Kontakt - Agentura Kryštof
Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.
TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)
Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)
INFOLINKY POJIŠŤOVEN
ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125
Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...
Agentura Kryštof - 02.06.2008 (07:33:20) |
Vážená paní Kapitolová, pojištění přes internet zrušit nelze. Při každém zrušení je nutný originál podpis pojistníka, což znamená, že musíte buď na nejbližší pobočku Wüstenrot pojišťovny, kde s Vámi pracovník sepíše žádanku na zrušení, kterou podepíšete, nebo zašlete doporučený dopis přímo na pojišťovnu, kde uvedete Vaše osobní údaje, číslo pojistky a údaje o vozidle. Žádejte o zrušení pojistné smlouvy z důvodu prodeje a dopis podepište. Přiložte doklad o pojištění a zelenou kartu a kopii kupní smlouvy či přepsaného velkého TP. Pojišťovna Vám poté zašle vyrozumění s případným doplatkem či nedoplatkem. |
![]() |
Kapitolová Andrea - 02.06.2008 (00:27:46) |
Dobrý den chtěla bych zrušit povinné ručení na svůj vůz Ford Fiesta,které jsem sjednávala u pojišťovny Wustenrot z důvodu prodeje tohoto vozidla.Lze toto povinné ručení zrušit přes internet?nejakym formulářem?dekuji za odpověď. email:adxy@seznam.cz |
![]() |
Agentura Kryštof - 27.05.2008 (14:27:55) |
Vážený pane Teiner, záleží na tom, když jste vůz prodal, jestli jste pojistku zrušil. Prodejem vozidla pojištění automaticky nezaniká. Musíte zajít na ČPP s kopií přepsaného TP nebo kupní smlouvou a tam pojištění zrušit. Pokud jste tak učinil, musíte mít u sebe kopii žádanky na zrušení, s tou navštivte pobočku ČPP, žádanku na zrušení jim ukažte a neměli by po Vás žádné pojistné chtít, pokud tam nemáte nějaký dluh. |
![]() |
Teiner David - 27.05.2008 (14:04:08) |
Dobrý den,měl jsem pojištěné auto u ČPP, přišla mi upomínka o zaplacení,ale auto už 7 měsíců nevlastním.Jak mám postupovat? (dtrinvest@seznam.cz) |
![]() |
Petra Hrdá - 26.05.2008 (16:54:20) |
Dobrý den, děkuji za odpověď, velký technický průkaz jí zůstal, adresu i jméno má, ale neví jestli je pravé, adresu jsme našli na internetu. |
![]() |
Agentura Kryštof - 26.05.2008 (16:11:01) |
Vážená paní Hrdá, nevíme, jestli Vaše kamarádka předala potencionálnímu kupujícímu i doklady od auta. Pokud ne (zůstal ji alespoň velký TP) a zná jeho jméno, RČ a trvalé bydliště, tak na něj vůz může odhlásit na příslušném odboru dopravy. Na základě toho by mohla zrušit pojistku. Popřípadě zrušení pojistky může ještě vyřídit klasickou výpovědí k datu výročí smlouvy s tím, že výpověď se musí podat minimálně 6 týdnů předem. |
![]() |
Petra Hrdá - 24.05.2008 (14:43:18) |
Dobrý den, mám Vás velkou prosbu, kamarádka prodala auto, s tím, že po vyzkoušení auta v provozu dojde k jeho přepisu. Stalo se to v listopadu roku 2007. Dodnes se s autem nikdo neukázal a vypadá to, že bylo již několikrát prodáno dál. Neví co má dělat. Policie kamarádce sdělila, že si auto musí najít sama, že nemůže nahlásit krádež. Nemůže auto odhlásit ani zrušit pojistku. Mohli byste poradit jak situaci řešit? Nepodepsali ani kupní smlouvu. Děkuji za jakoukoliv radu, a pomoc. |
![]() |
Agentura Kryštof - 21.05.2008 (08:04:58) |
Vážený pane Dolenský, buď do dotazníku vyplňte starou SPZ a jakmile Vám bude přidělena nová, tak se na pojišťovnu nahlásí změna a Vám bude zaslán nový doklad o pojištění s nouvou SPZ, nebo do kolonky vepište nuly. |
![]() |
Josef Dolenský - 20.05.2008 (21:05:12) |
Koupil jsem starší osobní automobil, nejprve si musím sjednat pojištění aby bylo auto na mě přepsáno, ale v online dotazníku mi bez SPZ auto nepojistí a hlásí to chybu jak mám postupovat. děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 19.05.2008 (15:59:23) |
Vážená paní Cherynová, Generali pojišťovna Vám převede bonus ze stávající smlouvy na nově pojišťované vozidlo formou "slevy plus". Takže jelikož tam již jeden vůz máte, druhý bych pojistila k němu. Pokud byste si pojišťovala nový vůz u jiné pojišťovny a stávající smlouvu, kterou máte nyní u Generali nezrušila, musela byste platit pojistné se základní sazbou (bez bonusu). Co se havarijního pojištění týče, nemohu Vám bohužel takto na dálku poradit. Vyplňte prosím dotazník na této stránce pod odkazem: havarijní pojištění (levá horní část této stránky). Do 2-3 prac. dnů Vám zašleme nabídku od několika pojišťoven. |
![]() |
Lenka - 19.05.2008 (14:33:09) |
Ještě bych chtěla uvést, že během měsíce budeme pojišťovat další osobní vůz, některé pojišťovnmy berou v potaz počet pojištěných vozidel. Děkuji |
![]() |
Lenka Cherynová - 19.05.2008 (14:30:04) |
Dobrý den,prosím o radu, u jaké pojišťovny sjednat pov.ruč.pro osobní vůz Citroën C4 do 1 400cm. Vůz je koupený v červenci 2006 a od té doby je pojištěn u Generali,také tam mám sjednané havarijní pojištění Minikasko.Nabídka od poj Generali je 4640Kč po odečtení bonusu 4176Kč.Opět uvažuji o havarijním,alespoň částečném.Děkuji za odpověď. email: cher.lenka@seznam.cz |
![]() |
Agentura Kryštof - 16.05.2008 (08:06:38) |
Vážená paní/slečno Konečná, při uzavírání nové pojistné smlouvy může být datum počátku pojištění nejdříve ten den, kdy se smlouva sjednává, pojištění nelze sjednat zpětně. Tzn. pokud budete sjednávat pojištění dnes, zadáte dnešní datum, nelze včerejší. Pojištění by na sebe mělo navazovat. V zákoně je uvedeno, že pokud do 14 dní nebude vozidlo pojištěno, musí se dočasně vyřadit z registru vozidel. Po tuto dobu (těch 14 dní) však vozidlo nesmíte provozovat, protože zákon říká, že na pozemních komunikacích lze užívat pouze vozidlo s platným pojištěním odpovědnosti za škodu způsobenou motorovým vozidlem (tzv.povinné ručení). Na silnici můžete s vozidlem vyjet až s platnou pojistkou. |
![]() |
Konečná - 15.05.2008 (23:56:22) |
Dobrý den chci se zeptat jak postupovat.Leas. smlouva a pojištění na vozidlo skoncila 13.5.Dosud pojišťovací agent nedodal podklady k pojistce nové. Mám na nové pojištění vyznačit datum 14.5. nebo datum kdy budu mít sepsanou smlouvu?Kolik dnů mám ze zákona na uzavření pojistky nové?Děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 12.05.2008 (16:28:45) |
Vážená paní Malá, nezmínila jste se u které pojišťovny jste pojištěna. Je možné, že platíte čtvrtletně více, než kdybyste si smlouvu s maximálním bonusem uzavřela nyní. Vaše pojistka byla sjednána za jiných podmínek, je možné, že daná pojišťovna má nyní nějakou akci - slevu při sjednání. Co Vám můžeme poradit je, abyste pojistku, kterou máte nyní uzavřenou vypověděla (a to šest týdnů před datem výročí smlouvy) a sjednala si pojištění nové - cenově výhodnější. |
![]() |
Pavla Malá - 12.05.2008 (12:35:20) |
Dobrý den, platím 847,- čtvrtletní pojištění na Fiat Punto. Za 8 let, kdy mám pojištění sjednáno, nedošlo k žádnému plnění. Nicméně když jsem si srovnávala sazebník pojišťovny s tím, kolik reálně platím, vychází mi nepoměrně vysoká částka vzhledem k době pojištění a bonusům. Mám tedy dotaz, co dělat v případě, že platím pravděpodobně vyšší částku, než bych měla? Předem velmi děkuji za zodpovězení a přeju krásný den. Pavla (tatranka68@seznam.cz) |
![]() |
Agentura Kryštof - 12.05.2008 (09:42:03) |
Vážený pane Znoj, pokud máte sjednané povinné ručení u ČSOB pojišťovny, tak máte zároveň připojištěné úrazové pojištění řidiče. Toto pojištění se vztahuje pouze na úraz v důsledku dopravní nehody. |
![]() |
Agentura Kryštof - 12.05.2008 (09:25:38) |
Vážená paní Divecká, my jsme pouze pojišťovací zprostředkovatel, ne konkrétní pojišťovna. Ale pokud Vás pojišťovna vyrozuměla o přeplatku, rozhodně Vám zašlou složenku, nebo pokud jste uvedla číslo účtu, může Vám být přeplatek poukázán na účet. |
![]() |
Pavel Znoj - 10.05.2008 (16:25:10) |
Prosím o informace k mému pojištění.Chi se zeptat,zda mám k povinnému ručení a nebo k havarijnímu pojištění(MOBILITY),které mám sjednané u Čsob pojišťovny (k povinnému ručení nebo havarijní pojištění)automaticky zdarma úrazové pojištění a na co vše se vztahuje,pokud k úrazu nedošlo v autě ale na veřejnosti.Pokud se stal úraz,že sem si omylem zlomil dva prsty,které mám v sádře víc jak 3týdny,potřeboval bych vědět jestli mohu uplatnit nárok na pojistné,zda se pojištění vztahuje k mé pojistné smlouvě.Dále by mě zajímalo,když si způsobím úraz jestli se vztahuje k tomuto pojištění nebo musím mít zvlášť pojištění úrazu.Prosím o veškeré potřebné informace a další.Prosím napište mi na můj E-mail:ZNOJP@seznam.cz Předem děkuji ZNOJ Pavel Dr.Březiny 786 Bludov 78961 |
![]() |
eva divecka - 09.05.2008 (13:35:58) |
dobry den.mam dotaz.zrusila jsem pojisteni vozidla u vasi pojistovny,prislo mi postou vyrozumeni o preplatku,ktere mi bude vraceno.musim na nejblizsi pobocku nebo mi prijde slozenka automaticky postou?dekuji eva |
![]() |
Agentura Kryštof - 05.05.2008 (14:30:44) |
Vážená paní Šťastná, ke zrušení pojistky potřebujete doklad o pojištění, zelenou kartu a buď kopii kupní smlouvy, nebo přepsaného TP. Pracovník pojišťovny sepíše žádanku na zrušení, ke které přiloží Vámi doloženou kopii a doklad o pojištění se zelenou kartou. Tuto žádanku musíte podepsat. Zhruba do měsíce Vám přijde poštou vyrozumění z pojišťovny o stornu pojistné smlouvy z důvodu změny majitele. |
![]() |
Alena Šťastná - 05.05.2008 (14:12:02) |
Dobrý den, měla jsem u vás pojištěné auto, které jsem prodala. Jak mám zrušit pojistku? Děkuji za odpověď alena_stastna@centrum.cz tel. 603 889 268 |
![]() |
Agentura Kryštof - 02.05.2008 (13:01:20) |
Vážený pane Zachar, bohužel žádná objednávka od Vás, nám nepřišla. V případě, že objednávku správně odešlete, tak Vám obratem na mail příjde potvrzení o jejím přijetí. |
![]() |
Zdenek Zachar - 02.05.2008 (12:52:17) |
Prosím potvrďte mi pojištění, nevím, zda jsem vše dobře odeslal, nepotvrdilo mi to nic, Peugeot 7S61802 poj. Generali přes Krystofa agenturu, díky. Zachar, stačí i Sms 606444380 |
![]() |
Agentura Kryštof - 30.04.2008 (07:40:11) |
Vážená paní Stránská, bezeškodný průběh lze na nově pojišťované vozidlo vždy převést pouze ze zrušené smlouvy! Pokud tedy Váš manžel pojistku na staré auto zruší, pojišťovna mu po zrušení zašle potvrzení o době trvání pojištění a škodném průběhu, pomocí kterého mu u nové pojišťovny bonus uznají. Jedině Generali pojišťovna nabízí tzv. SLEVU PLUS, což znamená, že staré vozidlo by muselo být pojištěno u Generali pojišťovny a nové taktéž. Potom by Generali pojišťovna uznala bonus starého vozu na nové vozidlo, aniž by se musela původní smlouva rušit. Pokud tak není, budete muset smlouvu na starý vůz zrušit. Jinak bonus nepřevedete. |
![]() |
předchozí zobrazuji 5142 - 5166 [celkem připomínek: 6147] další |