pojištění vozidel
logo top
Partneři
ALLIANZ
AXA
ČESKÁ POJIŠŤOVNA
ČPP
ČSOB
DIRECT
GENERALI
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA
KOOPERATIVA
SLAVIA POJIŠŤOVNA
UNIQA
Poradna

Jindra Regulová - dobrý den máme uzavřenou pojistk 3.5.2015 chceme ji vypovědět, do kterého data musíme zaslat písemnou výpověd...
Agentura Kryštof s.r.o. - Dobrý den, obchodní vztah znamená, že by mělo byt založeno na psané smlouvě či dohodě. Že majitel souhlasí,...
Dušan - Dobrý den, koupil jsem auto od šéfa které je na leasing, ja mu dal peníze za celé auto ale on ho ještě splácí....
Jiří - Dobrého dne přeji Fungují stále tyto stránky? Děkuji
AGENTURA KRYŠTOF s.r.o. - Vážený pane Ducháč, AXA pojišťovna již v loňském roce přešla pod UNIQA pojišťovna, která ji koupila a která...
Jaromír Ducháč - Nemohu navázat spojení s pojišťovnou AXA. Potřebuji částku zák. odpovědnosti pro letošní platbu a zelenou kartu....

Více
 

Kontakt - Agentura Kryštof

Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.


TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)

Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)


INFOLINKY POJIŠŤOVEN

ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125


Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...


Vložení vzkazu







Miroslav Chaloupek - 14.05.2007 (10:52:27)
Dobrý den, prosím vás potřeboval bych si založit pojistku na blbost kvůli řízení nákladního automobilu, ale nikde jsem nenašel žádnou nabýtku. Děkuji Chaloupek
Miroslav Chaloupek - 14.05.2007 (10:34:26)
Dobrý den, prosím vás potřebovam bych si založit pojistku na blbost kvůli řízení nákladního automobilu, ale nikde jsem nenašel žádnou nabýtku. Děkuji Chaloupek
Libor - 13.05.2007 (15:54:57)
Dobrý den zajímalo by mně, zda pojistka platí opravdu ode dne ojednávky, když samotná pojišťovna udává termín min. 7 dní od podepsání smlouvy.Myslím samozřejmě on-line.Děkuji.
Langová Dagmar - 12.05.2007 (17:36:20)
Mám povinné ručení u Kooperativy. Kolonky na zelené kartě jsou buď v rámečku nebo bez.Všude se uvádí, že platnost do země se pozná dle přeškrtnuté značky země.Chci vycestovat do Chorvatska přes Německo, Rakousko a Slovinsko. Jedině Chorvatsko je v rámečku, kde tedy platí a kde ne.Děkuji za radu.
Agentura Kryštof - 09.05.2007 (12:17:29)
Vážená paní Jano,
jsme pouze pojišťovací zprostředkovatelé, nejsme likvidátoři pojistných událostí, tím pádem nemáme zkušenosti s likvidacemi a případným vyplácením škod.
Nemůžu říct, která pojišťovna je lepší a která horší. Myslím si, že každá má 50% spokojených i nespokojených zákazníků. Samozřejmě k těm dražším patří ČP, Kooperativa, Allianz...ale pokud budete mít v případě nehody všechny požadované doklady v pořádku, ze zákona musí vyplatit škodu každá pojišťovna.
Pokud budete Vy fungovat při nehodě jako poškozená, stejně Vás bude zajímat pojišťovna viníka, která Vám bude škodu proplácet, ne Vaše pojišťovna.
U povinného ručení se snad můžete spolehnout na jakoukoliv pojišťovnu.
Jana - 09.05.2007 (11:54:30)
A která pojišťovna(y) jsou z vašeho hlediska nejlepší ? Kterou doporučíte ? Mohu se na Wüstenrot bez obav spolehnout ? Děkuji.
Agentura Kryštof - 09.05.2007 (10:43:01)
Vážená paní Jano,
pojistné se navyšuje z důvodu zdražení nebo způsobení nehody, kdy Vám vezmou za jednu pojistnou událost 36 měsíců (tím pádem dojde k navýšení pojistného).
Wüstenrot pojišťovna pojišťuje jako jediná podle výkonu vozidla a ještě zvýhodňuje ženy, tzn. že v některých případech se dostane s ročním pojistným opravdu velice nízko. O žádném háčku nevím, samozřejmě má každá pojišťovna své pro i proti.
Roční pojistné, které Vám stanoví je pevné a pokud nedojde k výraznému zdražení nebo nehodě, jak jsem psala..žádného navýšení bych se určitě nebála.
A pokud by k němu i došlo, máte jeden měsíc od oznámení o zdražení či navýšení pojistného od pojišťovny, možnost zrušit pojistnou smlouvu.
Jana - 09.05.2007 (10:22:09)
A pokud mi tedy Wüstenrot stanoví určitou částku povinného ručení ročně, nezvyšují třeba podle nějakých tabulek každý rok tuto částku ? (samozřejmě pokud nedojde ke zdražení). Je divné, že je takhle levná, není někde v něčem háček ? Děkuji moc.
Agentura Kryštof - 09.05.2007 (08:28:00)
Vážená paní Jano,
Wüstenrot pojišťovna nemá u povinného ručení spoluúčast při nehodě. Maximální bezeškodný průběh (bonus) v procentech pro tento rok je 55%. Většina pojišťoven přidává za každý rok (12 celých měsíců) 5%. Ale např. Triglav přidává první tři roky po 5% .. po třech letech přidává za jeden rok 10%. Je to individuální.
Jana - 09.05.2007 (08:02:06)
Dobrý den,zjišťovala jsem si ceny povinného ručení u Wüstenrot pojišťovny a cena za rok se mi zdá příliš nízká. Má tato pojišťovna ve svých podmínkách spoluúčast při nehodě ? Do kolika procent mají výši bonusů a kolik jich za rok přidají ? Děkuji.
Agentura Kryštof - 03.05.2007 (08:20:55)
Vážený pane Karle,
při zrušení pojistné smlouvy by měla každá pojišťovna zaslat asi do měsíce potvrzení o době trvání pojištění a škodném průběhu (bonusu). Pokud Vám jej nezaslala, nebo už nejste schopen jej vyhledat, doporučuji buď osobně, nebo telefonicky kontaktovat Kooperativu pojišťovnu, která Vám toto potvrzení vydá dodatečně (není povinna jej vydat podruhé, ale většinou nedělají problémy).
Díky tomuto potvrzení si u Generali pojišťovny uplatníte bonus. Originál musíte přinést na pobočku Generali a odevzdat jej k Vaší stávající smlouvě.
Karel - 02.05.2007 (20:56:45)
Vážení,mám dotaz ohledně bonusu na povinné ručení. Před rokem jsem prodal auto několik let pojištěné u Kooperativy. Nyní mám jiné auto pojištěné u Generali. Co mám udělat, abych dostal bonus u nové pojišťovny? Děkuji.
Agentura Kryštof - 02.05.2007 (13:07:52)
Vážený pane Jiří,
k přepisu skůtru potřebujete velký technický průkaz, malý technický průkaz, plnou moc od původního majitele, doklad o pojištění na Vaše jméno (na toho, kdo si bude skůtr přihlašovat) a evidenční kontrolu na Vaše jméno. Technická kontrola musí být platná. V případě SPZ z jiného kraje je potřeba je odevzdat.
Naše agentura zařizuje přepisy na odboru dopravy v Šumperku, po domluvě potom i jinde (účtujeme si poplatek za cestovné, přihlašujeme max. v okruhu 60 km). Musel byste ale osobně navštívit naši kancelář s veškerými podklady a podepsat nám plnou moc. Po přihlášení už bychom vyřízené doklady mohli zaslat poštou.
Agentura Kryštof - 02.05.2007 (12:58:57)
Vážená paní Matesová,
máte pravdu, pojistná smlouva by se měla zrušit až v případě prodeje vozidla. Ke zrušení smlouvy potřebujete kupní smlouvu (např. s bazarem), jinak Vám pojišťovna smlouvu nezruší.
Pokud je v registru vozidel auto pořád vedeno na Vás, aniž by bylo odhlášeno či odevzdány značky (SPZ) do depozitu (dočasné vyřazení vozidla), mělo by být sjednáno i zákonné pojištění.
Agentrura Kryštof - 02.05.2007 (12:15:55)
Vážený pane Skalický,
předchozí pojistnou smlouvu si musí klient zrušit sám. Smlouva nezaniká automaticky při pojištění vozidla u jiné pojišťovny. Vy jste si přes naši agenturu sjednával povinné ručení u ČPP, ale smlouvu u ČP musíte zrušit osobně. Záleží na tom, z jakého důvodu chcete smlouvu zrušit. Např. změna majitele (potřebujete kopii přepsaného velkého TP či kopii kupní smlouvy), z důvodu uložení SPZ do depozitu (dočasné vyřazení vozidla) - také potřebujete kopii zápisu uložení značek ve velkém TP, nebo výpovědí pojistné smlouvy ze zákona 6 týdnů před výročím pojistné smlouvy (počátek pojištění), atd.
Potom s pojistnou smlouvou, dokladem o pojištění a zelenou kartou zajdete na pobočku ČP a pojišťovna Vám smlouvu zruší.
Do měsíce Vám zašlou potvrzení o době trvání pojištění a škodném průběhu a pomocí tohoto potvrzení si uplatníte bonus u nové pojišťovny - ve Vašem případě u ČPP.
Trenz Stanislav - 02.05.2007 (11:45:13)
Děkuji za odpověď a přeji krásný den
Agentura Kryštof - 02.05.2007 (10:30:19)
Vážený pane Žďára,
Uniqa pojišťovna Vám havarijně pojistí vůz na dobu jednoho měsíce (nejkratší možná doba). Pojistné se odvíjí od pořizovací ceny vozu, data se musí zadat do programu, potom lze sdělit výši pojistného. Doporučuji navštívit pobočku Uniqa pojišťovny s velkým TP a vozem, který se musí před sjednáním havarijního pojištění prohlédnout.
Jiří - 02.05.2007 (10:06:21)
Dobrý den, minulý rok v červnu jsem koupil skůtr 50 ccm. Do dnešního dne není přepsaný z původního majitele na mne. Mohli byste mi prosím poradit, jak nyní postupovat, popř. zdali je možné objednat vyřízení veškerých náležitostí ohledně přehlášení u vás? Děkuji mnohokrát za odpověď.
Matesová - 02.05.2007 (08:58:15)
Dobrý den, chtěla bych se informovat, jak je to s povinným ručením v případě prodeje vozidla v bazaru. Pojišťovacím agentem mi bylo sděleno, že povinné ručení mít nemusím, protože vozidlo neprovozuji. Jsem však stále vlastníkem vozidla a toto vozidlo je přihlášeno v registru. Děkuji za odpověď
Jiří Skalický - 01.05.2007 (20:31:04)
Dobrý den.
Prostřednictvím Vaší agentury jsem přestoupil od ČP k ČPP,od 17.5.07.(Jedná se o povinné ručení).Novou smlouvu i složenku jsem
také obdržel a v nejbližších dnech zaplatím.Potud je mi všechno úplně jasné,ale co nevím,je jak postupovat dále.Od ČP mi poslali
také složenku a zelenou kartu.Musím tyto doklady vrátit a oznámit
přestup k jiné pojišťovně?Nebo toto udělala Vaše agentura?Upozorňuji že platnost zelené karty i zaplacené pojistné končí 16.5.07.Prosím o radu jak postupovat. Děkuji.Jiří Skalický sk.jiri@seznam.cz
Agentura Kryštof - 01.05.2007 (11:28:08)
Vážená paní Krimláková,
z Vašeho dotazu jsme nezjistili, u jaké pojišťovny jste měla pojištění sjednáno. Většina pojišťoven však má smlouvu na povinné ručení a smlouvu na havarijní pojištění očíslovanou zlášť, tzn. že tyto smlouvy na povinné ručení a na havarijní pojištění vztahující se k jednomu vozidlu vede jako dvě samostatné smlouvy, i když byly třeba sjednány v jedné smlouvě. Proto je potřeba při rušení povinného ručení zrušit i smlouvu na havarijní pojištění. Obraťte se tedy co nejdříve na pojišťovnu, u které jste měla pojištění sjednáno.
Agentura Kryštof - 01.05.2007 (11:17:12)
Vážený pane Janca,
z Vašeho příspěvku není patrné, o jaký druh pojištění se jedná a tedy zda Vám můžeme pomoci. Naše agentura není přímo pojišťovnou, jsme pouze pojišťovací zprostředkovatelé zastupující všechny pojišťovny v oblasti pojištění vozidel. Specifikujte tedy svůj dotaz nebo se obraťte na konkrétní pojišťovnu.
Agentura Kryštof - 01.05.2007 (10:57:39)
Vážený pane Jožin,
sazby Wustenrot pojišťovny Vám vyjedou po zadání základních údajů v sekci pojištění 2007. Když si kliknete na tento odkaz, musíte vyplnit pouze PSČ, věk a stáří vozidla, vybrat obsah válců vozidla a dát pokračovat. Na další stránce vyberete způsob placení(nesmíte dát pololetní způsob placení, jelikož Wustenrot pojišťovna tento způsob neumožňuje a tudíž Vám její sazba nevyjede), vyberete počet měsíců bezeškodného průběhu, pokud nějaký máte, zadáte výkon Vašeho vozidla a dáte pokračovat.Na další stránce už Vám vyjedou sazby všech pojišťoven i Wustenrot pojišťovny.
Agentura Kryštof - 01.05.2007 (10:51:23)
Vážený pane Malota,
nejdříve musíte zajet s motocyklem a s uvedenými doklady na stanici STK, kde Vám po shlédnutí TP a motocyklu řeknou další postup.Pokud budou doklady v pořádku a bude v nich uvedeno vše, co je potřeba, provedou Vám technickou prohlídku a vydají technický protokol, se kterým pak musíte na odbor dopravy pro vystavení českého TP. Musíte mít s sebou veškeré doklady - kupní smlouvu, velký i malý TP z Itálie, technický protokol a dle postupů daného odboru dopravy, pod který spadáte, i motocykl. Na odboru dopravy Vám řeknou číslo TP i SPZ, kterou Vám přidělí a Vy si budete muset jít sjednat pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem vozidla. Po předložení dokladu o pojištění Vám vydají český velký i malý TP spolu s registrační značkou.
Může se stát, že v italském technickém průkazu nenajdou technici veškeré údaje a pak budete muset konatktovat zástupce výrobce vozidla v ČR pro doplnění údajů, ale to Vám již sdělí na stanici technické kontroly.
jožin - 01.05.2007 (10:33:41)
Prosím, uveřejněte sazby pojištovny Vüstenrot počítané podle výkonu vozidla. Děkuji.
 
předchozí  zobrazuji 5754 - 5778 [celkem připomínek: 6147]  další

 

 
Pojištění vozidel   |  email: ppp.krystof@seznam.cz   |  tel.: +420 777 919 791
Copyright 2010-25 |  Design by 360co |  Hosting