Kontakt - Agentura Kryštof
Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.
TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)
Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)
INFOLINKY POJIŠŤOVEN
ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125
Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...
czarlie - 05.06.2007 (13:34:48) |
Prosím, dejte si tu kalkulačku do pořádku, aby fugovala... Sama se chová jako spam. |
![]() |
Agentura Kryštof - 05.06.2007 (11:54:13) |
Vážený pane Pavel, dříve bylo dočasné vyřazení neomezené. Od července roku 2006 je možno dát značky do depozitu na 1 rok s tím, že si po roce můžete zažádat o prodloužení na půl roku. O tom, že by měla být možnost uložení značek do depozitu zrušena, zatím žádné informace nemáme. |
![]() |
pavel - 05.06.2007 (10:40:20) |
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jak to bude s depozitem aut. Doslechl jsem se že se má rušit. Předem děkuji za odpověd. |
![]() |
Agentura Kryštof - 04.06.2007 (15:59:08) |
Vážená paní Marcelo, osoba, která si chce na své jméno přihlásit vozidlo, nemusí vlastnit řidičské oprávnění. Žádné problémy Vám nevzniknou. Co se Vašeho občanství týče, pokud máte povolení k pobytu, musíte jej na odboru dopravy předložit a registrační pracovníci na Vás vůz přihlásí také bez jakýchkoliv problémů. |
![]() |
Agentura Kryštof - 04.06.2007 (08:49:17) |
Vážený pane Lukáš, v podstatě, tak jak jste to popsal, je to správně. Všechny tři kroky (přihlášení vozu, výměnu SPZ i uložení do depozitu) můžete udělat v jeden den. I přesto, že s autem nechcete hned jezdit, tak si musíte sjednat povinné ručení, alespoń krátkodobé (1 měsíc), bez toho Vám vůz nepřihlásí. Správní poplatek za přihlášení je 800 Kč, značky, pokud jsou z jiného kraje, Vám vymění v rámci správního poplatku a za uložení značek do depozitu se platí 100 Kč. |
![]() |
Marcela - 04.06.2007 (08:44:07) |
Dobrý den, mám dotaz. Koupila jsem si auto, ale nejsem držitelem řidického průkazu. Takže jsem pouze majitelka auta. Můžete mi poradit, jak problémy by mohli vzniknout při přihlášení auta, případně jak se jim předem vyhnout? Také jsem cizinka, s dlouhod.přechodným pobytem v ČR. Není problém přihlásit na sebe auto v ČR?Děkuji |
![]() |
Lukáš - 03.06.2007 (14:30:31) |
Dobrý den, Chci si koupit ojetý vůz, ale nechci s ním hned jezdit. Nikdy jsem auto nekupoval (ani neměl) a tudíž ani neviřizoval povinné ručení, přehlašování SPZ ani uložení do depozitáře. Chtěl bych se zetat, jak mám postupovat, mám v tom trochu zmatek. Podle mě je to takhle: 1. zaplatím vůz (budu mít kupní smlouvu) a odvezu si ho. 2. vrátím SPZ které má, přehlásím vůz na sebe a vyzvednu si nové SPZ, 3. uložím je do depozitáře. Chtěl bych se také zeptat, kolik stojí poplatky za uložení SPZ. |
![]() |
Agentura Kryštof - 01.06.2007 (11:34:42) |
Vážená paní Dušková, naše agentura funguje jako pojišťovací zprostředkovatel, zastupujeme pojišťovny uvedené na těchto stránkách. Nejsme přímo pojišťovna, proto nevím, o jaké pojišťovně píšete. Co se povinného ručení týče, zelená karta platí ve všech zemích, které jsou uvedeny na kartě s vyjímkou těch, které jsou přeškrtlé. Havarijní pojištění většinou platí na území ČR a celé Evropy. Záleží ale na konkrétní pojišťovně, protože např. Triglav pojišťovna má územní platnost u tohoto pojištění rozdělenou (pak záleží na tom, co je uvedeno ve smlouvě). Proto, prosím, kontaktujte přímo danou pojišťovnu pomocí infolinky. Ty jsou uvedeny na této stránce v horní části. |
![]() |
Dušková Hana - 01.06.2007 (09:42:45) |
mám u vaší pojištovny sjednané povinné i havarijní pojištění,je možné nějaké připojištění pro cestu do Chorvatska,nebo stávající pojištění platí i v zahraničí/Rakousko,Slovinsko,Chorvatsko/ díky H.D. |
![]() |
Agentura Kryštof - 31.05.2007 (15:39:11) |
Vážená paní Stojarová, podle SPZ vozidla můžete zjistit jen pojišťovnu, kde je vůz pojištěn. A to na www.ckp.cz, vyhledávání podle SPZ. Pokud se jedná o pojistnou událost, zkuste si vyhledat pojišťovnu vozu a zeptat se přímo tam. Jinak Vám bohužel poradit nemůžu. Osobní údaje Vám asi nikde nikdo neřekne. |
![]() |
Agentura Kryštof - 31.05.2007 (15:29:40) |
Vážený pane Jiří, povinné ručení by mělo být sjednáno na každé vozidlo, které je přihlášeno v registru silničních vozidel a není dočasně či trvale vyřazeno. Povinnost zákonného pojištění hlídá Česká kancelář pojistitelů. Ta také uděluje pokuty za nesjednání povinného ručení. Pokud jste ale dodnes žádnou sankci nedostal, doporučovala bych značky co nejdříve odevzdat do depozitu (dočasně vyřadit). U tohoto úkonu nikdo nebude zkoumat, zda pojistku máte či ne. |
![]() |
Agentura Kryštof - 31.05.2007 (15:00:09) |
Vážená paní Jano, dle zákona máte možnost pojistnou smlouvu vypovědět právě ve lhůtě 6 týdnů před datem výročí pojistné smlouvy.Pokud tuto lhůtu nestihnete, můžete, jak uvádíte, nezaplatit danou splátku pojistného a počkat až Vám pojišťovna zruší pojistnou smlouvu z důvodu neplacení pojistného. Penále Vám žádné nehrozí, vystavujete se ovšem riziku, že pokud v době prodlení s platbou pojistného nastane pojistná událost, může Vám pojišťovna krátit pojistné plnění. Dále také záleží na tom, ke které pojišťovně chcete přejít, jelikož např. Generali pojišťovna neuznává bonus z předchozí pojistné smlouvy, která zanikla právě z důvodu neplacení pojistného. A také počítejte s tím,že bude trvat tak 2-3 měsíce, možná i déle, než Vám zruší současnou smlouvu, v závislosti u jaké pojišťovny jste momentálně pojištěna a že po Vás pojišťovna bude vymáhat pojistné do data zániku pojistné smlouvy. Jinak možností, jak zrušit pojistnou smlouvu hned, je vozidlo dočasně vyřadit z registru vozidel, kdy odevzdáte registrační značky a malý technický průkaz na úřadě a zaplatíte správní poplatek 100,-Kč, na základě zápisu o dočasném vyřazení ve velkém technickém průkaze zrušíte pojistnou smlouvu a hned druhý den si značky a malý technický průkaz z úřadu můžete vyzvednout, s tím, že při vyzvedávání už neplatíte žádný spravní poplatek, ale musíte už mít sjednanou novou pojistnou smlouvu a předložit jim platný doklad o pojištění. |
![]() |
Stojarová - 31.05.2007 (12:39:23) |
DOBRÝ DEN, CHTĚLA BYCH SE ZEPTAT JAK ZJISTIT MAJITELE VOZIDLA, KDYŽ Z PROTOKOLU OD POLICIE, KTERÁ ŠETŘILA DOPRAVNÍ NEHODU, ZNÁM POUZE SPZ A JMÉNO ŘIDIČE. DĚKUJI STOJAROVÁ |
![]() |
Jiří - 31.05.2007 (07:35:32) |
Dobrý den, již delší dobu mám odstavené vozidlo před domem a mám zrušenou zákonnou pojistku na toto vozidlo, jelikož mi přišlo zbytečné platit povinné ručení, když vozidlem nejdezdím. Nyní chci vozidlo dát do depozitáře. Otázka zní: Musím doplatit povinné ručení za dobu, kdy mi auto stálo před domem bez provozu? Zjistí vůbec někde někdo, že platím nebo neplatím zákonnou pojistku? Předem děkuji za odpovědi. |
![]() |
Jana - 30.05.2007 (10:13:47) |
Dobrý den,chtěla jsem se zeptat jak mohu vypovědět smlouvu o povinném ručení. Nestihla jsem vypovědět smlouvu v lhůtě 6 týdnů před výročím(myslela jsem si, že lze vypovědět kdykoli). Ve smlouvě je napsáno, že pokud nezaplatím splátku bude smlouva zrušena, je možné to udělat takto?Po zrušení smlouvy bych uzavřela novou pojistku u jiné pojišťovny. Vznikají nezaplacením jiné povinnosti nebo penále?důvod výpovědi je pouze lepší nabídka jiné pojišťovny.děkuji za odpověď |
![]() |
Agentura Kryštof - 29.05.2007 (15:49:33) |
Vážená paní Pavlo, osoba, od které vůz kupujete musí zajistit odhlášení automobilu na Vaše jméno. Tzn., že budete v tzv. převodu. Bez odhlášení na odboru dopravy, kde je auto nyní registrováno, Vám vůz nepřihlásí! Potom si už na odboru dopravy, pod který trvalým bydlištěm spadáte, vůz přihlásíte. V případě, že budete zplnomocňovat určitou osobu, plná moc nemusí být notářsky ověřená. K přihlášení vozidla potřebujete malý TP, velký TP, evidenční kontrolu na Vaše jméno (získáte ji na každé stanici STK, kde technici zkontrolují, zda sedí karoserie, motor vozidla..., vystaví Vám protokol, který musí být napsaný již na Vaše jméno), doklad o pojištění (povinné ručení) na Vaše jméno, musí být platná technická a emise (pokud se blíží ukončení platnosti technické kontroly, můžete rovnou udělat emise a STK na Vaše jméno a nemusíte tudíž dělat evidenční kontrolu) a odevzdat RZ (SPZ). |
![]() |
Pavla - 29.05.2007 (08:40:12) |
Dobrý den,prodávám auto z okresu do okresu co musím bezpodmínečně všechno udělat a pokud chci dát plnou moc k přepisu vozidla,musí být notářsky ověřená.Prosím o podrobnou odpověď,jsem úplný laik.Děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 28.05.2007 (16:18:38) |
Vážený pane Václave, pokud Vám způsobí škodu vozidlo, které není pojištěno, můžete žádat náhradu škody po kanceláři českých pojistitelů, která to potom bude vymáhat jak po majiteli vozu, tak po řidiči, který škodu způsobil. |
![]() |
Agentura Kryštof - 28.05.2007 (08:59:31) |
Vážený pane Radouch, naše agentura zastupuje všechny pojišťovny jako pojišťovací zprostředkovatel, tudíž škodné události nevyřizujeme, ty se musí hlásit přímo na danou pojišťovnu u které máte pojištění odpovědnosti sjednáno. Lze využít infolinek, které jsou uvedeny na této stránce. |
![]() |
Roman Radouch - 26.05.2007 (23:58:25) |
Dobrý den, chci se zeptat na sídlo v okolí Českých Budějovic kde se hlásí případná škoda (událost). |
![]() |
VÁCLAV - 25.05.2007 (20:52:48) |
DOBRÝ DEN,CHTĚL BYCH SE ZEPTAT KDO ODPOVÍDÁ ZA ŠKODU SPUSOBENOU NEPOJIŠTĚNYM VOZEM JESTLI TEN KDO ŘÍDIL NEBO MAJITEL.DĚKUJI |
![]() |
Agentura Kryštof - 25.05.2007 (10:20:43) |
Vážená paní Malá, z Vašeho dotazu jsem bohužel nepochopila, co přesně máte na mysli. Pokud jste si povinné ručení sjednávala pomocí naší agentury, zaslali jsme Vám smlouvy, doklad o pojištění a zelenou kartu s platností na 1 měsíc od počátku pojištění. Jakmile nám potom klient zašle podepsané pojistné smlouvy zpět, odevzdáme je na Wüstenrot pojišťovnu a ta by měla pojistníkovi do 5 dnů zaslat nový doklad o pojištění i zelenu kartu. |
![]() |
Michaela Malá - 24.05.2007 (19:41:43) |
Dobrý den, uzavřela jsem si s vaší pomocí povinné ručení u Wuestenrot. Včera jsem částku odeslala k platbě. Chci se zeptat, zda mohu vozidlo používat, nebo musím vyčkat, až mi přijde zelená karta. Moc děkuji. Malá |
![]() |
Agentura Kryštof - 24.05.2007 (09:08:28) |
Vážená paní Krivá, vyplňte do kolonky cokoliv. Např. tři nuly..cokoliv, s čím Vás program pustí. My tyto údaje do smlouvy samozřejmě vpisovat nebudeme. |
![]() |
Agentura Kryštof - 24.05.2007 (08:54:27) |
Vážený pane Gollinarsch, pojišťovny mají lhůtu zhruba 4 - 6 týdnů (záleží na dané pojišťovně) na zaslání potvrzení o době trvání pojištění a škodném průběhu. Pokud jste vypověděl smlouvu k dnešnímu dni, bude nějakou dobu trvat, než potvrzení obdržíte. Pravdou je, že někdo jej obdrží automaticky, někdo musí pojišťovnu urgovat. Podmínkou vydání je řádné odevzdání dokladu o pojištění a zelené karty. Nové pojištění si můžete sjednat již s bonusem i bez potvrzení. Podepíšete čestné prohlášení, že jste byl určitou dobu pojištěn u ČPP a potom jste do určité doby (většinou to bývají 2 měsíce) povinen doložit originál. V případě, že jej nedoložíte, bude Vám pojistné navýšeno na základní sazbu. |
![]() |
předchozí zobrazuji 5704 - 5728 [celkem připomínek: 6147] další |