Kontakt - Agentura Kryštof
Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.
TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)
Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)
INFOLINKY POJIŠŤOVEN
ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125
Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...
VÁŇA RADEK - 26.03.2007 (18:11:52) |
DĚKUJI ZA ODPOVĚĎ- JE VHODNÉ UZAVŘÍT PŘES INTERNET NEBO OSOBNĚ |
![]() |
Agentura Kryštof - 26.03.2007 (17:45:55) |
Vážený pane Kučera, při nezaplacení pojistného Vám pojišťovna zašle upomínku, ve které Vám ponechá lhůtu pro zaplacení, tato lhůta nesmí být kratší než jeden měsíc. Upomínka pojistitele musí také obsahovat upozornění na zánik pojištění v případě nezaplacení dlužného pojistného. A pokud nezaplatíte, zaniká pojištění dnem následujícím po marném uplynutí lhůty. Pojišťovna má však právo při zániku pojištění pro neplacení pojistného požadovat na Vás poměrnou část pojistného od data splatnosti do dne zániku pojištění a v případě pojistné události nastalé v době prodlení, není pojistitel povinen poskytnout pojistné plnění, pokud má toto uvedeno ve všeobecných pojistných podmínkách. |
![]() |
Agentura Kryštof - 26.03.2007 (17:17:44) |
Vážená paní Mašková, naše agentura není přímo Českou podnikatelskou pojišťovnou, jsme pouze pojišťovací zprostředkovatelé zastupující i ČPP. Z Vašeho příspěvku (a také proto,že nám žádný dopis od Vás nedošel) chápeme, že jste žádost o zrušení pojistné smlouvy poslala přímo na Českou podnikatelskou pojišťovnu a proto se musíte obrátit přímo na ni. Můžete tak učinit prostřednictvím infolinky 841 444 555. |
![]() |
Jana Deg. - 26.03.2007 (08:28:07) |
Dobré ráno všem, při uzavírání pojistné smlouvy - na pojištění domu a obchodu v něm - mi pojišťovací agent - GENERALI POJ. nasliboval hory doly. Hlavně, když jsem se ptala jestli stačí bezpečnostní zařízení, které mám. Pojistku jsem platila a teď když došlo ke škodě. Pojišťovna řekla NIC VÁM NEDÁME !!!!!!!! Přeji hezký den všem, které pojišťovna okradla a šťastnou ruku při výběru nové pojišťovny. Jana Deg. |
![]() |
Ladislav Kučera - 26.03.2007 (07:06:30) |
Dobrý den, prosím o informaci. Chci změnit pojišťovnu avšak zákonem určenou dobu 6-ti týdnů před vypršením smlouvy jsem propásl. Pokud bych nezaplatil pojistné, bude smlova ukončena a s jakými sankcemi pro mě? |
![]() |
Naďežda Mašková - 23.03.2007 (15:08:45) |
Dobrý den.V ponďelí 19.3.07 jsem vám zaslala dopis že ruším pojistku k pojistné smlouvě č.3068197651 z dúvodu že jsem nezačala používat osobní vůz PONTIAC XH 69-74.V době kdy my vstopila v platnost, měl auto jiný majitel.Žádám vás tímto o zrušení na mé jméno.Děkuji Mašková Naďežda Na libuši626 Bechyně 39165 ČESKÁ PODNIKATELSKÁ POJIŠŤOVNA A.S.Praha4 |
![]() |
Agentura Kryštof - 23.03.2007 (08:45:18) |
Vážený pane Trávník, děkujeme Vám za Vaše "cenné" zkušenosti, bohužel ne každý má stejný názor či prošel stejným zklamáním s pojišťovnou Triglav. Určitě by nám nedělalo problémy, najít několik klientů nespokojených s likvidacemi u každé pojišťovny. Jistě chápete, že zde nebudeme diskutovat o procentuální výši spokojenosti klientů s likvidacemi dle jednotlivých pojišťoven. Co se týče amortizace při likvidacích je Znalecký standard vítaným pomocníkem nejen pojišťoven, ale i motoristů. Díky němu se stanoví výše škody s ohledem na stáří opravovaného vozu, neznamená to však, že v dnešním konkurenčním prostředí nemůže pojišťovna poskynout plnění vyšší... |
![]() |
Pavel Trávník - 22.03.2007 (20:42:44) |
Moje zkušenost s pojišťovnou Triglav jsou hrozné, vřele nedoporučuji!Likvidace otřesné a samé problémy.... |
![]() |
Pavel Trávník - 22.03.2007 (20:39:12) |
Vážení, k Vaší odpovědi paní Radce K. - není důležité o jaké pojišťovně je řeč, amortizace se neliší u každé pojišťovny procentuální výší a amortizuje se teď už bez omezení výše škody - dle Znaleckého Standardu. |
![]() |
Agentura Kryštof - 20.03.2007 (10:16:13) |
Vážená paní/slečno Radko, bohužel Vás musím zklamat. Pojišťovny opravdu zohledňují stáří vozidla. Nevím, o jaké pojišťovně píšete. Amortizace se u každé pojišťovny liší procentuální výší a nebo se amortizuje až od určité výše škody. |
![]() |
Agentura Kryštof - 20.03.2007 (09:47:57) |
Vážená paní/slečno Miluše, doporučovala bych auto trvale vyřadit z evidence motorových vozidel na odboru dopravy. Některé z autovrakovišť Vám ponechají z vozu to, co potřebujete. Většinou jim stačí jen hlavní blok motoru a vyražené VIN či výrobní číslo v karoserii. Určitě není problém se domluvit a potřebné věci si ponechat. Na vrakovišti Vám vydají doklad o ekologické likvidaci. S tímto listem, velkým TP, ORV (malý technický průkaz), 2 ks RZ (SPZ) a plnou mocí od Vašeho otce můžete na odboru dopravy v místě registrace vozu (bydliště Vašeho otce) vůz trvale vyřadit z evidence. Bude Vám vrácen pouze velký TP, kde bude zapsáno trvalé vyřazení. Na tomto základě můžete zrušit pojistnou smlouvu na tento vůz. Co se bezeškodného průběhu (bonusu) týče, některé z pojišťoven umožňují převod z otce na dítě, ale jen v případě, že žijí ve společné domácnosti (např. Triglav pojišťovna, ČP). |
![]() |
Agentura Kryštof - 20.03.2007 (09:06:00) |
Vážený pane Váňa, Triglav pojišťovna působí již více jak sto let a má největší tržní podíl ve Slovinsku. S předpisem pojistného 17,8 mld. Kč dosahuje téměř 43 % celkového pojistného trhu. Tradici a vysokou kvalitu služeb této pojišťovny oceňuje více než 1,1 milionu klientů. Naše agentura bohužel nevyřizuje pojistné události. To má na starosti likvidátor pojišťovny Triglav. Nemohu Vám proto ani sdělit, jak si pojišťovna s vyřízením škod vede. Pokud Vám jde pouze o povinné ručení, v případě, že zaviníte nehodu bude pojišťovna stejně vyplácet odškodné z Vaší pojistky poškozenému. Vás spíše v případě nehody, kde Vy budete figurovat jako poškozený, zajímá pojišťovna viníka nehody. S tou potom budete řešit vyplácení škody. Co se limitů pojistného plnění týče, ze zákona je nejnižší limit 18 mil. na škodě na majetku a 35 mil. na škodě na zdraví. Triglav pojišťovna nabízí limit pojistného plnění ve výši 50 mil. Kč u škod na zdraví pro každého poškozeného a 50 mil. Kč pro škody na věci a ušlý zisk celkem pro všechny poškozené. |
![]() |
Agentura Kryštof - 20.03.2007 (08:39:33) |
Vážený pane Faktor, především bych chtěla zdůraznit, že naše agentura se nezabývá likvidacemi pojistných událostí. To má na starosti likvidátor dané pojišťovny. Zde záleží na tom, co se při nehodě stalo a jaké měla následky. Zda byl např. poškozený i zraněn a pojišťovna mu vyplácí škodu na zdraví. To je potom řešení na delší dobu. Pojišťovna je povinna vyplatit poškozenému odškodné do 3 měsíců od ukončení šetření. K navýšení pojistného a ztrátě bonusu potom dochází k následujícímu výročí Vaší smlouvy. |
![]() |
klitzner - 19.03.2007 (17:10:20) |
Ruším předchozí připomínku. V zadání jsem neurčil správnou kategorii. Váš výpočet je správný. Omlouvám se. |
![]() |
Klitzner - 19.03.2007 (16:58:35) |
Provedl jsem si zkušební výpočet podle vašeho testu. Nabídka ČP Exclusive ve vaší tabulce se diametrálně liší od výpočtu, který dělá sama ČP. V realitě vychází o 1450,- Kč dražší. |
![]() |
Radka K. - 19.03.2007 (13:52:20) |
Dobrý den, chtěla bych Vás touto cestou požádat o radu, protože nevím, jak mám postupovad dále. Před nějakou dobou do mne naboural pán a zničil mi zadní část vozu, zavolali jsme policii, která sepsala dokument, na němž jsem uvedena jako poškozená. Zajela jsem tedy na pojišťovnu, kde má pán uzavřené povinné ručení, aby to nafotili a sepsali a potom jsem jela do servisu, který je uveden jako jejich smluvní partner. Chtěla jsem totiž, aby si servis již vše s pojišťovnou dořešil a já si jen vyzvedla opraveý vůz. Jenže v servisu mi sdělili, že mám starší vůz a najeto hodně kilometrů a že mi pojišťovna zaplatí zhruba 50% z opravené ceny a zbytek budu muset doplatit já, oprava by měla činit kolem 30tis. Kč. Může se zeptat, jak mám toto řešit dále? Přijde mi nesmyslné, že do mne někdo nabourá, zničí mi vůz a já si opravu ještě budu platit ze svého. Moc děkuji za pomoc. |
![]() |
Miluše Zbib - 19.03.2007 (10:22:24) |
Dobrý den, potřebovala bych se zeptat,jak je to s rušením povinného ručení u nepojízdného vozu. Jsme vlastníkem Škoda 120, rok 85 (nejsem ale papírovým vlastníkem, vůz je psán na mého otce, i bonusy v pjiš´tovně)Koupila jsem si nový vůz,který chci tento týden napsat na sebe a také potrebuji sjednat povin. ručení. Nechci platit ale povinné ručení za vůz škoda, neboť je ve špatném technickém stavu, ale ráda bych své matce umožnila výměnu některých součástek z tohoto vozidla, protože jsou ještě dobrá. Jak mám postupovat při odhlášení, když auto nechci prodat,ale pouze využít součástky a aby matka nemusela platit za tento "vrak! povinné ručení??A také jestli bonusy na staré vozidlo, které byly u pojišťovny psané na otce, ale já jsem byla plátcem, se můžou převést na nové vozidlo, pokud uzavřu pojištění u stejné pojišťovny??Předem děkuji za odpověď. Miluše Zbib m.zbib@seznam.cz |
![]() |
Agentura Kryštof - 19.03.2007 (09:22:47) |
Vážený pane Pepíček, doporučuji si vůz přepsat okamžitě. Pojistku na zemřelého zrušit, přeplatek pojišťovna vrátí zákonnému dědici a Vy si sjednáte nové povinné ručení na své jméno, které budete potřebovat k přihlášení. |
![]() |
Váňa Radek - 18.03.2007 (18:24:47) |
prosím jak je na top pojišťovna Triglav pojistným udalostem je to dobrá pojišťovna? děkuji |
![]() |
Milan Faktor - 16.03.2007 (20:07:16) |
Zdravím. Povinné ručení mám sjednané u ČPP. Před týdnem mi přišla složenka na zaplacení čtvrtletního pojištění s navýšením o cca. 500Kč. Na dotaz proč, když pojistná událost se stala asi před 46 měsíci, mi bylo sděleno, že poškozený vyřešil tuto událost až nyní a proto mi bonus zaniká až teď. Není takovéto jednání pojišťovny v rozporu s předpisy, může takto činit? Děkuji za odpověď |
![]() |
pepicek - 16.03.2007 (19:07:33) |
Dobrý den.Mám takový problém.Koupil jsem automobil roku 2007 v lednu majitel krátce na to zemřel vůz na mne není přepsaný ale pojistka na rok 2007 je zaplacena na jeho pojištovnu.Mohu této pojistky využít tento rok a nebo si pojistku zřídit novou na mne.Můžu s timto autem jezdit jako s pujčeným a příští rok ho přepsat a založit si pojistku vlastní byla by škoda kdyby letošní pojistka propadla.Předem děkuji za odpověd |
![]() |
Agentura Kryštof - 12.03.2007 (12:25:14) |
Vážený pane Herrmann, bonus se vztahuje na konkrétní pojistnou smlouvu a vůz, se kterým jste havaroval. Z vozu, který budete prodávat a kde máte bezeškodný průběh a nehavaroval jste, si můžete bonus uplatnit na nově koupený vůz. |
![]() |
Agentura Kryštof - 12.03.2007 (12:20:43) |
Vážený pane Michal, na vypracování nabídky potřebujeme ještě rok výroby automobilu, zabezpečení automobilu (mechanické...) a napište mi taky prosím mail, na který Vám mohu nabídku zaslat. |
![]() |
Jiří Michal - 11.03.2007 (19:51:53) |
Dobrý den! Okolo 13. března si vvyzvedávám nový vůz Opel Astra Classic II Caravan 1,6 benzín v celkové hodnotě cca 400 000 Kč. Potřebuji jej kompletně pojistit a tak se pídím po různých nabídkách. Nav vašich webových stránkách jsem našel typy pojištění, ale ne ceník. V případě havarijního by šlo asi o varinatu allrisk, o spoluúčasti nejsem ještě rozhodnut. Můžete mi poslat vaši nabídku? S pozdravem, Jiří Michal |
![]() |
Jiří Herrmann - 11.03.2007 (13:23:14) |
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na následující: Mám uzavřenou pojistnou smlouvu na dva automobily. Na jednom mám už bonus za bezeškodní průběh a s druhým,na kterém jsem bonus neměl, jsem havaroval. Když auto na kterém mám bonus prodám,a koupím si nové, dostanu na něj bonus nebo ne? Vztahuje se bonus na konkrétní pojistnou smlouvu a auto,nebo na pojistníka? Děkuji za odpověď. |
![]() |
předchozí zobrazuji 5833 - 5857 [celkem připomínek: 6147] další |