Kontakt - Agentura Kryštof
Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.
TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)
Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)
INFOLINKY POJIŠŤOVEN
ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125
Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...
janca josef - 29.04.2007 (19:06:07) |
Dobry den,mam sjednane pojisteni u vasi poistovny ,ale letos jsem nedostal slozenku na uhradu.Zatim jsem z me strany poj. c.0004222245 nezrusil ani rusit v dohledne dobe nechci,zaslechl jsem ,ze zamesnavatel mel sjednat poj. u fy.kooperativa,coz ja s timto nesouhlasim,doposud jsem nic nepodepsal!Pomuzete mi tento mozna problem v brzke dobe vyresit? DEKUJI tel.605434759 |
![]() |
Malota Michal - 29.04.2007 (11:36:32) |
Dobrý den,zakoupi jsem motocykl z Italie. Mam jen italskou kupní smlouvu,orig. velký TP a orig. malý TP. Jak a v jakém pořadí mam postupovat pro registraci a pov. pojistění? V Italii je moto odhlášeno. Děkuji Malota |
![]() |
Žďára - 28.04.2007 (20:44:23) |
Dobrý den.chci se zeptat jestli je možné uzavřít havarijní pojištění i na dobu určitou.Mám povinné ručení u Uniqi.Potřeboval bych ject na Slovensko na 14dní a chtěl bych na tuto dobu uzavřít havarijní pojištění.Jestli mi víte říct i cenu pojištění.Mám Seat Ibizu r.v.1993 1,2i najeto cca 190tisic km.Děkuji |
![]() |
petr skorkovský - 28.04.2007 (05:24:59) |
Dobrý den,jsem vlastníkem staršího vozu,který budu v budoucnu prodávat a nyní kupuji novější.Je možno uplatnit při uzavírání smlouvy na tento druhý vůz bonusovou slevu?Děkuji |
![]() |
Trenz Stanislav - 27.04.2007 (22:29:46) |
Dobrý den! Mám os.automobil,který je pojištěný / pov.ručení/ u ČPP.Pojištěn jsem víc jak 84 měsíců bez škod.Nyní jsem si odkoupil od syna druhý vůz,který budu provozovat běžným způsobem a chtěl jsem se zeptat, když uzavřu další pov.ručení na druhý vůz zda mohu uplatňovat bonusy ? Druhý vůz bych chtěl pojistit u WUSTENROT.Děkuji |
![]() |
Trhlík Roman - 27.04.2007 (21:00:25) |
Dobrý den. Chtěl bych se prosím Vás zeptat, jestli je možné pojistit vozidlo, které si koupila má žena, ale aby pojistníkem byl někdo jiný? Auto je psáno na ženu, ale pojištění by bylo vedeno na matku mé ženy, neboť bydlí v obci do 30 tis. obyvatel a pojištění vyjde výhodněji u pojišťovny Generali. Děkuji za odpověď a jsem s pozdravem |
![]() |
Agentura Kryštof - 26.04.2007 (11:58:05) |
Vážený pane Vlček, asi Vás moc nepotěším. Slevy na povinném ručení se získávají pouze za bezeškodný průběh. Allianz pojišťovna Vám nesníží pojistné jen tak. Jedinou slevu, kterou můžete získat je tzv. bonus - za každých 12 měsíců o 5% nižší roční pojistné. Nebo je tu i možnost spoluúčasti. Allianz jako jediná pojišťovna zavedla spoluúčast na povinném ručení. Čím vyšší spoluúčast si necháte zahrnout do smlouvy, tím nižší získáte pojistné. Samozřejmě se ale v případě nehody budete podílet na škodě s pojišťovnou. Bohužel, jedinou další možností, jak se vyhnout vyššímu pojistnému, je zvolit pojišťovnu, která Vám nabídne levnější pojistné. |
![]() |
Pavel Vlček - 26.04.2007 (09:33:52) |
Platím za vozidlo Seat Ibiza 1,4 4340Kč. Včera jsem dostal nabídku od poj. Generalli, kde pro mou kubaturu a bonus to vychází 2756Kč. Poraďte, prosím, co mám udělat, na koho se obrátit, aby moje pojištění u Allianz nebylo tak vysoké. Samozřejmě je tu možnost přejít k jiné pojišťovně, ale to bych chtěl řešit, až když by nebyla jiná možnost. |
![]() |
Nepokojeny zakaznik Triglavu... - 25.04.2007 (12:06:19) |
Triglav nebrat. Neochota, arogance, liknavost. |
![]() |
Agentura Kryštof - 25.04.2007 (08:12:49) |
Vážený pane Dohnal, Wüstenrot pojišťovnu zastupujeme. V nabídce pojistného vyjíždí rovněž se všemi ostatními pojišťovnami. Pokud ale např. zadáte pololetní způsob platby pojistného, tato pojišťovna se nezobrazí, protože pololetní platba u Wüstenrot není možná. V případě, že budete mít zájem o různá připojištění, vyplňte objednávku na povinné ručení a kontaktujte nás, prosím, pomocí emailu či našeho tel. čísla. Rádi Vám sdělíme, jaká připojištění jsou možná, jaké je jejich roční pojistné a v případě Vašeho zájmu je zahrneme do pojistné smlouvy. |
![]() |
Miroslav Dohnal - 24.04.2007 (22:00:16) |
Vážení, potřebuji sjednat povinné ručení pro osobní auto od 1.5.2007, nenašel jsem však na internetu-ani u vás -kalkulátor s informacemi o pojištění u Vustenrot, přestože je pojišťovna v seznamu uvedena. Chybí mi rovněž informace o připojištění - např. sedadel(sazby). Je možné sjednat poj.smlouvu na povinné ručení včetně připojištění, za jakou cenu a jak? Za rychlou odpověď děkuji předem. Miroslav Dohnal, Břidličná |
![]() |
Agentura Kryštof - 23.04.2007 (17:21:21) |
Vážený pane Ulč, bohužel jsme pouze pojišťovací zprostředkovatelé a ne likvidátoři pojistných událostí.Co se týče amortizace při likvidacích je vítaným pomocníkem nejen pojišťoven, ale i motoristů tzv.Znalecký standard. Díky němu se stanoví výše škody s ohledem na stáří opravovaného vozu. Všechny pojišťovny jsou tržními subjekty, kterým jde o co největší zisk, což znamená, že se pojišťovny snaží snižovat pojistné plnění. Pokud máte i havarijní pojištění, můžete si nechat škodu spočítat či proplatit z něj, přijdete však o bonus z havarijního pojištění či o jeho část. |
![]() |
Agentura Kryštof - 23.04.2007 (15:45:22) |
Vážená paní Chlumová, bezeškodný průběh nebo-li bonus z povinného ručení si můžete převést k jakékoli pojišťovně, tzn. i k nám. Potřebujete k tomu pouze originál potvrzení o bezeškodném průběhu od předchozí pojišťovny. Česká pojišťovna Vám ho zašle po zrušení dřívějšího pojištění poštou a Vy ho pak dodatečně doložíte k pojistné smlouvě na nové vozidlo. Vyplývá z toho, že získaný bonus u ČP si můžete uplatnit již při sjednání nové smlouvy na Fiat Panda. |
![]() |
Daniel Ulč - 20.04.2007 (21:58:03) |
Dobrý den.Možná je to tu už někde zodpovězeno,ale i tak se chci zeptat.Jsem účastníkem dopravní nehody jako poškozený.Mam 11 let staré auto.Majitel auta který nehodu zavinil je pojištěný u České pojištovny.U nich jsem nahlásil přes operátorku po telefonu dopravní nehodu.A operátorka mi hned vyhledala smluvní servis,který by mi mohl vozidlo opravit.Já bych si ale auto chtěl nechat opravit ve značkovém servisu,protože s ním mám dobré zkušenosti a nechci ho dávat někam o kterém nic nevím.Operátorka mi ale řekla že opravu lze ve značkovém servise provést,ale s tím že amortizaci z ohledem na stáří vozidla si budu muset doplatit ze svého,protože značkový servis by na opravu určitě použil i značkové díly.V jejich smluvním servisu by to vyšlo levněji,protože by tu opravu provedli třeba jen narovnáním plechů a ne výměnou celých částí.Nerozumím tomu proč já bych měl doplácet na něco ze svého,když jsem nehodu nezavinil.Můžete mi poradit jak v tomto případě jednat a jak to s tím doplácením za amortizací vlastně je???Jen na doplnění,mám i havarijní pojištění.Děkuji. |
![]() |
Soňa Chlumová - 20.04.2007 (14:27:40) |
Prosím,mám dotaz: Jsem pojištěna u ČP více jak 10let, bez škodního průběhu. Staré auto prodávám, jedná se o TICO. Nyní mám nové auto FIAT PANDA 1.2 Lze u Vás uplatnit bezškodní bonus? Jedná se o povinné ručení. Děkuji za odpověď |
![]() |
Agentura Kryštof - 17.04.2007 (09:04:21) |
Vážený pane Pavle, předpokládám, že se jedná o objednávku na pana Pavla Macháče u Generali pojišťovny. Veškeré podklady Vám odešleme obyčejnou poštou ještě dnes odpoledne. Zítra, nejpozději pozítří musíte mít obálku ve Vaší schránce. |
![]() |
Pavel - 16.04.2007 (22:34:31) |
Dnes jsem si přes Vás zřídil pov.ručení.Přijde mi doklad do pátku ,kdy chci auto zaregistrovat na odboru dopravy ? Děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 16.04.2007 (17:05:56) |
Vážený pane Fleischmann, naše agentura se zabývá pojištěním motorových vozidel. Kontaktujte, prosím, danou pojišťovnu pomocí infolinek, které naleznete v horní části této stránky. |
![]() |
fleischmann ff2000@seznam.cz - 13.04.2007 (20:41:06) |
Mám pojištěný družstevní byt v panelovém domě na vykradení a odp=ovědnost za škodu. Byt v současné době pronajímám a bylo mi řečeno, že mám pojistku ukončit a zajistit, aby si nájemníci uzavřeli pojištění. Nechtějí ale pojistit domácnost, pouze odpovědnost. Lze to u vaší pojišťovny uzavřít samostatně? Popřípadě nabídněte. Děkuji Fleischmann |
![]() |
Agentura Kryštof - 13.04.2007 (08:50:45) |
Vážený pane Fous, bezeškodný průběh (bonus) z motocyklu si nemůžete uplatnit na automobil. Bonusy se většinou převádějí na stejnou kategorii, některé pojišťovny Vám ale uznají i bezeškodný průběh z vyšší kategorie na nižší, tzn. z automobilu na motocykl, atd. |
![]() |
Agentura Kryštof - 13.04.2007 (08:42:04) |
Vážený pane Štecher, naše agentura funguje jako pojišťovací zprostředkovatel, který zastupuje všechny výše uvedené pojišťovny. Nejsme přímo pojišťovna, pouze sjednáváme pojištění motorových vozidel. Kontaktujte, prosím, přímo danou pojišťovnu. |
![]() |
Fous Michal - 12.04.2007 (21:34:00) |
Chtěl bych se zeptat jestli , když si pojistim automobil jestli moho prevést povinné ručení z motocyklu a pouzit bonusy předem děkuji za odpověď |
![]() |
Robert Štecher - 12.04.2007 (15:53:25) |
Dne 11.2.2007 16:00 hodin došlo k dopravní nehodě,kdy váš klient p. Jaworski Lubomír zezadu narazil do našeho os. automobilu,který poškodil a způsobil nám tak dosti velkou škodu. Automobil jsem nechal na své vlastní níklady opravit. Táto škodní událost vám byla nahlášená dne 12.2.2007 pod číslem 6070503999. Fakturu za opravu vám poslal servis,kde poškozený automobil opravili. Oprava mě stála dost peněz a myslel jsem si,že tyto peníze dostanu v rámci plnění za viníka,který je vaším klientem v co nejkratším termínu od vés. Bohužel se tak k dnešnímu dni nestalo. V červnu bude má manželka kupovat nové firemní auto a tak uvažovala o pojištění u vaší pojišťovny. Po těchto zkušenostech s vámi tato varianta už nepříchazí v úvahu. Vždyť vy jste se ani nenamáhali napsat, v jakém stádiu je vyřizování naší finanční pohledévky. Tuto nehodu zavinil véš klient a nikdo jiný a vy jste přece vzniklou škodu povinní uhradit. Nebo se snad mýlím? S pozdravem Robert Štecher |
![]() |
Agentura Kryštof - 12.04.2007 (15:06:28) |
Vážený pane Luhan, pojistnou smlouvu můžete opravdu vypovědět pouze 6 týdnů před výročím smlouvy (počátkem pojištění). Další možnost je odevzdat SPZ (RZ) do depozitu (dočasné vyřazení vozidla z evidence), na základě zápisu v TP zrušit povinné ručení a potom si s nově sjednanou pojistnou smlouvou značky vyzvednout (vyzvednutí můžete provést kdykoliv - třeba hned druhý den). Dále lze pojistnou smlouvu vypovědět na základě kupní smlouvy (změna majitele), trvalé vyřazení vozidla z evidence vozidel, z důvodu nesouhlasu s navýšením pojistného, atd. |
![]() |
Luhan Zdeněk - 12.04.2007 (12:12:34) |
Dobrý den,rád bych využil Vašich služeb,pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem vozidla.Prosím o radu jak ukončit smlouvu z ČPP.Platím čtvrtletně,při osobním jednaní mi bylo sděleno,že smlouvu musím vypovědět písemně,tak jsem učinil.Po měsíci přišla odpověď,že má smlouva končí až 21,1,2008.Nemám 5 let nehodu děkuji za odpověď.luhanz@volny.cz |
![]() |
předchozí zobrazuji 5783 - 5807 [celkem připomínek: 6147] další |