pojištění vozidel
logo top
Partneři
ALLIANZ
AXA
ČESKÁ POJIŠŤOVNA
ČPP
ČSOB
DIRECT
GENERALI
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA
KOOPERATIVA
SLAVIA POJIŠŤOVNA
UNIQA
Poradna

Jindra Regulová - dobrý den máme uzavřenou pojistk 3.5.2015 chceme ji vypovědět, do kterého data musíme zaslat písemnou výpověd...
Agentura Kryštof s.r.o. - Dobrý den, obchodní vztah znamená, že by mělo byt založeno na psané smlouvě či dohodě. Že majitel souhlasí,...
Dušan - Dobrý den, koupil jsem auto od šéfa které je na leasing, ja mu dal peníze za celé auto ale on ho ještě splácí....
Jiří - Dobrého dne přeji Fungují stále tyto stránky? Děkuji
AGENTURA KRYŠTOF s.r.o. - Vážený pane Ducháč, AXA pojišťovna již v loňském roce přešla pod UNIQA pojišťovna, která ji koupila a která...
Jaromír Ducháč - Nemohu navázat spojení s pojišťovnou AXA. Potřebuji částku zák. odpovědnosti pro letošní platbu a zelenou kartu....

Více
 

Kontakt - Agentura Kryštof

Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.


TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)

Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)


INFOLINKY POJIŠŤOVEN

ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125


Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...


Vložení vzkazu







Magdalena Zurovcová - 28.01.2008 (11:42:54)
Dobrý den,chtěla bych vukovi dát své auto.Co budu potřebovatk tomu aby s ním mohl jezdit?
Lucie Vendlova - 26.01.2008 (18:42:07)
Omlouvam se, stala se chyba pri odesilani zpravy. Mela byt dorucena pojistovne Triglav. Jednalo se o nehodu auta Mercede-Benz s pozn. znackou 4A7 3031.
Agentura Kryštof - 24.01.2008 (16:05:53)
Vážený pane Eiselt,
každá pojišťovna postupuje při uznávání bonusu jinak. Také i výše v procentech se liší. Pravdou je, že většina pojišťoven přiznává bonus 5% za celých 12 měsíců bezeškodného průběhu. Tzn. 35% odpovídá bonusu 72 - 83 měsíců. Některé z pojišťoven, také ČPP, ale nabízí bonus větší. Záleží opravdu na podmínkách dané pojišťovny.
Agentura Kryštof - 22.01.2008 (12:41:14)
Vážený pane Sedlák,
naše agentura není přímo pojišťovna, jsme pojišťovací zprostředkovatelé zastupující všechny pojišťovny. Pokud jste uvedenou pojistnou smlouvu na pojišťovně zrušil, sama pojišťovna Vám zašle poštou oznámení o zániku pojistné smlouvy a současně uvede částku, kterou ještě máte doplatit, popřípadě kolik činí přeplatek na smlouvě. Prozatím tedy nic neplaťte a vyčkejte na dopis z pojišťovny, ten většinou dorazí až za 4-6 týdnů po nahlášení zrušení pojistné smlouvy na pojišťovně.
Sedlák Petr - 22.01.2008 (12:25:45)
Vážená pojišťovno,
dne 9.1.2008 jsem ukončil povinné ručení os. automobilu Škoda105
č. pojistné smlouvy 3044917565 reg. zn. 1U10573 - trvalé vyřazení z evidence mot.voz.
Za poslední období jsem ještě nezaplatil pojistné z výše uvedeného důvodu.
Můžete mě poslat přesnou částku, kterou mám ještě zaplatit ?
Ať nemusím platit dvakrát a nebo aby nevznikl přeplatek.

S pozdravem Sedlák Petr
KAREL EISELT - 21.01.2008 (19:17:13)
Dobrý den,
měl jsem u ČPP havarijní pojištění auta od 22.3.2000 do 19.6.2007.Další auto jsem pojistil u ČP, protože má v našem městě pobočku, ČPP nemá. V potvrzení o době trvání pojištění, potřebném pro uznání bonusu, napsala ČPP, že v době trvání pojištění, tj. 22.3.2000 až 19.6.2007 nevznikla žádná pojistná událost. ČP nechce bonus přiznat, protože doba bezeškodného průběhu pojištění není ucvedena v měsících. Kdyby však po obdržení požadovaného bezeškodného průbšhu v měsících bonus uznali, byl by 35% (za uznaných 86 měsíců), ačkoliv u ČPP jsem měl bonus 50% !!! Jak je to možné, to má každá pojišťovna jiná kriteria? Pak má ČP pro klienty ta nejnepříznivější. Děkuji za vyjádření
Agentura Kryštof - 20.01.2008 (23:05:46)
Vážený pane Křenek,
některé pojišťovny toto potvrzení vystavují automaticky, jiné na vyžádání. Povinnost vystavit potvrzení o bezeškodném průběhu je uvedena v zákoně o pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem vozidla č.168/1999 Sb., konkrétně v § 13 odst. 1 a 3, kde je tato povinnost vázána na vrácení dokladu o pojištění a zelené karty. Přesná citace zní:
§ 13
1)Po zániku pojištění odpovědnosti je
a) pojistník povinen bez zbytečného odkladu odevzdat pojistiteli doklad o pojištění a zelenou
kartu, pokud byla vydána,
b) pojistitel povinen vrácení dokladu o pojištění a zelené karty bez zbytečného odkladu
pojistníkovi písemně potvrdit a pojistníkovi na základě jeho žádosti vydat ve lhůtě 15 dnů ode
dne jejího doručení potvrzení o době trvání pojištění odpovědnosti a škodném průběhu zaniklého
pojištění.
3)Jestliže pojistník nesplnil povinnost podle odstavce 1 písm. a), není pojistitel povinen
do doby splnění této povinnosti vrátit pojistníkovi pojistné podle odstavce 2 ani vydat potvrzení
podle odstavce 1 písm. b).

Odstavec 2) neuvádíme, týká se vrácení případného nespotřebovaného pojistného.
Jiří Křenek - 18.01.2008 (18:49:54)
Má pojišťovna, u které ukončil provozovatel vozidla pojištění odpopvědnosti(pov.ruč.)automaticky povinnost tomuto provozovateli vystavit doklad o bezeškodním průběhu nebo o něj musí dotyčný pojišťovnu požádat. Které ustanovení zákona 168 to řeší? Děkuji
Agentura Kryštof - 18.01.2008 (13:14:22)
Vážená paní Burianová,
jsme pouze zprostředkovatelé, kteří zastupují všechny pojišťovny. S tímto dotazem se musíte obrátit přímo na danou pojišťovnu např. pomocí výše uvedených ionfolinek.
Monika Burianová - 18.01.2008 (12:43:02)
Dobrý den,prosím o informaci v jak pokračuje šetření pojistné události Winter Gerhard-IN-Wi77/D/
E-mail:moni.burianova@seznam.cz
Děkuji
Agentura Kryštof - 18.01.2008 (09:48:02)
Vážený pane Mopl,
ano, máte pravdu. Při pojistném plnění pojišťovna zohledňuje stáří vozidla - tzv. amortizaci. Každá z pojišťoven má jiné podmínky. Proto bych doporučovala kontaktovat přímo pojišťovnu, u které máte havarijní pojištění sjednáno a na tyto podmínky se zeptat přímo tam.
Agentura Kryštof - 18.01.2008 (09:12:00)
Vážená paní Miltová,
pojistnou událost můžete nahlásit hned, jakmile se stane. Záleží na podmínkách pojišťovny, ale většina plní okamžitě. Avšak např. u ČSOB pojišťovny se při nahlášení v prvních třech měsících od datumu počátku pojištění podílíte spoluúčastí 50% z pojistného plnění! Záleží opravdu na konkrétní pojišťovně.
milan mopl - 17.01.2008 (21:10:11)
je pravda ze pojistovny jsou povinny snizovat castku havarijniho pojisteni s amortizaci vozidla?kde se o tom dozvim vic?dekuji
Blanka Miltová - 17.01.2008 (19:54:29)
Dobrý den,
mám dotaz.po jaké době po uzavření smlouvy(připojištění čelního skla automobilu)lze uplatnit pojistnou událost.Děkuji
Agentura Kryštof - 15.01.2008 (12:05:20)
Vážená paní Pulicarová,
můžete se podívat na stránky www.cpp.cz (produkty - povinné ručení) nebo pokud nám sdělíte Vaši emailovou adresu, nascenujme Vám podrobnou tabulku s rozsahem Asistence PLUS.
Iveta Pulicarová - 15.01.2008 (11:52:17)
Dobrý den,
prosím Vás co obsahuje nebo kde najdu služby Asistence Plus u ČPP. Děkuji za odpověď.
Agentura Kryštof - 14.01.2008 (13:25:29)
Vážená paní Kadlečková,
pokud jste si pojištění sjednala přímo přes naši agenturu, stačí když nám sdělíte datum sjednání tohoto pojištění a my Vám pošleme nový doklad o pojištění spolu se ZK a nahlásíme změnu na ČPP.Jestliže jste si pojištění sjednávala jinde, zkuste nejdříve zavolat na infolinku ČPP (841 444 555) a změnu nahlásit, pokud Vám na infolince nevyhoví budete muset navštívit osobně některou z nejbližších poboček ČPP. S sebou stačí mít doklad o pojištění a občanský průkaz.
Kadlečková Andrea - 13.01.2008 (10:46:23)
Dobrý den,
mám u ČPP uzavřenu pojistnou smlouvu pro povinné ručení, již mi byly doručeny složenky k zaplacení s termínem splatnosti 22.2.2008. V roce 2007 jsem se provdala a tím pádem mám nové příjmení, jak nahlásit tuto změnu, abych dostala již doklady na nové příjmení? Lze to i elektronickou cestou bez mé osobní návštěvy. Uvítala bych tuto možnost + prosím sdělte mi, jak postupovat,jaké doklady doručit.
Děkuji a jsem s pozdravem
Marhounová Andrea
Agentura Kryštof - 11.01.2008 (13:04:18)
Vážená paní Housarová,
nabídku vypočítáme a zašleme s opravenými údaji.
Jiřina Housarová - 10.01.2008 (15:42:24)
Upřesnění zadání na navrh havarijního pojištění a povinného ručení ze dne 10.01.08: bezeškodní průběh - povinné ručení 72 měsíců, bezeškodní průběh - havarijní pojištění 72 měsíců. Děkuji Housarová, Praha
Agentura Kryštof - 10.01.2008 (13:27:28)
Vážená paní Kolmanová,
zákon si můžete přečíst na našich stránkách pod odkazem "právní základ" (levá horní část této stránky). Vás bude nejspíše zajímat zákon o pojistné smlouvě, číslo 37/2004 Sb. O zrušení pojednává Díl 2: Zánik soukromého pojištění a v něm obsažené paragrafy 19-Uplynutí doby, §20-Nezaplacení pojistného, §21- Dohoda,§ 22 - Výpověď a § 23 - Odstoupení. Se zánikem pojištění také souvisí i § 24 a §25.
Kolmanová Zdeňka - 10.01.2008 (12:52:32)
Jaký zákon a paragrafříká,že povinné ručení lze vypovědět pro nesouhlas s navýšením pojistného.Děkuji moc.Už si to pak dohledám.
Agentura Kryštof - 09.01.2008 (12:36:10)
Vážený pane Chromý,
odpověď na Váš dotaz Vám byla zaslána emailem.
Stanislav Chromý - 09.01.2008 (11:28:13)
Mám zájem o pojištění čelního skla, avent. všech skel vozidla. Mám u Vás povinné ručení. Můžete mi udělat nabídku? Děkuji,
Chromý Stanislav, Teplice
Flašar Jan - 09.01.2008 (08:12:29)
Dobrý den
děkuji za vyčerpávající odpověď.
 
předchozí  zobrazuji 5325 - 5349 [celkem připomínek: 6147]  další

 

 
Pojištění vozidel   |  email: ppp.krystof@seznam.cz   |  tel.: +420 777 919 791
Copyright 2010-25 |  Design by 360co |  Hosting