Kontakt - Agentura Kryštof
Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.
TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)
Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)
INFOLINKY POJIŠŤOVEN
ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125
Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...
Agentura Kryštof - 03.07.2008 (11:42:20) |
Vážená paní Ivano, při prodeji vozu je vždy dobré sepsat si kupní smlouvu. Poté musíte zajít na příslušný odbor dopravy s sebou vzít velký i malý technický průkaz (ne všechny dopravní inspektoráty vyžadují malý TP při odhlášení) a znát údaje nového majitele (jméno, trv. bydliště, RČ popř. IČ).Odhlášené doklady zašlete novému majiteli, který si vůz na sebe zaregistruje. Nezapoměňte zajít na pojišťovnu a zrušit si povinné ručení (s sebou doklad o poj., ZK, kopii přepsaného TP nebo kupní smlouvy)! |
![]() |
Petr - 03.07.2008 (11:32:01) |
Dobrý den, k dotazu paní Vávrové...jestliže nehoda byla šetřena Policií a viník dostal na místě pokutu , nepotřebujete aby viník to své pojišťovně nahlásil. Pojišťovna bude plnit škodu i bez toho. Jestliže však o zavinění nehody nebylo rozhodnuto na místě , bude se dále řešit ve správním řízení a s rozhodnutím si svůj nárok uplatníte u pojišťovny škůdce. |
![]() |
ivana - 03.07.2008 (10:32:28) |
Dobrý den ,prosím o radu jak postupovat při prodeji ojetého auta do jiného okresu. |
![]() |
Agentura Kryštof - 03.07.2008 (08:59:06) |
Vážená paní Vávrová, bohužel nejsme likvidátoři pojstných událostí, takže přesný postup neznáme. Zkuste se obrátit na Kooperativu, kde má dotyčný pov. ručení, pokud Vám nebudou schopni poradit jak postupovat, tak potom zbývá obrátit se na Českou kancelář pojistitelů, která se těmito problémy zabývá (www.ckp.cz). |
![]() |
Veronika Vávrová - 03.07.2008 (08:50:11) |
Dobrý den, potřebovala bych radu, jak postupovat v případě, že jsem měla dopravní nehodu. Tato nehoda je nahlášena na policii. Bohužel druhý účastník nehody, tuto skutečnost nenahlásil na pojišťovně. Já ano a to jak u své, tak i u jeho. Bohužel z Kooperativy (jeho pojišťovna, kde má sjednané zák. pojištění) mi sdělila, že ho vyzvala k vyplnění formuláře a on na to nereagoval.Jak mám tuto situaci řešit? Pán měl na své vozidlo i havarijní pojistku, tu si vyřídil, ale zákonnou z které bych měla něco obdržet já, neřešil. Předem děkuji moc za odpověď |
![]() |
Agentura Kryštof - 03.07.2008 (08:32:45) |
Vážený pane Brada, vozidlo, které má značky v depozitu na sebe přihlásit můžete. Pokud chcete dále nechat značky v depozitu a jen na sebe vůz přihlásit, stačí Vám k tomu evidenční kontrola. Jinak jestli chcete depozit ukončit a vůz na sebe zaregistrovat, potřebujete pojištění, vůz musí mít platné STK a potřebujete buď protokol z technické na své jméno nebo evidenční kontrolu. |
![]() |
Brada - 03.07.2008 (02:05:14) |
abych tedy upřesnil tak auto na mne není přihlášené, ale pouze přehlášené |
![]() |
Brada - 02.07.2008 (19:53:12) |
Dobrý den chtěl jsem se zeptat jestli je možné přepsat vozidlo které má uložené SPZ v depozitu |
![]() |
Agentura Kryštof - 01.07.2008 (10:50:13) |
Vážený pane R., jelikož se bezeškodný průběh (bonus) musí dokládat potvrzením, které obdržíte od pojišťovny až po zrušení pojistky na staré auto, měl byste si sjednat pojistku na nový vůz nejprve bez bonusu a doložit jej dodatečně. Většina pojišťoven má totiž na doložení potvrzení lhůty (zhruba 2 měsíce). Pokud lhůtu nestihnete, stejně Vám pojistné navýší na základní sazbu a bonus uzná až ode dne, kdy potvrzení doložíte. Takže v případě, že nevíte, kdy vůz prodáte, asi bych volila tuto variantu. |
![]() |
rapp2@seznam.cz - 01.07.2008 (10:27:13) |
Dobrý den, chci koupit nové auto a staré prodat posléze. Jak mám postupovat, abych při pojištění nového měl bonus (mám max.). Děkuji a zdravím R. |
![]() |
Zdeněk - 30.06.2008 (13:10:34) |
Děkuji. |
![]() |
Agentura Kryštof - 30.06.2008 (13:02:49) |
Vážený pane Zdeňku, některé dopravní inspektoráty opravdu vyžadují malý technický průkaz i při odhlášení vozidla. Správně by se měl předložit vždycky, ale pouze některé dopravky na tom vyloženě trvají..jiné nepředložení malého TP přehlíží. |
![]() |
Zdeněk - 30.06.2008 (12:53:46) |
Dobrý den, koupil jsem auto a dřívější majitelka mi při prodeji řekla, že auto odhlásí a že jí stačí jen velký technický průkaz. Dnes mi volala, že se omlouvá, ale bude k tomu potřebovat i malý tech. průkaz. Je opravdu zapotřebí? |
![]() |
Agentura Kryštof - 30.06.2008 (07:53:09) |
Vážená paní Procházková, pokud máte pouze povinné ručení, škodu uplatnit nemůžete. Na tyto živelné pohromy se vztahuje pojištění Minikasko (živelné události, požár, výbuch, střet se zvěří a vandalismus), které si lze u Generali pojišťovny dopojistit. Nyní už je sice pozdě, ale pro příště bych pojištění doporučovala. |
![]() |
Agentura Kryštof - 30.06.2008 (07:49:29) |
Vážený pane Fric, můžete si k povinnému ručení dopojistit rozšířené asistenční služby, které Vám potom ale poběží po celou dobu trvání povinného ručení. Nebo si sjednat havarijní pojištění - u některých pojišťoven lze i krátkodobě, např. ČP, ČPP.. |
![]() |
Anna Procházková - 27.06.2008 (14:09:37) |
Dobrý den, manžela zastihla 25.06.08 na cestě větrná bouře, bohužel nestihl včas uhnout padající větvi, která rozbila přední kapotu a světlo. Máme povinné ručení u Generali , lze uplatnit škodu u pojišťovny?? Děkuji , zdravím. |
![]() |
Fric jan - 27.06.2008 (13:20:24) |
chci se vydat starsim autem do chorvatska,existuje nejaka pojistka pro pripad ze by se mi auto porouchalo a potreboval bych odtahovou sluzbu |
![]() |
Agentura Kryštof - 25.06.2008 (12:58:34) |
Vážená paní Novobilská, na pojišťovně měli zřejmě na mysli vyplnit formulář, který si stáhnete přímo ze stránek dané pojišťovny (hlášení pojistné události). Musíte tedy na stránky pojišťovny, formulář si vytisknout a vyplnit. |
![]() |
Agentura Kryštof - 25.06.2008 (12:56:34) |
Vážený pane Turský, pokud byla smlouva vypracována naší agenturou, napište mi prosím, kdy byla smlouva sjednána, ať si ji mohu vyhledat a pojišťovnu, u které jsme povinné ručení sjednávali (dle uvedeného čísla smlouvy se zřejmě jedná o ČPP nebo Wüstenrot). Pokud jste si pojištění sjednával jiným způsobem, kontaktujte, prosím, přímo pojišťovnu. |
![]() |
Marcela Novobilská - 25.06.2008 (12:34:24) |
Před domem nám shořelo auto a odneslo to i auto sousedky z domu událost šla nahlásit na pojištovnu a tam jí řekli,že to musí udělat přes internet,ale bohužel nevíme jak. |
![]() |
Oldřich Turský - 25.06.2008 (11:58:46) |
Při kontrole "zelené karty" č. 3061618848 jsem zjistil, že mám uvedenu převozní SPZ... potřeboval bych dodat novou kartu s SPZ 5S44166 Pro letošní rok jsem nedostal žádnou slevu na pojistném ?.... Výši mého pojistného od r. 2005 jsem na simulaci pov.pojištění nenašel... Prosím o změnu SPZ a kontrolu pojistného a informaci na tuskyo@seznam.cz / 728655295 děkuji Turský |
![]() |
Agentura Kryštof - 25.06.2008 (07:45:38) |
Vážená paní Romano, v prvním případě bych chtěla poděkovat za dotazy. Dovolím si ale nesouhlasit s druhým příspěvkem. Je pravda, že zprostředkovatelé nejsou oprávněni vydávat potvrzení o bonusu, ale také je pravda, že ne každá pobočka přímo pojišťovny Vám vystaví tento doklad na počkání! Nevím, jak je to v jiných městech, ale u nás např. ČPP, Generali, vůbec potvrzení nevystaví. Také můžu ze zkušenosti říct, že pokud zavolám na infolinku a poprosím pracovníka, aby mi potvrzení zaslal, do týdne jej mám doma. Je to rozhodně pohodlnější, než trávit čas čekáním na pobočkách. Na vystavení také závisí to, jestli paní Bardounová odevzdala při zrušení doklad o pojištění a zelenou kartu, či ne. Např. Generali pojišťovna při neodevzdání dokladů nechce potvrzení vystavovat! |
![]() |
romana - 24.06.2008 (17:32:00) |
paní Bardounová každá pobočka //ne obchodník// vám vystaví potvrzení na počkání - napište, která je to pojišťovna. |
![]() |
Romana - 24.06.2008 (17:28:43) |
vzkaz pro pana Vlase a všechny ostatní NA CO MáME asistenční služby naučte se je využívat platíte si je !!!!! při každé nehodě akamžitě volejte a vyhnete se pozdějším problémům |
![]() |
Agentura Kryštof - 24.06.2008 (15:50:29) |
Vážená paní Bardounová, nejsme žádná konkrétní pojišťovna, takže žádné potvrzení nevystavujeme! Musíte se obrátit na konkrétní pojišťovnu např. pomocí výše uvedených infolinek. |
![]() |
předchozí zobrazuji 5079 - 5103 [celkem připomínek: 6147] další |