pojištění vozidel
logo top
Partneři
ALLIANZ
AXA
ČESKÁ POJIŠŤOVNA
ČPP
ČSOB
DIRECT
GENERALI
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA
KOOPERATIVA
SLAVIA POJIŠŤOVNA
UNIQA
Poradna

Jindra Regulová - dobrý den máme uzavřenou pojistk 3.5.2015 chceme ji vypovědět, do kterého data musíme zaslat písemnou výpověd...
Agentura Kryštof s.r.o. - Dobrý den, obchodní vztah znamená, že by mělo byt založeno na psané smlouvě či dohodě. Že majitel souhlasí,...
Dušan - Dobrý den, koupil jsem auto od šéfa které je na leasing, ja mu dal peníze za celé auto ale on ho ještě splácí....
Jiří - Dobrého dne přeji Fungují stále tyto stránky? Děkuji
AGENTURA KRYŠTOF s.r.o. - Vážený pane Ducháč, AXA pojišťovna již v loňském roce přešla pod UNIQA pojišťovna, která ji koupila a která...
Jaromír Ducháč - Nemohu navázat spojení s pojišťovnou AXA. Potřebuji částku zák. odpovědnosti pro letošní platbu a zelenou kartu....

Více
 

Kontakt - Agentura Kryštof

Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.


TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)

Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)


INFOLINKY POJIŠŤOVEN

ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125


Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...


Vložení vzkazu







Agentura Kryštof - 04.10.2007 (15:37:27)
Vážená paní Mládková,
pojišťovna se nestará o to, zda osoba, která vozidlo vlastní, nebo je v převodu, pojistku sjednanou má, či ne.
Od toho je Česká kancelář pojistitelů, která uděluje pokuty za porušení zákona, a to nesjednání zákonného pojištění.
Pokud Vaše kamarádka do teď pokutu nedostala, má veliké štěstí. Hrozí jí ale veliká finanční sankce. V tomto případě bych určitě co nejrychleji zašla na odbor dopravy a celou situaci se snažila nějakým způsobem vyřešit!! Úplně nejlepší by bylo se domluvit s osobou, která vozidlo užívá a neoprávněně na ni vůz odhlásila. Pokud toto není možné, ať se co nejrychleji dostaví s OP na odbor dopravy a tam jí určitě poradí, jak situaci řešit. Možná bude i nutné, nahlásit vše na policii.
Agentura Kryštof - 03.10.2007 (08:17:25)
Vážený pane Jiří,
pokud máte sjednáno pojištění proti odcizení, tak byste si měl zajít na pobočku dané pojišťovny (s sebou si vzít pojistnou smlouvu a protokol od Policie). Pro bližší informace se musíte obrátit přímo na danou pojišťovnu např. pomocí infolinky.
JIří - 02.10.2007 (18:37:42)
ukradli mi auto jak pam postupovat u sve pojiš´tovny
Jitka Mládková - 02.10.2007 (11:36:15)
Prosím poraďte:Moje kamarádka zjistila, že na ni bylo před 3lety neoprávněně odhlášeno osob.vozidlo. Nevěděla o tom,nepřihlašovala si toto vozidlo ani ho nevlastnila a neužívala.Zná skutečného majitele vozidla, který neplatí zákon. pojištění a vozidlo užívá. Může po ní chtít pojišťovna uhradit pojistné za 3 roky? Děkuji
Agentura Kryštof - 02.10.2007 (11:08:43)
Vážená paní Jandáková,
pojistnou smlouvu vypracujeme na období od 2.10.2007 - 1.11.2007 a doklad Vám zašleme během půl hodiny na Váš mail.
jandáková - 02.10.2007 (10:57:58)
Objednala jsem p.r.na celý rok od triglavu,prosím o naskenování potvrzení jakmile to bude možné.nejlépe co nejdříve,děkuji
Agentura Kryštof - 02.10.2007 (10:18:59)
Vážená paní Jandáková,
pokud vyplníte objednávku a hned poté zašlete na mail či pomocí tel. 777/91 97 91 upozornění, že se jedná o krátkodobou pojistku (v naší objednávce toto nelze vyplnit), pojistnou smlouvu vypracujeme a odešleme Vám doklad o pojištění na mail.
Originály Vám dojdou obyčejnou poštou. K tomu, aby byla pojistná smlouva v pořádku, musíte přiložit kopii útržku o zaplacení složenky ke smlouvám, které nám podepsané budete zasílat zpět.
jandáková - 02.10.2007 (10:06:32)
Dá se tedy přes vás sjednat p.r.u triglavu na 1měsíc a naskenovat na mail doklad o pojištění?Děkuji
Agentura Kryštof - 02.10.2007 (09:55:52)
Vážená paní Jandáková,
skoro všechny pojišťovny nabízí krátkodobé pojištění. Triglav pojišťovna Vám vůz pojistí i na dobu 14 dní, ČSOB pojišťovna na jeden měsíc bez přirážky, Generali pojišťovna s přirážkou, atd. Snad jediná ČPP nabízí krátkodobou pojistku na min. 3 měsíce.
jandáková - 02.10.2007 (09:35:28)
potřebuji pov.ruč.na 1měsíc,která pojišťovna je schopna toto nebídnout ,potřebuji doklad ihned,ne čekat,až to pošlou poštou.děkuji
Agentura Kryštof - 02.10.2007 (08:22:04)
Vážený pane Lukáš,
pokud nám objednávka pojištění příjde během pracovní doby, je pojistka zpracována ještě ten den a odeslána obyčejnou poštou. Klient ji většinou obdrží na druhý den. Také není problém doklad o pojištění nascenovat a poslat ho na email.
Agentura Kryštof - 02.10.2007 (08:13:27)
Vážený pane Františku,
bohužel je to tak, k tomu aby Vám vůz přihlásili ho musíte mít pojištěn a dodatečně potom na pojišťovnu nahlásit novou RZ, pojišťovna Vám vystaví nový doklad o pojištění a zelenou kartu. U každé pojišťovny lze změnu nahlásit různým způsobem, telefonicky, přes internet nebo na pobočce. Dobré je domluvit se na postupu přímo tam, kde je pojistka sjednána.
Lukáš - 01.10.2007 (23:58:39)
Dobrý den,chtěl bych se zeptat jak dlouho zhruba trvá než mi domů přijde smlouva+složenka+zel.karta atd.Já jen jesli to trvá 1.den,2.dny,týden.Koupil jsem si nový vůz a jelikož nemám poblíž pobočku pojištovny a nemohu ještě jezdit svým autem,tak se rozmýšlím jesli si mám tady sjednat povinný nebo ne.Abych nečekal týden na obálku to fakt nechci!!Předem děkuji za odpověd.
František - 01.10.2007 (22:50:40)
Dobrý den,když si koupím ojeté vozidlo před přepisem musím uzavřít ponvinné ručení, ale tam bude napsaná reg.značka původní a já (jiný kraj)dostanu novou,pojišťovna mi vystaví nové potvrzení o pojištění a zelenou kartu? Stačí jen písenné nebo tel.oznámení zněny SPZ? Děkuji.
Agentura Kryštof - 01.10.2007 (14:00:05)
Vážený pane Miloš,
my jsme pouze zprostředkovatelé pojištění, nejsme ani likvidátoři pojistných událostí, takže Vám nemůžeme s jistotou poradit. Nejlepší bude, když se obrátíte přímo na Českou kancelář pojistitelů (www.ckp.cz), tam Vám zajisté poradí jak postupovat.
Miloš - 27.09.2007 (18:46:45)
Měl jsem dopravní nehodu ve které jsem byl poškozený, Policií ČR nešetřeno, škoda na mém vozidle 3.700 Kč, s viníkem sepsána smlouva o úhradě, tento neměl zaplaceno pov. ručení. Ve smluvní lhůtě škodu neuhradil, mohu toto zpětně oznámit na PČR a na ČKP?
Agentura Kryštof - 27.09.2007 (08:55:57)
Vážený pane Morávek,
u všech pojišťoven nelze zaplatit pojistné přímo na pobočce. Všude Vám ale vystaví novou složenku. Nebo si jednoduše zavolejte na infolinku dané pojišťovny, kterou naleznete na této stránce v horní části. Určitě Vám rádi vyhoví a složenku znovu zašlou poštou.
Agentura Kryštof - 27.09.2007 (08:52:54)
Vážený pane Franto,
pokud původní vozidlo nezrušíte, nemáte bohužel nárok na bonus u nového vozidla.
Tuto akci (slevu na druhé vozidlo) má Generali pojišťovna. V případě, že u ní budete mít pojištěno vozidlo s bonusem, na druhé vozidlo dostanete slevu ve výši bonusu na původním vozidle.
Jinak u všech pojišťoven musíte začínat od začátku. Bezeškodný průběh na vozidlo si můžete uplatnit vždy jen z jakékoliv zrušené pojistky (v období od 1.1.2000 do teď).
Agentura Kryštof - 27.09.2007 (08:47:10)
Vážený pane Radku,
když začínáte vyplňovat objednávku, na první stránce zadáte údaje: PSČ, věk pojistníka, stáří vozidla a vyberete kategorii. Na druhé stránce je k výběru část města (vesnice), ve kterém bydlíte a bezeškodný průběh. Pokud nemáte žádný, vůbec na kolonku neklikejte a ponechejte údaj,který je tam zadaný, tzn. 0-11 měsíců.
Potom si vyberete pojišťovnu, o kterou máte zájem a dále vyplňujete objednávku.
V případě, že na začátku opravdu ponecháte původní údaj (0-11 m.), program po Vás dále nebude požadovat vyplňovat počet měsíců bezeškodného průběhu a předchozí pojišťovnu.
Zkoušela jsem nyní vyplnit objednávku bez bonusu a byla bez problémů normálně odeslána.
morávek roman - 27.09.2007 (08:22:46)
Dobrý den
končí mi období povinného ručení a já jsem někde přišel o složenku, je možné to zaplatit na jakékoliv pobočce?
Franta - 26.09.2007 (20:17:37)
Dobrý den,
mám uzavřenou pojistku u ČPP a chci si pojistit u této pojišťovny
i druhé vozidlo, mám nárok na bonus na obě vozidla?
Radek - 26.09.2007 (18:08:50)
Chtěl jsem uzavřít poj. smlouvu, ale formulář po mě stále požaduje údaje o předcházející pojistce a délce bezškodného období. Žádný bonus nechci, předchozí pojistka nezaniká (jedná se o druhý vůz). Děkuji za radu.
Libor - 26.09.2007 (08:59:43)
K dotazu pana Jiřího ohledně pojistné události u ČPP sděluji, že bohužel mám také dost špatné zkušenosti s touto pojišťovnou, avšak ze zákona je povinna provést výplatu do 3 měsíců.
Agentura Kryštof - 26.09.2007 (08:19:59)
Vážená paní Jirásková,
auto od dnešního dne samozřejmě pojistit jde. Buď si jej můžete pojistit osobně přímo na pojišťovně, kde na místě podepíšete pojistné smlouvy a dostanete doklad o pojištění, který k přihlášení vozu potřebujete, nebo můžete vyplnit objednávku na našich stránkách, my Vám doklad o pojištění nascenujeme a pošleme mailem. Smlouvy na podepsání by Vám společně s originálem dokladu přišly zítra obyčejnou poštou.
Ivana Jirkovská - 26.09.2007 (08:07:38)
Dobrý den,
potřebuji pojistit auto od dnešního dne,protože ho dnes potřebuji přihlásit,je to někde možné?
Děkuji
 
předchozí  zobrazuji 5508 - 5532 [celkem připomínek: 6147]  další

 

 
Pojištění vozidel   |  email: ppp.krystof@seznam.cz   |  tel.: +420 777 919 791
Copyright 2010-25 |  Design by 360co |  Hosting