Kontakt - Agentura Kryštof
Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.
TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)
Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)
INFOLINKY POJIŠŤOVEN
ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125
Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...
Agentura Kryštof - 29.01.2008 (08:05:05) |
Vážená paní Aleno, jakmile vozidlo neužíváte, nejlepším řešením je uložit značky do depozitu a v tom případě povinné ručení platit nemusíte. Jestliže jste značky do depozitu nedala a během těch dvou let Vám ČKP (Česká kancelář pojistitelů) žádnou pokutu neudělila, tak už Vám pravděpodobně ani žádná pokuta nehrozí. K přepisu vozidla budete potřebovat doklad o pojištění, ale už na nového majitele, takže pojištění už si musí uzavřít kupující. |
![]() |
Agentura Kryštof - 29.01.2008 (07:54:36) |
Vážený pane Martine, pojištění se uzavíra na pojistné období jednoho roku, po tu dobu se pojistné nemění. Po uplynutí jednoho roku se pojistka automaticky prodlužuje a pojišťovna výši Vašeho pojistného upraví o bonus (pokud jste nehavaroval), popřípadě pokud pojišťovna zdražila, tak Vám pojisné navýší. Vy nemusíte se zdražením souhlasit a můžete pojištění zrušit z důvodu navýšení pojistného. Jinak u většiny pojišťoven se akční slevy na stávající klienty nevztahují. |
![]() |
Radka Bíbrová - 28.01.2008 (20:31:48) |
Dobrý den dnes jsem nechtěně při couvání nabourala cizí auto,řidička si nafotila mé auto a opsala si číslo mé pojistky.Zajímalo by mne co se bude dít a zda mám já sama ještě něco podniknout třeba jít na pojšťovnu a ohlásit to? Nemám žádnou zkušenost.Děkuji za odpověď. |
![]() |
Alena S. - 28.01.2008 (19:25:16) |
Dobrý den, mám dotaz, vlastním starší auto které jsem delší dobu neužívala cca.2 roky proto jsem odhlásila pojistku. Přihlásil se mi zájamce o koupi auta a ráda bych ho na něj přepsala vím že auto musí být pojištěné proto musím doplatit pojištění za celou dobu kdy jsem auto neužívala? Děkuji za odpověď. |
![]() |
Martin V. - 28.01.2008 (18:22:00) |
dobrý den chci se zeptat jestli pojišťovna každý rok sama přepočítá výši roční splátky. př.: v roce 2007 by stálo povinné ručení na mé auto 4000kč. v roce 2008 už by to bylo jen 3500kč. Platil bych znovu 4000kč jako při uzavření smlouvy, nebo 3500kč podle nových sazeb? |
![]() |
Agentura Kryštof - 28.01.2008 (17:00:01) |
Vážený pane Lička, bohužel auto nemůžete jen tak darovat na díly. Vozidlo registrovné na odboru dopravy musí být ze zákona pojištěné. Vám tudíž nezbývá, než vozidlo trvale vyřadit. K tomu potřebujete protokol o ekologické likvidaci, který Vám vystaví na nějakém vrakovišti. Potom musíte jít na příslušný odbor dopravy ( s sebou: protokol o ekologické likvidaci, velký TP, malý TP, značky), tam musíte vozidlo na sebe nejdříve zaregistrovat a poté trvale vyřadit z evidence vozidel. Na základě záznamu v TP potom bez problému zrušíte pojištění. Pokud byste celý proces trvalého vyřazení neabsolvoval a pojištění zrušil, je možné, že ČKP (Česká kancelář pojistitelů) by pokutovala původního majitele na kterého je vozidlo registrováno. |
![]() |
Lukáš Lička - 28.01.2008 (16:41:10) |
Dobrý den,chtěl bych se Vás zeptat na to ja k postupovat mam takový problém koupil jsem před 3 měsíci auto polského fiata a to auto se uplně rozsypalo chtěl bych darovat na díly. No a pojistka končí 19.2.2008 nevím jak mám postupovat abych ji mohl zrušit auto je pojištěné u Generali. A u toho auta je ještě problém že jsem jej ještě nepřihlásil na své jméno jsem vedený jako další majitel, ale ještě jsem ho nebyl u nás na dopravce přihlásit a ted´ už to nemá ani cenu to přihlášení stojí více než samotné vozidlo.Nevím jak dále postupovat dá se vozidlo nějak odhlásit že nexistuje a pak to doložit na pojištovně at´ se nemusí platit pojištění vozidla,které už prakticky neexistuje. Mockrát děkuji za odpověd. |
![]() |
Agentura Kryštof - 28.01.2008 (13:17:54) |
Vážená paní Zurovcová, pokud chcete vozidlo na vnuka přepsat, tak postup je takový, nejdříve si musí vnuk sjednat povinné ručení na své jméno, udělat evidenční kontrolu (kontola čísel na STK), potom musíte zajít na příslušný odbor dopravy a tam vozidlo přepsat. Na odbor dopravy můžete zajít buď společně, nebo jenom jeden z Vás s plnou mocí od toho druhého. S sebou musíte mít velký TP, malý TP, doklad o pojištění a evidenční kontrolu. Správní poplatek za registraci vozidla je 800 Kč. Také si nezapomeňte zrušit Vaši stávajíci pojistku (povinné ručení), to po přepisu vozidla samo nezaniká, musíte si zajít na pojišťovnu a předložit kupní smlouvu nebo přepsaný technický průkaz. Pokud chcete vozidlo nechat stále registrované na sebe, tak jediné co byste mohli změnit je pojištění, aby si jej vnuk platil sám (on bude pojistníkem a vy vlastníkem a držitelem vozu). |
![]() |
Magdalena Zurovcová - 28.01.2008 (11:42:54) |
Dobrý den,chtěla bych vukovi dát své auto.Co budu potřebovatk tomu aby s ním mohl jezdit? |
![]() |
Lucie Vendlova - 26.01.2008 (18:42:07) |
Omlouvam se, stala se chyba pri odesilani zpravy. Mela byt dorucena pojistovne Triglav. Jednalo se o nehodu auta Mercede-Benz s pozn. znackou 4A7 3031. |
![]() |
Agentura Kryštof - 24.01.2008 (16:05:53) |
Vážený pane Eiselt, každá pojišťovna postupuje při uznávání bonusu jinak. Také i výše v procentech se liší. Pravdou je, že většina pojišťoven přiznává bonus 5% za celých 12 měsíců bezeškodného průběhu. Tzn. 35% odpovídá bonusu 72 - 83 měsíců. Některé z pojišťoven, také ČPP, ale nabízí bonus větší. Záleží opravdu na podmínkách dané pojišťovny. |
![]() |
Agentura Kryštof - 22.01.2008 (12:41:14) |
Vážený pane Sedlák, naše agentura není přímo pojišťovna, jsme pojišťovací zprostředkovatelé zastupující všechny pojišťovny. Pokud jste uvedenou pojistnou smlouvu na pojišťovně zrušil, sama pojišťovna Vám zašle poštou oznámení o zániku pojistné smlouvy a současně uvede částku, kterou ještě máte doplatit, popřípadě kolik činí přeplatek na smlouvě. Prozatím tedy nic neplaťte a vyčkejte na dopis z pojišťovny, ten většinou dorazí až za 4-6 týdnů po nahlášení zrušení pojistné smlouvy na pojišťovně. |
![]() |
Sedlák Petr - 22.01.2008 (12:25:45) |
Vážená pojišťovno, dne 9.1.2008 jsem ukončil povinné ručení os. automobilu Škoda105 č. pojistné smlouvy 3044917565 reg. zn. 1U10573 - trvalé vyřazení z evidence mot.voz. Za poslední období jsem ještě nezaplatil pojistné z výše uvedeného důvodu. Můžete mě poslat přesnou částku, kterou mám ještě zaplatit ? Ať nemusím platit dvakrát a nebo aby nevznikl přeplatek. S pozdravem Sedlák Petr |
![]() |
KAREL EISELT - 21.01.2008 (19:17:13) |
Dobrý den, měl jsem u ČPP havarijní pojištění auta od 22.3.2000 do 19.6.2007.Další auto jsem pojistil u ČP, protože má v našem městě pobočku, ČPP nemá. V potvrzení o době trvání pojištění, potřebném pro uznání bonusu, napsala ČPP, že v době trvání pojištění, tj. 22.3.2000 až 19.6.2007 nevznikla žádná pojistná událost. ČP nechce bonus přiznat, protože doba bezeškodného průběhu pojištění není ucvedena v měsících. Kdyby však po obdržení požadovaného bezeškodného průbšhu v měsících bonus uznali, byl by 35% (za uznaných 86 měsíců), ačkoliv u ČPP jsem měl bonus 50% !!! Jak je to možné, to má každá pojišťovna jiná kriteria? Pak má ČP pro klienty ta nejnepříznivější. Děkuji za vyjádření |
![]() |
Agentura Kryštof - 20.01.2008 (23:05:46) |
Vážený pane Křenek, některé pojišťovny toto potvrzení vystavují automaticky, jiné na vyžádání. Povinnost vystavit potvrzení o bezeškodném průběhu je uvedena v zákoně o pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem vozidla č.168/1999 Sb., konkrétně v § 13 odst. 1 a 3, kde je tato povinnost vázána na vrácení dokladu o pojištění a zelené karty. Přesná citace zní: § 13 1)Po zániku pojištění odpovědnosti je a) pojistník povinen bez zbytečného odkladu odevzdat pojistiteli doklad o pojištění a zelenou kartu, pokud byla vydána, b) pojistitel povinen vrácení dokladu o pojištění a zelené karty bez zbytečného odkladu pojistníkovi písemně potvrdit a pojistníkovi na základě jeho žádosti vydat ve lhůtě 15 dnů ode dne jejího doručení potvrzení o době trvání pojištění odpovědnosti a škodném průběhu zaniklého pojištění. 3)Jestliže pojistník nesplnil povinnost podle odstavce 1 písm. a), není pojistitel povinen do doby splnění této povinnosti vrátit pojistníkovi pojistné podle odstavce 2 ani vydat potvrzení podle odstavce 1 písm. b). Odstavec 2) neuvádíme, týká se vrácení případného nespotřebovaného pojistného. |
![]() |
Jiří Křenek - 18.01.2008 (18:49:54) |
Má pojišťovna, u které ukončil provozovatel vozidla pojištění odpopvědnosti(pov.ruč.)automaticky povinnost tomuto provozovateli vystavit doklad o bezeškodním průběhu nebo o něj musí dotyčný pojišťovnu požádat. Které ustanovení zákona 168 to řeší? Děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 18.01.2008 (13:14:22) |
Vážená paní Burianová, jsme pouze zprostředkovatelé, kteří zastupují všechny pojišťovny. S tímto dotazem se musíte obrátit přímo na danou pojišťovnu např. pomocí výše uvedených ionfolinek. |
![]() |
Monika Burianová - 18.01.2008 (12:43:02) |
Dobrý den,prosím o informaci v jak pokračuje šetření pojistné události Winter Gerhard-IN-Wi77/D/ E-mail:moni.burianova@seznam.cz Děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 18.01.2008 (09:48:02) |
Vážený pane Mopl, ano, máte pravdu. Při pojistném plnění pojišťovna zohledňuje stáří vozidla - tzv. amortizaci. Každá z pojišťoven má jiné podmínky. Proto bych doporučovala kontaktovat přímo pojišťovnu, u které máte havarijní pojištění sjednáno a na tyto podmínky se zeptat přímo tam. |
![]() |
Agentura Kryštof - 18.01.2008 (09:12:00) |
Vážená paní Miltová, pojistnou událost můžete nahlásit hned, jakmile se stane. Záleží na podmínkách pojišťovny, ale většina plní okamžitě. Avšak např. u ČSOB pojišťovny se při nahlášení v prvních třech měsících od datumu počátku pojištění podílíte spoluúčastí 50% z pojistného plnění! Záleží opravdu na konkrétní pojišťovně. |
![]() |
milan mopl - 17.01.2008 (21:10:11) |
je pravda ze pojistovny jsou povinny snizovat castku havarijniho pojisteni s amortizaci vozidla?kde se o tom dozvim vic?dekuji |
![]() |
Blanka Miltová - 17.01.2008 (19:54:29) |
Dobrý den, mám dotaz.po jaké době po uzavření smlouvy(připojištění čelního skla automobilu)lze uplatnit pojistnou událost.Děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 15.01.2008 (12:05:20) |
Vážená paní Pulicarová, můžete se podívat na stránky www.cpp.cz (produkty - povinné ručení) nebo pokud nám sdělíte Vaši emailovou adresu, nascenujme Vám podrobnou tabulku s rozsahem Asistence PLUS. |
![]() |
Iveta Pulicarová - 15.01.2008 (11:52:17) |
Dobrý den, prosím Vás co obsahuje nebo kde najdu služby Asistence Plus u ČPP. Děkuji za odpověď. |
![]() |
Agentura Kryštof - 14.01.2008 (13:25:29) |
Vážená paní Kadlečková, pokud jste si pojištění sjednala přímo přes naši agenturu, stačí když nám sdělíte datum sjednání tohoto pojištění a my Vám pošleme nový doklad o pojištění spolu se ZK a nahlásíme změnu na ČPP.Jestliže jste si pojištění sjednávala jinde, zkuste nejdříve zavolat na infolinku ČPP (841 444 555) a změnu nahlásit, pokud Vám na infolince nevyhoví budete muset navštívit osobně některou z nejbližších poboček ČPP. S sebou stačí mít doklad o pojištění a občanský průkaz. |
![]() |
předchozí zobrazuji 5317 - 5341 [celkem připomínek: 6147] další |