Kontakt - Agentura Kryštof
Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.
TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)
Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)
INFOLINKY POJIŠŤOVEN
ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125
Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...
Agentura Kryštof - 25.06.2008 (07:45:38) |
Vážená paní Romano, v prvním případě bych chtěla poděkovat za dotazy. Dovolím si ale nesouhlasit s druhým příspěvkem. Je pravda, že zprostředkovatelé nejsou oprávněni vydávat potvrzení o bonusu, ale také je pravda, že ne každá pobočka přímo pojišťovny Vám vystaví tento doklad na počkání! Nevím, jak je to v jiných městech, ale u nás např. ČPP, Generali, vůbec potvrzení nevystaví. Také můžu ze zkušenosti říct, že pokud zavolám na infolinku a poprosím pracovníka, aby mi potvrzení zaslal, do týdne jej mám doma. Je to rozhodně pohodlnější, než trávit čas čekáním na pobočkách. Na vystavení také závisí to, jestli paní Bardounová odevzdala při zrušení doklad o pojištění a zelenou kartu, či ne. Např. Generali pojišťovna při neodevzdání dokladů nechce potvrzení vystavovat! |
![]() |
romana - 24.06.2008 (17:32:00) |
paní Bardounová každá pobočka //ne obchodník// vám vystaví potvrzení na počkání - napište, která je to pojišťovna. |
![]() |
Romana - 24.06.2008 (17:28:43) |
vzkaz pro pana Vlase a všechny ostatní NA CO MáME asistenční služby naučte se je využívat platíte si je !!!!! při každé nehodě akamžitě volejte a vyhnete se pozdějším problémům |
![]() |
Agentura Kryštof - 24.06.2008 (15:50:29) |
Vážená paní Bardounová, nejsme žádná konkrétní pojišťovna, takže žádné potvrzení nevystavujeme! Musíte se obrátit na konkrétní pojišťovnu např. pomocí výše uvedených infolinek. |
![]() |
Agentura Kryštof - 24.06.2008 (15:48:29) |
Vážený pane Vlas, je nám líto, ale nic lepšího, než se obrátit na ČKP, Vám poradit nemůžeme. My jsme zprostředkovatelé pojištění, nejsme ani likvidátoři, takže opravdu nevíme jek jinak postupovat. |
![]() |
Bardounová Ivana - 24.06.2008 (10:45:56) |
dobrý den,žádám už měsíc a půl o poslání bonusů k uzavřené smlouvě č.3042140482 děkuji za rychlé vyřízení |
![]() |
PETR VLAS - 24.06.2008 (10:20:49) |
TO UZ JSEM UDELAL,ALE ODPOVEDI JSEM SE NEDOCKAL,POUZE MI REKLI AT SI ZAVOLAM DO CHORVACKA NA JEJICH KANCELAR POJISTITELU,JENZE KOMUNIKUJTE S CHORVATY KDYZ VAM NIKDO NEROZUMI A VY TAKE NE. |
![]() |
Agentura Kryštof - 24.06.2008 (09:02:32) |
Vážený pane Vlas, v této záležitosti se budete muset obrátit na Českou kancelář pojistitelů (www.ckp.cz), tam Vám zajisté poradí jak postupovat. |
![]() |
PETR VLAS - 23.06.2008 (16:19:44) |
DOBRY DEN,MEL JSEM AUTONEHODU,V CHORVACKU NEZPUSOBYL JSEM JI JA,NABOURAL ME ZA JIZDY CHORVAT PROTOZE USNUL ZA JIZDY,NEVIM NA KOHO SE MAM OBRATIT V RESENI POJISTNE UDALOSTI.NEMAM K DISPOZICI ZADNE UDAJE O PACHATELI A PROTOKOL OD CHOR.POLICIE JESTE NEDORAZIL.STALO SE TO 14.6 2008.DEKUJI ZA RADU S POZDRAVEM VLAS |
![]() |
Agentura Kryštof - 23.06.2008 (13:30:02) |
Vážená paní Kiszková, s tímto problémem byste se měla spíše obrátit na příslušný Městský úřad, kde Vám pavděpodobně vystaví nějeké povolení. My se zabýváme převážně pojištěním vozidel. Ale pokud máte v ulici trvalé bydliště, tak by Vás policie za parkování neměla pokutovat, maximálně po Vás můžou požadovat prokázání trvalého bydliště. |
![]() |
Barbara Kiszková - 22.06.2008 (13:42:15) |
Dobrý den, bydlím v ulici,kde je povolen vjezd pouze zásobování. Auto je psáno na mé jméno. Manžel má sídlo firmy v místě bydliště. Můžeme parkovat v naší ulici? Často zde jezdí městská policie a dává botičky. Děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 20.06.2008 (07:50:41) |
Vážená paní Nová, nevíme, co máte na mysli tím odhlásila. Auto lze odhlásit na nového majitele (do polopřevodu) při prodeji. Potom ho můžete "odhlásit" dočasně vyřadit (uložit značky do depozitu), nebo trvale vyřadit (po zvrakování automobilu). Pokud je auto stále registrované, tak byste na něj ze zákona měla platit povinné ručení i když s autem nejezdíte. Jediná sankce, která Vám hrozí je, že pokud neplatíte povinné ručení, může Vám ČKP (česká kancelář pojistitelů) udělit pokutu. |
![]() |
Veronika Nová - 19.06.2008 (17:59:26) |
Chtěla bych Vás požádat jestli by jste mi mohli říct, co můžu mít z toho že jsem auto odhlasila a nejezdím tímto autem, ale nevěděla jsem o tom že se značky odevzdávají do depozita, jak mam postupovat dále jseou za to nějaké sankce??Děkuji za odpověd Nová |
![]() |
Agentura Kryštof - 19.06.2008 (08:08:55) |
Vážená paní Malá, žádný palný poplach, od 1.června 2008 vešly v platnost zelené karty i u nás v ČR, ne jenom v zahraničí. U pojistek sjednaných před 1.6.2008 je doklad o pojištění ještě platný do 31.12.2008. Od 1.1.2009 se už ale budeme všichni prokazovat pouze zelenou kartou, která musí být podepsaná, jinak je neplatná! |
![]() |
Kateřina Malá - 18.06.2008 (10:58:56) |
Přišel mi tento mail, co je na tom prosím pravdy? Mám od pojišťovny potvrzení, musím tedy vozit i podepsanou zelenou kartu, která doposud sloužila pouze pro cesty do zahraničí? Anebo je to jen zase planý poplach? Děkuji za odpověď a přeji hezký den. zdraví Káča "Nedávno přijatá novela zákona č. 168/1999 Sb. o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla ( platná od 1. 6. 2008 ) přinesla z praktického pohledu běžného řidiče významnou změnu. Novela zcela ruší povinnost pojišťoven vydávat doklad o pojištění, který byl řidič povinen předložit při registraci vozidla, nebo byl po řidiči požadován Policií ČR v rámci silniční kontroly. Nově bude každý řidič povinnen mít u sebe už jen zelenou kartu. Ta bude zároveň sloužit také jako doklad pro registraci vozu. Ale pozor, zelená karta je platná pouze tehdy, je-li podepsaná pojistníkem vozidla !!! Drtivá většina lidí ji podepsanou nemá !! PČR už se na lidech s nepodepsanou zelenou kartou pakuje, neb neznalost neomlouvá. Pokuta za nepředložení dokladu o pojištění při silniční kontrole je podle novely od 1.500 do 3.000 Kč, v blokovém řízení do 1.500 Kč." |
![]() |
Agentura Kryštof - 17.06.2008 (11:09:53) |
Vážený pane Malý, pokud je majitel vozidla zároveň pojistníkem ve smlouvě na povinné ručení, tak o BONUS bohužel přijde. |
![]() |
Jakub Malý - 17.06.2008 (10:44:05) |
Dobrý den, boural jsem s půjčeným vozem(má vina), přijde majitel vozidla o bonus? Děkuji Malý |
![]() |
Agentura Kryštof - 16.06.2008 (17:06:43) |
Vážená paní Fogasová, u nás životní pojistku nemáte, my nejsme konkrétní pojišťovna, jsme pojišťovací zprostředkovatel a zabýváme se pojištěním motorových vozidel. Zkuste se obrátit na danou pojišťovnu pomocí výše uvedených infolinek. |
![]() |
MarcelaFogasova - 16.06.2008 (17:01:09) |
Mám u Vás životní pojistku Filip VARIANT,přišlo mi že dlužím částku 1680kč,nejsem si toho vědoma,platím každý měsíc,ale až 30dnu každého měsíce.Je možné dostáva od Vás složenky?MarcelaFogašová Olešnice 8746 40322Ústí nad Labem |
![]() |
Agentura Kryštof - 16.06.2008 (15:10:27) |
Vážený pane Huml, nejsme přímo pojišťovna! Jsme pojišťovací zprostředkovatelé, kteří zastupují téměř všechny pojišťovny na českém trhu. Bezeškodný průběh (bonus) si můžete převést ze zrušené pojistné smlouvy. Tzn., že pokud pojistka na druhé auto pořád poběží, bonus Vám pojišťovna neuzná. Maximálně ve formě malé slevy za jinou pojistnou smlouvu (většinou do 10%). To ale záleží na podmínkách dané pojišťovny. Dále Generali pojišťovna nabízí tzv. SLEVU PLUS, ale pouze na povinné ručení. Což znamená, že pokud máte již jeden vůz pojištěný s bonusem u Generali, druhý vůz Vám tato pojišťovna pojistí s tím samým bonusem, aniž byste musel zrušit původní smlouvu. Více Vám opravdu nemohu pomoci, obzvláště když nevím, o jaké pojišťovně píšete. |
![]() |
Milan huml - 16.06.2008 (14:57:50) |
Dobrý den Mám u vás komletně pojištěné auto od r. 2005 leesing, zákonný i havarijní. Chci koupit další auto na úvěr s tím, že v prodejně mi sdělili, že si sám mohu sjednat komletní pojištění sám, tedy nebude ve splátkách. Dotaz, když u Vás auto již druhé kompletně pojistím dostanu již bonus na havarijní i zákonné. Auto Renault Clio Grandtur, 1.2, 16 v, nové, pořizovací cena 300000,-, můj věk 42 let, doposud bezeškodní událost 0. Bydlím na vesnici Cheznovice, okr. Rokycany, prosím nějakého vašeho pojistitele. Děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 16.06.2008 (07:52:34) |
Vážený pane Plašil, naše agentura bohužel není likvidátor pojistných událostí, pouze sjednáváme pojištění motorových vozidel. Dle mého názoru ale pojišťovna určitě přihlédne ke skutečnosti, že měl poškozený vůz v době nehody propadlou technickou kontrolu a tudíž se nesměl pohybovat na pozemních komunikacích po vlastní ose. |
![]() |
Agentura Kryštof - 16.06.2008 (07:47:51) |
Vážená paní Tomaníková, omlouváme se, že odpovídáme až nyní (odpovědi na dotazy se uskutečňují v pracovní dny), zřejmě už jste opustili ČR. Bohužel Vás asi moc nepotěším. Doklady od vozidla je dle mého názoru nutné zkontrolovat mnohem dříve, než pár hodin před odjezdem. V pátek večer Vám bohužel nikdo domů zelenou kartu nedodá. |
![]() |
Agentura Kryštof - 16.06.2008 (07:42:12) |
Vážená paní Jemelíková, vozidlo, které nemá zákonné pojištění, NESMÍ být provozováno! Zároveň pokud je řádně registrováno na určitého majitele, musí být dle zákona pojištěno. Hrozí Vám jak pokuta od České kanceláře pojistitelů, tak v případě nehody či silniční kontroly pokuta od policie ČR. A tyto částky rozhodně nejsou zanedbatelné. |
![]() |
Tomaníková Lenka - 13.06.2008 (21:17:33) |
Dobry večer,dnes odjiždíme na dovolenou a bohužel jsme zjistili že nám Triglav neposlal zelenou kartu. Co máme ted dělat? Dá se to nejak vyřešit po internetu? predem děkuji za rychlou odpověd. Tomaníková |
![]() |
předchozí zobrazuji 5100 - 5124 [celkem připomínek: 6147] další |