pojištění vozidel
logo top
Partneři
ALLIANZ
AXA
ČESKÁ POJIŠŤOVNA
ČPP
ČSOB
DIRECT
GENERALI
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA
KOOPERATIVA
SLAVIA POJIŠŤOVNA
UNIQA
Poradna

Jindra Regulová - dobrý den máme uzavřenou pojistk 3.5.2015 chceme ji vypovědět, do kterého data musíme zaslat písemnou výpověd...
Agentura Kryštof s.r.o. - Dobrý den, obchodní vztah znamená, že by mělo byt založeno na psané smlouvě či dohodě. Že majitel souhlasí,...
Dušan - Dobrý den, koupil jsem auto od šéfa které je na leasing, ja mu dal peníze za celé auto ale on ho ještě splácí....
Jiří - Dobrého dne přeji Fungují stále tyto stránky? Děkuji
AGENTURA KRYŠTOF s.r.o. - Vážený pane Ducháč, AXA pojišťovna již v loňském roce přešla pod UNIQA pojišťovna, která ji koupila a která...
Jaromír Ducháč - Nemohu navázat spojení s pojišťovnou AXA. Potřebuji částku zák. odpovědnosti pro letošní platbu a zelenou kartu....

Více
 

Kontakt - Agentura Kryštof

Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.


TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)

Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)


INFOLINKY POJIŠŤOVEN

ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125


Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...


Vložení vzkazu







Agentura Kryštof - 11.02.2008 (14:21:03)
Vážený pane Vahala,
každé pojištění, jak havarijní, tak povinné ručení, můžete mít u jiné pojišťovny. Na plnění při pojistné události to vliv nemá. Většina pojišťoven ale při sjednání havarijního pojištění a zároveň povinného ručení poskytuje výrazné slevy.
Pavel Vahala - 11.02.2008 (12:48:21)
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, zda je možné mít povinné ručení u jedné a havarijní pojištění na to samé auto u jiné pojištovny.Nejsou potom při pojistné události nějaké komplikace?
Předem děkuji za odpověd´a přeji hezký den.
Agentura Kryštof - 11.02.2008 (08:04:08)
Vážená paní Renato,
bezeškodný průběh (bonus) z leasingu Vám nová pojišťovna přizná. Pokud jste měla havarijní pojištění ve splátkách, zaniká dnem splacení leasingu. Informujte se ale raději přímo u leasingové společnosti, každá má jiné podmínky. V 99% ale obě pojištění, jak povinné, tak havarijní, zanikají společně s leasingem. Měla byste si na původní pojišťovně vyžádat potvrzení o době trvání pojištění a škodném průběhu a pomocí tohoto potvrzení si potom uplatníte bonus u jiné (nové) pojišťovny.
Co se Vaší prosby o výpočet týče...pokud máte na mysli povinné ručení, klikněte na této stránce v horní levé části na "povinné ručení", vyplňte pár požadovaných údajů (PSČ, věk pojistníka,atd..) a program Vám nezávazně vypočítá sazby na Váš vůz platné pro tento rok od všech námi zastupovaných pojišťoven.
V případě, že máte zájem o výpočet havarijního pojištění, klikněte na "havarijní pojištění", zde vyplníte také pár údajů potřebných k výpočtu. Dotazník se nám odešle na mail a my Vám vypracujeme nabídku od 4 nejvýhodnějších pojišťoven, kterou Vám do 2 - 3 prac. dnů zašleme na Váš email.
Renata - 10.02.2008 (15:28:26)
Chtěla bych se zeptat jak se postupuje s pojištěním vozu při ukončení leasingu,jestli mi budou připočteny bonusy ,když jsem po dobu leasingu neměla havárii,a jak postupovat při zrušení havarijního pojištění.Zároveň Vás prosím o výpočet výše pojistky u vozu Škoda Felicie,TDI 1.9,r.výroby 1999.
Agentura Kryštof - 08.02.2008 (10:24:54)
Vážený pane Kanta,
bohužel pojistka kdykoliv zrušit nejde. Pojistku můžete zrušit dle zákona (šest týdnů před datem výročí smlouvy, z důvodu prodeje na základě kupní smlouvy - kopie TP, dočasným nebo trvalým vyřazením vozidla, do dvou měsíců od sjednání pojištění). Jakmile pojistku zrušíte, pojišťovna si většinou ponechává pojistné za započatý měsíc a zbytek Vám vrátí.Pokud se jedná pouze o zrušení úrazového připojištění, budete muset vyčkat datumu výročí smlouvy.
Kanta Antonín - 08.02.2008 (09:41:49)
Tchán má pojištěná sedadla v autě u poj. Alianz. Nyní, protože auto sice neprodal, ale dal do užívání blízké osobě, chce toto pojištění sedadel zrušit. Pojišťovna však sdělila, že to nyní nelze, a že se musí počkat až do výročí datumu založení pojistky. Myslím si,že se dá pojistka zrušit kdykoli a vrácení zbytku peněz dožadovat.Děkuji
Agentura Kryštof - 07.02.2008 (14:15:49)
Vážený pane DODO,
pokud máte na pojistném dluh, tak by Vám pojišťovna stejně po nějakém čase pojištění zrušila pro naplacení. Zajděte na nejbližší pobočku dané pojišťovny, vemte s sebou doklad o pojištění, zelenou kartu a doklad o tom, že jste vůz prodal (kupní smlouva, kopie TP). Na pobočce Vám pojistku zruší a sdělí Vám výši nedoplatku na pojistném. Dluh ale budete muset uhradit, jinak ho po Vás pojišťovna bude vymáhat.
DODO - 07.02.2008 (13:22:10)
dobry den vcera jsem prodal vuz,potreboval bych zrusit povinne ruceni, ale zda to jde pokud na nem mam dluh. Dekuji
Agentura Kryštof - 07.02.2008 (08:11:47)
Vážený pane Plášil,
nabídku Vám samozřejmě rádi vypracujeme, ale neuvedl jste na sebe žádný kontakt. Napište nám proto prosím na naši mailovou adresu (ppp.krystof@seznam.cz) a uveďte ještě PSČ bydliště a Váš věk.
Jan Plášil - 06.02.2008 (18:38:32)
Dobrý den. Měl bych dotaz ohleně uzavření poviného ručení a následně připojištění.Šlo by o vozidlo renault megan 1461cm3,rok výroby 2008,cena vozidla je 469100,-kč.Rád bych povinné ručení,proti odcizení, připojištení předního skla a živelným pohromám.Prosím pošlete mi nabídku,děkuji Plášil Jan
Agentura Kryštof - 06.02.2008 (16:04:00)
Vážený pane Frolík,
pravděpodobně jste dotaz nedopsal do konce, ale pokud majitel vozu zemřel, měl byste si sjednat povinné ručení na sebe. Pokud budete vůz na sebe přepisovat, tak k tomu stejně budete potřebovat doklad o pojištění na své jméno. Současnou pojistku zrušíte na základě úmrtního listu a usnesení o dědictví.
frolík michal - 06.02.2008 (14:22:14)
můžu zaplatit poviné ručení za zemřelého když auto využívám nebo ji musím nechat přepsat na sebe ale to
Agentura Kryštof - 06.02.2008 (08:20:10)
Vážený pane Poldo,
velice si Vašeho příspěvku ceníme. Jsme potěšeni, že jste se zapojil a svou odpovědí pomohl panu Mocovi k řešení jeho nelehké situace. Děkujeme.
Agentura Kryštof - 06.02.2008 (08:09:14)
Vážený pane Vosáhlo,
vypočítáme Vám nabídku jak havarijního pojištění, tak povinného ručení a zašleme Vám ji mailem. Pokud Vás některá z nabídek zaujme, tak se na dalším postupu domluvíme telefonicky.
Vosáhlo Josef - 05.02.2008 (21:44:57)
ještě jednou íši. Mám zájem o nové uzavření jak havarijního, tak povinného pojištění. Prosím pokud je to možné, kontaktujte mne na tel: 723344737 děkuji. Pokud je takový kontakt možný, ignorujte můj dotaz ze stejného dne.
polda - 05.02.2008 (21:41:07)
vzkaz pro papa Moce - omlouvám se, že odpovídám, aniž bych patřil k dotázaným, pouze jsem si prohlížel tyto vzakzy. PČR nemusí rozhodnout o zavinění nehody a v tomto případě ani nerozhodne. PČR může rozhodnout pouze, když tak udělá na místě. Pokud tak neučiní, tak je to v kompetenci správního orgánu pověřené obce, někdy i soudu, když dojde k nehodě spácháním trestného činu. Chce to zjistit který útvar PČR nehodu řešil a jejich číslo jednací. Všechny pojišťovny mají přístup do digi databáze České kanceláře pojistitelů právě přes ta čísla jednací a tam zjistí zda již rozhodnuto bylo a pokud ne, tak většinou zjistí kdo rozhodovat bude. Pojišťovna může plnit i v případě, že rozhodnuto není, pokud sama usoudí, že vina je jednoznačná, ale jsou jiné překážky v rychlém rozhodnutí, což může být právě soudní řízení, může to být, když na to přijde i smrt viníka nebo vliv alkoholu, imunita, absence trestní odpovědnosti a pod. Urgujte pojišťovnu, oni Vám sdělí, jak na tom jste a nebojte se, pokud nehoda byla šetřena PČR, tak existuje zápis a dříve nebo později se náhrady domůžete
vosáhlo josef - 05.02.2008 (21:32:27)
odeslal jsem žádost o výpočet nabídek na havarijní pojištění, mohu toto udělat i s povinným pojištěním, když jsem začal zadávat u povinného, působí to na mne jako kdybych rovnou uzavíral smlouvu. Raději jsem zadávání ukončil. Dále ještě nemám vypovězené předchozí pojištění, ale chci jej u těch podvodníků ukončit, tedy musím nejprve znát datum ukončení předchozí pojistky a novou datovat od následujícího dne, nebo nemusím? Jak pobíhá potvrzení takto sjednané pojistky a jak obdržím doklady a smlouvy?
Agentura Kryštof - 05.02.2008 (11:46:18)
Vážený pane Honek,
my nejsme pojišťovna, ani likvidátoři pojistných událostí, jsme pojišťovací zprostředkovatel. Se svým dotazem se musíte obrátit přímo na pojišťovnu, která Vaši škodu likviduje.
Honek František - 05.02.2008 (11:33:26)
Chtěl bych se zeptat jak je daleko vyřízení škodní události evidenční číslo 4450088308/001 Děkuji
Agentura Kryštof - 05.02.2008 (10:54:36)
Vážená paní Budilová,
navštivte pobočku pojišťovny, u které máte čelní sklo připojištěné. Nahlásíte škodu přímo tam. Pojišťovna zajistí nafocení škody a pošle Vás do servisu, se kterým má smlouvu (každá pojišťovna má jiné podmínky). Buď Vám sklo vymění bezplatně a servis zašle fakturu přímo pojišťovně, nebo výměnu uhradíte sama a budete po pojistiteli vyžadovat proplacení.
Budilová Monika - 05.02.2008 (10:28:25)
Dobrý den, chtěla bych nahlásit pojistnou událost prasklé čelní sklo. Jak mám prosím postupovat ??? Sklo mám připojištěné, viníka bohužel nemám. Předem moc děkuji za odpověď Budilová budilova@seznam.cz
Agentura Kryštof - 04.02.2008 (15:57:52)
Vážená paní Lenko,
stáhla jsem Vám část ze zákona o pojištění odpovědnosti, který si můžete pročíst i na našich stránkách v bodu "právní základ" (levá horní část této stránky).
* Plnění pojistitele (pojišťovny) je splatné do 15 dnů, jakmile pojistitel skončil šetření nutné k zjištění rozsahu jeho povinnosti plnit nebo jakmile pojistitel obdržel pravomocné rozhodnutí soudu o své povinnosti poskytnout pojistné plnění.
(3) Pojistitel je povinen provést šetření škodné události bez zbytečného odkladu. Ve lhůtě do 3 měsíců ode dne, kdy bylo oprávněnou osobou uplatněno právo na plnění z pojištění odpovědnosti, je pojistitel povinen
a. ukončit šetření pojistné události a sdělit poškozenému výši pojistného plnění, jestliže nebyla zpochybněna povinnost pojistitele plnit z pojištění odpovědnosti a nároky na náhradu škody byly prokázány, nebo
b. podat poškozenému písemné vysvětlení k těm jím uplatněným nárokům na náhradu škody, které byly pojistitelem zamítnuty nebo u kterých bylo plnění pojistitele sníženo.
Agentura Kryštof - 04.02.2008 (15:44:26)
Vážený pane Moc,
je mi líto, ale tyto informace nemám k dispozici. Sjednáváme pojištění motorových vozidel, nevyřizujeme likvidace a už vůbec nejsme ve styku s policií.
Můžu říct jedině svůj názor, ve kterém se shodnu se všemi spolupracovníky. Policie nemusí o viníku rozhodnout hned na místě nehody, ale v pozdějším vyjádření po prošetření všech skutečností by podle nás viník určen měl být. Jinak poškozený od pojišťovny samozřejmě nedostane proplacenou škodu. Proto bych se určitě obrátila na policii a vyžadovala zprávu či potvrzení, ze kterého by vyplývalo, kdo je viníkem nehody.
LenkaŠ - 04.02.2008 (13:54:09)
Dobrý den,
chci se zeptat jak dlouho má pojišťovna ze zákona lhůtu k proplacení škody na vozidle.
Konkrétně: do mého vozu naboural jiný řidič se svým vozem (bohužel pojištěnec TRIGLAVu). Fakturu jsem v servisu musela uhradit hotově, podklady jsem poslala na pojišťovnu, kde mě ujistili, že do 10-ti dnů od doručení pošlou peníze na účet. Už je to měsíc a půl, likvidátor celou dobu tvrdil, že to řeší, pak už mě jen odkazoval na různé kolegy. Je to částka v desetitisících Kč.
Moc Miloš - 04.02.2008 (13:38:58)
Řidič našeho osobního služebního auta se zůčastnil nehody .Dopravní policie v zápisu nestanovila vinu.Jen ůstně policista řekl, že vina je na řidiči druhého auta.V zápise se o vině vůbec nezmiňuje.Je povinností policie rozhodnout o vině, pro mne, jako majitele auta je toto zásadní k likvidaci škody.Děkuji Moc
 
předchozí  zobrazuji 5275 - 5299 [celkem připomínek: 6147]  další

 

 
Pojištění vozidel   |  email: ppp.krystof@seznam.cz   |  tel.: +420 777 919 791
Copyright 2010-25 |  Design by 360co |  Hosting