pojištění vozidel
logo top
Partneři
ALLIANZ
AXA
ČESKÁ POJIŠŤOVNA
ČPP
ČSOB
DIRECT
GENERALI
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA
KOOPERATIVA
SLAVIA POJIŠŤOVNA
UNIQA
Poradna

Jindra Regulová - dobrý den máme uzavřenou pojistk 3.5.2015 chceme ji vypovědět, do kterého data musíme zaslat písemnou výpověd...
Agentura Kryštof s.r.o. - Dobrý den, obchodní vztah znamená, že by mělo byt založeno na psané smlouvě či dohodě. Že majitel souhlasí,...
Dušan - Dobrý den, koupil jsem auto od šéfa které je na leasing, ja mu dal peníze za celé auto ale on ho ještě splácí....
Jiří - Dobrého dne přeji Fungují stále tyto stránky? Děkuji
AGENTURA KRYŠTOF s.r.o. - Vážený pane Ducháč, AXA pojišťovna již v loňském roce přešla pod UNIQA pojišťovna, která ji koupila a která...
Jaromír Ducháč - Nemohu navázat spojení s pojišťovnou AXA. Potřebuji částku zák. odpovědnosti pro letošní platbu a zelenou kartu....

Více
 

Kontakt - Agentura Kryštof

Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.


TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)

Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)


INFOLINKY POJIŠŤOVEN

ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125


Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...


Vložení vzkazu







Jiří - 31.05.2007 (07:35:32)
Dobrý den,
již delší dobu mám odstavené vozidlo před domem a mám zrušenou zákonnou pojistku na toto vozidlo, jelikož mi přišlo zbytečné platit povinné ručení, když vozidlem nejdezdím. Nyní chci vozidlo dát do depozitáře.
Otázka zní: Musím doplatit povinné ručení za dobu, kdy mi auto stálo před domem bez provozu? Zjistí vůbec někde někdo, že platím nebo neplatím zákonnou pojistku?
Předem děkuji za odpovědi.
Jana - 30.05.2007 (10:13:47)
Dobrý den,chtěla jsem se zeptat jak mohu vypovědět smlouvu o povinném ručení. Nestihla jsem vypovědět smlouvu v lhůtě 6 týdnů před výročím(myslela jsem si, že lze vypovědět kdykoli). Ve smlouvě je napsáno, že pokud nezaplatím splátku bude smlouva zrušena, je možné to udělat takto?Po zrušení smlouvy bych uzavřela novou pojistku u jiné pojišťovny. Vznikají nezaplacením jiné povinnosti nebo penále?důvod výpovědi je pouze lepší nabídka jiné pojišťovny.děkuji za odpověď
Agentura Kryštof - 29.05.2007 (15:49:33)
Vážená paní Pavlo,
osoba, od které vůz kupujete musí zajistit odhlášení automobilu na Vaše jméno. Tzn., že budete v tzv. převodu. Bez odhlášení na odboru dopravy, kde je auto nyní registrováno, Vám vůz nepřihlásí! Potom si už na odboru dopravy, pod který trvalým bydlištěm spadáte, vůz přihlásíte. V případě, že budete zplnomocňovat určitou osobu, plná moc nemusí být notářsky ověřená.
K přihlášení vozidla potřebujete malý TP, velký TP, evidenční kontrolu na Vaše jméno (získáte ji na každé stanici STK, kde technici zkontrolují, zda sedí karoserie, motor vozidla..., vystaví Vám protokol, který musí být napsaný již na Vaše jméno), doklad o pojištění (povinné ručení) na Vaše jméno, musí být platná technická a emise (pokud se blíží ukončení platnosti technické kontroly, můžete rovnou udělat emise a STK na Vaše jméno a nemusíte tudíž dělat evidenční kontrolu) a odevzdat RZ (SPZ).
Pavla - 29.05.2007 (08:40:12)
Dobrý den,prodávám auto z okresu do okresu co musím bezpodmínečně všechno udělat a pokud chci dát plnou moc k přepisu vozidla,musí být notářsky ověřená.Prosím o podrobnou odpověď,jsem úplný laik.Děkuji
Agentura Kryštof - 28.05.2007 (16:18:38)
Vážený pane Václave,
pokud Vám způsobí škodu vozidlo, které není pojištěno, můžete žádat náhradu škody po kanceláři českých pojistitelů, která to potom bude vymáhat jak po majiteli vozu, tak po řidiči, který škodu způsobil.
Agentura Kryštof - 28.05.2007 (08:59:31)
Vážený pane Radouch,
naše agentura zastupuje všechny pojišťovny jako pojišťovací zprostředkovatel, tudíž škodné události nevyřizujeme, ty se musí hlásit přímo na danou pojišťovnu u které máte pojištění odpovědnosti sjednáno. Lze využít infolinek, které jsou uvedeny na této stránce.
Roman Radouch - 26.05.2007 (23:58:25)
Dobrý den, chci se zeptat na sídlo v okolí Českých Budějovic kde se hlásí případná škoda (událost).
VÁCLAV - 25.05.2007 (20:52:48)
DOBRÝ DEN,CHTĚL BYCH SE ZEPTAT KDO ODPOVÍDÁ ZA ŠKODU SPUSOBENOU NEPOJIŠTĚNYM VOZEM JESTLI TEN KDO ŘÍDIL NEBO MAJITEL.DĚKUJI
Agentura Kryštof - 25.05.2007 (10:20:43)
Vážená paní Malá,
z Vašeho dotazu jsem bohužel nepochopila, co přesně máte na mysli. Pokud jste si povinné ručení sjednávala pomocí naší agentury, zaslali jsme Vám smlouvy, doklad o pojištění a zelenou kartu s platností na 1 měsíc od počátku pojištění. Jakmile nám potom klient zašle podepsané pojistné smlouvy zpět, odevzdáme je na Wüstenrot pojišťovnu a ta by měla pojistníkovi do 5 dnů zaslat nový doklad o pojištění i zelenu kartu.
Michaela Malá - 24.05.2007 (19:41:43)
Dobrý den,
uzavřela jsem si s vaší pomocí povinné ručení u Wuestenrot. Včera jsem částku odeslala k platbě. Chci se zeptat, zda mohu vozidlo používat, nebo musím vyčkat, až mi přijde zelená karta.
Moc děkuji.
Malá
Agentura Kryštof - 24.05.2007 (09:08:28)
Vážená paní Krivá,
vyplňte do kolonky cokoliv. Např. tři nuly..cokoliv, s čím Vás program pustí. My tyto údaje do smlouvy samozřejmě vpisovat nebudeme.
Agentura Kryštof - 24.05.2007 (08:54:27)
Vážený pane Gollinarsch,
pojišťovny mají lhůtu zhruba 4 - 6 týdnů (záleží na dané pojišťovně) na zaslání potvrzení o době trvání pojištění a škodném průběhu. Pokud jste vypověděl smlouvu k dnešnímu dni, bude nějakou dobu trvat, než potvrzení obdržíte.
Pravdou je, že někdo jej obdrží automaticky, někdo musí pojišťovnu urgovat. Podmínkou vydání je řádné odevzdání dokladu o pojištění a zelené karty.
Nové pojištění si můžete sjednat již s bonusem i bez potvrzení. Podepíšete čestné prohlášení, že jste byl určitou dobu pojištěn u ČPP a potom jste do určité doby (většinou to bývají 2 měsíce) povinen doložit originál. V případě, že jej nedoložíte, bude Vám pojistné navýšeno na základní sazbu.
Eva Kriva - 23.05.2007 (22:10:36)
Dobrý den,chci pojistit onlyne přívěsné vozidlo,mám zadat válce a obsah motoru. Bohužel přívěs toto nemá ,poradte jak postupovat .S pozdravem E:K:
PETR GOLLINARSCH - 23.05.2007 (17:50:56)
DOBRÝ DEN MĚL BYCH DOTAZ MĚL JSEM SJEDNÁNO POV.RUČENÍ U ČPP-POJIŠTOVNY BOHUŽEL PO HAVÁRII MÉ MANŽELKY JSEM BYL SILNĚ NESPOKOJEN S PRACÍ POJIŠTOVNY A TAK JSEM JI VYPOVĚDĚL SMLOUVU K DNEŠNÍMU DNI.POŽADOVAL JSEM PO ČPP ZASLÁNÍ BONUSŮ ČI MALUSŮ ALE BOHUŽEL NIC JAK MÁM TED POSTUPOVAT DÁL ABYCH MOHL UZAVŘÍT NOVÉ VÝHODNÉ POVINÉ POJIŠTĚNÍ MOC DĚKUJI ZA RADU.
S POZDRAVEM PETR GOLLINARSCH
Agentura Kryštof - 22.05.2007 (12:18:55)
Vážený pane Fiala,
pod pojmem konec pojistného období se myslí den výročí uzavření pojistné smlouvy. Pokud chcete vypovědět smlouvu ke konci pojistného období, znamená to, že musíte podat výpověď nejpozději 6 týdnů před datem výročí pojistné smlouvy.
Petr Fiala - 22.05.2007 (09:46:25)
Prosím o sdělení, co se myslí pod pojmem \"konec pojistného období\". Je to k datu uzavření poj. smlouvy, nebo kdykoliv před výpovědní lhůtou 6 týdnů? Děkuji za odpověď.Fiala, mail: rakolusk@seznam.cz
Agentura Kryštof - 22.05.2007 (08:10:11)
Vážený pane Zdeňku,
pokud jste již třičtvrtě roku pojistku neplatil, myslím si, že ji ČPP pojišťovna už dávno zrušila.
Doporučovala bych si zjistit přímo na pobočce či ČPP infolince (841 444 555) zda je smlouva živá nebo zrušená. V každém případě musíte uhradit dlužné pojistné do doby, než se smlouva zruší.
Zdeněk - 21.05.2007 (18:12:02)
Dobrý den. Mám auto, které jsem měl na leasing a před měsícem jsem ho splatil. Poslední 3 pojištění(platím po čtvrt roce a mám havarijní) jsem nezaplatil. Pokud zruším pojištění, bude to ode mě chtít ČPP zaplatit? Děkuji.
Agentura Kryštof - 21.05.2007 (16:59:06)
Vážená paní Muczková,
k přihlášení vozu je nutné mít sjednáno povinné ručení na osobu, která si chce vůz přihlásit! Bez dokladu o pojištění Vám bohužel žádný odbor dopravy vůz nepřihlásí.
Dále potřebujete velký TP, ORV (malý TP), evidenční kontrolu na nového majitele (provede každá stanice STK), platné emise a technická kontrola a pokud jsou potřeba vyměnit RZ (SPZ), tak také i tyto dvě značky.
V případě, že je vůz ještě registrován na původního majitele, potřebujete i plnou moc k přepisu od něj.
Agentura Kryštof - 21.05.2007 (16:56:00)
Vážená paní Karin,
vůz musí být odhlášen v místě, kde je registrován! Samozřejmě může vlastník vozu zplnomocnit druhou osobu, aby automobil s patřičnými doklady odhlásil za něj.
Agentura Kryštof - 21.05.2007 (16:54:00)
Vážený pane Petrásek,
smlouvu u ČP musíte vypovědět ze zákona buď 6 týdnů před koncem pojistného období (datum počátku pojištění), nebo na základě uložení RZ (SPZ) do depozitu, z důvodu nesouhlasu s navýšením pojistného, atd.
Jakmile smlouvu vypovíte, sjednáte si s velkým technickým průkazem novou pojistnou smlouvu u Generali.
Agentura Kryštof - 21.05.2007 (16:51:44)
Vážený pane Vladimíre,
škodu musíte oba (viník i poškozený) nahlásit na pojišťovně, která bude škodu proplácet, v tomto případě se jedná o Vaši pojišťovnu. Ta Vám zajistí likvidátora, který si vůz s prasklým sklem nafotí. Vyplníte potřebné dokumenty a potom bude poškozenému škoda uhrazena.
Muczková - 21.05.2007 (08:16:05)
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda mohu přihlásit auto na dopravním inspektorátě, i když na něj nemám zatím sjednané povinné ručení?
Děkuji
Karin - 21.05.2007 (08:12:08)
Dobrý den,
je možné, aby majitel auta registrovaného v Praze, zplnomocnil svého bratra, aby toto auto odhlásil na dopr. inspektorátě v Ostravě? Děkuji
pavel petrasek - 19.05.2007 (18:01:37)
Dobry den. jake kroky mam ucinit.jestli chci prejit od ČESKE POJIŠŤOVNY KE GENERALI..DEKUJI.
 
předchozí  zobrazuji 5717 - 5741 [celkem připomínek: 6147]  další

 

 
Pojištění vozidel   |  email: ppp.krystof@seznam.cz   |  tel.: +420 777 919 791
Copyright 2010-25 |  Design by 360co |  Hosting