu. Pojistitel (pojišťovna) do prohlášení zapíše počet měsíců (dle toho, co uvede klient) a zahrne bonus do smlouvy. Vy jste pak povinnen do dvou měsíců od počátku pojištění (od 14.2.2007) doručit na pojišťovnu Triglav potvrzení o bezeškodném průběhu od stávající pojišťovny. Pokud nestihnete potvrzení do 2 měsíců doručit, Triglav poj. Vám pojistné navýší na zákl. sazbu a bonus Vám uzná ode dne, kdy potvrzení odevzdáte.
Osobně si ale myslím, že termín dvou měsíců určitě stihnete. Stačí si to pohlídat a stávající pojišťovnu po třech, čtyřech týdnech urgovat.
Co se Vaší beznehodovosti týče, pokud jste dokládal potvrzení u každé pojišťovny, měsíce se Vám sčítají a měl byste mít nárok na max. bonus. Bezeškodný průběh se uznává pouze od 1.1.2000.
V případě, že jste potvrzení nedokládal, není jiná možnost, než si u pojišťoven potvrzení zpětně vyžádat. Pokud Vám ale pojišťovna potvrzení o bonusu už někdy v minulosti zaslala, není povinna vydat Vám jej znovu. Většinou se ale určitě setkáte s kladným vyjádřením.

Ilja Malík č.sml.15057185 - 10.12.2006 (10:19:20)
Prosím o sdělení,zda mohu změnit způsob placení pojitného na 2007 z ročního na půlroční.Zatím jsem nazaplatil a platím převodem z účtu. Děkuji
Jiří Nečas - 08.12.2006 (16:21:34)
Mám zájem o pov.ručení pojišťovny Triglav.Smlouva mi končí u stávající pojiš.13.2.2007.Jak mohu doložit,že jsem nikdy neměl(20 let)nehodu,když mi poj.dá doklad až šest týdnů po vypřšení smlouvy?A jak doložit léta dřívější?Obejít všechny pojišťovny?Předem děkuji juranecas@seznam.cz
Agentura Kryštof - 08.12.2006 (08:21:07)
Vážený pane Masta,
napište mi prosím pojistnou částku vozu (nynější hodnota auta), zda je vůz opatřen mechanickým zabezpečovacím zařízením a spoluúčast (5% min.5000Kč, 10% min. 10000 Kč...). Také prosím o sdělení emailové adresy, na kterou Vám mohu nabídku od pojišťoven zaslat. Pokud máte zájem o nabídku od nějaké konkrétní pojišťovny, uveďte ji také.
Děkuji
Masta Lukas - 07.12.2006 (23:05:23)
Dobry den, zajimalo by me kolik by cinilo rocni havarijni pripojisteni pro automobil Skoda Octavia 1.9TDI, rv1998, km125000, klima, el.okna, vyhriv.pr.sedacky, ABS, 2xairbag...
Dekuju za Vasi odpoved a jsem s pozdravem:))
 
předchozí  zobrazuji 5971 - 5995 [celkem připomínek: 6147]  další

 

 
Pojištění vozidel   |  email: ppp.krystof@seznam.cz   |  tel.: +420 777 919 791
Copyright 2010-25 |  Design by 360co |  Hosting