Kontakt - Agentura Kryštof
Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.
TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)
Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)
INFOLINKY POJIŠŤOVEN
ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125
Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...
Agentura Kryštof - 22.05.2007 (08:10:11) |
Vážený pane Zdeňku, pokud jste již třičtvrtě roku pojistku neplatil, myslím si, že ji ČPP pojišťovna už dávno zrušila. Doporučovala bych si zjistit přímo na pobočce či ČPP infolince (841 444 555) zda je smlouva živá nebo zrušená. V každém případě musíte uhradit dlužné pojistné do doby, než se smlouva zruší. |
![]() |
Zdeněk - 21.05.2007 (18:12:02) |
Dobrý den. Mám auto, které jsem měl na leasing a před měsícem jsem ho splatil. Poslední 3 pojištění(platím po čtvrt roce a mám havarijní) jsem nezaplatil. Pokud zruším pojištění, bude to ode mě chtít ČPP zaplatit? Děkuji. |
![]() |
Agentura Kryštof - 21.05.2007 (16:59:06) |
Vážená paní Muczková, k přihlášení vozu je nutné mít sjednáno povinné ručení na osobu, která si chce vůz přihlásit! Bez dokladu o pojištění Vám bohužel žádný odbor dopravy vůz nepřihlásí. Dále potřebujete velký TP, ORV (malý TP), evidenční kontrolu na nového majitele (provede každá stanice STK), platné emise a technická kontrola a pokud jsou potřeba vyměnit RZ (SPZ), tak také i tyto dvě značky. V případě, že je vůz ještě registrován na původního majitele, potřebujete i plnou moc k přepisu od něj. |
![]() |
Agentura Kryštof - 21.05.2007 (16:56:00) |
Vážená paní Karin, vůz musí být odhlášen v místě, kde je registrován! Samozřejmě může vlastník vozu zplnomocnit druhou osobu, aby automobil s patřičnými doklady odhlásil za něj. |
![]() |
Agentura Kryštof - 21.05.2007 (16:54:00) |
Vážený pane Petrásek, smlouvu u ČP musíte vypovědět ze zákona buď 6 týdnů před koncem pojistného období (datum počátku pojištění), nebo na základě uložení RZ (SPZ) do depozitu, z důvodu nesouhlasu s navýšením pojistného, atd. Jakmile smlouvu vypovíte, sjednáte si s velkým technickým průkazem novou pojistnou smlouvu u Generali. |
![]() |
Agentura Kryštof - 21.05.2007 (16:51:44) |
Vážený pane Vladimíre, škodu musíte oba (viník i poškozený) nahlásit na pojišťovně, která bude škodu proplácet, v tomto případě se jedná o Vaši pojišťovnu. Ta Vám zajistí likvidátora, který si vůz s prasklým sklem nafotí. Vyplníte potřebné dokumenty a potom bude poškozenému škoda uhrazena. |
![]() |
Muczková - 21.05.2007 (08:16:05) |
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda mohu přihlásit auto na dopravním inspektorátě, i když na něj nemám zatím sjednané povinné ručení? Děkuji |
![]() |
Karin - 21.05.2007 (08:12:08) |
Dobrý den, je možné, aby majitel auta registrovaného v Praze, zplnomocnil svého bratra, aby toto auto odhlásil na dopr. inspektorátě v Ostravě? Děkuji |
![]() |
pavel petrasek - 19.05.2007 (18:01:37) |
Dobry den. jake kroky mam ucinit.jestli chci prejit od ČESKE POJIŠŤOVNY KE GENERALI..DEKUJI. |
![]() |
vladimir g - 18.05.2007 (17:19:05) |
Dobry den, mam dotaz. pokud spusobym skodu na vozidle jedoucim za mnou tim ze vystreli kaminek do predniho skla a sklo praskne. jak mam postupovat dale aby poskozenemu vozidlu byla uhrazena skoda. dekuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 17.05.2007 (09:00:10) |
Vážený pane Skála, pokud si necháte obě dvě auta, tak si na nové auto žádný bonus uplatnit nemůžete. V případě, že byste první auto prodal a pojistku zrušil, potom byste si mohl oněch 24 měsíců bezeškodného průběhu uplatnit. |
![]() |
Skála Martin - 17.05.2007 (08:28:42) |
Koupil jsem si druhé osobní auto. Jaký bonus bude uplatněn, když na prvním mám již 24 měsíců bezškodný provoz. |
![]() |
Agentura Kryštof - 16.05.2007 (13:52:12) |
Ano, na základě kupní smlouvy nebo kopie TP (kde je vozidlo převedeno na nového majitele) můžete smlouvu zrušit kdykoliv. |
![]() |
Kristina - 16.05.2007 (13:28:50) |
Takže ji mohu zrušit kdykoli ? Děkuji. |
![]() |
Agentura Kryštof - 16.05.2007 (11:00:00) |
Vážená paní Kristino, pokud jste své auto prodala, tak pojistku zrušíte z důvodu změny vlastníka, což doložíte kupní smlouvou nebo kopií velkého TP. Dodržení 6 týdenní výpovědní lhůty je nutné jen při výpovědi k datu výročí smlouvy. |
![]() |
Kristina - 16.05.2007 (10:47:35) |
Dobrý den, pokud prodávám své vozidlo, mám kupní smlouvu a chci zrušit pojistku, je zde také nutné dodržet onu 6 týdenní lhůtu pro zrušení pojistky ? Nebo ji mohu zrušit kdykoli ? Děkuji. |
![]() |
Agentura Kryštof - 15.05.2007 (13:49:47) |
Vážená paní Matušková, pojistnou smlouvu byste měla jít zrušit osobně s kopií kupní smlouvy či kopií přepsaného TP. Při zrušení se musí podepisovat žádanka na zrušení a vracet doklad o pojištění a zelená karta, aby Vám pojišťovna v pořádku vydala potvrzení o době trvání pojištění a škodném průběhu. |
![]() |
Matušková Martina - 15.05.2007 (13:46:35) |
Dobrý den.Před tydnem jsem prodala auto a čekala na to ,až si nový majitel sjedna svou pojistku.Dnes už ji má a proto se chci zeptat zad se da ma pojistka zrušit přes internet a nebo musim osobně dojit na pojišťovnu.Předem dekuji za odpověd.Matuškova.(matma@seznam.cz) |
![]() |
Agentura Kryštof - 14.05.2007 (14:42:41) |
Vážená paní Langová, povinné ručení Vám platí ve všech zemích uvedených na zelené kartě. Rámečky slouží pouze pro odlišení států Evropské unie. Pojištění neplatí ve státech, které na zelené kartě chybí, nebo jsou přeškrtnuty křížkem. |
![]() |
Agentura Kryštof - 14.05.2007 (13:49:43) |
Vážený pane Libore, u některých pojišťoven při uzavírání smluv on-line začíná smlouva platit až po zaplacení pojistného. Pokud si sjednáte povinné ručení u nás, zadáte do objednávky počátek pojištění a ten je také uveden v pojistné smlouvě. Tzn., že od tohoto dne jste pojištěn. V případě nehody, která se stane ještě než zašlete smlouvy zpět a zaplatíte pojistné, musíte co nejdříve odeslat podepsané pojistné smlouvy na naši adresu a okamžitě uhradit pojistné. Jste krytý ode dne, který je uveden ve smlouvě jako počátek pojištění. |
![]() |
Agentura Kryštof - 14.05.2007 (13:34:49) |
Vážený pane Chaloupek, odpověď jsem Vám již zaslala na Váš email. |
![]() |
Miroslav Chaloupek - 14.05.2007 (10:52:27) |
Dobrý den, prosím vás potřeboval bych si založit pojistku na blbost kvůli řízení nákladního automobilu, ale nikde jsem nenašel žádnou nabýtku. Děkuji Chaloupek |
![]() |
Miroslav Chaloupek - 14.05.2007 (10:34:26) |
Dobrý den, prosím vás potřebovam bych si založit pojistku na blbost kvůli řízení nákladního automobilu, ale nikde jsem nenašel žádnou nabýtku. Děkuji Chaloupek |
![]() |
Libor - 13.05.2007 (15:54:57) |
Dobrý den zajímalo by mně, zda pojistka platí opravdu ode dne ojednávky, když samotná pojišťovna udává termín min. 7 dní od podepsání smlouvy.Myslím samozřejmě on-line.Děkuji. |
![]() |
Langová Dagmar - 12.05.2007 (17:36:20) |
Mám povinné ručení u Kooperativy. Kolonky na zelené kartě jsou buď v rámečku nebo bez.Všude se uvádí, že platnost do země se pozná dle přeškrtnuté značky země.Chci vycestovat do Chorvatska přes Německo, Rakousko a Slovinsko. Jedině Chorvatsko je v rámečku, kde tedy platí a kde ne.Děkuji za radu. |
![]() |
předchozí zobrazuji 5733 - 5757 [celkem připomínek: 6147] další |