Kontakt - Agentura Kryštof
Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.
TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)
Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)
INFOLINKY POJIŠŤOVEN
ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125
Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...
Pavel Orlovský - 22.02.2007 (12:13:41) |
Prosím o sdělení, zda je možné v průběhu platnosti pojistné smlouvy (havarijní pojištění a povinné ručení) změnit pojistnou částku na kterou je vozidlo pojištěno. Pojištění bylo sjednáno před 5 lety s pojistnou částkou 700 000,- a nyní je hodnota vozu cca 200 000. Děkuji za odpověď. |
![]() |
Libuše - 22.02.2007 (11:04:32) |
Potřebovala bych zjistit pobočky těchto pojišťoven v Mostě Wüstenrot, Alianz, Kooperativa. Děkuji. |
![]() |
kužel - 21.02.2007 (18:27:25) |
Dobrý den potřeboval bych se zeptat jakým spúsobem autoservis po opravě vozu získá platbu od pojišťovny čpp.děkuji Kužel |
![]() |
Agentura Kryštof - 21.02.2007 (14:35:27) |
Vážený pane Povolný, Wüstenrot pojišťovna snižuje bezeškodný průběh za jednu pojistnou událost o 36 měsíců. Tzn. že do malusu se s Vaším bonusem ještě nedostanete. Pojišťovna Vám ale navýší pojistné. Nyní máte bonus 45% (60 měsíců). Vezmou Vám 36 měs., zůstane Vám tedy zhruba 24 měsíců (20% bonus). To je navýšení o 25% (je to pouze můj odhad, přesně to vypočítá pojišťovna). Nevím, jaké auto vlastníte, ale navýšení o 25% může být dost velká částka. Proto jestli odhadujete škodu na 3000 Kč, asi bych ji raději zaplatila. Záleží na Vašem zvážení. |
![]() |
Petr Povolný - 21.02.2007 (14:13:47) |
Dobrý den, mám bezeškodní průběh u poj. Wustenrot 48-60m. Nyní manželka svojí vinou poškrábala blatník jinému vozu ( odhaduji škodu cca 3000 lakování). Je lepší platba poškozenému přímo, tak aby škodu na moji poj. nehlásil, nebo to mám nahlásit a přijít o bonus?. Nerozhoduje o výši malusu také výše škody? Děkuji za odpověd. |
![]() |
Agentura Kryštof - 21.02.2007 (13:48:34) |
Vážená paní Libuše, pojistnou smlouvu u Uniqa pojišťovny můžete zrušit výpovědí, kterou musí pojišťovna obdržet 6 týdnů před koncem pojistného období (den uzavření poj. smlouvy). Po zrušení pojistné smlouvy Vám pojišťovna zašle oznámení o zániku smlouvy a originál potvrzení o době trvání pojištění a škodném průběhu. Pomocí tohoto potvrzení si uplatníte bonus u jiné pojišťovny. Pokud tento originál ještě nebudete při sjednávání nové pojistné smlouvy mít v ruce, nová pojišťovna či pojišťovací zprostředkovatel Vám zahrne bonus do smlouvy i bez něj. Budete muset podepsat čestné prohlášení a originál jste potom povinna doložit do dvou měsíců (u ČSOB a Kooperativy do 1 měsíce) od počátku pojištění. Takže bonus Vám do první splátky přičtou, ale pokud nestihnete originál do 2 měsíců doložit, navýší Vám pojistné na základní sazbu. |
![]() |
Libuše - 21.02.2007 (12:28:43) |
Chci zrušit pojištění automobilu u Uniqi a přehlásit auto k jiné pojišťovně. Pojistka mi končí v červenci, kdy ji mohu zrušit ? A pokud si auto pojistím u jiné, přičtou mi při první splátce bonus ? Děkuji. |
![]() |
Agentura Kryštof - 21.02.2007 (09:26:36) |
Vážená paní Malá, předpokládám, že dokladem o zaplacení pojistky máte na mysli doklad o pojištění. Při uzavírání povinného ručení dostane klient doklad na dobu jednoho roku. Po zaplacení pojistného a zaevidování pojistné smlouvy v Generali pojišťovně, Vám přímo pojišťovna zašle doklad na dobu neurčitou. Zelená karta má vždy platnost jen na jeden rok. Proto pojišťovna zasílá každý rok novou. Ale doklad o pojištění se posílá jen jeden. |
![]() |
Jana Malá - 20.02.2007 (15:18:24) |
Mám uzavřené pov. ručení u Generali teprve rok, vloni mi poslali doklad o zaplacení pojistky, pošlou mi ho i letos? Nebo ten doklad platí neomezeně - byl tam totiž datum platnosti únor 2006 až únor 2007. |
![]() |
Agentura Kryštof - 20.02.2007 (10:57:30) |
Vážený pane Jakubka, jakmile starší auto prodáte a zrušíte pojistnou smlouvu, pojišťovna Vám zhruba do jednoho měsíce zašle originál potvrzení o době trvání pojištění a škodném průběhu, pomocí kterého si potom uplatníte bonus na nový vůz. Pokud byste chtěl bonus započítat do nové smlouvy hned (v době, kdy ještě nebudete mít v ruce originál potvrzení), podepíšete při sjednání nového povinného ručení čestné prohlášení, ale tento originál jste potom povinnen do 2 měsíců (u ČSOB a Kooperativy do 1 měsíce) nové pojišťovně doložit. V případě, že jej nedoložíte, pojišťovna Vám pojistné navýší na sazbu bez bonusu (zákl. sazbu). |
![]() |
Jiří Jakubka - 19.02.2007 (20:20:37) |
Mám sarší auto a plánuji kopi novějšího.Než to starší prodám tak budu nějakou dobu vlastnit dva vozy.Nový chci pojistit u jiné pojišťovny.Jak je to s bonusem v tomto případě? Děkuji. |
![]() |
Agentura Kryštof - 19.02.2007 (08:34:45) |
Vážený pane Tomáši, pokud tento vozík jezdí či jen přejíždí po silnici nebo jakékoliv pozemní komunikaci, musí mít uzavřeno povinné ručení. Roční pojistné se pohybuje kolem jednoho tisíce korun ročně. Můžete si zkusit vypočítat pro srovnání sazby u všech pojišťoven na našich stránkách. Stačí kliknout na pojištění 2007 v levé horní části této stránky. |
![]() |
Tomáš - 16.02.2007 (23:42:59) |
Dobrý den chtěl jsem se zeptat jestli se na vysokozdvižný vozík vztahuje povinné pojištění.děkuji mnohokrát vesely75@seznam.cz |
![]() |
Agentura Kryštof - 15.02.2007 (14:19:32) |
Vážený pane Novák, bohužel je to tak, některé pojišťovny Vám za dobu neexistence pojištění odpovědnosti BONUS neuznají, nebo o danou dobu poníží. Záleží na dané pojišťovně,každá to má jinak, některá Vám bonus poníží již po uplynutí 12 měsíců od skončení posledního pov. ručení, jiná až po 36 měsících........ |
![]() |
Agentura Kryštof - 15.02.2007 (09:19:47) |
Vážený pane Mares, nejsme přímo Triglav pojišťovna. V Plzni zastupuje Triglav pojišťovnu Ing. Milan Šemokrouch, Perlová 14, 301 00 Plzeň, tel: 377 321 152. Pokud chcete zjistit sazbu pojistného, klikněte na této stránce v horní části na levé straně na "pojištění 2007", kde zadáte údaje o autě, dobu bezeškodného průběhu, který si můžete uplatnit a náš program Vám vypočítá pro srovnání sazby od všech uvedených pojišťoven. Včetně Triglav pojišťovny, u které nabízíme slevu za on-line sjednání v prvním roce pojištění ve výši 10%. Není to závazná objednávka. |
![]() |
Stefan Mares - 15.02.2007 (07:32:25) |
promiňte týká se to pojišťovny TRIGLAV |
![]() |
Stefan Mares - 15.02.2007 (07:28:49) |
Chtěl bych si u Vas sjednat povinné ručení.Mam Renault Laguna 1.8 combi r.v.1996 a pojištění mám u ČPP , kolik u Vás zaplatím ročně a kolik ušetřím? Prosím případně kontakt na vašeho pracovníka v PLZNI.Děkuji napište:Stefan1@seznam.cz |
![]() |
jan novak - 14.02.2007 (17:43:28) |
Dobry den,slysel jsem,ze pokud do nejakeho casu od skonceni posledniho povinneho ruceni nezalozim jine,prijdu o bonusy.Mel jsem 60 mesicu,24dni.Pripada mi to jako nesmysl,dekuji za odpoved. |
![]() |
Agentura Kryštof - 14.02.2007 (16:05:09) |
Vážená paní Rácová, naše agentura zastupuje všechny pojišťovny, které vidíte v levé části této stránky. Pokud jste si smlouvu sjednávala on-line přímo přes naši agenturu, uveďte prosím pojišťovnu a den počátku pojištění. Rádi Vám poradíme a pomůžeme. V případě, že jste si smlouvu sjednávala na jiných stránkách, či přímo na pobočce některé z pojišťoven, kontaktujte, prosím, danou pojišťovnu pomocí infolinky (horní část této stránky) nebo osobně na pobočce. |
![]() |
Rácová Simona - 13.02.2007 (16:07:52) |
Dobry den.do dneštního dne jsem od vás neobdržela pojistku ev.č.213549329.Prosím o nejrychlejši informaci.Na eimal Jirdaek@seznam.cz děkuji Simona Rácova |
![]() |
Agentura Kryštof - 13.02.2007 (14:09:52) |
Vážený pane Martin, nevím, o jakou pojišťovnu se jedná. Proto, prosím, kontaktujte danou pojišťovnu na infolince, kterou naleznete v horní části této stránky. |
![]() |
Agentura Kryštof - 13.02.2007 (14:07:27) |
Vážená paní Zapletalová, adresa Kooperativy pojišťovny je: Kooperativa pojišťovna, a.s., Templová 747, 110 01 Praha 1 |
![]() |
Agentura Kryštof - 13.02.2007 (14:05:45) |
Vážený pane Krejčík, pokud hmotnost této motorové čtyřkolky nepřevyšuje 400 kg, pojišťuje se v kategorii dvoukolové motorové vozidlo (motocykl). Jestli tuto podmínku splňujete a předešlá smlouva byla také na motocykl...měl by Vám být bonus uznán. Požadovala bych vysvětlení a odůvodnění nepřiznání tohoto bonusu! |
![]() |
Martin - 13.02.2007 (11:56:34) |
na jakou adresu mam poslat nedoplatek na povinnem ruceni |
![]() |
Agentura Kryštof - 13.02.2007 (10:57:53) |
Vážený pane Jakubka, při zrušení původní smlouvy Vám na pojišťovně řeknou, ke kterému dni smlouva končí. Záleží, jestli budete smlouvu rušit výpovědí 6 týdnů před datem výročí smlouvy, kde je ještě osmidenní výpovědní lhůta, nebo na jiném základě (změna majitele, dočasné vyřazení...). Od druhého dne byste měl mít sjednáno nové pojištění. Pokud ale víte, ke kterému dni Vám původní smlouva skončí, můžete si nové pojištění sjednat až 2 měsíce dopředu. Záleží v podstatě jen na Vás. Nikdo Vás nebude pokutovat za to, že budete mít pár dní sjednáno pojištění na jeden vůz u dvou pojišťoven zároveň. Je ale zbytečné pojistné platit dvakrát. Co se bonusu, který si jistě chcete převést, týče, může se zahrnout do nové smlouvy již při sjednání na čestné prohlášení (zde uvedete, jak dlouho jste měl na sebe sjednáno pojištění a u které pojišťovny). Potom jste do dvou měsíců (u Kooperativy a ČSOB do měsíce) povinnen doložit nové pojišťovně originál potvrzení o době trvání pojištění a škodném průběhu. Ten Vám vydá původní pojišťovna zhruba do měsíce od zrušení smlouvy. |
![]() |
předchozí zobrazuji 5883 - 5907 [celkem připomínek: 6147] další |