pojištění vozidel
logo top
Partneři
ALLIANZ
AXA
ČESKÁ POJIŠŤOVNA
ČPP
ČSOB
DIRECT
GENERALI
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA
KOOPERATIVA
SLAVIA POJIŠŤOVNA
UNIQA
Poradna

Jindra Regulová - dobrý den máme uzavřenou pojistk 3.5.2015 chceme ji vypovědět, do kterého data musíme zaslat písemnou výpověd...
Agentura Kryštof s.r.o. - Dobrý den, obchodní vztah znamená, že by mělo byt založeno na psané smlouvě či dohodě. Že majitel souhlasí,...
Dušan - Dobrý den, koupil jsem auto od šéfa které je na leasing, ja mu dal peníze za celé auto ale on ho ještě splácí....
Jiří - Dobrého dne přeji Fungují stále tyto stránky? Děkuji
AGENTURA KRYŠTOF s.r.o. - Vážený pane Ducháč, AXA pojišťovna již v loňském roce přešla pod UNIQA pojišťovna, která ji koupila a která...
Jaromír Ducháč - Nemohu navázat spojení s pojišťovnou AXA. Potřebuji částku zák. odpovědnosti pro letošní platbu a zelenou kartu....

Více
 

Kontakt - Agentura Kryštof

Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.


TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)

Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)


INFOLINKY POJIŠŤOVEN

ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125


Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...


Vložení vzkazu







Lukáš Lička - 28.01.2008 (16:41:10)
Dobrý den,chtěl bych se Vás zeptat na to ja k postupovat mam takový problém koupil jsem před 3 měsíci auto polského fiata a to auto se uplně rozsypalo chtěl bych darovat na díly. No a pojistka končí 19.2.2008 nevím jak mám postupovat abych ji mohl zrušit auto je pojištěné u Generali. A u toho auta je ještě problém že jsem jej ještě nepřihlásil na své jméno jsem vedený jako další majitel, ale ještě jsem ho nebyl u nás na dopravce přihlásit a ted´ už to nemá ani cenu to přihlášení stojí více než samotné vozidlo.Nevím jak dále postupovat dá se vozidlo nějak odhlásit že nexistuje a pak to doložit na pojištovně at´ se nemusí platit pojištění vozidla,které už prakticky neexistuje. Mockrát děkuji za odpověd.
Agentura Kryštof - 28.01.2008 (13:17:54)
Vážená paní Zurovcová,
pokud chcete vozidlo na vnuka přepsat, tak postup je takový, nejdříve si musí vnuk sjednat povinné ručení na své jméno, udělat evidenční kontrolu (kontola čísel na STK), potom musíte zajít na příslušný odbor dopravy a tam vozidlo přepsat. Na odbor dopravy můžete zajít buď společně, nebo jenom jeden z Vás s plnou mocí od toho druhého. S sebou musíte mít velký TP, malý TP, doklad o pojištění a evidenční kontrolu. Správní poplatek za registraci vozidla je 800 Kč. Také si nezapomeňte zrušit Vaši stávajíci pojistku (povinné ručení), to po přepisu vozidla samo nezaniká, musíte si zajít na pojišťovnu a předložit kupní smlouvu nebo přepsaný technický průkaz. Pokud chcete vozidlo nechat stále registrované na sebe, tak jediné co byste mohli změnit je pojištění, aby si jej vnuk platil sám (on bude pojistníkem a vy vlastníkem a držitelem vozu).
Magdalena Zurovcová - 28.01.2008 (11:42:54)
Dobrý den,chtěla bych vukovi dát své auto.Co budu potřebovatk tomu aby s ním mohl jezdit?
Lucie Vendlova - 26.01.2008 (18:42:07)
Omlouvam se, stala se chyba pri odesilani zpravy. Mela byt dorucena pojistovne Triglav. Jednalo se o nehodu auta Mercede-Benz s pozn. znackou 4A7 3031.
Agentura Kryštof - 24.01.2008 (16:05:53)
Vážený pane Eiselt,
každá pojišťovna postupuje při uznávání bonusu jinak. Také i výše v procentech se liší. Pravdou je, že většina pojišťoven přiznává bonus 5% za celých 12 měsíců bezeškodného průběhu. Tzn. 35% odpovídá bonusu 72 - 83 měsíců. Některé z pojišťoven, také ČPP, ale nabízí bonus větší. Záleží opravdu na podmínkách dané pojišťovny.
Agentura Kryštof - 22.01.2008 (12:41:14)
Vážený pane Sedlák,
naše agentura není přímo pojišťovna, jsme pojišťovací zprostředkovatelé zastupující všechny pojišťovny. Pokud jste uvedenou pojistnou smlouvu na pojišťovně zrušil, sama pojišťovna Vám zašle poštou oznámení o zániku pojistné smlouvy a současně uvede částku, kterou ještě máte doplatit, popřípadě kolik činí přeplatek na smlouvě. Prozatím tedy nic neplaťte a vyčkejte na dopis z pojišťovny, ten většinou dorazí až za 4-6 týdnů po nahlášení zrušení pojistné smlouvy na pojišťovně.
Sedlák Petr - 22.01.2008 (12:25:45)
Vážená pojišťovno,
dne 9.1.2008 jsem ukončil povinné ručení os. automobilu Škoda105
č. pojistné smlouvy 3044917565 reg. zn. 1U10573 - trvalé vyřazení z evidence mot.voz.
Za poslední období jsem ještě nezaplatil pojistné z výše uvedeného důvodu.
Můžete mě poslat přesnou částku, kterou mám ještě zaplatit ?
Ať nemusím platit dvakrát a nebo aby nevznikl přeplatek.

S pozdravem Sedlák Petr
KAREL EISELT - 21.01.2008 (19:17:13)
Dobrý den,
měl jsem u ČPP havarijní pojištění auta od 22.3.2000 do 19.6.2007.Další auto jsem pojistil u ČP, protože má v našem městě pobočku, ČPP nemá. V potvrzení o době trvání pojištění, potřebném pro uznání bonusu, napsala ČPP, že v době trvání pojištění, tj. 22.3.2000 až 19.6.2007 nevznikla žádná pojistná událost. ČP nechce bonus přiznat, protože doba bezeškodného průběhu pojištění není ucvedena v měsících. Kdyby však po obdržení požadovaného bezeškodného průbšhu v měsících bonus uznali, byl by 35% (za uznaných 86 měsíců), ačkoliv u ČPP jsem měl bonus 50% !!! Jak je to možné, to má každá pojišťovna jiná kriteria? Pak má ČP pro klienty ta nejnepříznivější. Děkuji za vyjádření
Agentura Kryštof - 20.01.2008 (23:05:46)
Vážený pane Křenek,
některé pojišťovny toto potvrzení vystavují automaticky, jiné na vyžádání. Povinnost vystavit potvrzení o bezeškodném průběhu je uvedena v zákoně o pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem vozidla č.168/1999 Sb., konkrétně v § 13 odst. 1 a 3, kde je tato povinnost vázána na vrácení dokladu o pojištění a zelené karty. Přesná citace zní:
§ 13
1)Po zániku pojištění odpovědnosti je
a) pojistník povinen bez zbytečného odkladu odevzdat pojistiteli doklad o pojištění a zelenou
kartu, pokud byla vydána,
b) pojistitel povinen vrácení dokladu o pojištění a zelené karty bez zbytečného odkladu
pojistníkovi písemně potvrdit a pojistníkovi na základě jeho žádosti vydat ve lhůtě 15 dnů ode
dne jejího doručení potvrzení o době trvání pojištění odpovědnosti a škodném průběhu zaniklého
pojištění.
3)Jestliže pojistník nesplnil povinnost podle odstavce 1 písm. a), není pojistitel povinen
do doby splnění této povinnosti vrátit pojistníkovi pojistné podle odstavce 2 ani vydat potvrzení
podle odstavce 1 písm. b).

Odstavec 2) neuvádíme, týká se vrácení případného nespotřebovaného pojistného.
Jiří Křenek - 18.01.2008 (18:49:54)
Má pojišťovna, u které ukončil provozovatel vozidla pojištění odpopvědnosti(pov.ruč.)automaticky povinnost tomuto provozovateli vystavit doklad o bezeškodním průběhu nebo o něj musí dotyčný pojišťovnu požádat. Které ustanovení zákona 168 to řeší? Děkuji
Agentura Kryštof - 18.01.2008 (13:14:22)
Vážená paní Burianová,
jsme pouze zprostředkovatelé, kteří zastupují všechny pojišťovny. S tímto dotazem se musíte obrátit přímo na danou pojišťovnu např. pomocí výše uvedených ionfolinek.
Monika Burianová - 18.01.2008 (12:43:02)
Dobrý den,prosím o informaci v jak pokračuje šetření pojistné události Winter Gerhard-IN-Wi77/D/
E-mail:moni.burianova@seznam.cz
Děkuji
Agentura Kryštof - 18.01.2008 (09:48:02)
Vážený pane Mopl,
ano, máte pravdu. Při pojistném plnění pojišťovna zohledňuje stáří vozidla - tzv. amortizaci. Každá z pojišťoven má jiné podmínky. Proto bych doporučovala kontaktovat přímo pojišťovnu, u které máte havarijní pojištění sjednáno a na tyto podmínky se zeptat přímo tam.
Agentura Kryštof - 18.01.2008 (09:12:00)
Vážená paní Miltová,
pojistnou událost můžete nahlásit hned, jakmile se stane. Záleží na podmínkách pojišťovny, ale většina plní okamžitě. Avšak např. u ČSOB pojišťovny se při nahlášení v prvních třech měsících od datumu počátku pojištění podílíte spoluúčastí 50% z pojistného plnění! Záleží opravdu na konkrétní pojišťovně.
milan mopl - 17.01.2008 (21:10:11)
je pravda ze pojistovny jsou povinny snizovat castku havarijniho pojisteni s amortizaci vozidla?kde se o tom dozvim vic?dekuji
Blanka Miltová - 17.01.2008 (19:54:29)
Dobrý den,
mám dotaz.po jaké době po uzavření smlouvy(připojištění čelního skla automobilu)lze uplatnit pojistnou událost.Děkuji
Agentura Kryštof - 15.01.2008 (12:05:20)
Vážená paní Pulicarová,
můžete se podívat na stránky www.cpp.cz (produkty - povinné ručení) nebo pokud nám sdělíte Vaši emailovou adresu, nascenujme Vám podrobnou tabulku s rozsahem Asistence PLUS.
Iveta Pulicarová - 15.01.2008 (11:52:17)
Dobrý den,
prosím Vás co obsahuje nebo kde najdu služby Asistence Plus u ČPP. Děkuji za odpověď.
Agentura Kryštof - 14.01.2008 (13:25:29)
Vážená paní Kadlečková,
pokud jste si pojištění sjednala přímo přes naši agenturu, stačí když nám sdělíte datum sjednání tohoto pojištění a my Vám pošleme nový doklad o pojištění spolu se ZK a nahlásíme změnu na ČPP.Jestliže jste si pojištění sjednávala jinde, zkuste nejdříve zavolat na infolinku ČPP (841 444 555) a změnu nahlásit, pokud Vám na infolince nevyhoví budete muset navštívit osobně některou z nejbližších poboček ČPP. S sebou stačí mít doklad o pojištění a občanský průkaz.
Kadlečková Andrea - 13.01.2008 (10:46:23)
Dobrý den,
mám u ČPP uzavřenu pojistnou smlouvu pro povinné ručení, již mi byly doručeny složenky k zaplacení s termínem splatnosti 22.2.2008. V roce 2007 jsem se provdala a tím pádem mám nové příjmení, jak nahlásit tuto změnu, abych dostala již doklady na nové příjmení? Lze to i elektronickou cestou bez mé osobní návštěvy. Uvítala bych tuto možnost + prosím sdělte mi, jak postupovat,jaké doklady doručit.
Děkuji a jsem s pozdravem
Marhounová Andrea
Agentura Kryštof - 11.01.2008 (13:04:18)
Vážená paní Housarová,
nabídku vypočítáme a zašleme s opravenými údaji.
Jiřina Housarová - 10.01.2008 (15:42:24)
Upřesnění zadání na navrh havarijního pojištění a povinného ručení ze dne 10.01.08: bezeškodní průběh - povinné ručení 72 měsíců, bezeškodní průběh - havarijní pojištění 72 měsíců. Děkuji Housarová, Praha
Agentura Kryštof - 10.01.2008 (13:27:28)
Vážená paní Kolmanová,
zákon si můžete přečíst na našich stránkách pod odkazem "právní základ" (levá horní část této stránky). Vás bude nejspíše zajímat zákon o pojistné smlouvě, číslo 37/2004 Sb. O zrušení pojednává Díl 2: Zánik soukromého pojištění a v něm obsažené paragrafy 19-Uplynutí doby, §20-Nezaplacení pojistného, §21- Dohoda,§ 22 - Výpověď a § 23 - Odstoupení. Se zánikem pojištění také souvisí i § 24 a §25.
Kolmanová Zdeňka - 10.01.2008 (12:52:32)
Jaký zákon a paragrafříká,že povinné ručení lze vypovědět pro nesouhlas s navýšením pojistného.Děkuji moc.Už si to pak dohledám.
Agentura Kryštof - 09.01.2008 (12:36:10)
Vážený pane Chromý,
odpověď na Váš dotaz Vám byla zaslána emailem.
 
předchozí  zobrazuji 5323 - 5347 [celkem připomínek: 6147]  další

 

 
Pojištění vozidel   |  email: ppp.krystof@seznam.cz   |  tel.: +420 777 919 791
Copyright 2010-25 |  Design by 360co |  Hosting