Kontakt - Agentura Kryštof
Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.
TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)
Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)
INFOLINKY POJIŠŤOVEN
ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125
Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...
klitzner - 19.03.2007 (17:10:20) |
Ruším předchozí připomínku. V zadání jsem neurčil správnou kategorii. Váš výpočet je správný. Omlouvám se. |
![]() |
Klitzner - 19.03.2007 (16:58:35) |
Provedl jsem si zkušební výpočet podle vašeho testu. Nabídka ČP Exclusive ve vaší tabulce se diametrálně liší od výpočtu, který dělá sama ČP. V realitě vychází o 1450,- Kč dražší. |
![]() |
Radka K. - 19.03.2007 (13:52:20) |
Dobrý den, chtěla bych Vás touto cestou požádat o radu, protože nevím, jak mám postupovad dále. Před nějakou dobou do mne naboural pán a zničil mi zadní část vozu, zavolali jsme policii, která sepsala dokument, na němž jsem uvedena jako poškozená. Zajela jsem tedy na pojišťovnu, kde má pán uzavřené povinné ručení, aby to nafotili a sepsali a potom jsem jela do servisu, který je uveden jako jejich smluvní partner. Chtěla jsem totiž, aby si servis již vše s pojišťovnou dořešil a já si jen vyzvedla opraveý vůz. Jenže v servisu mi sdělili, že mám starší vůz a najeto hodně kilometrů a že mi pojišťovna zaplatí zhruba 50% z opravené ceny a zbytek budu muset doplatit já, oprava by měla činit kolem 30tis. Kč. Může se zeptat, jak mám toto řešit dále? Přijde mi nesmyslné, že do mne někdo nabourá, zničí mi vůz a já si opravu ještě budu platit ze svého. Moc děkuji za pomoc. |
![]() |
Miluše Zbib - 19.03.2007 (10:22:24) |
Dobrý den, potřebovala bych se zeptat,jak je to s rušením povinného ručení u nepojízdného vozu. Jsme vlastníkem Škoda 120, rok 85 (nejsem ale papírovým vlastníkem, vůz je psán na mého otce, i bonusy v pjiš´tovně)Koupila jsem si nový vůz,který chci tento týden napsat na sebe a také potrebuji sjednat povin. ručení. Nechci platit ale povinné ručení za vůz škoda, neboť je ve špatném technickém stavu, ale ráda bych své matce umožnila výměnu některých součástek z tohoto vozidla, protože jsou ještě dobrá. Jak mám postupovat při odhlášení, když auto nechci prodat,ale pouze využít součástky a aby matka nemusela platit za tento "vrak! povinné ručení??A také jestli bonusy na staré vozidlo, které byly u pojišťovny psané na otce, ale já jsem byla plátcem, se můžou převést na nové vozidlo, pokud uzavřu pojištění u stejné pojišťovny??Předem děkuji za odpověď. Miluše Zbib m.zbib@seznam.cz |
![]() |
Agentura Kryštof - 19.03.2007 (09:22:47) |
Vážený pane Pepíček, doporučuji si vůz přepsat okamžitě. Pojistku na zemřelého zrušit, přeplatek pojišťovna vrátí zákonnému dědici a Vy si sjednáte nové povinné ručení na své jméno, které budete potřebovat k přihlášení. |
![]() |
Váňa Radek - 18.03.2007 (18:24:47) |
prosím jak je na top pojišťovna Triglav pojistným udalostem je to dobrá pojišťovna? děkuji |
![]() |
Milan Faktor - 16.03.2007 (20:07:16) |
Zdravím. Povinné ručení mám sjednané u ČPP. Před týdnem mi přišla složenka na zaplacení čtvrtletního pojištění s navýšením o cca. 500Kč. Na dotaz proč, když pojistná událost se stala asi před 46 měsíci, mi bylo sděleno, že poškozený vyřešil tuto událost až nyní a proto mi bonus zaniká až teď. Není takovéto jednání pojišťovny v rozporu s předpisy, může takto činit? Děkuji za odpověď |
![]() |
pepicek - 16.03.2007 (19:07:33) |
Dobrý den.Mám takový problém.Koupil jsem automobil roku 2007 v lednu majitel krátce na to zemřel vůz na mne není přepsaný ale pojistka na rok 2007 je zaplacena na jeho pojištovnu.Mohu této pojistky využít tento rok a nebo si pojistku zřídit novou na mne.Můžu s timto autem jezdit jako s pujčeným a příští rok ho přepsat a založit si pojistku vlastní byla by škoda kdyby letošní pojistka propadla.Předem děkuji za odpověd |
![]() |
Agentura Kryštof - 12.03.2007 (12:25:14) |
Vážený pane Herrmann, bonus se vztahuje na konkrétní pojistnou smlouvu a vůz, se kterým jste havaroval. Z vozu, který budete prodávat a kde máte bezeškodný průběh a nehavaroval jste, si můžete bonus uplatnit na nově koupený vůz. |
![]() |
Agentura Kryštof - 12.03.2007 (12:20:43) |
Vážený pane Michal, na vypracování nabídky potřebujeme ještě rok výroby automobilu, zabezpečení automobilu (mechanické...) a napište mi taky prosím mail, na který Vám mohu nabídku zaslat. |
![]() |
Jiří Michal - 11.03.2007 (19:51:53) |
Dobrý den! Okolo 13. března si vvyzvedávám nový vůz Opel Astra Classic II Caravan 1,6 benzín v celkové hodnotě cca 400 000 Kč. Potřebuji jej kompletně pojistit a tak se pídím po různých nabídkách. Nav vašich webových stránkách jsem našel typy pojištění, ale ne ceník. V případě havarijního by šlo asi o varinatu allrisk, o spoluúčasti nejsem ještě rozhodnut. Můžete mi poslat vaši nabídku? S pozdravem, Jiří Michal |
![]() |
Jiří Herrmann - 11.03.2007 (13:23:14) |
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na následující: Mám uzavřenou pojistnou smlouvu na dva automobily. Na jednom mám už bonus za bezeškodní průběh a s druhým,na kterém jsem bonus neměl, jsem havaroval. Když auto na kterém mám bonus prodám,a koupím si nové, dostanu na něj bonus nebo ne? Vztahuje se bonus na konkrétní pojistnou smlouvu a auto,nebo na pojistníka? Děkuji za odpověď. |
![]() |
Agentura Kryštof - 07.03.2007 (08:33:47) |
Vážený pane Friedl, úplně na začátku vyplňování zadáváte věk pojistníka. Zkontrolujte si, prosím, zda je tento věk správný (píše se v letech, ne rok narození!). Program Vás potom pustí vepsat pouze rodné číslo odpovídající věku, který jste na začátku vyplnil. Tak to zkuste znovu, určitě se Vám to podaří! |
![]() |
Libor Friedl - 07.03.2007 (06:05:50) |
Dobrý den, nejde mi sjednat povinné ručení. Stále se opakuje chyba u rodného čísla. Vložím své rodné číslo 800404 ale vždy se hlásí chyba vložte císlo začínající 80 nebo 81. Prosím pomozte. Díky |
![]() |
Agentura Kryštof - 06.03.2007 (13:58:50) |
Vážený pane Šipold, zrušit smlouvu můžete na základě kopie kupní smlouvy či přepsaného TP (dokladu o ekologické likvidaci, záznamu v TP o uložení značek do depozitu...). Na našich stránkách sjednáte novou smlouvu on-line tím způsobem, že kliknete v levé horní části této stránky na pojištění 2007, zadáte požadující údaje a program Vám zobrazí kompletní nabídku pojistného od všech pojišťoven, které zastupujeme. Vyberete si nabídku pro Vás nejzajímavější, vyplníte podrobnější údaje potřebné pro kompletní vyhotovení smlouvy a objednávku odešlete. Během dvou pracovních dnů Vám přijdou domů veškeré podklady k povinnému ručení. |
![]() |
ŠIPOLD VLADIMÍR - 06.03.2007 (08:17:31) |
Dobrý den Mám u vás pvovinné ručení na LADA 2105 už ji nemám a chtěl bych zrušit to povinné ručení a chtěl bych sjednat nové povinné ručení na OPEL VECTRA 2.0i r.v.1989 a htěl bych vědět jak to mám udělat online Děkuji. mail V.NAVRATIL@atlas.cz |
![]() |
ŠIPOLD VLADIMÍR - 06.03.2007 (08:16:18) |
Dobrý den Mám u vás pvovinné ručení na LADA 2105 už ji nemám a chtěl bych zrušit to povinné ručení a chtěl bych sjednat nové povinné ručení na OPEL VECTRA 2.0i r.v.1989 a htěl bych vědět jak to mám udělat online Děkuji. |
![]() |
Agentura Kryštof - 01.03.2007 (13:21:16) |
Vážená paní Tokarzová, nevím, o jakou pojišťovnu se jedná, ale většina postupuje takto: smlouva na IČ se musí zrušit a sjednat nová na RČ. Nelze pouze nahlásit změnu, pojišťovny se k této změně staví jako ke změně vlastníka (i když se jedná o stejnou osobu). Nejdříve si musíte sjednat nové povinné ručení na RČ (pokud kliknete na této stránce v horní části na "pojištění 2007" a vyplníte potřebné údaje, program Vám spočítá sazby od všech pojišťoven. Pak už stačí jen vyplnit objednávku. Zašleme Vám všechny potřebné doklady i s pojistnou smlouvou do 2 prac. dnů poštou). S dokladem o pojištění na RČ půjdete na odbor dopravy v místě Vašeho bydliště, zaregistrujete si vůz na RČ a pomocí kopie velkého TP zrušíte pojistku na IČ (to musíte bohužel osobně na pobočce dané pojišťovny). |
![]() |
Agentura Kryštof - 01.03.2007 (13:01:31) |
Vážený pane Pokorný, individuálně dovezenými vozidly se rozumí pouze osobní a užitková vozidla značky VW a značky zařazené do tarifní třídy 8 (Audi, BMW, Chrysler, Jaguar, Jeep, Lancia, Land Rover, Lexus, Mercedes). Tyto pojišťuje Generali pojišťovna s přirážkou. Jedná se o vozy často kradené a náhradní díly na tyto značky jsou hodně drahé. |
![]() |
Tokarzová Marcela - 01.03.2007 (11:23:10) |
Převedla jsem vozidlo, které mám u Vás pojištěné z podikalského záměru na soukromou osobu, osoba jsem pořád já tzn. Stejné iniciály, jak postupujete u této záležitosti, musím přijít osobně nebo jenom převedete IČO na rodné číslo děkují |
![]() |
Jan Pokorný - 01.03.2007 (08:27:26) |
Oprava : dotaz se týká Generali pojišťovny. |
![]() |
Jan Pokorný - 01.03.2007 (08:24:30) |
Dobrý den, mám dotaz. Můžete mi sdělit, proč na individuálně dovezená vozidla ze zahraničí uplatňujete dražší sazbu pojištění proti odcizení ? Když je vozidlo legálně dovezeno a legálně zaevidováno (a bylo již třeba v ČR pojištěno u jiné pojišťovny), tak toto případný zloděj nepozná a nerozliší od vozidla zakoupeného v ČR. Chápu zohlednění věku, bydliště ap. majitele ale tohle kritérium mi připadá značně dementní. Děkuji za odpověď. Jan Pokorný E-mail: polda.m@centrum.cz. |
![]() |
Agentura Kryštof - 28.02.2007 (12:53:48) |
Vážená paní Klestilová, naše agentura nefunguje jako likvidátor pojistných událostí. Jakmile se nahlásí pojistná událost, je na pojišťovně, jak rychle bude postupovat. Není způsob, kterým by se dalo vyřízení urychlit. Jediné, co Vám mohu poradit, je neustálé urgování pojišťovny. |
![]() |
Klestilová - 28.02.2007 (12:40:29) |
Dobrý den,byla jsem účastnicí dopravní nehody,kterou jsem nezpůsobila,přes to mi vznikla škoda na autě,ČPP jsem událost nahlásila 2.2.,bylo mi řečeno,že vyřízena poj.událost bude do 3 týdnů.Již je to měsíc a nepřišel mi ani dopis.Můžete mi poradit,jak postupovat?Děkuji vám,Klestilová |
![]() |
Agentura Kryštof - 27.02.2007 (15:34:10) |
Vážená paní Štulcová, bohužel Vám na tuto otázku nemohu přesně odpovědět. Nejsme likvidátoři pojistných událostí a nevím, o jaké pojišťovně mluvíte. Zastupujeme jako pojišťovací zprostředkovatelé všechny pojišťovny. Zkuste si, prosím, zavolat na infolinku dané pojišťovny (naleznete je v horní části této stránky), vysvětlete situaci přímo jim, určitě Vám rádi poradí. Pojistné plnění se vyplácí poškozenému z povinného ručení viníka. Pokud byl ale poškozený opilý a Vy píšete, že kdyby nebyl, nehoda by se nestala..nechápu, proč byl uveden jako viník nehody Váš syn. Popište nehodu operátorovi, který rozumí škodným událostem, ten Vám určitě poradí a vše správně vysvětlí. |
![]() |
předchozí zobrazuji 5846 - 5870 [celkem připomínek: 6147] další |