pojištění vozidel
logo top
Partneři
ALLIANZ
AXA
ČESKÁ POJIŠŤOVNA
ČPP
ČSOB
DIRECT
GENERALI
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA
KOOPERATIVA
SLAVIA POJIŠŤOVNA
UNIQA
Poradna

Jindra Regulová - dobrý den máme uzavřenou pojistk 3.5.2015 chceme ji vypovědět, do kterého data musíme zaslat písemnou výpověd...
Agentura Kryštof s.r.o. - Dobrý den, obchodní vztah znamená, že by mělo byt založeno na psané smlouvě či dohodě. Že majitel souhlasí,...
Dušan - Dobrý den, koupil jsem auto od šéfa které je na leasing, ja mu dal peníze za celé auto ale on ho ještě splácí....
Jiří - Dobrého dne přeji Fungují stále tyto stránky? Děkuji
AGENTURA KRYŠTOF s.r.o. - Vážený pane Ducháč, AXA pojišťovna již v loňském roce přešla pod UNIQA pojišťovna, která ji koupila a která...
Jaromír Ducháč - Nemohu navázat spojení s pojišťovnou AXA. Potřebuji částku zák. odpovědnosti pro letošní platbu a zelenou kartu....

Více
 

Kontakt - Agentura Kryštof

Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.


TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)

Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)


INFOLINKY POJIŠŤOVEN

ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125


Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...


Vložení vzkazu







Agentura Kryštof - 22.02.2007 (15:52:10)
Dobrý den,
pojistníkem (ten, kdo platí pojistné, podepisuje a sjednává smlouvu a komu chodí veškerá korespondence) musí být osoba starší 18 let. Pokud tato osoba vlastní či nevlastní ŘP se nezjišťuje a není to podstatné. Vlastníkem a držitelem vozidla bude potom uvedena osoba, která je zapsána v TP.
Pojistník a vlastník nemusí být stejná osoba.
Agentura Kryštof - 22.02.2007 (14:07:58)
Vážený pane Orlovský,
Uniqa pojišťovna hodnotu vozu přepočítává. To znamená, že pokud jste před 5 lety sjednával pojištění na částku 700 000 Kč, nyní může být hodnota např. 350 000 Kč. Přesnou částku Vám vypočítají přímo na Uniqa poj.,musí zadat údaje o Vaší pojistce a vozidle do počítače. Poté lze udělat náhradu smlouvy.
Pavel Orlovský - 22.02.2007 (13:42:26)
Jedná se o pojišťovnu UNIQA. Děkuji za odpověď.
Agentura Kryštof - 22.02.2007 (13:39:22)
Vážený pane Orlovský,
u většiny pojišťoven lze tuto částku změnit k datu výročí smlouvy (datum, který se dnem a měsícem shoduje s počátkem pojištění). Pokud mi napíšete přímo danou pojišťovnu, zjistím Vám konkrétní informace.
Agentura Kryštof - 22.02.2007 (13:27:03)
Vážený pane Kužel,
naše agentura funguje jako pojišťovací zprostředkovatel, nejsme likvidátoři pojistných událostí. Mohu Vám odpovědět pouze dle svého zvážení. Pokud je autoservis smluvním partnerem ČPP, buď pošle fakturu na pojišťovnu přímo a nechá si ji proplatit, nebo zaplatíte částku sám a až předložíte fakturu pojišťovně, tak Vám ji ona proplatí.
Agentura Kryštof - 22.02.2007 (12:41:47)
Vážená paní Libuše,
pobočky uvedených pojišťoven v Mostě jsou následující:
Wüstenrot pojišťovna - Moskevská 3336, 434 01 Most, tel.: 603 482 983, Allianz pojišťovna - Bohuslava Vrbenského 726/1206, tel.: 476 122 034, SNP 2652, tel.: 476 103 372, Opletalova 1633, tel.: 476 101 545, Nám.velké mostecké stávky 4,tel.: 476 441 209, Kooperativa pojišťovna - Moskevská 1/14, tel.: 476 206 808, Vítězslava Nezvala 205/2477, tel.: 476 100 618.
Pavel Orlovský - 22.02.2007 (12:13:41)
Prosím o sdělení, zda je možné v průběhu platnosti pojistné smlouvy (havarijní pojištění a povinné ručení) změnit pojistnou částku na kterou je vozidlo pojištěno. Pojištění bylo sjednáno před 5 lety s pojistnou částkou 700 000,- a nyní je hodnota vozu cca 200 000. Děkuji za odpověď.
Libuše - 22.02.2007 (11:04:32)
Potřebovala bych zjistit pobočky těchto pojišťoven v Mostě Wüstenrot, Alianz, Kooperativa. Děkuji.
kužel - 21.02.2007 (18:27:25)
Dobrý den
potřeboval bych se zeptat jakým spúsobem autoservis po opravě vozu získá platbu od pojišťovny čpp.děkuji Kužel
Agentura Kryštof - 21.02.2007 (14:35:27)
Vážený pane Povolný,
Wüstenrot pojišťovna snižuje bezeškodný průběh za jednu pojistnou událost o 36 měsíců. Tzn. že do malusu se s Vaším bonusem ještě nedostanete. Pojišťovna Vám ale navýší pojistné. Nyní máte bonus 45% (60 měsíců). Vezmou Vám 36 měs., zůstane Vám tedy zhruba 24 měsíců (20% bonus). To je navýšení o 25% (je to pouze můj odhad, přesně to vypočítá pojišťovna). Nevím, jaké auto vlastníte, ale navýšení o 25% může být dost velká částka. Proto jestli odhadujete škodu na 3000 Kč, asi bych ji raději zaplatila. Záleží na Vašem zvážení.
Petr Povolný - 21.02.2007 (14:13:47)
Dobrý den,
mám bezeškodní průběh u poj. Wustenrot 48-60m. Nyní manželka svojí vinou poškrábala blatník jinému vozu ( odhaduji škodu cca 3000 lakování). Je lepší platba poškozenému přímo, tak aby škodu na moji poj. nehlásil, nebo to mám nahlásit a přijít o bonus?. Nerozhoduje o výši malusu také výše škody?

Děkuji za odpověd.
Agentura Kryštof - 21.02.2007 (13:48:34)
Vážená paní Libuše,
pojistnou smlouvu u Uniqa pojišťovny můžete zrušit výpovědí, kterou musí pojišťovna obdržet 6 týdnů před koncem pojistného období (den uzavření poj. smlouvy).
Po zrušení pojistné smlouvy Vám pojišťovna zašle oznámení o zániku smlouvy a originál potvrzení o době trvání pojištění a škodném průběhu. Pomocí tohoto potvrzení si uplatníte bonus u jiné pojišťovny. Pokud tento originál ještě nebudete při sjednávání nové pojistné smlouvy mít v ruce, nová pojišťovna či pojišťovací zprostředkovatel Vám zahrne bonus do smlouvy i bez něj. Budete muset podepsat čestné prohlášení a originál jste potom povinna doložit do dvou měsíců (u ČSOB a Kooperativy do 1 měsíce) od počátku pojištění.
Takže bonus Vám do první splátky přičtou, ale pokud nestihnete originál do 2 měsíců doložit, navýší Vám pojistné na základní sazbu.
Libuše - 21.02.2007 (12:28:43)
Chci zrušit pojištění automobilu u Uniqi a přehlásit auto k jiné pojišťovně. Pojistka mi končí v červenci, kdy ji mohu zrušit ? A pokud si auto pojistím u jiné, přičtou mi při první splátce bonus ? Děkuji.
Agentura Kryštof - 21.02.2007 (09:26:36)
Vážená paní Malá,
předpokládám, že dokladem o zaplacení pojistky máte na mysli doklad o pojištění. Při uzavírání povinného ručení dostane klient doklad na dobu jednoho roku. Po zaplacení pojistného a zaevidování pojistné smlouvy v Generali pojišťovně, Vám přímo pojišťovna zašle doklad na dobu neurčitou. Zelená karta má vždy platnost jen na jeden rok. Proto pojišťovna zasílá každý rok novou. Ale doklad o pojištění se posílá jen jeden.
Jana Malá - 20.02.2007 (15:18:24)
Mám uzavřené pov. ručení u Generali teprve rok, vloni mi poslali doklad o zaplacení pojistky, pošlou mi ho i letos? Nebo ten doklad platí neomezeně - byl tam totiž datum platnosti únor 2006 až únor 2007.
Agentura Kryštof - 20.02.2007 (10:57:30)
Vážený pane Jakubka,
jakmile starší auto prodáte a zrušíte pojistnou smlouvu, pojišťovna Vám zhruba do jednoho měsíce zašle originál potvrzení o době trvání pojištění a škodném průběhu, pomocí kterého si potom uplatníte bonus na nový vůz.
Pokud byste chtěl bonus započítat do nové smlouvy hned (v době, kdy ještě nebudete mít v ruce originál potvrzení), podepíšete při sjednání nového povinného ručení čestné prohlášení, ale tento originál jste potom povinnen do 2 měsíců (u ČSOB a Kooperativy do 1 měsíce) nové pojišťovně doložit. V případě, že jej nedoložíte, pojišťovna Vám pojistné navýší na sazbu bez bonusu (zákl. sazbu).

Jiří Jakubka - 19.02.2007 (20:20:37)
Mám sarší auto a plánuji kopi novějšího.Než to starší prodám tak budu nějakou dobu vlastnit dva vozy.Nový chci pojistit u jiné pojišťovny.Jak je to s bonusem v tomto případě? Děkuji.
Agentura Kryštof - 19.02.2007 (08:34:45)
Vážený pane Tomáši,
pokud tento vozík jezdí či jen přejíždí po silnici nebo jakékoliv pozemní komunikaci, musí mít uzavřeno povinné ručení.
Roční pojistné se pohybuje kolem jednoho tisíce korun ročně. Můžete si zkusit vypočítat pro srovnání sazby u všech pojišťoven na našich stránkách. Stačí kliknout na pojištění 2007 v levé horní části této stránky.
Tomáš - 16.02.2007 (23:42:59)
Dobrý den chtěl jsem se zeptat jestli se na vysokozdvižný vozík vztahuje povinné pojištění.děkuji mnohokrát vesely75@seznam.cz
Agentura Kryštof - 15.02.2007 (14:19:32)
Vážený pane Novák,
bohužel je to tak, některé pojišťovny Vám za dobu neexistence pojištění odpovědnosti BONUS neuznají, nebo o danou dobu poníží. Záleží na dané pojišťovně,každá to má jinak, některá Vám bonus poníží již po uplynutí 12 měsíců od skončení posledního pov. ručení, jiná až po 36 měsících........
Agentura Kryštof - 15.02.2007 (09:19:47)
Vážený pane Mares,
nejsme přímo Triglav pojišťovna. V Plzni zastupuje Triglav pojišťovnu Ing. Milan Šemokrouch, Perlová 14, 301 00 Plzeň, tel: 377 321 152.
Pokud chcete zjistit sazbu pojistného, klikněte na této stránce v horní části na levé straně na "pojištění 2007", kde zadáte údaje o autě, dobu bezeškodného průběhu, který si můžete uplatnit a náš program Vám vypočítá pro srovnání sazby od všech uvedených pojišťoven. Včetně Triglav pojišťovny, u které nabízíme slevu za on-line sjednání v prvním roce pojištění ve výši 10%. Není to závazná objednávka.
Stefan Mares - 15.02.2007 (07:32:25)
promiňte týká se to pojišťovny TRIGLAV
Stefan Mares - 15.02.2007 (07:28:49)
Chtěl bych si u Vas sjednat povinné ručení.Mam Renault Laguna 1.8 combi r.v.1996 a pojištění mám u ČPP , kolik u Vás zaplatím ročně a kolik ušetřím? Prosím případně kontakt na vašeho pracovníka v PLZNI.Děkuji napište:Stefan1@seznam.cz
jan novak - 14.02.2007 (17:43:28)
Dobry den,slysel jsem,ze pokud do nejakeho casu od skonceni posledniho povinneho ruceni nezalozim jine,prijdu o bonusy.Mel jsem 60 mesicu,24dni.Pripada mi to jako nesmysl,dekuji za odpoved.
Agentura Kryštof - 14.02.2007 (16:05:09)
Vážená paní Rácová,
naše agentura zastupuje všechny pojišťovny, které vidíte v levé části této stránky. Pokud jste si smlouvu sjednávala on-line přímo přes naši agenturu, uveďte prosím pojišťovnu a den počátku pojištění. Rádi Vám poradíme a pomůžeme.
V případě, že jste si smlouvu sjednávala na jiných stránkách, či přímo na pobočce některé z pojišťoven, kontaktujte, prosím, danou pojišťovnu pomocí infolinky (horní část této stránky) nebo osobně na pobočce.
 
předchozí  zobrazuji 5877 - 5901 [celkem připomínek: 6147]  další

 

 
Pojištění vozidel   |  email: ppp.krystof@seznam.cz   |  tel.: +420 777 919 791
Copyright 2010-25 |  Design by 360co |  Hosting